home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 33303 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
« : 04 Jan 2008, 22:24 »


Efter sædet, fra Inters manager Mancini, blev forladt i Italiens klubelite var der åbent spil på alle rækker. Mourinho var fri på markedet, Jol var fri; assistent Mihajlovic og tidligere frisparksskytte i verdensklasse. Ledige. Alle sammen.

Men én mand, aldrig nævnt, aldrig omtalt. Spanier. El Suqvarré. Alle kendte ham.
Den korrupte mand. Alle vidste det, ingen kunne bevise det. Manden var tidligere assistent i Juventus. Godt nok en udmærket fortid, men en mand uden den fornødne erfaring skulle til at overtage verdens mest eftertragtede job.
Der var i forvejen nok at spørgende journalister som ville stille spørgsmål til den nye manager, og bedre blev det
ikke af at den nye manager, blankt, afviste et pressemøde. En enkelt kommentar udkom, kort og fattet: Jeg har ikke brug for et pressemøde for at bevise nogen, noget. "I ved hvad jeg kan og hvis ikke, ja så skal I nok få det at se"

___


Har en update eller to mere klar, vil I have og kan I lide den? (:
« Seneste Redigering: 04 Feb 2008, 21:00 af Zulue » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #1: 04 Jan 2008, 22:26 »

ser fint ud Zulue - men Internazionale er med Z i stedet for T Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #2: 04 Jan 2008, 22:29 »

Er klar på en mere.. Der er vist et par stavefejl hist og her.. F.eks. som JS har påpeget og det staves Mourinho
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #3: 04 Jan 2008, 22:30 »

Arh, det er sgu pinligt. Plejer ikke at lave de dumme stavefejl. Rettelser på vej, og endnu en update om lidt. Tak for de hurtige kommentarer. (:
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #4: 04 Jan 2008, 22:31 »

Dejligt. Vi ser frem til updaten. Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Rossonero
Gæst
 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #5: 04 Jan 2008, 22:35 »

Nå, det ser da spændende ud, selvom du har taget et hold jeg ikke fordrager. Men det skal ikke gå ud over din blog, hvorfor jeg vil give den en chance.
Logged

V3to
Gæst
 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #6: 04 Jan 2008, 22:39 »

Lyder spændende Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #7: 04 Jan 2008, 22:52 »



Efter nu blot en enkelt dag på jobbet i Inter, skulle Inter møde Dinamo i Zagreb. Suqvarré sendte Mihajlovic derover og var ikke med selv i Kroatien. Folk begyndte nu at blive mere og mere skeptiske overfor den nye managers opførsel.
Kampen blev vundet 1-0 af hjemmeholdet, og var alt i alt kedelig.
Blot tre dage senere, drog Interholdet, igen uden Suqvarré til Prag, hvor Sparta Prag skulle besejres. Fornuftigt spil, sikrede holdet en sikker 3-0 sejr.
Fire mere venskabskampe skulle spilles for Inter, og efter to mere (Montpellier 1 - 4 Inter & Altay 0 - Inter) var pressen skuffet, og hele tiden på jagt efter manageren. Manageren havde tilsyneladende arbejdet hårdt, under jorden. Han kunne nemlig præsentere det tyske megatalent, Toni Kroos17 var manden som om få år, skulle føre Inter til den helt store succes. Manageren var forholdsvist tavs til præsentationen, men fik usædvanligt undskyld at han ikke havde været tilstede på trænerbænken endnu og ville ændre det i sin opførsel.

Selvom smilene var fremme på manges læber den dag, var det ikke en helt tilfreds træner der kørte hjem i sin Opel. Inde i jakken havde han et papir med noter. Noter om næste eventuelle forstærkning.


___

Håber I kan lide det (: Skal de være længere, (det bliver de, men ...) mere grafik? ..
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 22:58 af Zulue » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #8: 04 Jan 2008, 22:56 »

Tja... Dinamo fra Zagreb.... Ligger IKKE i Rusland... Kroatien mener jeg! Må også indrømme at din idé med en anden manager, som jeg ikke kender er alternativt...... Men også en forfriskning!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #9: 04 Jan 2008, 22:58 »

Tja... Dinamo fra Zagreb.... Ligger IKKE i Rusland... Kroatien mener jeg! Må også indrømme at din idé med en anden manager, som jeg ikke kender er alternativt...... Men også en forfriskning!

Nej nej nej. Sorry alle sammen, nybegynder. (:
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #10: 04 Jan 2008, 23:01 »

Nej nej nej. Sorry alle sammen, nybegynder. (:
Tunge

Gør ikke noget... Det kan smutte for enhver  Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #11: 04 Jan 2008, 23:02 »

Tunge

Gør ikke noget... Det kan smutte for enhver  Thumbs Up

 Forlegen Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #12: 05 Jan 2008, 00:15 »



SUPERCOPPA ITALIA
Lidt over to uger efter venskabskampene blev afsluttet, skulle Inter møde Roma i "Den Italienske Supercup07".
På forhånd var El Suqvarrés tropper farvoitter, men efter den nye managers ankomst kender man fænomenet indspilning skulle indføres. Det var ikke godt nok at tabe, og det vidste Inters nye manager, som timerne op til kampen var efterfulgt af medierne og eksperterne som spåede Romasejr. Smal, men sejr.
"Jeg har sovet i alle timerne i nat, det var rart ja. Det lader ikke til at I har, så nu synes jeg I skal slappe af og nyde den gode kamp. Jeg har grund til at tro på os" udtalte manageren, halvanden time inden Ronald Herbergs fløjte skulle lyde for første gang.

Inden kampen havde manageren også hentet en højrefløj. En fløj, bekendt med Serie A. Reginaldo fra Parma, brasilianeren som minder en smule om en ung Ronaldo, dog på fløjen.
"Med sin hurtighed, er ved jeg at Reginaldo kan blive god for os, og nej - jeg svarer ikke på summen i dag. Andre?" svarede El Suq, som han kaldes, hurtigt en journalist.

Første halvleg blev en nervøs affære, med ikke mange chancer. Dog blot 3 minutter efter pausen, slog den kraftige boksspiller, Adriano til. Adriano kom forrest på et indlæg fra Ibrahimovic. Fortjent, og finalen så mere og mere ud til at have fundet sin vinder.
Men så pludselig ville Roma med. Forsvarsspiller Mexes snitter Adrianos knaldhårde frispark i kassen, som en bekendt Inzaghi kunne gøre det i naboklubben. 2-0 til Inter FC, og Adriano kan nyde personlig succes.

Det resultat holder, og Inter vinder 2-0 på flot spil, mange chancer og godt markeringsspil.
Efter kampen fangede vi managerne fra begge hold. Skaldede Spaletti kunne konstatere at det var et fortjent nederlag. Kontroversielle Suqvarré, kom haltende og hæs ud fra omklædningen og sagde at hans hold havde gjort det flot og at han var tilfreds med nyindkøbet. En kommentar, på 12 sekunder hvorefter han vendte tilbage til omklædningen.

En god start for manageren, som har udtalt at "min store drøm er at føre Inter til the treble, hvorefter jeg vil vinde VM med Spanien".


___

(: Please kommenter, og ret diverse fejl. Hvis I ikke kan lide den, så sig hvorfor ikke.. (:
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #13: 05 Jan 2008, 13:48 »

Nogle der følger? (:
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Inter efter toppen.
« Svar #14: 05 Jan 2008, 13:54 »

Jo jo... men du skal jo lige igang før vi kan begynde at kommentere Wink

Iøvrigt lidt af en spøjs træner ham der Suqvarré Rullende Øjne
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010