home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 33305 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #27 Derby.
« Svar #135: 29 Jan 2008, 21:37 »



Nu har jeg Betis ude (den er spillet) og så 2 lette hjemmekampe mod Hercules og Cordoba, som meget gerne skulle være to lette sejre og 6 point Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #27 Derby.
« Svar #136: 29 Jan 2008, 21:41 »

Tak for SS.. Håber du kan snige dig op på en af de europæiske pladser..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #27 Derby.
« Svar #137: 29 Jan 2008, 23:15 »

SÆSONAFSLUTNING
Fremgang, men stadig plads til forbedringer.

Suqvarré har netop afsluttet sin 5 sæson som træner. Vel og mærke den første i sit hjemland, Spanien, hvor han har overtaget Atletico.
Der var fremgang fra første dag Suqvarré var i klubben. Ganske vist fik han sendt holdet ud af UEFAcuppen, men det bliver ikke betegnet som hans skyld. Det er et overstået kapitel, og holdet har nu bestræbt sig på at komme højere op i tabellen, så man også i næste sæson kan spille i Europa.


2-3 vandt man over Betis, på udebane. Det var et stort resultat for manageren, som netop forventede at kampe som denne ville blive nøglekampe i kampen for at komme højere i tabellen.
Næste kamp var hjemme, mod Cordoba. En sikker 2-0-sejr blev hevet hjem, og maksimumpoint i de seneste kampe, gav optimisme til kampen hjemme mod Hercules.
Optimisme havde Hercules’ målmand dog også, og reddede 10 forsøg og blev fortjent kampens spiller.
”Igen brænder vi for meget oppe foran, og igen er det fordi der står en stor målmand i vejen. Det er aldrig en rar følelse at tabe point i en kamp, hvor man føler at man har dem. Vi skal nok kæmpe os op i de næste kampe.”

Det gjorde man dog også, da man ude slog Cadiz 3-1. Man overvandt chokstarten, da hjemmeholdets fans allerede efter 1 minut kunne juble, også noget som viste stor moral i Atletico.

I næste kamp, skulle Suqvarrés hold drage mod Huelva, hvor Recreativo ventede. En storform in mente fra hjemmeholdet, gav ikke udbytte og udeholdet kunne sikkert stjæle alle 3 point endnu en gang.
I sæsonens anden sidste kamp skulle man møde Osasuna, hjemme. Endnu en gang havde man overtag i kampen, men målene udeblev. Det var en plage for Atletico, at man sommetider ramte en kamp hvor målene bare ikke ville ind.
”Jeg har egentlig deja-vu lige nu. Jeg har lyst til at frustrere, lige som i de gode gamle dage”, jokede Suqvarré efter kampen.
Man sluttede sæsonen af på Camp Nou hvor hjemmeholdet overlegent kunne køre en 2-0’er hjem. Let så det ud, noget som Barcelona havde praktiseret alt for lidt af i denne sæson. Med en klassetrup udover det sædvanlige formåede man kun at blive nummer 3.
På 12 kampe, hentede Suqvarré 22 point. Man led kun to nederlag, til Barcelona og Real Madrid. 6 sejre og 4 uafgjorte. 

Der er endnu ikke blevet meldt ud angående mulige transfers i sommerpausen, men bare rolig. Det skal nok komme.

sæsonen 12'13 sluttede således:

« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 23:23 af Zulue » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #138: 29 Jan 2008, 23:19 »

Flot update igen igen.. Thumbs Up Er det bevidst du ikke nævner en placering??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #139: 29 Jan 2008, 23:19 »

Flot update igen igen.. Thumbs Up Er det bevidst du ikke nævner en placering??

Nåeh nej, jeg ville have taget SS af stillingen, men kom fra det igen. Det tilføjer jeg lige - tak!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #140: 29 Jan 2008, 23:25 »

Nåeh nej, jeg ville have taget SS af stillingen, men kom fra det igen. Det tilføjer jeg lige - tak!

Så lidt.. Hvem vandt Copa del Rey siden du spiller i Europa næste år??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #141: 30 Jan 2008, 18:26 »

Så lidt.. Hvem vandt Copa del Rey siden du spiller i Europa næste år??
Real Madrid. Wink

Er der interesse for update om transfers om lidt? ..
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #142: 30 Jan 2008, 18:35 »

Ja Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #28 Sæsonafslutning
« Svar #143: 30 Jan 2008, 20:17 »

INDKØB
- imponerende

Der gik som forventet ikke lang tid inden at den spanske manager fik listet sig ud af sit kontor og ud i den store verden, transferverdenen.
”Vi har ikke mange penge, men jeg ved at jeg overrasker jer hvis de spillere jeg har i kikkerten indtil videre bliver hentet til klubben – for de spillere er bestemt meget mere værd, end det jeg vil hente dem for”.

