home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  something to think about. [#8]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: something to think about. [#8]  (Læst 22522 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #75: 03 Jan 2008, 15:00 »

Tjaa. Jeg synes, at den minder en del om Thorøe's. Selvom jeg er klar over, at dette ikke er meningen. Så derfor synes jeg du skal fortsætte, ikke mindst fordi, at du endelige har ladet en blog vare i længere tid. Wink Men dette arbejde er væsentlig bedre end hvad vi tidligere har set fra dig. Ikke mindst pga. dit sprogbrug, hvilket jeg finder imponerende. Klubvalget er samtidig spændende, alt dette er med til at sikre en fremtidig læser i mig.
Lad dig ikke gå på af kritik, det er kun med til at gøre bloggen bedre. Ja, jeg synes din blog minder om One of the Dons, men samtidig viser du også nogle helt nye kvaliteter. Så måske du skulle prøve lige så stille, at dreje den mere over på din helt egen stil, så du kan gøre denne blog mere unik - end den i forvejen er.

Håber du fanger min point, ellers så fang mig på msn. Wink

Tusind tak. Jeg forstår udemærket din pointer og er beæret over den gode kritik. Men jeg fanger dig på msn anyways. (;
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #76: 03 Jan 2008, 16:05 »

Når du nu er et år foran, så er det bare med at få indhentet det i et par updates Peace
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #77: 03 Jan 2008, 17:52 »

Når du nu er et år foran, så er det bare med at få indhentet det i et par updates Peace

Jaja, er igang (: har bare ikke brugt de sidste to dage foran skærmen (:
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #78: 03 Jan 2008, 18:01 »

Jaja, er igang (: har bare ikke brugt de sidste to dage foran skærmen (:
Det kan godt være du ikke har. Men ved da at du har brugt hele natten foran skærmen med mig og Thorøe Peace
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #79: 03 Jan 2008, 18:20 »

Det kan godt være du ikke har. Men ved da at du har brugt hele natten foran skærmen med mig og Thorøe Peace

 Sur Det var om natten, der laver jeg alligevel ikke noget af kvalitet Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#4]
« Svar #80: 04 Jan 2008, 01:04 »



Det var slut, jeg mærkede et puf i ryggen og før jeg vidste af det stod spillerne og smed mig op i luften. Jeg fyldtes af en eurofoisk glæde, vi blev oppe. Vi var fortsat at finde i Englands bedste række, de satte mig ned, og jeg forsøgte forgæves at få kontrol over min svimmelhed. På trods af en dårlig sæson havde Bagayoko formåede at score det hattrick som lagde grund til vores 4-2 sejr over Middlesbrough, holdet som dermed rykkede ned. Jeg lagde mig ned for at føle græssets frihed, og for at få fri rum for al den bekymring der har ligget til grund for denne sæsonafslutning.

Den jakkesæts beklædte bestyrelsesformand, trak maven ind da han standsede foran sit publikum, jeg hørte ikke efter og alle andre så også ud til at tage de sædvanlige fraser med et gran salt. Da han så de åndsfraværende blikke, kom han hurtigt videre og kaldte mig op.
Jeg tøvede et øjeblik, bevidst om at hvad jeg end sagde, kun ville blive hørt af bestyrelsesformande n, som netop nu sad og nippede til den luksuriøse kaviar.
”Jeg er meget stolt over at være i en klub som Wigan, denne sæson har helt sikkert været en stor oplevelse. Mange troede ikke vi kunne klare det, men det kunne vi. Jeg håber at det næste år bliver lige så godt,” jeg skyndede mig ned inden nogen fik et ord eller klap indført. Den ventede og mekaniske klapsalve kom dog i det øjeblik jeg berørte den sarte stols overflade. Jeg vidste at jeg kom til at sidde her i lang tid, så jeg satte mig godt til rette, og skubbede kaviaren væk, for at få plads til min villende skulder.

Jeg parkerede uden foran den lokale pub, det var på tide jeg lærte stamgæsterne at kende. Alle øjnene fulgte mig, og folk hviskede til hinanden da jeg gik ind. Jeg smed min bagdel op i baren, og prøvede at ligne en englænder så meget så muligt, hvilket dog var svært da jeg var sort, og ikke just var billedet på en ideal englænder.
”Half a pint, please,” jeg bragede det ud på det bedste engelske jeg havde lært. Trods det, begyndte en hel del af gæsterne at grine, jeg vidste ikke helt hvad de grinede af, om det var mine sorte nuancer eller mit engelske.
”Det ser ud til at han er ny i byen!” råbte en af de fulde gæster, hvorefter en anden rettede på ham.
”Duncan, kan du ikke se at det er ham Piaf gutten, ham der træner Wigan,” Der lød et gisp, og stemningen løsnede op. Straks var der en horde fulde englændere på vej op for at snakke med mig, jeg forsøgte på mit bedste engelske at snakke fodbold med dem. Til mit held var de fans.

//Jeg vil herudover henvise til en anden god blog//

Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #81: 04 Jan 2008, 01:33 »

Hehe nice update.. Man føler sq med den mand som har været så meget igennem Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #82: 04 Jan 2008, 01:33 »

Hehe nice update.. Man føler sq med den mand som har været så meget igennem Smiley

Dejlig du siger den var god, for var ikke helt tilfreds selv! TAK, er mega lettet nu Opstemt
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #83: 04 Jan 2008, 01:35 »

Dejlig du siger den var god, for var ikke helt tilfreds selv! TAK, er mega lettet nu Opstemt

Jeg trak sq på smilebåndet da han var på pubben.. Fed måde at beskrive det på, så jeg kan kun give den  Thumbs Up
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #84: 04 Jan 2008, 11:43 »

Godt igen Sommer
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #85: 06 Jan 2008, 13:12 »

Har du opgivet den sommer?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #86: 06 Jan 2008, 17:07 »

Har du opgivet den sommer?

Nej? (:
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #87: 06 Jan 2008, 17:22 »

Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #88: 06 Jan 2008, 17:25 »

Det var godt

Har bare siddet de sidste dage og kæmpet med taktik, så er godt ør i hovedet. Der skal nok snart komme en update.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#7]
« Svar #89: 06 Jan 2008, 17:31 »

Har bare siddet de sidste dage og kæmpet med taktik, så er godt ør i hovedet. Der skal nok snart komme en update.

Har jeg fandme også! Til tider føler jeg at det her spil er umuligt.
Men med lidt hjælp fra Bens taktik går det nu noget bedre Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010