home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 33299 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #150: 02 Feb 2008, 13:04 »

flot blog zulue og gode transfers..

Tak skal du have Opstemt
Update kommer, jeg ved sgu egentlig ikke hvornår.. Har en ven på besøg og Diablo 1 triumferer Opstemt Desuden skal jeg væres ammen med nogle andre venner, og lave projektopgave.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #29 Indkøb
« Svar #151: 02 Feb 2008, 17:00 »

FREMGANG
- hårdt arbejde

I forhold til sidste sæson, er Atletico startet sæsonen fantastisk. Med sejr i den første kamp var alt oplagt til en forbedring, men så da man tabte den næste kamp og nu var helt nede omkring 12. pladsen begyndte kritikerne at melde sig.


               javier acuña

Det skulle man så få vendt igen, så meget at man allerede blot 2 kampe var oppe ved medaljekampen. En stor overraskelse, da man før sæsonen var blevet spået et ottendeplads af Marca. Hvad overraskende var, at man kunne holde den plads, foran de store hold som Barcelona og Valencia. Hvis de vandt, vandt man blot ”tilbage”.
Et enkelt nederlag, i en kamp hvor Suqvarrés spillere så helt ud som om at de ikke anede hvad de lavede på en fodbold, betød at man nu lå helt nede på syvendepladsen, fordi ligaen var så tæt.
”Det er ikke godt nok, at vi taber til Gimnastic i dag. Hvis vi vil spille med i den sjove ende af ligaen, så skal mit hold vinde på de dårlige dage. Det var min store frygt før sæsonen. Indtil videre har vi gjort det meget godt, men i dag bekymrer mig”.

I næste kamp valgte man at revanchere dette med en sejr, men et nederlag og uafgjort i streg, gjorde at man lå lige efter den intense topstrid, på en sjetteplads – efter 12 kampe.
Der har så sandelig været underholdning, når Atletico har spillet. Efter de 12 kampe, har man scoret 23 mål, mens man har lukket 13 ind. Man er det mest scorende hold, og det er man blandt andet fordi at man har fået en herre ved navn Javier Acuña. Han har scoret 9 mål i 12 kampe, og han ligger på en andenplads på topscorerlisten i La Liga. Desuden har hans makker, Xisco Nadal og den offensive kreatør Pereira nættet hhv. 4 og 3 gange.
”Det er altid sjovt at træne et hold, som scorer mange mål. Men det er ikke sjovt, når ens forsvar svigter en tand for meget til at en temperamentsfuld herre som mig kan holde det ud. Det skal vi have styr på, og så synes jeg egentlig det ser fornuftigt ud”.


I Madridklubben spiller man igen i år europæisk. Først måtte man i den såkaldte EURO Vase Cup, hvorefter at man skulle kvalificere sig til den rigige UEFA Cup. Der var ingen problemer frem til gruppen, en gruppe hvor man kan forvente en del modstand. To stærke hold fra østen er aldrig sjove, mens et italiensk hold også tit kan give store problemer. Gruppens sidste hold, OB, er der ikke mange der står store chancer. Man forventer dog videregang; for lige meget hvor gode ens modstandere er, skal man ti ud af ti gange gå videre UEFA Cuppens første gruppe.
”Ja, vi skal gå videre. Det er klart, at vi er favoritter på trods af at Reggina var højere seedet end os, men sådan er det når man har haft en dårlig sæson i fjor. Vi går også videre, det er jeg sikker på”.
Også i UEFA Cuppen har Acuña været i storform. 7 mål i 8 kampe bringer ham på en foreløbig tredjeplads.   
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #30
« Svar #152: 02 Feb 2008, 20:00 »

Synes det er lidt sløjt igen, med kommentarer. Nogle rettelser, nogle forbedringer? .. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 20:51 af Zulue » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #30
« Svar #153: 02 Feb 2008, 20:07 »

God blog, som sædvaligt Zulue Smiley
Kan du poste et SS af Villarreals trup? Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #30
« Svar #154: 02 Feb 2008, 21:05 »

God blog, som sædvaligt Zulue Smiley
Kan du poste et SS af Villarreals trup? Opstemt

Selvfølgelig, det kommmer om lidt ... (:

Her.

« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 21:08 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #30
« Svar #155: 02 Feb 2008, 23:45 »

STIME.
Ufattelig god bold i Madrid.

12 kampe uden nederlag, hvoraf hele 10 var sejre – imponerende 9 i træk.
Det hele skyldes et taktikskifte. Man er i Atletico skiftet til en defensiv diamant, som virker sublimt.
Den blev indviet i El Derby, på Bernabeu hvor Atletico som blot det tredje hold i hele sæsonen formåede stjæle point fra Real Madrid.
Derefter kiggede man sig ikke tilbage og med sejr over blandt andet mægtige Barcelona, var stilen lagt til et stort forår. Forinden havde man slået CSKA Moskva i Moskva med hele 3-0 så kritikerne var sat på plads.
”Det er selvfølgelig dejligt, at have en opstilling, som virker. Spillerne gør det godt i øjeblikket, og jeg er snart tilfreds”.

Stimen blev stoppet i pokalturneringen, hvor man mødte Deportivo hjemme. 0-1 stod der på tavlen til sidst. Det betød ikke noget for Atleticos videre adgang i Copa del Rey, da man i omkampen slog Deportivo 0-2, men det var nogle triste spillere, som forlod banen.
”Det er altid sjovt at have en stime, det er ligesom at jonglere. Man ved at det på et tidspunkt stopper, men man prøver altid at køre den længere og længere, selvom man i medierne påstår at det ikke betyder noget. Selvfølgelig gør det det, men vi er hverken blevet et svagere eller stærkere hold af vores stime” – Distel Zola, defensiv midtbanespiller.

