home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  something to think about. [#8]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: something to think about. [#8]  (Læst 22541 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #60: 02 Jan 2008, 00:54 »

Er der nogen forslag til hvad der konkret kunne gøres bedre ved bloggen?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #61: 02 Jan 2008, 00:57 »

lækker måde du skriver på, man får følelsen af frustrationerne samt glæden.. forsæt det endelig Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #62: 02 Jan 2008, 02:01 »

lækker måde du skriver på, man får følelsen af frustrationerne samt glæden.. forsæt det endelig Smiley

Jeg takker, og jeg vil igen påpege at jeg meget gerne høre kritik punkter. For konstruktiv kritik er kun med til at gøre bloggen bedre.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #63: 02 Jan 2008, 02:16 »

Fed måde du skriver på.. man følger sig medrevet.. Smiley
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #64: 02 Jan 2008, 02:28 »

Jeg takker, og jeg vil igen påpege at jeg meget gerne høre kritik punkter. For konstruktiv kritik er kun med til at gøre bloggen bedre.


Det ser godt ud, hvis du ville fjerne dit store forvirrende kommunistiske banner, kunne det være at jeg ville følge med
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #65: 02 Jan 2008, 02:32 »

Det ser godt ud, hvis du ville fjerne dit store forvirrende kommunistiske banner, kunne det være at jeg ville følge med

Håber at bloggen har nok klasse, til at du kan se bort fra mine i dine øjne tåbelige politiske synspunkter.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #66: 02 Jan 2008, 02:33 »

Nu er det jo ikke fordi at vi alle, ligesom en del af Lazio's fangruppe og tidligere spilelrtrup( Canio ) behøver at være forfærdelige facister hele bundet! Sommer udtrykker blot en yderst fonuftig mening på en flot grafisk måde, og fjerner han den, mister han mig som læser!
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #67: 02 Jan 2008, 02:37 »

Nu er det jo ikke fordi at vi alle, ligesom en del af Lazio's fangruppe og tidligere spilelrtrup( Canio ) behøver at være forfærdelige facister hele bundet! Sommer udtrykker blot en yderst fonuftig mening på en flot grafisk måde, og fjerner han den, mister han mig som læser!
Det var dog det værste crap jeg længe har hørt,.. så hvis sommer med sin signatur ikke viser at han støtter op om Ungeren, så gider du ikke læse hans blog?

Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #68: 02 Jan 2008, 02:38 »

Så tager vi lige alt den politiske debat, putter den ned i en pose og kaster posen over i et andet forum (:
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #69: 02 Jan 2008, 02:42 »

@Red Love
Okay, det lød måske lidt voldsomt det der. Nej, jeg vil selvfølgelig læse Sommers blog hvadend hans signatur indeholder. Mine standpunkter var seriøse nok og dem står jeg fast ved, men den med, at han ville miste mig som læser, var mere en ironisk parallel til vores Laziofans kommentar.  Smiley

Og så stopper vi her.
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #70: 02 Jan 2008, 02:49 »

@Red Love
Okay, det lød måske lidt voldsomt det der. Nej, jeg vil selvfølgelig læse Sommers blog hvadend hans signatur indeholder. Mine standpunkter var seriøse nok og dem står jeg fast ved, men den med, at han ville miste mig som læser, var mere en ironisk parallel til vores Laziofans kommentar.  Smiley

Og så stopper vi her.
Okay så,..

 Men til bloggen. Sommer, på trods af dine afsporede synspunkter, ja så skriver du faktisk ganske godt, og du har et godt flair for at gøre sproget medrivende. Den er også sat helt fint, og overskueligt op...

Man kan jo altid håbe i vil blive klogere og indse det vittige ved Villys politik, men bloggen fejler bestemt ikke noget Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #71: 02 Jan 2008, 13:03 »

Jeg syntes den sidste update var GENIAL!

Fandt ingen stavefejl, fandt ingen dårlige ting (bortset fra resultatet)
Men det ville måske være dejligt med et ss af ligaen, evt. af spillertruppen og din opstilling  Wink

Super Sommer, fortsæt det gode arbejde
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #72: 02 Jan 2008, 23:15 »

I min vrede over en hvis kommentar glemte jeg helt at kommentere i går, hvilket måske ikke gør ås meget, fordi jeg var en smule .. gnaven. Anyway, har læst den igen i dag, og den virker pludselig noget bedre end i går. Faktisk er jeg helt enig med Suicide; det er et genialt stykke arbejde!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #73: 03 Jan 2008, 00:57 »

Jeg syntes den sidste update var GENIAL!

Fandt ingen stavefejl, fandt ingen dårlige ting (bortset fra resultatet)
Men det ville måske være dejligt med et ss af ligaen, evt. af spillertruppen og din opstilling  Wink

Super Sommer, fortsæt det gode arbejde

Bliver lidt svært da jeg er sådan cirka et år foran i spillet ;b Men tak alligevel.

I min vrede over en hvis kommentar glemte jeg helt at kommentere i går, hvilket måske ikke gør ås meget, fordi jeg var en smule .. gnaven. Anyway, har læst den igen i dag, og den virker pludselig noget bedre end i går. Faktisk er jeg helt enig med Suicide; det er et genialt stykke arbejde!

Okay så,..

 Men til bloggen. Sommer, på trods af dine afsporede synspunkter, ja så skriver du faktisk ganske godt, og du har et godt flair for at gøre sproget medrivende. Den er også sat helt fint, og overskueligt op...

Man kan jo altid håbe i vil blive klogere og indse det vittige ved Villys politik, men bloggen fejler bestemt ikke noget Wink

Og tak til jer! (:
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #74: 03 Jan 2008, 14:51 »

Må sige at hvis det er jeres mening at jeg er en, som en anden har udtalt, "wannabe" Thorøe. Denne blog har ikke noget med Thorøe's blog at gøre, og der er ikke taget nogen inspiration fra hans blog. Hans blog er et enestående værk, og skal derfor ikke efterligens, hvilket man har set før. Det eneste den har til fælles med Thorøe's blog er at vi har valgt at være Partner-blogs, og dette betyder at vi reklamere for hinanden. Men hvis min blog kun vil blive set som en efterligning af Thorøe's er der ingen grund til at den eksistere.
Tjaa. Jeg synes, at den minder en del om Thorøe's. Selvom jeg er klar over, at dette ikke er meningen. Så derfor synes jeg du skal fortsætte, ikke mindst fordi, at du endelige har ladet en blog vare i længere tid. Wink Men dette arbejde er væsentlig bedre end hvad vi tidligere har set fra dig. Ikke mindst pga. dit sprogbrug, hvilket jeg finder imponerende. Klubvalget er samtidig spændende, alt dette er med til at sikre en fremtidig læser i mig.
Lad dig ikke gå på af kritik, det er kun med til at gøre bloggen bedre. Ja, jeg synes din blog minder om One of the Dons, men samtidig viser du også nogle helt nye kvaliteter. Så måske du skulle prøve lige så stille, at dreje den mere over på din helt egen stil, så du kan gøre denne blog mere unik - end den i forvejen er.

Håber du fanger min point, ellers så fang mig på msn. Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010