home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  something to think about. [#8]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: something to think about. [#8]  (Læst 22538 gange)
Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #45: 31 Dec 2007, 16:33 »

Linket er da vi har lavet en aftale, om at reklamere for hinandens. Hvis du går ind i hans reklamere han til min fordel (:

PR-fremstød i høj høj klasse!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #46: 31 Dec 2007, 16:46 »

Må sige at hvis det er jeres mening at jeg er en, som en anden har udtalt, "wannabe" Thorøe. Denne blog har ikke noget med Thorøe's blog at gøre, og der er ikke taget nogen inspiration fra hans blog. Hans blog er et enestående værk, og skal derfor ikke efterligens, hvilket man har set før. Det eneste den har til fælles med Thorøe's blog er at vi har valgt at være Partner-blogs, og dette betyder at vi reklamere for hinanden. Men hvis min blog kun vil blive set som en efterligning af Thorøe's er der ingen grund til at den eksistere.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #47: 31 Dec 2007, 16:48 »

Må sige at hvis det er jeres mening at jeg er en, som en anden har udtalt, "wannabe" Thorøe. Denne blog har ikke noget med Thorøe's blog at gøre, og der er ikke taget nogen inspiration fra hans blog. Hans blog er et enestående værk, og skal derfor ikke efterligens, hvilket man har set før. Det eneste den har til fælles med Thorøe's blog er at vi har valgt at være Partner-blogs, og dette betyder at vi reklamere for hinanden. Men hvis min blog kun vil blive set som en efterligning af Thorøe's er der ingen grund til at den eksistere.
Du må ikke lukke denne blog, da den er klasse!

Tror måske lidt at det er pga. at du ikke var online i et stykke tid også kom Thorøe med sin blog, og tog alle med storm og så kom din blig og lignede hans lidt. Men det er fordi han er vant til at skrive sådan!

KUTGW!
Logged

I ain't playin', nigga

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #48: 31 Dec 2007, 16:51 »

Du må ikke lukke denne blog, da den er klasse!

Tror måske lidt at det er pga. at du ikke var online i et stykke tid også kom Thorøe med sin blog, og tog alle med storm og så kom din blig og lignede hans lidt. Men det er fordi han er vant til at skrive sådan!

KUTGW!

Jeg har jo lavet denne type blogs før, men nok om det. Så har jeg faktisk været med til at rette og så videre på 'One of the Dons' allerede inden den kom ud. Det her er min skrivemåde og det har det altid været, hvis det ikke behager folk så stopper jeg her.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #49: 31 Dec 2007, 16:52 »

Jeg har jo lavet denne type blogs før, men nok om det. Så har jeg faktisk været med til at rette og så videre på 'One of the Dons' allerede inden den kom ud. Det her er min skrivemåde og det har det altid været, hvis det ikke behager folk så stopper jeg her.
Men som jeg skrev så er det pga. du ikke var online i et stykke tid og folk havde glemt din eminente skrivemåde også kom han, og KNALD sagde det så var vi oppe i skyerne!
Logged

I ain't playin', nigga

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #50: 31 Dec 2007, 16:55 »

Men som jeg skrev så er det pga. du ikke var online i et stykke tid og folk havde glemt din eminente skrivemåde også kom han, og KNALD sagde det så var vi oppe i skyerne!

Giver det jer beritigelse til at kalde mig en "wannabe"?
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #51: 31 Dec 2007, 16:58 »

Giver det jer beritigelse til at kalde mig en "wannabe"?
Tja, narh, det gør det vel egentlig ikke. Men for at citere mig selv igen: ''Som jeg skrev før'', så var det fordi at vi havde glemt din skrivemåde =)
Logged

I ain't playin', nigga

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #52: 31 Dec 2007, 17:04 »

Hejsa Sommer!

Jeg håber ikke du lukker den her super bloggen pga. nogen enkelte kommentar... Håber du fortsætter dit super arbejde. Vil være synd andet...
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #53: 01 Jan 2008, 14:36 »

Må sige at hvis det er jeres mening at jeg er en, som en anden har udtalt, "wannabe" Thorøe. Denne blog har ikke noget med Thorøe's blog at gøre, og der er ikke taget nogen inspiration fra hans blog. Hans blog er et enestående værk, og skal derfor ikke efterligens, hvilket man har set før. Det eneste den har til fælles med Thorøe's blog er at vi har valgt at være Partner-blogs, og dette betyder at vi reklamere for hinanden. Men hvis min blog kun vil blive set som en efterligning af Thorøe's er der ingen grund til at den eksistere.

Hvis det er mit indlæg du referer til, så kaldte jeg dig IKKE en wannabe, jeg sagde bare at jeg syntes at man kunne se ligheder med din og hans blog, og du må meget undskylde at jeg ytre mig i din blog.
Det var ikke noget angreb, men jeg kan ligesom forstå udfra det hele at det var sådan du følte det!
Jeg syntes at denne blog er god, og ligeså er Thorøes, og hvis det var mig, ville jeg nok tage det positivt at blive sammenlignet med månedensblog.

Jeg er ked af at du misforstod mit indlæg!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #54: 01 Jan 2008, 14:40 »

Hvis det er mit indlæg du referer til, så kaldte jeg dig IKKE en wannabe, jeg sagde bare at jeg syntes at man kunne se ligheder med din og hans blog, og du må meget undskylde at jeg ytre mig i din blog.
Det var ikke noget angreb, men jeg kan ligesom forstå udfra det hele at det var sådan du følte det!
Jeg syntes at denne blog er god, og ligeså er Thorøes, og hvis det var mig, ville jeg nok tage det positivt at blive sammenlignet med månedensblog.

