home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Et tysk eventyr; St. Pauli
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det bedst med få lange historiedele eller flere små bidder af historien?
Få store bidder
Flere små bidder
Jeg ville gerne stemme ja, men det har jeg ikke mulighed for

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Et tysk eventyr; St. Pauli  (Læst 29292 gange)
N17
Manager

Sv: Et tysk eventyr; St. Pauli
« Svar #30: 03 Mar 2006, 00:01 »

Du skriver godt Bune, så det er en fornøjelse at læse. Men modsat de andre, så synes jeg måske at der er lidt for mange billeder. Også fordi de ikke har sammen størrelse, hvis de fik det, så ville det give et bedre indtryk synes jeg. Det irriterer mig med den skiftende billedstørrelse, men nok bare mig  Opstemt

Men uanset hvad, så skriver du godt, og det er sjovt nok at læse bloggen. Men hold billederne i samme størrelse, eller i hvert fald når du f.eks. laver din opstilling. Eller er det bare mig?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 03 Mar 2006, 00:05 »

Hey John Spurs.

Tak for rosen.
Du har nok helt ret angående billederne. Jeg harar prøvet at lægge en dæmper på det, men jeg er sådan lidt en nybegynder/nørd til alt det her tekniske, så jeg synes det er meget sjovt, at jeg pludselig kan finde ud af at linke til billeder på andre hjemmesider.
Men jeg har netop i aften fundet ud af, at jeg selv kan ændre i billedstørrelserne, så jeg vil se om jeg kan finde ud af, at lave billederne lige store fremover.

-bune
« Seneste Redigering: 03 Mar 2006, 00:09 af Bune » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #32: 03 Mar 2006, 08:41 »

Kode:
[img width=x height=x]billedadresse[/img]

Dusty78DK
Manager

« Svar #33: 03 Mar 2006, 12:32 »

Hey!

Tillykke med den flotte oprykning i første forsøg.  Thumbs Up

Er imponeret over at du fik fat i Bobic. Keep up the good work!

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 03 Mar 2006, 17:49 »

6. august 2006

Kalenderen er bladret næsten to måneder frem siden sidst du hørte fra mig, og det bærer aktiviteten i klubben også præg af. Her er sket mangt og meget.

Tilbage i juni blev mine træningsfacillitett er forbedret så jeg nu har de bedste træningsomgivelser, man kan ønske sig, ligesom der er blevet oprettet et ungdomsakademi.
Angående sidstnævnte må man håbe, at det resulterer i, at det bliver  nogen bedre spillere, som ungdomsafdelingen sender op til førsteholdstruppen. I hvertfald blev den ene spiller jeg fik i forsommeren straks frigivet fra sin kontrakt på grund af hans horrible fodboldevner.
Der blev også udbetalt tvpenge i juni måned, og på den konto faldt der 2,1 millioner pund ned i vores kasse, hvor de luner godt efter en håndfuld dyre indkøb, som jeg vender tilbage til lidt senere.
I juli afholdte vi igen to store træningsturneringer, hvor seks af de bedste tyske klubber gæstede Millerntor-Stadion.
Der var tale om FC Bayern, Rostock, Dortmund, HSV og Werder Bremen, som deltog i begge turneringer. Det blev kun til et nederlag i de seks kampe, hvilket resulterede i, at vi endte som toer i den første træningsturnering, mens vi imponerende nok vandt den anden.
I starten af måneden blev det til en kamp mod pokalvinderne fra Gladbach og som generalprøve til debuten 2. Bundesligaen blev det til et 1-2 nederlag til storholdet Juventus.
Udover den sportslige gevinst, var der også penge ved kasse 1, da vi fik yderligere 700.000 pund for at sælge TV-rettighederne til DSF.
Der blev også smidt mange af tilskuernes mønter og sedler i vores klubkasse, da den samlede entreindtægt løb op i 440.000 pund, mens der blev handlet for 97.000 pund merchandise og købt øl, pølser og andet godt for 67.000 pund.
Vi har også fået ny sponsor, og kontrakten løber frem til sommeren 2008. Min kære bestyrelsesformand Corny Littmann har altid haft en svaghed for maskiner, og det var derfor med stor glæde, at han kunne indgå en hovedsponsor aftale med havemaskineproducen ten Kärcher, som betaler os 170.000 pund for at rende rundt med deres logo på maven de næste par år.

