home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Inter - Watford - Atletico' #35 - Slut.  (Læst 34410 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #23. - Indkøb inden PL.
« Svar #105: 21 Jan 2008, 20:05 »

Super lækkert med nogle kommentarer. Jeg tjekker lige om jeg kan nå at lave en update nu, men har haft hovedpine og ondt i halsen hele dagen, så derfor har jeg ikke haft tid.
Tak for kommentarer, DonW og Jimmy. Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #23. - Indkøb inden PL.
« Svar #106: 22 Jan 2008, 18:20 »

Halvsæson, Watford.
2012.

I Watford har man overvundet en skrækstart. Man lagde ud, med at at tabe og tabe. Det var som en forbandelse hvilede over klubben; man kom altid foran, og modstanderholdet vendte op og ned på kampen, ved at vinde. Det var tydeligvist nogle frustrerede fans, som hver anden søndag drog ud til stadionet – for at se sit hold tabe.
”Vi har ikke taktikken i orden i øjeblikket, men jeg arbejder da så sandelig på det. Vi har spillere, som har gjort det godt nok til Premier League, men det er lidt sværere at få dem til at spille sammen som hold.”

Der blev tænkt defensivt, der blev tænkt kontrafokuseret og der blev tænkt normalt. Intet virkede, og det så ikke bedre ud. Nu var de allerede spået nedrykning, efter blot 8 runder – noget som Suqvarré tog til sig. De havde helt klart ikke holdet til at spille defensivt, og selvom man mente at det var en forkert indstilling for det lavest placerede hold begyndt man nu at agere mere og mere offensivt.


O'Hara, her i Tottenham.

Watford – Liverpool skulle spille en kamp, hvor Liverpool havde trukket al spændingen ud af kampen, inden at den overhovedet var begyndt. Alle var sikre på, at de daværende 2’ere kunne slå de ultimativt dårligste hidtid. Også selv manageren i Watford havde nedtonet sit hold, og lagt alle forventninger over på Liverpool-holdet. Det var måske netop dét, der gjorde at The Beatles troede at de kunne køre den sikkert hjem, og lade modstanderens spillere komme lidt tættere på målet end man plejede.
5 minutter og topscorer Zárate kunne sætte indersiden på et indlæg.
Et chok for alle på stadion, men den kloge spanier var ikke færdig med at brillere taktisk i kampen. Minuttet senere, 6, var midtbanespiller Milan Smiljanic nederst i jubelbunken, efter at han havde kanoneret bolden i trekanten fra langt hold. 2-0 og nu så overraskelsen lige pludselig ud til at være realistisk.
Den argentinske Higuain kunne udligne midt inde i anden halvleg, men farlige til udligningen blev Liverpool aldrig og det var derfor også helt fortjent at Watfords o’Hara kunne lukke og slukke i de sidste minutter.
Det skulle vise sig at være starten til en fantastisk stime, hvor man blandt andet vandt 6-0 i FA Cuppen og 5 ud af 7 kampe i ligaen og med en målscore på 14-9. Det var særdeles uvant – nu var man over stregen, og takket være offensiv tankegang skulle man muligvis boltre sig endnu et år i den bedste liga.   
Ved halvsæsonen ligger man nummer 17.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 20:23 af Zulue » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #24. - Premier League, halvsæson. 2012!
« Svar #107: 22 Jan 2008, 20:14 »

(: ?

Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #24. - Premier League, halvsæson. 2012!
« Svar #108: 22 Jan 2008, 20:19 »

fin blok Smiley
bliv ved!!!!!!!! (;
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #24. - Premier League, halvsæson. 2012!
« Svar #109: 22 Jan 2008, 20:27 »

Fed blog...
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #24. - Premier League, halvsæson. 2012!
« Svar #110: 22 Jan 2008, 21:23 »

Tak skal I begge have (:
I næste update, eller om 2 updates, sker der noget voldsomt. Men, det er ikke sikkert i får dem inden mandag, for der er lige forlænget weekend og skiferie. Wink men ser om jeg kan presse en ind i morgen.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #24. - Premier League, halvsæson. 2012!
« Svar #111: 23 Jan 2008, 20:37 »

Status for Watford i PL.
2012, marts
Der er nu gået nogle måneder, siden det var jul og år 2011. I Watford har man sådan set forsvaret det man skulle forsvare, sin placering over nedrykningsstregen. Det er dog ikke blevet gjort, noget slingrende.
"Vi har vundet nogle kampe, og så troede jeg at vi var på rette kurs igen. Men så kommer der et hold, og vi render ind i en dårlig stime som så fortsætter, indtil vi kører opad på kurven, igen. Det er ikke godt nok, og det ved mit hold"

status siden nytår
derby 2 - 3 watford
watford 0 - 2 aston villa
watford 6 - 0 leyton'FA
watford 2 - 0 sunderland
newcastle 2 - 4 watford
watford 0 - 0 bolton'FA
watford 1 - 2 middlesbrough
blackburn 2 - 4 watford
bolton 4 - 4 watford (2-3straffe)'FAom.
boltol 2 - 2 tottenham
brighton 3 - 3 watford'FA
everton 4 - 2 watford
watford 3 - 1 brighton'FAom.
chelsea 3 - 0 watford





