home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: JamesElery
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73372 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Hooliganregister
« Svar #225: 04 Sep 2008, 14:27 »

Du har faktisk sagt det sort på hvidt (hvidt på gråt) at du mener loven skal fjernes fordi folk gør det alligevel - og det er da så hovedløst og tåbeligt at selv du kan se det.

Og der er faktisk ingen der debatterer om det bør være lovligt eller ej, blot at folk skal overholde det nu når det ikke er tilladt - så det er faktisk dig der ikke holder dig til sagen.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 14:31 af g00n » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #226: 04 Sep 2008, 14:29 »

Edit:og søreme om jeg ik fik ret... Folk kan ikke holde sig til sagen, men skal drage paralleller, hvilket der ikke skal i denne situation.. Hold jer til sagen, for de i nævner har jeg aldrig sagt!

Nej, men du kom med håbløst argument, som ikke kan bruges nogle steder.

verdenskrig
Manager

« Svar #227: 04 Sep 2008, 14:37 »

Du har faktisk sagt det sort på hvidt (hvidt på gråt) at du mener loven skal fjernes fordi folk gør det alligevel - og det er da så hovedløst og tåbeligt at selv du kan se det.

Og der er faktisk ingen der debatterer om det bør være lovligt eller ej, blot at folk skal overholde det nu når det ikke er tilladt - så det er faktisk dig der ikke holder dig til sagen.

HVor har jeg sagt det sort på hvidt.. Jeg snakker om romerlys i snakker om livet uden for stadion... Det har jeg aldrig sagt, og det mener jeg ikke... I stedet for at fjerne romerlys skulle man fjerne de idioter som ikke kan bruge det... For hvis et anstændigt menneske behandler et romerlys er det ikke farligt...

Kald det bare hovedløst, for det er det, hvis du sammenligner det med alt andet end lige reglen om romerlys... Men da jeg på intet tidspunkt har sagt at andre regler i samfundet skal ændres fordi de ikke overholdes, forstår jeg ikke denne sammenligning... Vi snakker romerlys/ hooliganregister... ik alt muligt andet! Prøv i stedet at kommenter på det jeg rent faktisk skriver...

Og hvad mener du med at " selv du kan se det".. du kender mig overhoved ikke og ved slet ikke noget om hvordan jeg er.. Kan ik se hvad dne kommentar skulle til for!

Nej, men du kom med håbløst argument, som ikke kan bruges nogle steder.

At det ikke er romerlys men fjolserne der ik kan bruge dem som fjernes... Jeg ved ik hvor i får samfunds snakken fra... Jeg har i hvert fald kun snakket romerlys... at i så vælger at snakke om alt muligt andet, er vel ikke min skyld...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #228: 04 Sep 2008, 14:41 »

Jeg syntes den lov burde laves om, for folk skal sku nok smugle det ind alligevel, så at have den er nytteløst!!

Lige der har du sagt det?

Og jeg ved ikke hvor du får fra at jeg snakker om livet udenfor stadion? Jeg snakker om romerlys inde på stadion - det er ikke tilladt, og derfor skal man naturligvis ikke tage dem med, uanset om man synes loven er rigtig eller ej?

At drage parrallel til andre love var såmænd bare for at vise dig at dit argument var helt væk.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 14:43 af g00n » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 04 Sep 2008, 14:42 »

Jeg syntes den lov burde laves om, for folk skal sku nok smugle det ind alligevel, så at have den er nytteløst!!

Dette udsagn er i hegnet på et fundmentalt plan, og det er det folk påpeger. Din argumentation, og det du drager dine konklusioner udfra virker helt skævt. Det undrer mig, at du ikke selv kan se det.

verdenskrig
Manager

« Svar #230: 04 Sep 2008, 14:48 »

Lige der har du sagt det?

Og jeg ved ikke hvor du får fra at jeg snakker om livet udenfor stadion? Jeg snakker om romerlys inde på stadion - det er ikke tilladt, og derfor skal man naturligvis ikke tage dem med, uanset om man synes loven er rigtig eller ej?