En glad bestyrelsesformand med en uundværlig højtryksspuler i hånden.

Men der er også tilført penge til klubben ved hjælp af spillersalg.
Tiltrods for sin status som en af klubbens stjerner måtte Thomas Meggle i slutningen af juni konstatere at jeg og Holger Stanislawski accepterede et flot købstilbud lydende på 775.000 pund fra Braunschweig.
Det resulterede i, at han skiftede 1. juli til denne klub. Samme dato skiftede Christian Holzer til Freiburg for 250.000 pund. Sydtyskerne havde budt denne fine pris for ham i midten af juni, og da han 10 måneder forinden var blevet købt for 12.000 pund var det et tilbud vi ikke kunne sige nej, også med Holzers evner in mente.
Yderligere syv spillere blev hen over sommeren solgt for en samlet sum på 62.000 pund. Spillerne var Heinz Müller, Lazlo Kanyuk, Mathias Hinzmann, Ian Joy, Felix Lux,Sebastian Bönig og Hvica Shubitidze.
Slutteligt fik Frank Döpper ikke forlænget sin kontrak, som udløb 1. juli, mens vores midtbaneslider i Regionalliga Nord Timo Schultz evner ikke rakte til 2. Bundesligaen, hvorfor han fik sin kontrakt ophævet et år før kontrakt udløb.
Den store spillerafgang har selvfølgelig betydet at vi har købt talstærkt ind. Det er i alt blev til tolv nye ansigter, hvor af de to allerede tidligere er nævnt - Guarin og Arenas.
De ti øvrige er en god blanding af talent og rutine.
Nick Besagno blev købt i Salt Lake City for 350.000 pund. Besagno er en lovende defensiv midtbanespiller, som også kan spille i det centrale forsvar. Og det er netop her han er tiltænkt en rolle på mit hold.

Derudover har jeg hentet en hollands trio til klubben.
I tyske Padernborn blev de to U19-landsholdsspillere Erich Jongeling og Luigi Bruins købt for henholdsvis 100.000 pg 8.000 pund.
Førstnævnte er en alsidig central midtbanespiller, for hvem det er meningen en omskolning til defensiv midtbane står for tur. Sidstnævnte er en offensiv midtbanespiller, som har nogen fantastiske egenskaber når det kommer til hurtighed, afleveringer, skud og driblinger, mens de mentale egenskaber halter mere bagefter. Men med sine kun 19 år skal Luigi nok komme efter det.
17-årige Jordy Buijs fuldender trioen. Den centrale forsvarer er købt i Feyenoord for 70.000 pund, og han ser meget lovende ud. Hans defensive egenskaber er høje af en ungdomsspillere, ligesom han imponerer fysisk.

Når snakken falder på de rutinerede spillere, er det virkelig nogen spillere med nogen imponerende CV'er.
For at bidrage med noget rutine til vores fire teenageforsvarer, er Jens Nowotny købt i Leverkusen for 100.000 pund. 310 bundesligakampe og 45 landskampe for det tyske landshold taler sit eget tydelige sprog.

Ydermere er den svenske allroundforsvarer Teddy Lucic med købt i Mainz for 6000 pund. Lucic var fast mand sidste år på Mainz bundesligahold og blev noteret for 30 kampe, men i år var han gledet ud i kulden. Så vi slog hurtigt til, og købte svenskeren der er tiltænkt en plads i startopstilling som venstreback på bekostning af Harri Ylönen.
Teddy Lucic har spillet  83 landsholdskampe, heriblandt 8 i sidste sæon. Han deltog også i sommerens VM-slutrunde, dog uden at komme i kamp.