20 kampe er nu spillet, og Atletico blander sig i den rigtige kamp – kampen om medaljer. Følg med fremover, for at se hvordan de sidste 13 kampe i sæsonen udvikler sig og om Atletico kan fastholde stimen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #31
« Svar #156: 02 Feb 2008, 23:57 »

Wauw for en stime.. Det er ser super ud..Hva plads er du på i ligaen??

Synes der mangler et lidt bedre overblik over hvordan det er gået i UEFA cuppen..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #31
« Svar #157: 03 Feb 2008, 00:03 »

Wauw for en stime.. Det er ser super ud..Hva plads er du på i ligaen??

Synes der mangler et lidt bedre overblik over hvordan det er gået i UEFA cuppen..

Hov, ja. Ligger på en 3. plads. (:

Ja, men det kommer i næste update. Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #31
« Svar #158: 03 Feb 2008, 00:08 »

Hov, ja. Ligger på en 3. plads. (:

Ja, men det kommer i næste update. Wink
Takker.. Oki, bare i orden.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #31
« Svar #159: 03 Feb 2008, 14:30 »

UEFA Cuppen.
Hidtil som forventet.

Efter man havde kvalificeret sig via EURO Vase Cuppen (også kaldt Toto Cuppen) så blev grupperne trukket.
Atletico var andenseedet, og man endte ud i gruppe D, sammen med Reggina, CSKA Moskva, Red Star og danske OB.
Alle i Spanien forventede at Atletico gik sikkert videre, som nummer ét, men de italienske medier håbede på at Reggina kunne overraske og følge op på sidste sæsons flotte resultater.
I første kamp, skulle de to største hold mødes. Reggina havde hjemmebanefordelen, men viste sig ikke som det bedste hold. Derfor satsede man på kontraer, og sådan en virkede lige efter halvlegen. 1-0 og man begyndte nu at pakke sig.
Det gav selvfølgelig overtag til det spanske mandskab, og det var en tand for tidligt at man pakkede sig. Boulahrouz kunne score endnu et vigtigt mål og uafgjort sluttede kampen også.


Næste kamp var man hjemme mod Red Star. Forventningerne var for høje til mandskabet og selvom man kom planmæssigt foran via Acuña fik Red Star udlignet og endnu et uafgjort resultat til Atletico.
Det ville man forbedre i næste kamp. Som tidligere sagt, tog man til Moskva og gennembankede byens hold 3-0, eller 0-3 om man vil.
Et selvmål hjalp spanierne, hvorefter først Acuña og sidst Xisco Nadal kunne lukke og slukke.
Dér var man kvalificeret, men det stoppede ikke holdet fra at slå gruppens bund hele vejen igennem. 3-1 blev danskerne besejret med på Vicente Calderon. Danske Bendtner startede kampen med et mål, hvorefter Nadal kunne bringe holdet foran, med både 2- og 3-0. Man var nu planmæssigt videre, og trak Hannover i første knockoutkamp.
”Det er fint at vi er videre, men alt andet havde været under vores niveau. Nu skal Hannover besejres, og så kigger vi videre derfra.”

Hannover startede hjemme. Det var Xisco Nadal dog ligeglad med og han bragte sit hold foran blot efter syv minutter.
Danske Zanka havde chancen for at bringe sit hold tilbage i kampen, men Ustari reddede flot. I anden halvleg blev Bendtner sendt på banen, og med udbytte. Boksspilleren kunne sikre sit hold et komfortabelt resultat, til hjemmekampen i Madrid ugen efter.

Det var ikke engang nødvendigt med et forspring. Atletico styrede det hele, kom ikke frem til så meget, men tog god tid til det hele.
Pludselig hamrede tyrkiske Erkin Caner til bolden, og reduceringen var lavet. Nu skulle man blot score en enkelt gang, for at få forlænget spilletid.
Det gik formstærke Xisco Nadal dog ikke med til. Med to mål, fejede han tyskernes håb helt væk.
”Det er altid dejlig at score, og jeg gør det for tiden. Det skal jeg holde fast ved, det ved jeg; men hvis jeg glemmer det, skal Suqvarré nok minde mig om det” sagde dagens helt, med et smil på læben.

Atletico har netop trukket mægtige Manchester United i 2. knockoutrunde. Manchester slog Spaniens pt. bedste hold, Real Madrid ud i sidste runde – så der forventes to opgør, med en utrolig spænding. 
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #32
« Svar #160: 03 Feb 2008, 14:37 »

Stadig en rigtig god blog Zulue Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #32
« Svar #161: 03 Feb 2008, 15:19 »

Stadig en rigtig god blog Zulue Thumbs Up
Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #32
« Svar #162: 03 Feb 2008, 18:06 »

Andre? .. (:

Ellers er de næste updates om Manchesterkampene og jeg har trukket Barcelona i pokalen. Derudover kommer der snart oversigt over ligaen, for den ser rigtig spændende ud nu.. (: Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #32
« Svar #163: 03 Feb 2008, 18:12 »

Svær lodtrækning.. glæder mig til de næste par updates..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Inter - Watford - Atletico' #32
« Svar #164: 03 Feb 2008, 18:31 »

Ser godt ud Wink Flot stime .
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010