home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
I dag kl. 13:02:14 Sirstaal Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 15:46:24 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 13:32:54 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  4 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  computer eller spil??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: computer eller spil??  (Læst 25863 gange)
barca4ever2
Reserveholdsspiller

computer eller spil??
« : 10 Jan 2008, 17:53 »

Hey Freaks.

Jeg har et stort problem, nu er der sket det nogle gange at ca. i det 80 minut i en kamp så lukker min computer helt ned, den genstarter ikke. Nå jeg så tænder den igen tænder den i ca. 5 sek også slukker den, det bliver den så ved med når jeg trykker. Så går jeg væk fra den i 5 min. så tænder den igen når jeg så prøver at spille kampen igen sker det samme i 80 min. Er det computeren eller spillet der er noget galdt med??? Håber i kan hjælpe.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

Sv: computer eller spil??
« Svar #1: 10 Jan 2008, 18:09 »

Ingen der kan løse det her problem  Græder ??

arsenalistic
Manager

« Svar #2: 10 Jan 2008, 18:12 »

Det lyder da lidt som computerfejl. Oplever du fejlen ved brug af andre programmer?

Go you Gunners!

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 10 Jan 2008, 18:13 »

Det lyder da lidt som computerfejl. Oplever du fejlen ved brug af andre programmer?
Har haft lidt af samme problem men pro cycling manager men det var også på andre computere jeg prøvede at spille det på

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Jan 2008, 18:16 »

det er din comp den er galt med, har haft en vira der gjorde præcis det samme med min comp, få en prof. til at tjekke din comp helt ned til de mindste komponenter og software koder der er i den....

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 10 Jan 2008, 18:18 »

det er din comp den er galt med, har haft en vira der gjorde præcis det samme med min comp, få en prof. til at tjekke din comp helt ned til de mindste komponenter og software koder der er i den....
det vil jeg så, hvordan kan den virus komme??

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #6: 10 Jan 2008, 18:21 »

det vil jeg så, hvordan kan den virus komme??
den kan kommer igennem alt, jeg fik at vide at min nok var kommet fra et online spil jeg havde downloaded, så svært at sige, der er jo både msn som er mere og mere udsat, diverse erotiske sider er befængt med det og så skal man tænke sig godt om når man trykker hent på en side, og hvis man downloader musik/film så er der en kæmpe sandsynlighed for at det er kommet derfra

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 10 Jan 2008, 20:58 »

den kan kommer igennem alt, jeg fik at vide at min nok var kommet fra et online spil jeg havde downloaded, så svært at sige, der er jo både msn som er mere og mere udsat, diverse erotiske sider er befængt med det og så skal man tænke sig godt om når man trykker hent på en side, og hvis man downloader musik/film så er der en kæmpe sandsynlighed for at det er kommet derfra

Arr, nu må i sgu lige.. Hvis man bare tænker sig lidt om, får man altså ikke virus.

Chris
Gæst

« Svar #8: 10 Jan 2008, 21:08 »

Arr, nu må i sgu lige.. Hvis man bare tænker sig lidt om, får man altså ikke virus.

Haha, den var god!

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 10 Jan 2008, 21:11 »

Haha, den var god!
Ja den var nemlig god.! Alle de ting man får virus igennem, er aldrig nogen du får ved at bare handle nogenlunde med rettidig omhu, for at citere A.P.M. Forklar mig ellers hvordan man får virus?

Chris
Gæst

« Svar #10: 10 Jan 2008, 21:22 »

Ja den var nemlig god.! Alle de ting man får virus igennem, er aldrig nogen du får ved at bare handle nogenlunde med rettidig omhu, for at citere A.P.M. Forklar mig ellers hvordan man får virus?

Hvad er rettidig omhu? Vira findes overalt på nettet, og man kan sku efterhånden ikke føle sig sikkert på noget som helst.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 10 Jan 2008, 21:36 »

Hvad er rettidig omhu? Vira findes overalt på nettet, og man kan sku efterhånden ikke føle sig sikkert på noget som helst.
HAHA, altså jeg vil nødigt hakke ned på nogen, men folk der siger Vira bare kommer af sig selv, er sgu ikke ordentlige oveni hovedet. Ved at bruge lidt sund fornuft kommer det ikke. Sjovt at høre folk klage over de bare får virus ligepludselig. funny

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #12: 10 Jan 2008, 21:42 »

nu kan jeg se jeg for lidt "hug" for min kommentar, og jeg gir jer alle ret, med lidt omløb i hovedet slipper man for det, men da jeg fik min havde jeg ikke forventet det kom fra et online spil jeg vel og mærke hentede inde fra tv2.spil, som er det eneste jeg havde lavede/hentede af ting jeg ikke normalt var inde på, så det kan godt være i siger det bare gælder om at tænke, men vira slipper sku næsten ind alle steder og man kan sku ikke være så paranoid hele tiden at man ikke tør trykke hent på en side, som man tror er sikker...

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 10 Jan 2008, 21:45 »

nu kan jeg se jeg for lidt "hug" for min kommentar, og jeg gir jer alle ret, med lidt omløb i hovedet slipper man for det, men da jeg fik min havde jeg ikke forventet det kom fra et online spil jeg vel og mærke hentede inde fra tv2.spil, som er det eneste jeg havde lavede/hentede af ting jeg ikke normalt var inde på, så det kan godt være i siger det bare gælder om at tænke, men vira slipper sku næsten ind alle steder og man kan sku ikke være så paranoid hele tiden at man ikke tør trykke hent på en side, som man tror er sikker...
Det er sgu ikke for at hugge på nogen. Bare for at præcisere, at det kommer ikke af sig selv noget af det.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #14: 10 Jan 2008, 21:48 »

Det er sgu ikke for at hugge på nogen. Bare for at præcisere, at det kommer ikke af sig selv noget af det.
ved jeg også udemærket, men vil du tænke yderlig over det hvis du går ind og vil downloade en trial af et spil på en større dansk hjemmeside, og så kender navnet på alle de pakker du downloader så du kan afbryde den fordi der blandt de pakker ligger en virus, sry jeg siger det, men det kan sku ske for selv Gates... Har ondt af de folk der for vira, og ved at det er fordi de ikke aner hvad de har gjort forkert...

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010