Som en alvorlig konkurrent til Jörg Böhme på midtbanens venstre side er 30 årige Jacek Krzynowek blevet købt. Han kostede 240.000 pund i Leverkusen, hvor han i foråret 2006 spillede på deres andethold i Regionalligaen.
Før den deroute blev det til 182 bundesligakampe for Leverkusen og Nürnberg. Polakken er noteret for 57 landskampe, hvoraf de seks blev spillet i sidste sæson.

Som erstatning for Meggle på den offensive midtbane faldt valget på Mehmet Scholl. Den kontrovesielle midtbanespiller, der er noteret for 36 landskampe, blev købt i Bayern München for 14.000 pund. Hele sidste sæson spillede Scholl på sydtyskernes reservehold, hvorfor vi forventer han skal bruge lidt tid på at nå op på dét niveau vi alle ved han stadig kan ramme.

Yderligere er Paulo Di Canio hentet til klubben. Ja du læste rigtigt, den italiener som sværmer for Mussolinis fascisme skal til at spille for en klub, for hvis fans det er kendetegnende at de alle er dybt venstreorienterede og antifascistiske.
Der lød da også et ramaskrig blandt fansene, og mange ønskede mit og Holger Stanislawskis hoveder på fade, men Corny Littmann trådte i karakter og forsikrede at der var taget foranstaltninger imod Di Canio, og hvis hans arm bare så meget som en gang sad løst efter en scoring, så ville hans dage i St. Pauli var talte. Ligeledes forsikrede Littmann at Di Canio var blevet gjort bekendt med, at han var her for at spille fodbold og ikke udgjalde sine holdninger og sit livssyn til medier og gud og hver mand.
Dette fik fansene til at trække de hårde os til sig, og alle ser nu frem til at nyde godt af den 38-åriges offensive kvaliteter, som stadig er i top. Di Canio var klubløs da vi skrev en etårig kontrakt med ham, og han er tiltænkt en reserverolle som såvel offensiv midtbane som angriber.

Netop i angrebet er der den sidste forstærkning skal spille fra start. Der er tale om den flyvende hollænder Dennis Bergkamp. Udover forhåbentligt at bombe igennem, er han også tiltænkt en mentorrolle for vores unge hollandske spillere.
Bergkamp kom ligeledes til på en free transfer og har også tegnet kontrakt frem til sommeren 2007. Hans egenskaber når det kommer til førstegangsberøring, driblinger, teknik, aflevering og afslutninger er stadig helt i top, ligesom hans mentale stats stortset er overvældende.

For at runde transferdelen af kan jeg fortælle at jeg den 1. januar 2007 får en landsmand i klubben, da plæneklipperen Stig Tøftning den dag skifter Randers trøje ud med vores brune. Ligesom jeg også godt kan afsløre at vi stadig er på udkig efter et par spillere, især til forsvarets venstre side, midtbanens højrekant samt et par angribere.

For at få udviklet de nye unge talenter bedst muligt og give de garvede spillere med mest udfordring i træningen har jeg engageret to nye assistentmanagers henover sommeren.
I Duisburg har hentet italienske Angelo Antenucci, som er utrolig god når det kommer til den tekniske del af træningen. For at forbedre mine angriberes færdigheder har jeg engageret mig med Franco Foda, som blev købt ud af en kontrakt i østrigske Sturm Gratz.

Her på dagen hvor vores første kamp i 2.Bundesligaen skal stå har bookingmakerne sat deres odds, og vi ligger godt i svinget. Vi har odds 20-1 hvilket gør os til outsidere til at vinde ligaen. Jeg proklamerede allerede i slutningen af juli til journalisterne, at vi så det som en naturlig opgave at prøve at vinde 2. Bundesligaen, nu vi kom med gejst og en forstærket trup fra sidste års succesoplevelse i Regionalligaen.
Gladbach, Frankfurt, Bielefeld og Rostock er favorriterne til at vinde rækken.

