home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1069 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 34433 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #120: 29 Jan 2008, 08:47 »

Du kommer da rundt omkring i verden.. Kunne man få et SS af Atlético-truppen anno 2012..? Jeg synes det er en rigtig god blog du har gang i her og jeg håber Suqvarré kan skabe store resultater med Atlético!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #121: 29 Jan 2008, 16:37 »

udmærket update, bliver bestemt spændende at følge Suqvarré i madrid klubben Atletico Madrid,
kunne godt tænke mig man hørte mere hvordan han tænker og sådan. altså lidt mere detaljeret.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #122: 29 Jan 2008, 16:39 »

Du kommer da rundt omkring i verden.. Kunne man få et SS af Atlético-truppen anno 2012..? Jeg synes det er en rigtig god blog du har gang i her og jeg håber Suqvarré kan skabe store resultater med Atlético!!!
Tak tak, igen! (:

udmærket update, bliver bestemt spændende at følge Suqvarré i madrid klubben Atletico Madrid,
kunne godt tænke mig man hørte mere hvordan han tænker og sådan. altså lidt mere detaljeret.

Det skal jeg da overveje i de kommende updates. Tak for kommentaren, og den konstruktive kritik! (:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #123: 29 Jan 2008, 16:46 »

Det er sgu' godt gået Zulue. Jeg er fulgt din blog ligesiden den startede, men jeg er ikke en som ofte kommentere blogs. Du kan dog være meget tilfreds med dit arbejde, da det er smuk læsning. Jeg er glad for at læse dine tekster, men dit layout kan godt irritere mig på et par punkter. Jeg vil selvfølgelig fortælle hvilke.

- Overskriften, den irritere mig lidt, da der er et punktum. Det er en lille ting, men synes ikke det hører hjemme i overskriften.
- Det store start bogstav, den irritere mig meget! Undskyld, men det er ikke rart for øjnene.

Det er dog en fantastisk blog, hvor du har været et par forskellige steder henne. Det har været spændende - meget. Jeg synes du har gjort det på den rigtige måde. Du er startet i en storklub, har fået succesc og er så taget videre til en lidt sværre opgave. Derefter er du så skiftet til Spanien.

Hvilke rækker har du egentlig med?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #124: 29 Jan 2008, 16:48 »

Spændende klubvalg..  Glæder mig til at se hvor langt du kan nå at føre Alt. Madrid op i tabellen i de resterende kampe..   Wink 

Hvordan ser dit transfer budget egentlig ud?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #125: 29 Jan 2008, 16:57 »

Det er sgu' godt gået Zulue. Jeg er fulgt din blog ligesiden den startede, men jeg er ikke en som ofte kommentere blogs. Du kan dog være meget tilfreds med dit arbejde, da det er smuk læsning. Jeg er glad for at læse dine tekster, men dit layout kan godt irritere mig på et par punkter. Jeg vil selvfølgelig fortælle hvilke.

 - Overskriften, den irritere mig lidt, da der er et punktum. Det er en lille ting, men synes ikke det hører hjemme i overskriften.
 - Det store start bogstav, den irritere mig meget! Undskyld, men det er ikke rart for øjnene.

Det er dog en fantastisk blog, hvor du har været et par forskellige steder henne. Det har været spændende - meget. Jeg synes du har gjort det på den rigtige måde. Du er startet i en storklub, har fået succesc og er så taget videre til en lidt sværre opgave. Derefter er du så skiftet til Spanien.

Hvilke rækker har du egentlig med?

Tusinde tak! - Jeg vil huske det hele, og jeg vil da helt klart ændre på det. (:
Glad for at du har fulgt bloggen, hele vejen igennem; det varmer Smiley
Har England (Coca Cola Championship og derover), Italien (Serie B og derover) og Spanien (Kun La Liga). Det var ikke så mange, det ved jeg - men jeg besluttede mig fra starten af, for kun at være i de tre lande og mente derfor at "Stor Database" var nok (:

Spændende klubvalg..  Glæder mig til at se hvor langt du kan nå at føre Alt. Madrid op i tabellen i de resterende kampe..   Wink 

Hvordan ser dit transfer budget egentlig ud?

økonomien, ikke gjort noget endnu.

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #126: 29 Jan 2008, 17:03 »

Tror du har misforstået mig Zulue. Det var ikke den overskrift, selvom det faktisk også pynter sådan dér. Jeg mente disse overskrifter (Jeg kunne ikke helt forklare, hvad jeg skulle kalde det):

ATLETICO.   

Uden punktum dér.

Jeg vil dog mene at bloggen har fået en mere livligt skær efter at du har ændret i bloggens navn. Det ser meget bedre ud med "-".

Kan vi forvente os flere updates idag eller hvordan ligger landet?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #127: 29 Jan 2008, 17:09 »

Tror du har misforstået mig Zulue. Det var ikke den overskrift, selvom det faktisk også pynter sådan dér. Jeg mente disse overskrifter (Jeg kunne ikke helt forklare, hvad jeg skulle kalde det):

Uden punktum dér.

Jeg vil dog mene at bloggen har fået en mere livligt skær efter at du har ændret i bloggens navn. Det ser meget bedre ud med "-".

Kan vi forvente os flere updates idag eller hvordan ligger landet?