Den nu 36-årige spanske Suqvarré er blevet rost meget for sin tid i Watford. Det var en ting at rykke op med Watford, med den position holdet havde, inden at han overtog dem - men at ligge til videre overlevelse i Premier League, med et hold der tydeligvis ikke har kvaliteten til at ligge der hvor de ligger har skabt manageren stor anderkendelse blandt mange klubber i verden.
"Jeg har stor respekt for El Suqvarré, og hans arbejde i Watford. Det er ikke sikkert, at jeg selv kunne gøre det så godt. Nej, det ville jeg faktisk ikke." - Roland Nilson, Newcastle, inden de to holds møde i Premier League. Kampen endte 4-2 til Suqvarrés mandskab, i en yderst underholdende kamp.

Den spanske manager har desuden været på udflugt i Danmark, København. Her løb den offensive Diego Manicero rundt i "lille" FCK. Det måtte man lave om på, og man hentede endnu en offensiv argentiner til klubben. Der var i starten store problemer med at skaffe spilleren arbejdstilladelse, men det fik man lavet om på blot inden transfervinduet lukkede.
Desuden er Denilson hentet i Arsenal, hvor han var uden kontrakt.
"Det er selvfølgelig to store handler vi har lavet. Jeg er yderst tilfreds for tiden."


Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #112: 23 Jan 2008, 20:46 »

super update! Smiley
hvad måtte du give for Diego Manicero?
hvor god er denilson i 2012? :')
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #113: 23 Jan 2008, 21:33 »

deigo, 11 millioner


denilson



og tak! Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #114: 24 Jan 2008, 00:31 »

Ses drenge, kommer hjem på mandag. Der får I måske update.
Hyg jer med denne blog, og FM.

- Zulue. (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #115: 24 Jan 2008, 11:33 »

Jeg glæder mig til at se de 2 spillere i aktion.. de ser rigtig gode ud.. Hvordan har FCK kunne holde på sådan en spiller? han ser super ud.. gode køb.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #116: 27 Jan 2008, 21:39 »

Jeg glæder mig til at se de 2 spillere i aktion.. de ser rigtig gode ud.. Hvordan har FCK kunne holde på sådan en spiller? han ser super ud.. gode køb.. KIU

Tak, tak.
Kom hjem tidligere end forventet, så I kan nok regne med en update i morgen.

Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: INTER - Watford - #25. - kurvettet.
« Svar #117: 28 Jan 2008, 17:19 »

ATLETICO.   
endnu et klubskifte

Da den spanske manager, Suqvarré, i sommer var i Madrid troede hele fodboldverdenen at det var for at hente angriberen Zarate. Manageren blev set i Madrids lufthavn, hvorefter han forsvandt inden han dukkede op med Zarate, tilbage i Watford.

Men nu, her til pressemødet i Atletico Madrid, sidder han der – i stolen, netop overtaget Madrids andet største hold.
”Jeg er stolt. Min far er gammel Atletico-fan, og jeg håber at jeg kan gøre ham glad ved at tilbringe dette hold nogle flere vinderegenskaber, som det har manglet. Ligenu er jeg først og fremmest glad for at være tilbage i Spanien, hvor solen skinner på en mere behagelig måde end i England”

Der går rygter om hvorfor manageren allerede i sommer var klar til at forlade Watford, som han netop havde overtaget. De fleste mener, at Suqvarré er en vindertræner der ikke altid har temperamentet til at tabe point i stortset hver kamp. Det benægter den spanske manager, dog.
”Det er udelukkende fordi at dette er Madrid og Spanien. Da jeg hentede Zarate i sommer, blev jeg interesseret i forholdene og vi underskrev allerede kontrakten dengang.”
Den spanske manager overtager holdet efter 26 spillerunder, hvor man ligger på en 11. plads i La Liga.
Atleticos stjerne, her i 2012, betegnes som nigerianske EDU med en fortid i Hoffenheim.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #118: 28 Jan 2008, 20:26 »

LÅLÅLÅLLÅLÅÅL OSKAR!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: inter.watford.atletico. 26# Endnu en klub!
« Svar #119: 28 Jan 2008, 22:13 »

LÅLÅLÅLLÅLÅÅL OSKAR!

Ahh, puuh, heeh.

Wink
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010