Til dagens kamp mod Trier er vi ramt af et par alvorlige skader, herunder Mehmet Scholl, Freddy Guarin og Dennis Bergkamp. De er alle tiltænkt roller i en fast startformation som igen i år vil spilles ud fra 4-4-2 taktik.
Min bedste startformation ser således ud:

Libis Arenas.

Daniel Brinkmann, Tom Bertram, Nick Besagno, Teddy Lucic.

Lucas Oppermann, Freddy Guarin, Mehmet Scholl, Jörg Böhme

Dennis Bergkamp og Fredi Bobic

Ved skader kan Besagno rykkes op på den defensive midtbane, hvor Nowotny så glider ind i det centrale forsvar, ligesom di Canio også er tiltænt en rolle som reserve ved skader på midtbanens højrekant, og endelig kan Krzynowek også vikariere som såvel venstrewing som central offensiv midtbanespiller. 

« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 12:13 af Bune » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35: 03 Mar 2006, 18:13 »

Du får OB til at ligne et juniorhold med den høje gennemsnitsalder du holder dig i det tyske. :-) Men ser da frem til at høre om det videre forløb, og om sponsorvalget har noget af sige i spørgsmålet om kvaliteten af banen. :-)

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 04 Mar 2006, 11:21 »

Du får OB til at ligne et juniorhold med den høje gennemsnitsalder du holder dig i det tyske. :-) Men ser da frem til at høre om det videre forløb, og om sponsorvalget har noget af sige i spørgsmålet om kvaliteten af banen. :-)

Ja det er altid tilfredsstillende at have en håndfuld spiller over tredive på banen. Bedre bliver det så når 4 af dem er tættere på 40 end 30 år.
Jeg kan godt sige så meget at der er gang i maskinparken dagene op til vores hjemmebanekampe, så græstæppet på Millerntor-Stadion altid fremstår som en blanding af galnings værk og kunst  Djævel

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 04 Mar 2006, 11:22 »

Kode:
[img width=x height=x]billedadresse[/img]

Mange tak for den hjælp. Den har virkelig været behjælpelig.  Thumbs Up
Som man kan se er det vist lykkes for mig nu at lave billeder i samme størrelse i mine indlæg, hvilket forhåbentligt fremmer læsevenligheden.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 04 Mar 2006, 12:02 »

6. august 2006.

Klokken nærmer sig 15.00 og dermed vores første kamp i sæson 2006/07.
Vi har hjemmebanefordel i denne kamp, og Millerntor-Stadion er også næsten fyldt op, det er kun bag målene der er ledige pladser. I alt har 17385 personer valgt at tilbringe den lumre søndag eftermiddag på stadion.

Skader har gjort at jeg har måtte ændre i, hvad jeg ser som den stærkeste opstilling.
Freddy Guarin er skadet resten af måneden og indtil da vil Besagno rykkes frem på midtbanen. Det har medført at Jen Nowotny har taget plads ved siden af Bertram i forsvaret.
Scholl er ligeledes skadet for resten af måneden, ja sågar måske frem til oktober, hvilket har givet Jacek Krzynowek mulighed for at vise sine kvaliteter som offensiv midtbane.
I angrebet er vi heller ikke forskånet for skader, i det Bergkamp er skadet de næste par uger, men her kan vi lave en direkte erstatning i skikkelse af di Canio.

