home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
I dag kl. 13:02:14 Sirstaal Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 15:46:24 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 13:32:54 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  4 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  computer eller spil??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: computer eller spil??  (Læst 25859 gange)
SSLazio123
Reserveholdsspiller

Sv: computer eller spil??
« Svar #90: 10 Jan 2008, 23:00 »

Det du sagde var, at man ALTID selv er skyld i det. Eller trækker du, hvad du sagde tidligere, tilbage?
Du får da gået noget i dybden med tingene hva? sherlock..
Hacking kan også undgåes, men den primære snak går ikke på hacking, men "internettes" urimelige fare som kan dræbe din computer, og nærmest tage livet af dig også.. ARRHH

arsenalistic
Manager

« Svar #91: 10 Jan 2008, 23:01 »

Men man kan ikke beskylde ens computer eller virus"lavere" for at installere underlige ting på din computer. For det sker altså ikke.

Kloge ord  Rullende Øjne

Hacking kan også undgåes, men den primære snak går ikke på hacking, men "internettes" urimelige fare som kan dræbe din computer, og nærmest tage livet af dig også.. ARRHH

Jeg går ikke mere i dybden end et par museklik, hvor jeg så kan se dine inteligente indlæg, ligesom det citerede oven over. Men godt at du kan holde debatten sober.... Det er helt elementært min kære Watson
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 23:07 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #92: 10 Jan 2008, 23:01 »

Jeg vil da gerne se det fakta, at folk bliver ramt af virus, og tror de bare har hentet et svedigt wallpaper. Men det kan undgåes ved ikke at downloade underlige filer. Skal siges jeg selv er stor downloader af disse. Men man kan ikke beskylde ens computer eller virus"lavere" for at installere underlige ting på din computer. For det sker altså ikke.
fuck nu de wallpapers, så forklar lige den der var på ekstra bladet' side, er det en underlig ting at gå ind på? den blev hentet uden man ku gører noget ved det, men jo det da ens egen skyld ikk sandt???

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #93: 10 Jan 2008, 23:03 »

den primære snak går på at du sige at det er selvforskyldt at man blive ramt af virus no matter what, og det holder bare ikke

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 10 Jan 2008, 23:04 »

fuck nu de wallpapers, så forklar lige den der var på ekstra bladet' side, er det en underlig ting at gå ind på? den blev hentet uden man ku gører noget ved det, men jo det da ens egen skyld ikk sandt???
Fuck nu ekstra bladet.
Må indrømme jeg ikke kender særligt meget til denne episode. Men du kan vel passende forklare mig hvordan man kan få virus på sin computer uden at "hente" noget

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #95: 10 Jan 2008, 23:06 »

den primære snak går på at du sige at det er selvforskyldt at man blive ramt af virus no matter what, og det holder bare ikke
Ej, hacking kan jo ikke gå under denne kategori. Internettets skumle fare, og hackere kan ikke sammenligne

Chris
Gæst

« Svar #96: 10 Jan 2008, 23:06 »

Så du holder altså med mig Wink

Egentlig ikke. Skal vi ikke snart finde på noget andet at diskutere? Det her er ved at blive kedeligt.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #97: 10 Jan 2008, 23:09 »

Fuck nu ekstra bladet.
Må indrømme jeg ikke kender særligt meget til denne episode. Men du kan vel passende forklare mig hvordan man kan få virus på sin computer uden at "hente" noget

Henter du selv alle dine cookies, og alle de andre filer din com har fra nettet ? Jeg har billeder liggende som jeg aldrig har set før, men som har ligget på en underside fra en side jeg har besøgt... jeg har jo ikke højre-klikket på billedet og gemt det... det henter computeren selv !!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

arsenalistic
Manager

« Svar #98: 10 Jan 2008, 23:09 »

Ej, hacking kan jo ikke gå under denne kategori. Internettets skumle fare, og hackere kan ikke sammenligne

Jo?

Det farligste på nettet er da lige præcis hackere. Ja de er naturligvis sjældnere mht. sager, men alvoren er en anden i disse.

Go you Gunners!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #99: 10 Jan 2008, 23:09 »

Fuck nu ekstra bladet.
har ikke sagt man ikke skal være aktiv online, men at det ligger bag ved noget du tror er sikkert, det henter sig selv, du "henter" det ikke, det gør din comp fordi den for noget data fra viruset som den tror bare er noget standard den skal bruge, eller er det stadig ikke godt nok for dig

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 10 Jan 2008, 23:11 »

Jo?

Det farligste på nettet er da lige præcis hackere. Ja de er naturligvis sjældnere mht. sager, men alvoren er en anden i disse.
Nå, nu gider jeg ikke kalde dig sherlock mere, det rækker din kompetencer ikke til.. Ikke et ondt ord om dig, men sherlock var meget dygtig.
Men forstå at vi ikke snakker hacking, men netvira.

Michael
Gæst

« Svar #101: 10 Jan 2008, 23:12 »

har ikke sagt man ikke skal være aktiv online, men at det ligger bag ved noget du tror er sikkert, det henter sig selv, du "henter" det ikke, det gør din comp fordi den for noget data fra viruset som den tror bare er noget standard den skal bruge, eller er det stadig ikke godt nok for dig

Lige for at følge lidt op på denne, så kan en virus få adgang til din computer, hvis du klikker på et banner.
Det var tilfældet på EB dengang. Og nej, man HENTEDE IKKE SELV NOGET, man klikkede blot på et banner.

arsenalistic
Manager

« Svar #102: 10 Jan 2008, 23:13 »

Nå, nu gider jeg ikke kalde dig sherlock mere, det rækker din kompetencer ikke til.. Ikke et ondt ord om dig, men sherlock var meget dygtig.
Men forstå at vi ikke snakker hacking, men netvira.

Det er da utroligt. Jeg troede vi snakkede internettets skumle farer? Skal vi blive enige om ét emne min ven?

Go you Gunners!

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 10 Jan 2008, 23:13 »

Slet ikke godt nok. Jeg tror vi stopper diskussionen her, som Chris opfordrede til, for det der rækker slet ikke for mig, til at gide debattere mere om det her emne. Tydelig inkompetence på computer området.

Michael
Gæst

« Svar #104: 10 Jan 2008, 23:14 »

Slet ikke godt nok. Jeg tror vi stopper diskussionen her, som Chris opfordrede til, for det der rækker slet ikke for mig, til at gide debattere mere om det her emne. Tydelig inkompetence på computer området.

Tydelig erkendelse af, at du er for dum til at fatte hvordan internettet fungerer??

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010