home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 73499 gange)
Wonderboy
Ynglingespiller

Sv: Hooliganregister
« Svar #135: 19 Maj 2008, 12:39 »

haha er ikke noget nyt, ved folk der er involveret i supportarbejde i klubberne også godt...
de kommer hele tiden med trusler om nul-tolerance...
men der sker aldrig rigtig noget...

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #136: 19 Maj 2008, 12:55 »

haha er ikke noget nyt, ved folk der er involveret i supportarbejde i klubberne også godt...
de kommer hele tiden med trusler om nul-tolerance...
men der sker aldrig rigtig noget...

vil tiden jo vise... men det lyder da vildt..

It's all, part of the plan.

JKJ
Gæst

« Svar #137: 19 Maj 2008, 14:45 »

Åh, kære Lene, tag dig sammen, tag nu og gååå

Med lov og registrering og med al for meget magt,

Prøver du at smadre den kultur som vi har skabt

Vi har det til fælles at vi elsker vor kultur

Du får aldrig lov at sætte ægte fans i bur

Og du mener så stadig ikke dette fanregister er en nødvendighed efter de 2 episoder der er sket de sidste par uger, førdt en smadret togvogn af folk der kalder sig BIF fan og derefter dette vanvittige smiden med romerlys fra såkaldte FCK fans...

De burde smides ud på en øde ø og så kunne de jo udrydde hianden der for så er vi da fri på at bruge resurcer på dem...

dasmessi
Gæst

« Svar #138: 19 Maj 2008, 14:48 »

Jeg støtter nu Hooliganregisteret. For det kan ikke passe at BIF skal lave togsmadringer,busmadringer og desuden så smadrer de en OL deltager igår?. Neej nogle noobs man!.

JKJ
Gæst

« Svar #139: 19 Maj 2008, 14:50 »

Jeg hørte Jesper Christiansen igår i Onside- det var jo forfærdeligt at han nærmest virkede ligeglad...spillern e må jo også bakke om det her med at få hooligans ud, ellers sker der ik en skid jo

Det de jeg også mærke til... hans udtalelse om at det var uacceptabelt skulle jo nærmest trækkes ud af ham... det var for pinligt, men så må man da næsten håbe for ham at han selv bliver udast for det når han står ved modstandernes mål og bliver bombarderet med romerlys, så kan man vel håbe han for en anden indstilling...

http://ekstrabladet.dk/112/article1008905.ece og http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article1008959.ece

Kom så forhelvede med det register så vi kan holde disse tosser væk fra alt hvad der hedder fodbold.

Det er så pinligt

Hørt... !!

verdenskrig
Manager

« Svar #140: 19 Maj 2008, 14:50 »

Nu har der været meget snak om fanregisteret..

MEn vil gerne spørger folk herinde om en ting...

Hvorfor er nogle så skråsikre på at det vil stoppe volden/problemerne... Folk kan sku da bare maskere sig... Så ser man jo ikke hvem det her Huh

Kan virkelig ikke se hvorfor folk så gerne vil have det.. Tror tingene kommer til at fortsætte nøjagtigt som før Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #141: 19 Maj 2008, 14:51 »

Jeg støtter nu Hooliganregisteret. For det kan ikke passe at BIF skal lave togsmadringer,busmadringer og desuden så smadrer de en OL deltager igår?. Neej nogle noobs man!.

Og hvorfor er det så lige du glemmer FCK's affyringer af romerlys igår mod børn på Brøndbys stadion??

Begge sider er da lige godt om det, ingen skal da glemmes eller fremhæves mere end den anden gruppe...

JKJ
Gæst

« Svar #142: 19 Maj 2008, 14:52 »

Nu har der været meget snak om fanregisteret..

MEn vil gerne spørger folk herinde om en ting...