Dagens modstander er Trier, som ligesom os er oprykkere til 2. Bundesligaen. De glimrede ved sidste sæson at vinde den sydlige Regionalliga.
Det er derfor med god optisme vi går på banen med håbet om alle tre point.
Det varer da heller ikke længe før vi giver vores fans noget at juble over, for allerede i det 12. minut slår Bobic til og gør det til 1-0. Syv minutter senere er samme angriber på pletten og udbygger vores føring til 2-0, efter godt forarbejde af di Canio.
Her efter løber vi ind i fem gyldne minutter, hvor vi scorer hele tre gange.
Efter en halv time er det di Canio, som viser sit værd og glimrer med et debutant mål. I det 33. minut fører Jörg Böhme bolden frem langs venstrekanten og med milimeters præcision finder han en fremadstormende Krzynowek som et godt stykke uden for målfeltet helflugter bolden i mål.
Trier når kun lige at give bolden op, før vi bryder deres spil og Böhme bliver igen sendt afsted på venstrekanten. Han centrerer bold ind i straffesparksfeltet, hvor det denne gange er Bobic, som modtager bolden og efter par finter sender han bolden i nettet, og fuldender sit hattrick.
Fem mål på 34 minutter og vi kan tage det med ro og vente på pausefløjtet.
I pausen må jeg sande at det slag Nowotny har pådraget sig i første halvleg er alvorligt, og jeg lader ham udskifte med Jordy Buijs. Med en så stor føring er der ikke grund til at tage chancer.
Jeg roser holdet i pausen, men fortæller de ikke skal falde hen. Det gør de heller ikke i den efterfølgende halvleg, men til trods for godt spil og store chancer bliver det ikke til flere mål.
De fem mål viser sig dog også være mere end rigeligt til at indtage førstepladsen samt en hyldest fra fansene.

Efter kampen roser jeg i pressen to af debutanterne til skyerne. Hvor den ene, Kryznowek bliver stolt og glad for min ros, så bliver Lucic mere bekymret over den, da han ikke ved om han følge op på det niveau han præsterede i dag.

Ligesom jeg selv og fansene er Littmann også himmelrykt begejstret over dagens kamp og hans udmelding herom vil forhåbentligt være med til at skabe lidt arbejdsro inden den næste uges svære kampe mod Ahlen og Frankfurt
« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 12:04 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 04 Mar 2006, 13:21 »

9. august 2006

Jeg kigger på min højrearm og ser mit ur viser 21.20 og jeg hører samtidigt dommerens sidste fløjt i aftenens kamp.
Jeg løfter armene over hovedet og løber ind på banen for at lykønske spillerne. Jeg sætter først kurs mod Jacec Krzynowek, som har været kampens helt store profil.
Men lad os lige skrue tiden cirka halvanden time tilbage. Her løber Heiko Schuster i kampens 19. minut ind i sin anden advarsel og får derfor marchordre af en særdelels St.Pauli-venlig dommer.
Udvisningen giver os mere plads og elleve minutter senere udnytter Kryznowek vores overtal og bringer os foran. Føringen varer dog kort i det Ahlen reducerer i det 38. minut.
Vi er dog tilbage på sejrskurs da Paolo di Canio i det 44. minut igen bringer os foran. Men hvad vi alle troede skulle være pauseresultatet ændres i dommerens overtid, da Ahlen udligner til 2-2 i en situation, hvor Libis Arenas ser meget  uheldig ud.
I pausen får jeg en god snak med spillerne om, hvordan vi skal udnytte vores overtalssituation til at få tre point med hjem til Hamburg, Ydermere foretager jeg en udskiftning, i det di Canio er helt udbrændt efter 135 minutter på 3 døgn. Da vi ingen angribere har med på reservebænken bliver det den unge hollandske midtbanespiller Erich Jongeling, som kommer ind som angrebsmakker til Bobic.
Anden halvleg var kun fire minutter gammel da Ahlen igen må se en spiller blive præsenteret for det røde kort.
Ahlen skifter herefter over til en 4-2-1-1 formation, hvilket giver os masser af plads på midtbanen.
Teddy Lucic har godt blik for det og med en aflevering over en halv bane finder han Krzynowek, som scorer sit andet mål denne aften. Polakken fuldender sit hattick i dtet 73. minut efter at have opsnappet en nedfaldsbold, efter en dødboldsituation hvor Bertram nåede højest på indlægget.
I kampens døende minutter smider sidste års nummer fem i 2. Bundesligaen, Ahlen, alle mand frem, og det udnytter vi til at score to kontramål, som begge bliver sat ind af Jongeling, der dermed får en drømmedebut tiltrods for den uvante position. Krzynowek lægger op til det ene mål og bliver naturlig vis valgt til kampens spiller.
Alt i alt bliver det til endnu en storsejr, denne gang på 6-2, aldrig før har vi scoret så mange mål, og det er da også medvirkende til at vi fastholder vores førsteplads i ligaen.