Nå, på den måde Wink
I dag, ja. Jeg regner med at der vil komme en update om en speciel kamp, men den skal lige spilles først. Derudover skal der lige skrives en danskstil, men det må komme i anden række. Ej, jeg ser på det så hurtigt som muligt; i aften er realistisk. Smiley

Du kommer da rundt omkring i verden.. Kunne man få et SS af Atlético-truppen anno 2012..?

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #128: 29 Jan 2008, 17:39 »

Tak for SS!


Jeg synes dog ikke Edu er din største stjerne, når du har Ustari, N'Zogbia, Altintop, Camaco & Gavilán..

Kommer der update i dag??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #129: 29 Jan 2008, 17:45 »

Tak for SS!


Jeg synes dog ikke Edu er din største stjerne, når du har Ustari, N'Zogbia, Altintop, Camaco & Gavilán..

Kommer der update i dag??

Han er måske ikke bedre end Ustari, men man betegner stortset aldrig en målmand som stjernen - så derfor. Han er meget bedre end Zogbia, Altintop og Camaco, og måske lidt over Gavilans niveau.
Ja jeg regner med en update, i dag. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #130: 29 Jan 2008, 17:47 »

Han er måske ikke bedre end Ustari, men man betegner stortset aldrig en målmand som stjernen - så derfor. Han er meget bedre end Zogbia, Altintop og Camaco, og måske lidt over Gavilans niveau.
Ja jeg regner med en update, i dag. Smiley

Kunne du snige et SS af Edu i updaten?? Se frem til den Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #131: 29 Jan 2008, 17:53 »

Kunne du snige et SS af Edu i updaten?? Se frem til den Wink

Det gjorde jeg sørme i første Atleticoupdate.

Atleticos stjerne, her i 2012, betegnes som nigerianske EDU med en fortid i Hoffenheim.

Wink Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #132: 29 Jan 2008, 17:58 »

Det gjorde jeg sørme i første Atleticoupdate.

Wink Smiley

Pinligt Forlegen Det SS har jeg faktisk set.. sorry..  ser frem til updaten.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' 26# Endnu en klub!
« Svar #133: 29 Jan 2008, 21:21 »

DERBY
atletico – real madrid

Den spanske manager har blot spillet 4 kampe i sit hjemland for Atletico, inden han skulle op imod giganterne fra samme by; Real Madrid, pt. verdens bedste hold, uden tvivl. Med spillere som Robinho, Aguero, Guardado, Palombo, Rocisky og Behrami fører Kongeklubben sikkert ligaen, her efter 31 runder. Man er pga. en dårlig sidste sæson, også videre i UEFAcuppen. Der slog man netop Suqvarrés Atletico ud, dog var det kun den ene kamp som var under Suqvarrés ledelse. Der var aldrig rigtig spænding i de kampe, da Real Madrid simpelthen var for overlegne.
Men nu, efter 2 sejre i træk til lillebror-Atletico så anede medierne pludselig en mere lige kamp end som lige så.
”Ja. Real Madrid er favoritter, og det vil de være i samtlige kampe de stiller op til i år med det hold.
Vi kan kun skabe en overraskelse. Ikke én vil forvente at mit hold, efter blot 5 kampe under min ledelse kan stille op mod et hold af den kaliber, og vinde.”

Og fra starten, så giganterne da også ud til at levere varen. Der var pres på Ustaris mål. 2 minutter spillert og kanonduen Robinho og eks-Atleticospiller Aguero tryller udenfor feltet, hvorefter førstnævnte afslutter med et frækt lob. Den bliver reddet, af en velspillende Ustari – men så var de advaret i Atleticoforsvaret.
Endnu et scenarie med de to små angribere, skulle udspille sig blot 8 minutter efter. Palombo ligger en bold i brysthøjde til Robinho som næsten flyvende får den taget under kontrol, og i høj fart lagt den dybt til sin makker, som må se sit reddet af stolpen.
Makkeren skulle så 8 minutter senere have heldet på sin side. Noget simplere, Robben udfordrer på fløjen og ligger den fladt tilbage til Agüero. 0-1.

Det skulle fortsætte sådan de resterende minutter af første halvleg, hvor Atletico mest af alt så ud til at ville elske ikke at blive ydmyget i lokalbraget.

oversigt over de første kampe
atletico 1 - 1 villareal
racing 0 - 0 atletico
atletico 4 - 1 deportivo
bilbao 1 - 2 atletico

Men efter halvlegen, hvor den halvskadede Edu blev taget prompte ud, skulle Atletico vise lidt flere tænder. Det var hovedsagligt på kontraangreb, hvor de 4 forreste gang på gang fik tilspillet sig en stor chance. Store chancer er bare ikke nok, på Realanfører Casillas. Der skal 100procentschancer til, ellers er det en sværre opgave end lige som så. Derfor gik tiden med et styrende Realhold og en keeper der tog alt hvad modparten havde at byde på. 0-1 blev slutresultatet.
”Jeg er ikke skuffet. Jeg er mere sådan rasende … På mine angribere, men også på Casillas. Jeg bukker mig virkelig i støvet, hver gang jeg ser ham spille – for han gør det jo fremragende. Fortjent at han, igen i dag, bliver kampens spiller.”



Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #27 Derby.
« Svar #134: 29 Jan 2008, 21:32 »

Flot update.. Ærgeligt med nederlaget mod Real, men det lyder som et vildt hold.. Kunne man få en ligatabel??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010