At der i dagene efter udtalelsen var helt stille i Atletico spekulerede medierne meget over. Hvad havde den karismatiske manager nu gang i, og var det overhovedet så stort som udtalt?
Det skulle hurtigt vise sig at være en utrolig start Atletico ville få på transfermarkedet. Stilhed før stormen, for pludselig skulle kunne man præsentere Distel Zola, hentet på en fri transfer i Monaco.
”Det er jo overvældende at få en klassespiller som Distel er til allerede nu, men om vi har udsigt til flere spillere er ikke til at sige lige pt.”.

Stormen var først begyndt, da man tidligt dagen senere kunne præsentere Javier Acuña, hentet fra Cadiz. Det i sig selv var et stort indkøb, men da så Jonathan Pereira i Madrid midtby lagde pressen to og to sammen, og sørme ja. 2 mere spillere hentet på en dag, også gratis.
”Jamen det er jo egentlig fantastisk. Jeg har ikke meget mere at sige, men der er ikke mange flere navne i min hat”.

Juan Valera havde erklæret sig utilfreds i Atletico, på trods af at han havde et overraskende gennemsnit i sportsavisen Marca, sidste sæson. Han forlod klubben på en fri transfer, til bundklubben Murcia. Et stort skifte udtalte han i pressen på dagen; en kommentar som gav noget undren blandt mange spanske monobryn.
Og så, som alle troede at Atletico var færdige for denne omgang kunne man præsentere endnu en angriber. Danske Bendtner, tidl. Arsenal, blev endnu engang hentet gratis. Den 24-årige boksspiller kan se frem til en tilværelse på bænken. Den gode løn i Atletico menes at trække for Bendtner, som fravalgte mindre klubber og mere spilletid.

Efter at transfervinduet ikke havde blafret ufattelig meget i Madrid og omegn, kunne man tilføje en spiller til sit ungdomshold. Spaniens største keepertalent blev hentet, for en overkommelig sum af blot omkring 2 millioner.  Desuden forventer man at låne en tidligere kending af Suqvarré, Lulinha af Suqvarrés gamle Inter.
 

Spaniens største keepertalent

http://xs223.xs.to/xs223/08053/keepr603.jpg

Zola
http://xs.to/xs.php?h=xs223&d=08053&f=zola400.jpg

Bendtner
http://xs.to/xs.php?h=xs123&d=08053&f=bendt313.jpg

Pereira
http://xs.to/xs.php?h=xs123&d=08053&f=jonathan262.jpg

Acuña
http://xs.to/xs.php?h=xs223&d=08053&f=javier879.jpg



« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 21:20 af Zulue » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #144: 30 Jan 2008, 20:56 »

Jeg kan kun se SS'et af Distel Zola, som ligner en superspiller og et røverkøb.

De andre SS kan jeg ikke se.. desværre.. Ubeslutsom

Lulinha-rygtet lyder spændende.. jeg håber det bliver til noget.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Hallas
Gæst
 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #145: 30 Jan 2008, 21:07 »

Super blog Smiley Ekstra godt er det også, at Real tævede sig igennem alt i dit spil Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #146: 30 Jan 2008, 21:22 »

Jeg kan kun se SS'et af Distel Zola, som ligner en superspiller og et røverkøb.

De andre SS kan jeg ikke se.. desværre.. Ubeslutsom

Lulinha-rygtet lyder spændende.. jeg håber det bliver til noget.. KIU Thumbs Up

Tak igen Jimmy. Nu har du alle ss'ne nedenfor, håber det er okay. Kunne ikke få det til at virke på andre måder, hvilket jeg ikke lige gad at spilde 30 minutter på. Wink

Super blog Smiley Ekstra godt er det også, at Real tævede sig igennem alt i dit spil Thumbs Up

Jeg er også Real Madridfan IRL, men det tænker jeg ikke på i spil (for det meste da). Opstemt Det er da også et plus, at det er Real Madrid som tog titlen, i stedet for Barcelona .Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #147: 30 Jan 2008, 21:27 »

Helt i orden.. de ser sgu super ud alle sammen.. Kommer den nye keeper i førsteholdstruppen eller på U-holdet??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #148: 01 Feb 2008, 20:58 »

Helt i orden.. de ser sgu super ud alle sammen.. Kommer den nye keeper i førsteholdstruppen eller på U-holdet??

Det ved jeg ikke endnu.

Puha, min computer gik i hak og måtte genstarte - HELDIGVIS havde jeg gemt efter jeg havde skrevet kontrakt med alle spillerne, så der er egentlig ikke sket noget, udover jeg mistede de første kampe.
- Andre end jimmy som har noget? (:
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #149: 01 Feb 2008, 21:12 »

flot blog zulue og gode transfers..
Logged

GF <3

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010