home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  something to think about. [#8]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: something to think about. [#8]  (Læst 22044 gange)
7kfum
Gæst
 
something to think about. [#8]
« : 24 Dec 2007, 13:56 »

Mange vil tænke, 'åh nej, ikke igen'. Men jo, nu er jeg her igen, og denne gang mener jeg virkelig at jeg kan bidrage med noget til blog-scenen. Igen tænker folk sikkert, 'det har han sagt før'. Og ja, det har jeg. Men hvis jeg ikke følte mig så sikker som denne gang, havde jeg ikke oprettet bloggen.

Til bloggen har jeg valgt holdet Wigan, og for at være sikker på holdet, har jeg spillet en sæson. Som vil blive fortalt i form af et tilbageblik via en avisartikel. Resten vil være skrevet på min måde, hvor jeg er manageren, og fortæller om hans færden.

Jeg håber i vil følge med, og glædelig jul.

//Jeg vil herudover henvise en anden god blog//
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 15:42 af -Sommer- » Logged

Axehunter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: something to think about.
« Svar #1: 24 Dec 2007, 13:58 »

Lyder faktisk rimelig interresant det kunne være man skulle prøve at følge med! Smiley
Logged

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: something to think about.
« Svar #2: 24 Dec 2007, 14:01 »

Syntes at det er super at du har spillet en sæson med holdet, inden du starter bloggen, for så ved du at du vil kunne spille længe med det her spil... Håber at bloggen så også kan leve op til mine forventninger...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: something to think about.
« Svar #3: 24 Dec 2007, 14:03 »

Lyder spændende, hvornår kan vi forvente en update? Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: something to think about.
« Svar #4: 24 Dec 2007, 14:04 »

Enig med de andre rødder. Glæder mig til at se avis-artiklen. Glædelig jul til dig også! Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about.
« Svar #5: 24 Dec 2007, 14:17 »

Jeg håber på at jeg kan skrive avisartiklen færdig i dag. Og så måske et par updates 1. juledag. Efter julefrokost 2. juledag tager jeg til Sverige, men er der kun i tre dage.  Efter det får i så et hav af updates.

Glæder mig til at se jeres reaktion (:
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: something to think about.
« Svar #6: 24 Dec 2007, 14:21 »

Bare kom med dem...det bliver spændende
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: something to think about.
« Svar #7: 24 Dec 2007, 15:31 »

God indledning, jeg vil klart give den en chance.
god jul alle sammen.
Logged

7kfum
Gæst
 
et hæderligt år
« Svar #8: 24 Dec 2007, 15:32 »

Et hæderligt år

Wigan overraskede sidste sæson alt og alle, med en fjortende plads i Premier League. I år skal de så prøve at gentage bedriften, i denne artikel giver vi et tilbageblik på Jean-Claude Piafs foreløbige karriere i Wigan.

Kort inden starten på sæson 07/08, kom Wigan med en overraskende meddelelse. De havde ansat den franske manager Jean-Claude Piaf, hvilket de begrundede med at et år i bunden af engelsk fodbold ikke kunne tolereres. Men efter 11 ligakampe lignede dette en dum beslutning, Wigan var at finde på nittende pladsen, og som ligaens eneste hold, uden sejr. Men forløsningen kom blot runden efter, hvor lejesvenden Fraizer Campbell scorede det enlige mål mod Bolton. Medierne var hurtigt ude og se at Wigan havde ændret taktik, og nu spillede i hvad der lignede en 5-3-1-1. En taktik som fik mange eksperter til at spå fiasko.

Men de var for hurtige, for efter de næste otte kampe havde Wigan fået et udbytte på ti point, her i blandt to sejre. Hvorfor man derfor fandt dem på en attende plads. Til at afslutte et blandet halvår, var kampen mod Arsenal på Emirates Stadium. Emile Heskey blev udvist efter blot to minutter, og så gik det stærkt for Arsenal. Efter et kvarter var de foran 2-0, men så gik de rød bluset et gear ned, og kampen endte 2-1. Før sæsonen havde Piaf valgt at styrke truppen med Fraizer Campbell, Stephen Warnock og unge Jennison Myrie-Williams. Men disse handler var imidlertidigt ikke nok for Piaf, som i vinterpausen hentede Mamadou Bagayoko, David Dunn og Billy Jones.

Men dette så ikke ud til at hjælpe, for de næste syv kampe, resulterede i seks nederlag, og kun en enkelt sejr, dog over det daværende førerhold Liverpool. Men et uafgjort resultat mod Reading vendte skuden, og Wigan tabte ikke de resterende 10 kampe. Faktisk blev det til hele syv sejre, heriblandt en 5-1 sejr over Sunderland. Og dermed fravristede Wigan sig bunden, og snød både Middlesbrough og Derby, og endte dermed på en fjortende plads.

Gennem sæsonen havde mange vist sig meget værdifulde, men Chris Kirkland blev spilleren som blev kåret til årets spiller, efter en flot sæson, hvor han både kom på det engelske landshold, og scorede et spektakulært mål. Han var dog ikke den eneste profil, henover sæsonen havde Emmerson Boyce vist sig som en yderst pålidelig forsvarsspiller, og en fantastisk spiller i dødboldsituationer. De to lejesvende Antonio Valencia og Fraizer Campbell, var de offensivt bærende krafter, via Campbell’s fjorten mål og Valencia’s mange assists og gode driblinger, viste Wigan godt spil på modstandernes banehalvdel.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2007, 15:51 af -Sommer- » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #9: 24 Dec 2007, 15:51 »

Ser godt ud -Sommer-. Opsætningen giver virkelig følelsen af en avis artikel.
Glæder mig til at følge den næste sæson!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #10: 24 Dec 2007, 15:51 »

Udemærket sæson. Men, der skal vidst forstærkninger til? Nogen i kikkerten? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #11: 24 Dec 2007, 15:52 »

Tak til begge. (: Jeg har masser af forstærkninger i kikerten, og jeg kan sige jer at det er gode småfolk (:
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #12: 25 Dec 2007, 02:32 »

Hejsa Sommer!

Dejligt at se dig tilbage med en blog. God ide med at spille en sæson med Wigan for at se om det holder eller ej.

Super flot gennemgang du har lavet af din første sæson, den er rigtig flot sat op. Campbell og Valencia bliver rigtig hårde at undvære i den kommende sæson. To spillere som har haft stor indflydelse på din placering kan man se.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #13: 25 Dec 2007, 02:35 »

Tror lige jeg vil give dig nogle uger, også læse bloggen. Smiley Godt valg, og det ser umiddelbart godt ud.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: something to think about. [#1]
« Svar #14: 25 Dec 2007, 12:59 »

Tak til jer alle sammen. Jeg har nu overstået en dejlig jul, og derfor klar til at fodre jer med updates.

@wirenfeldt: Jeg håber at jeg kan opfylde dine krav, når du kigger med igen.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010