En storspillende polak var her der og alle vegne.

13. august 2006.

Eintracht Frankfurt, som er et af nedrykkerholdene fra sidste års Bundesliga, gæster i dag Millerntor-Stadion og på forhånd ville man vel gerne have solgt den kamp for et point. Men efter spil og chancer er det nu alligevel med en hvis ærgelig følelese i kroppen at vi må nøjes et point i dages kamp. Ikke mindst fordi den 1-0 føring Bobic tidligt i  kampen gav os først bliver sat over styr, da der resterer små ti minutter af kampen.
Resultaterne af dagens runde i 2. Bundesligaen gør at at vi rykker en plads ned i tabellen og nu kan se storfavoritten Gladbach ligge alene med maximumpoint efter tre kampe.

14. august.

Jeg har brugt de seneste par uger på at finde forstærkninger til vores angreb. Alle forsøg har dog været forgæves. Jeg har så småt indstillet mig på at vi må gå en halvsæson i møde med kun tre regulære angribere i truppen. Men jeg har dog i sinde at bruge de næste to uger på at finkæmme markedet for mulige forstærkninger til angrebet, ligesom vore højremidtbane også savner kvalificerede kræfter, da Oppermann og Becker ikke helt har udviklet sig som håbet igennem det seneste år.
Derimod falder den sidste sten plads, når det gælder forsvaret.
Jeg har i dag med købet af sergio Hellings erhvervet mig en glimrende 21-årig forsvarer, som dermed bliver den femte hollænder i truppen. Hellings var sat til salg af sin tidligere klub Anderlecht og kostede 12.000 pund. Han har skrevet under på en treårig kontrakt med en ugeløn på 4400 pund.

Omvendt fik Palicuka ophævet sin kontrakt i dag, så han nu kan finde en anden klub at spille for, da førsteholdsfodbold ikke længere var aktuelt for ham under min ledelse.

« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 13:50 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 04 Mar 2006, 14:20 »

19. august 2006

I dag kommer vi videre til anden runde af den tyske pokalturnering ved at slå en konkurrent fra 2. Bundesligaen.
I sig selv ikke den store præstation, men reflekterer man mere over modstanderen, som var Bielefeld og husker man et lille år tilbage i tiden skrev jeg følgende:

Endeligt har vi også spillet en kamp i den tyske pokalturnering, hvor vi tabte 1-3 til det stærkt spillende 1. Bundesligahold Bielefeld.

I dag var det så os der vandt 3-1. Det siger i sig selv noget om den store udvikling jeg og spillerne har været med til sætte i gang her i klubben.
Vores mål blev sat ind af tre rutinerede herrer, i det først Bobic scorede, sidenhen di Canio og afrundningsvis Nowotny.
I anden runden skal vi lægge græs til en kamp mod Rostock som også spiller i 2. Bundesligaen.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 14:27 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 04 Mar 2006, 14:48 »

27 august 2006.

