home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:56 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
24 Okt 2025, 15:46 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
24 Okt 2025, 13:32 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  computer eller spil??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: computer eller spil??  (Læst 25877 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: computer eller spil??
« Svar #60: 10 Jan 2008, 22:34 »

Jeg skal fortælle dig at jeg er en dreng med en yderst stor computerviden. Ikke at nogen ikke kan lære mig noget, men når jeg læser noget der åbenlyst er forkert, så tager jeg altså ikke ved lære.
så vil jeg nødig møden en du sys har mindre computerviden, for er sku langt fra imponeret over din, hvis du til stædighed nægter at tro på at en virus godt kan komme uden du er klar over det

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 10 Jan 2008, 22:35 »

Altså, så må du jo bar være dum ?   Huh
Det du siger, var sådan det foregik for flere år siden... Tingene udvikler sig... En virus kan skjules i så mange tind, at du aldrig kan gardere dig imod det... Som jeg sagde, du kan få det igennem en mail fra en du tror er din mor, f.eks. ?
Fat det nu. Den virus kommer ikke på din computer medmindre du åbner den mail. Man kan altid gardere sig mod sådan noget, man kan selvfølgelig være uheldig at trykke på noget, men det er sgu da dig selv der trykker på det. UTROLIGT

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 10 Jan 2008, 22:37 »

så vil jeg nødig møden en du sys har mindre computerviden, for er sku langt fra imponeret over din, hvis du til stædighed nægter at tro på at en virus godt kan komme uden du er klar over det
Jeg kan da godt fatte at hvis du ser en lækker pige som wallpaper, og downloader dette, er jeg da godt klar over du ikke tror det er virus. Men du skal ikke fortælle mig at bare din computer står online og du ikke rører den bliver den inficeret. Så kommer vi over til hacker snakken, men hvor mange har prøvet det.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #63: 10 Jan 2008, 22:38 »

Fat det nu. Den virus kommer ikke på din computer medmindre du åbner den mail. Man kan altid gardere sig mod sådan noget, man kan selvfølgelig være uheldig at trykke på noget, men det er sgu da dig selv der trykker på det. UTROLIGT
od du vil jo self tro at f.eks. din mor sender en mail til dig med en vira, eller du ringer måske og spørger hvad hun har sendt?Huh du kan sku ikke gardere dig mod det, medmindre du har en super antivirus program

Chris
Gæst

« Svar #64: 10 Jan 2008, 22:38 »

Ååh. Ja selvfølgelig er det da dig selv, din ven eller din far eller mor der trykker på mailen, men det er forhelvede ikke gjort vidende om at man nu får en lækker fed virus!
Det er heller ikke altid afsender ønsker at vedhæfte virus, men der er nogle smarte nørder rundt omkring som forstår at kringle virus ind i diverse uskyldige ting som vi ikke aner en skid om.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 10 Jan 2008, 22:40 »

Ååh. Ja selvfølgelig er det da dig selv, din ven eller din far eller mor der trykker på mailen, men det er forhelvede ikke gjort vidende om at man nu får en lækker fed virus!
Det er heller ikke altid afsender ønsker at vedhæfte virus, men der er nogle smarte nørder rundt omkring som forstår at kringle virus ind i diverse uskyldige ting som vi ikke aner en skid om.
Jeg forstår udemærket hvad i siger, men i læser ikke hvad jeg skriver. En virus kommer ikke af sig selv, sådan er det. Argumenter i mod det. Så kan vi tage den derfra. Det er mit standpunkt.!

arsenalistic
Manager

« Svar #66: 10 Jan 2008, 22:40 »

Jeg kan da godt fatte at hvis du ser en lækker pige som wallpaper, og downloader dette, er jeg da godt klar over du ikke tror det er virus. Men du skal ikke fortælle mig at bare din computer står online og du ikke rører den bliver den inficeret. Så kommer vi over til hacker snakken, men hvor mange har prøvet det.

Nu undergraver du dit eget argument: "Det er altid ens egen skyld" Dette "altid" må jo så have undtagelser i tilfælde med hackeri. Giver du mig ret?

Go you Gunners!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #67: 10 Jan 2008, 22:40 »

damn du er tåbelig at hører på, jeg siger at den kan kommer hvis man, som f. eks. et stk tid siden gik ind på online avisen ved ekstra bladet, kan få en virus uden at vide det, hvordan vil du garede dig mod det? hvordan kan du vide det sker? er det selvforskyldt at man gerne vil læse nogen nyheder?

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 10 Jan 2008, 22:41 »

Nu undergraver du dit eget argument: "Det er altid ens egen skyld" Dette "altid" må jo så have undtagelser i tilfælde med hackeri. Giver du mig ret?
Jeps, men hacking er en helt anden form for det.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #69: 10 Jan 2008, 22:42 »

Altså, du kan få ret på ÉN måde... Altså, at man selv kan "vælge"... Og det er hvis man ikke har internet !!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 10 Jan 2008, 22:42 »

damn du er tåbelig at hører på, jeg siger at den kan kommer hvis man, som f. eks. et stk tid siden gik ind på online avisen ved ekstra bladet, kan få en virus uden at vide det, hvordan vil du garede dig mod det? hvordan kan du vide det sker? er det selvforskyldt at man gerne vil læse nogen nyheder?
Du skal vide jeg sidder og griner min røv i laser. Hvor gammel er du, og også dig Simon? I må da fatte at det i skriver er tåbeligheder til ukendelighed.

Chris
Gæst

« Svar #71: 10 Jan 2008, 22:43 »

Jeg forstår udemærket hvad i siger, men i læser ikke hvad jeg skriver. En virus kommer ikke af sig selv, sådan er det. Argumenter i mod det. Så kan vi tage den derfra. Det er mit standpunkt.!

Nej der er nogle idioter der sidder og laver dem rundt omkring i verden og smider dem ud på nettet.
Så er der nogle andre der besøger en hjemmeside hvor der huserer en virus, eller downloader noget hvor der er virus i.
Og så er der nogen der har et godt antivirus program som fanger den og sletter den ligeså snart systemet opdager den, og så er der dem der formaterer lortet fordi en virus har ødelagt deres computer.

Chris
Gæst

« Svar #72: 10 Jan 2008, 22:44 »

Hvor gammel er du, og også dig Simon? I må da fatte at det i skriver er tåbeligheder til ukendelighed.

Haha, det jeg skriver er ikke tåbeligheder!  Grin Thumbs Up

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #73: 10 Jan 2008, 22:45 »

Du skal vide jeg sidder og griner min røv i laser. Hvor gammel er du, og også dig Simon? I må da fatte at det i skriver er tåbeligheder til ukendelighed.

Tjah, jeg griner også når jeg ser hvad du skriver... Tænker også over hvorfor du er oppe så sent, for du opfører dig som en på 12, ligemeget hvor gammel du sir du er...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #74: 10 Jan 2008, 22:45 »

så du kan ikke svare på min spørgsmål, havde jeg heller ikke forventet... tjah hvis du kan finde ud af at læse og hvad dertil hører står det i ens profil, men pas på, det kan være du for en vira af at åbne min profil, så spørgsmålet er om du tør??

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010