Jeg er ked af at du misforstod mit indlæg!

Nej det var ikke dig der kaldte mig en "wannabe", det var Nyysted. For at være fuldstændig ærlig så er det at blive sammenlignet i den grad at man siger "kan godt se hvor du får inspiration fra" og "den er lidt wannabe Thorøe's", så vil jeg helst være foruden denne sammenligning.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #55: 01 Jan 2008, 14:53 »

Nej det var ikke dig der kaldte mig en "wannabe", det var Nyysted. For at være fuldstændig ærlig så er det at blive sammenlignet i den grad at man siger "kan godt se hvor du får inspiration fra" og "den er lidt wannabe Thorøe's", så vil jeg helst være foruden denne sammenligning.

Den konklusion, er jeg også ved at være noget frem til, eftersom det virker som om, at du har været lidt små irriteret i dine seneste indlæg i denne blog.


Men, det er fandme svært at følge med i blogs nu om stunder, hvis man ikke skriver noget, bliver folk sure og gider ikke lave updates, hvis man skriver noget, bliver folk sure og vil lukke deres blogs!?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #56: 01 Jan 2008, 14:56 »

Den konklusion, er jeg også ved at være noget frem til, eftersom det virker som om, at du har været lidt små irriteret i dine seneste indlæg i denne blog.


Men, det er fandme svært at følge med i blogs nu om stunder, hvis man ikke skriver noget, bliver folk sure og gider ikke lave updates, hvis man skriver noget, bliver folk sure og vil lukke deres blogs!?

Hvis du lyder som om jeg er sur, så er jeg det ikke. Jeg er blot lidt småirriteret over Nyysted's kommentar. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, jeg håber at dig og alle de andre vil fortsætte med at læse og kommenterer, på trods af mit sure opstød.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: something to think about. [#5]
« Svar #57: 01 Jan 2008, 15:10 »

Hvis du lyder som om jeg er sur, så er jeg det ikke. Jeg er blot lidt småirriteret over Nyysted's kommentar. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, jeg håber at dig og alle de andre vil fortsætte med at læse og kommenterer, på trods af mit sure opstød.

Vil fortsætte med at læse, så længe updates, af den tidligere kvalitet, eller højere, kommer strømmende Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#4]
« Svar #58: 02 Jan 2008, 00:14 »



Jeg kiggede op, 0-1 en skuffelse. Jeg gav Steve Bruce det obligatoriske håndtryk og sjoskede ud til spillerne. De kiggede alle stille op på mig, mens deres øjne bad mig sige noget.
“Vi ligger nummer sytten, drenge. Hvordan kan det gå til? For to uger siden lå vi nummer femten,” spillerne mødte mig med skuffede udtryk. Jeg satte mig ned på en af bænkende i det sved lugtende omklædningsrum. Damien Johnson havde gjort det onde mod dem i slutningen af anden halvleg, og lige meget hvor meget jeg legede sprællemand på linien hjalp det ikke, vi havde tabt til Birmingham. Spillerne var tydeligt skuffede, og jeg gjorde en håndbevægelse som tegn til at de skulle gå i bad. Jeg sad et kort øjeblik, og tog derefter selv tøjet af og gik ud i det varme bad.

Jeg sad der stadig, på trods af at alle andre var forsvundet for lang tid siden. Jeg vidste at der ventede en skare journalister udenfor, jeg var ikke parat til at møde dem. Jeg vidste at efter denne sæson ville det være slut, hvis ikke vi ændrede på denne placering. I starten af året havde jeg lovet en midterplacering, trods løftet lå vi blot en plads over nedrykningsstregen, og var stadig i stor fare for at rykke ned, hvis det skete ville hele England udstille mig som en dårlig træner, og min karriere ville være slut. Jeg kunne mærke frustrationen helt ud i fingerspidserne. Jeg rejste mig hidsigt op og begyndte at gå rundt i omklædningsrummet, mens jeg sparkede til tilfældige bænke. Jeg stoppede ved døren, og kiggede mistænkeligt på den.

“Jeg kommer ikke ud før i er væk, skrid i satans sladderjournalister!” Jeg faldt ned i bænken bag mig, og åndede ud efter mit vredesudbrud. Der var intet svar at høre, ikke engang den mindste lyd.
“Jeg ved at i er der ude!” Lydene fra min mund var blevet højere, og det lød som om jeg var på randen til et hjertestop, mens jeg kunne mærke at mit blodtryk atter var i gang med at stige. Gulvet var koldt, og smagte som efter en tur i græsset efter en takling, som lille. Jeg kravlede hen til bruserne, tændte dem og lod det varme vand trænge ind og ødelægge mit jakkesæt.

Håndtaget var endnu koldere end gulvet, jeg pressede det ned og åbnede derefter døren, klar til at lade blitzene hagle ind over mig. Men der kom intet, jeg åbnede døren helt og kiggede ned ad den lange spillertunnel. Der var kun en enkelt gartner til stede, som var i gang med at slå plænen. Jeg åndede lettet op, og gik de nødvendige skridt ud til min bil. Motoren gav en vrinskende lyd da jeg satte nøglen i hullet, og trykkede let på speederen. Jeg var nød til at gøre hvad der var nødvendigt for at få succes lige meget hvad, jeg ville ikke hjem.

//Jeg vil herudover henvise til en anden god blog//
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: something to think about. [#6]
« Svar #59: 02 Jan 2008, 00:21 »

Rørende update, fortsæt endelig Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010