Hvorfor er nogle så skråsikre på at det vil stoppe volden/problemerne... Folk kan sku da bare maskere sig... Så ser man jo ikke hvem det her Huh

Kan virkelig ikke se hvorfor folk så gerne vil have det.. Tror tingene kommer til at fortsætte nøjagtigt som før Peace

Der er maskeforbusd i større forsamlinger herhjemme, så kan politiet anholde dem for det...

dasmessi
Gæst

« Svar #143: 19 Maj 2008, 14:57 »

Og hvorfor er det så lige du glemmer FCK's affyringer af romerlys igår mod børn på Brøndbys stadion??

Begge sider er da lige godt om det, ingen skal da glemmes eller fremhæves mere end den anden gruppe...
Se FCK gjorde kun en ting igår. Brøndby gjorde det samme udover det med OL deltageren!

JKJ
Gæst

« Svar #144: 19 Maj 2008, 14:59 »

Se FCK gjorde kun en ting igår. Brøndby gjorde det samme udover det med OL deltageren!

Og du mener så at bare fordi de kun lavede 1 ting at så skal det ikke nævnes... romerlys mod børn!!! det er jo sygt... Brøndbys fan smaderede jo kun et tog hvor de selv var passagere i, det gik jo kun ud over dem selv...

Du forstår vist ikke helt hvor alvorligt det kunne have udviklet sig til...

dasmessi
Gæst

« Svar #145: 19 Maj 2008, 15:05 »

jo forstår godt, men postede det bare. ved da godt det var tåbeligt Forseglede Læber

ManUtd83
Manager

« Svar #146: 19 Maj 2008, 15:05 »

Og du mener så at bare fordi de kun lavede 1 ting at så skal det ikke nævnes... romerlys mod børn!!! det er jo sygt... Brøndbys fan smaderede jo kun et tog hvor de selv var passagere i, det gik jo kun ud over dem selv...

Du forstår vist ikke helt hvor alvorligt det kunne have udviklet sig til...

Og toget?

Anyways som du også siger var det en uhyre farlig situation i går. Køhlert påpegede også, at der kunne have gået ild i det banner de smed ned over dem, og mennesker kunne have døet.

Hvad med om der var vandkanoner på stadions? Helt rligt så kunne man jo bare spule de fjolser der ikke opfører sig ordent, og samtidig slukke romerlys og ødelægge deres telefoner. Derudover ville det være FED underholdning på TV.

Zone 43
Manager

« Svar #147: 19 Maj 2008, 15:07 »

http://ekstrabladet.dk/112/article1008905.ece og http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article1008959.ece

Kom så forhelvede med det register så vi kan holde disse tosser væk fra alt hvad der hedder fodbold.

Det er så pinligt

Ved det første link, er der blevet skrevet forskellige ting. Bl.a. er der skrevet, at skyldes varm kakao.. Smiley

Men ja, personer som tæsker løs på uskyldige og kaster med romerlys skal udelukkes fra al fodbold. Det er det som registeret skal bruges til, og det andet fis, som der har været linket til tidligere..

Ja, for det er kun Brøndby "tilhængerne", hvis man da kan kalde hooligansene det, som laver ballade \o/

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dasmessi
Gæst

« Svar #148: 19 Maj 2008, 15:10 »

Ved det første link, er der blevet skrevet forskellige ting. Bl.a. er der skrevet, at skyldes varm kakao.. Smiley

Men ja, personer som tæsker løs på uskyldige og kaster med romerlys skal udelukkes fra al fodbold. Det er det som registeret skal bruges til, og det andet fis, som der har været linket til tidligere..

Ja, for det er kun Brøndby "tilhængerne", hvis man da kan kalde hooligansene det, som laver ballade \o/
Derfor er de stadig dumme. Sur

verdenskrig
Manager

« Svar #149: 19 Maj 2008, 15:13 »

Der er maskeforbusd i større forsamlinger herhjemme, så kan politiet anholde dem for det...

Men stadig har de dem på, på stadion.. Tror i virkligheden bare at vi skal droppe de register, og se at få de kontrolløre op på mærkerne, og fjerne dem som ter sig uansvarligt Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010