At drage parrallel til andre love var såmænd bare for at vise dig at dit argument var helt væk.

Je
Dette udsagn er i hegnet på et fundmentalt plan, og det er det folk påpeger. Din argumentation, og det du drager dine konklusioner udfra virker helt skævt. Det undrer mig, at du ikke selv kan se det.

Jeg har jo netop argumenteret i det næste indlæg for hvorfor jeg mener det!

Tag nu og læs det hele! Kan godt se at den er skæv for sig selv, men når jeg netop har argumenteret for den, kan jeg ik se den store hurlumhej!..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #231: 04 Sep 2008, 14:50 »

Altså, vi kan jo ikke nødvendigvis vente til du får skrevet et indlæg mere, med at kommentere dine underlige argumenter.

verdenskrig
Manager

« Svar #232: 04 Sep 2008, 14:52 »

Og jo i taler om livet uden for stadion ved at stille det totalt latterlige dumme spørgmål om man så også skal gøre det ved tyveri, osv..

JEg overvejde næsten om jeg gad svarer på det crazy

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #233: 04 Sep 2008, 14:53 »

Altså, vi kan jo ikke nødvendigvis vente til du får skrevet et indlæg mere, med at kommentere dine underlige argumenter.

Alligevel vælger du ikke at kommenterer på det argument som du nu ved jeg havde lavet... Det har jeg svært ved at respekterer!!!

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #234: 04 Sep 2008, 14:54 »

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle vælge hvad jeg kommenterer og hvad jeg ikke kommenterer. Jeg valgte at slå hårdt ned på et latterligt argument - sådan er jeg.

verdenskrig
Manager

« Svar #235: 04 Sep 2008, 14:57 »

Så ser jeg heller ingen grund til at diskuterer...

Jeg ser det snarere som et tegn på at du ikke ved hvad du skal sige til det argument jeg nu lavede lige efter mit "dårlige" argument!

Føler det som om i går efter manden i stedet for bolden, og så er det jo svært når manden så pludseligt laver et argument for hans " latterlige" påstand!

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #236: 04 Sep 2008, 14:57 »

Ja nok er det forbudt, men hvis man ser på hvor mange ulykker der er sket med romerlys, kontra hvor mange år det har været en del af tribunelivet, er det jo skræmmende få...

Det skræmmende få skulle have fortsat have vist et stort 0. Ja, jeg kan godt li' romerlys på stadions, når de bruges rigtigt, men så længe enkelte (ingen nævnt, ingen glemt) ikke kan det, så er for imod siden :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #237: 04 Sep 2008, 15:00 »

Så ser jeg heller ingen grund til at diskuterer...

Jeg ser det snarere som et tegn på at du ikke ved hvad du skal sige til det argument jeg nu lavede lige efter mit "dårlige" argument!

Føler det som om i går efter manden i stedet for bolden, og så er det jo svært når manden så pludseligt laver et argument for hans " latterlige" påstand!

Godt at du i det mindste i bagklogskabens klare lys kan se at det var et dårligt argument.

Der findes uden tvivl argumenter både for og mod at det skulle være tilladt, men som sagt tidligere var det slet ikke det vi diskuterede. Og det har jeg heller ikke tænkt mig at diskutere foreløbig.

Min eneste anke var, at så længe det ikke er tilladt, skal folk bare rette sig efter det uanset om de er enige eller ej.

JKJ
Gæst

« Svar #238: 04 Sep 2008, 15:02 »

Det kan godt være jeg er naiv, eller kun ser tingene sort på hvidt, eller omvendt, Men når der nu er lavet en lov som fastslår at man IKKE må tage romerlys med på de danske stadions, så er den vel ikke længere end at så skal man bare lade være, lige meget om man kan li' det eller ej...

Og man kan sagtens sammenligne med hvad der sker uden for de danske stadions... Hvis man begynder at vil have ændre love inde på stadions er det vel meget naturligt at dem der ikke kan finde ud af at overholde dem udenfor også vil have dem ændret...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #239: 04 Sep 2008, 15:03 »

Du har, som sædvanlig fristes man til at sige, fattet pointen JKJ.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010