Vi løber ind i sæsonens første skuffelse i dag, da vi på udebane taber til Burghausen som ellers havde nul point før dagens kamp.
Dennis bergkamp var for første gang med fra start, hvilket havde sendt di Canio ned som offensiv midtbanebanespiller, mens Krzynowek var rykket ud som venstrewing i stedet for en skadet Böhme. Men få minutter inde i kampen må Bergkamp lade sig udskifte med en skade, hvorfor den unge Luigi Bruins kommer på banen, som offensiv midtbane, og di Canio rykkes frem i angrebet.
Den unge hollænder spiller dog sensationelt dårligt og er medvirkende til at vi aldrig får gang i det chanceskabende spil, hvilket til sidst resulterer i et 0-1 nederlag.

Ydermere har lidt adskellige transfernederlag de sidste par dage.
Tim Janssen var igang mulig at leje, men han valgte denne gang Ahlen frem for os, ligesom lejemål af Bierofka, Aaron Hunt og Mohamed Zidan er blevet afvist spillerne.
Derimod havde jeg så godt som sikret mig Jesper Grønkjær, men efter moden overvejelse valgte jeg at springe i målet, da jeg mente at Stuttgarts ønskede pris på 1,6 millioner pund alligevel var for stort et prisskilt for en spiller med Grønkjærs kompentencer.

Spillerjagten intensiveres og fuldendes forhåbentligt indenfor de kommende par dage.

31. august 2006

Har igen friet til Jesper Grønkjær, men jeg sprang igen i målet da det kom til endelig kontraktunderskrive lse. Han og VfB Stuttgart må opfatte mig som en blanding af idiot og vægelsindet.
Jeg besluttede mig nemlig for at give Becker og først og fremmest Oppermann en chance til for rigtig at slå igennem i den brune trøje.
Derudover har jeg netop i dag skrevet kontrakt med en lovende 17-årig svensk midtbanespiller. Der er om den generelt set ukendte Fredrik Holster, hvis kontrakt med Häcken udløber 30.11, hvorefter han transferfrit vil skifte til os.
Fredrik kan spille på højrekanten, centralt og som offensiv midtbane. Han har umådeligt meget at lære endnu, men han har vist gode evner som måloplægger og er allerede noteret for U19-landsholdskampe for sit land.

« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 15:07 af Bune » Logged

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 04 Mar 2006, 15:39 »

1. september 2006

Kald det panik før lukketid eller kald det superindkøb. Faktum er hvertfald at vi i går kort før midnat fik forstærket os med to spiller.
På en 10 måneders lejeaftale har danske Nicklas Bendtler gjort sin entré i angrebet, hvor han med sine kun 18 år, nærmest kunne være søn til sine tre konkurrenter om de to startpladser oppe foran.
Bendter er lejet i Arsenal, som betaler hans fulde løn under lejemålet.

I vores træningskamp mod Juventus stiftede vi bekendskab med den 24-årige paraguanske landsholdsspiler Gaetan Tomas Guzman. Her viste han glimrende takter for sit kæmpe tekniske talent, og da chancen bød sig for at hente spilleren til os fra den italienske storklub slog vi til.
Jeg tør godt love at vi nu har ligaens bedste tekniker, så er det bare op til os i den tekniske sektor at få banket noget mere fysisk og mental styrke ind i fyren.
Guzman kostede svimlende 2,1 millioner pund, hvor af de 1,6 millioner pund vil blive afdraget over en 24 måneders betalingsordning.

Min trup ser nu således ud i sin helhed:
« Seneste Redigering: 04 Mar 2006, 15:54 af Bune » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #43: 04 Mar 2006, 15:49 »

Lækkert indkøb, og med ét faldt gennemsnitsalderen med ca. 6-7 år.  Djævel Derudover er det smukt at se at du opretholder dit ry som værende kugleskør, som fadæsen med Stuttgart var et glimrende bevis på. Det er altid godt at lave lidt sjov med de store klubber.

Bademesteren
Manager

« Svar #44: 04 Mar 2006, 15:58 »

Jeg har også overvejet om han er ved at åbne et plejehjem dernede  funny

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010