home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Et tysk eventyr; St. Pauli
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det bedst med få lange historiedele eller flere små bidder af historien?
Få store bidder
Flere små bidder
Jeg ville gerne stemme ja, men det har jeg ikke mulighed for

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Et tysk eventyr; St. Pauli  (Læst 29264 gange)
cube
Manager

Sv: Et tysk eventyr; St. Pauli
« Svar #120: 03 Apr 2006, 22:18 »

Ouha, det bliver satme spændende at følge.
Meget imponerende at du kunne blive mester og spiller i Champions League nu Thumbs Up Sankt Pauli som CL-vinder. Du må endelig tage et SS, hvis det sker.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #121: 03 Apr 2006, 22:22 »

Fantastisk at du har overtaget lille Danmark. Så kan det være Danmark kommer til VM for engangs skyld.

cube
Manager

« Svar #122: 04 Apr 2006, 14:25 »

Fantastisk at du har overtaget lille Danmark. Så kan det være Danmark kommer til VM for engangs skyld.

Nu sagde han jo jobbet op efter slutrunden, såh.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #123: 04 Apr 2006, 14:36 »

Super flot Bune ! Suverænt !

Dejligt du har skiftet hele holdet ud, så det er blevet tysk. Totalt fedt !

Elsker når man spiller med hold, hvor det ikke vrimler med udlændinge.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Alex DK
Lilleputspiller
*

« Svar #124: 08 Apr 2006, 08:43 »

Hejsa Alex.
Dejligt at høre at du også har fået mod på at spille med de brune drenge.
Jeg håber du er rykket op i den næstbedste række, hvis du har haft tid til at spille sæsonen færdig siden sidst du skrev. Hvordan går det med dit hold?

Og til jer andre, tak for ordene  Grin

-bune

Jeg fik spillet sæsonen færdig i går, men selvom jeg ikke spillede så stabil i foråret pga mange skadede stamspillere så formåede jeg alligevel at vinde ligaen med fire spillerunder tilbage. Jeg mener jeg vandt med 13 point ned til Braunschweig på anden pladsen og med over 20 ned til Osnabruck der blev nr tre.

Jeg fik prisen for bedste spiller i ligaen, hvilket var min 32årige MV fra Litauen (kan ikke lige huske navnet), og liga topscoren blev Jacob Olesen med 24 mål.

Af nævneværdig transfers jeg har lavet i sommerpausen skal nævnes: Bo Svenson (Gladbach), Skoubo (Sociadad), Solli (Rosenborg), Tobias Willi (Leverkusen).

Jeg forventer dog ikke at fortsætte meget mere med dette spil, da min PC ikke er alt for stabil. Jeg køber dog FM06 til Xbox360 når det udkommer næste uge, og så er det ikke utænkeligt at jeg prøver lykken igen med FC St. Pauli.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 08 Apr 2006, 10:59 »

21. september 2010

Så har vi fået taget hul på sæsonen, hvor vi skal forsvare de to hjemlige trofæer og prøve at slå vores klubnavn fast på den europæiske scene.

For at starte med det sidste, så er vi havnet i pulje med Inter, Benfica og Glasgow Rangers i Champions League. En overkommeligt pulje, hvor det burde være muligt at ende blandt de to bedstplacerede hold.
Vi har spillet en af de seks puljekampe, og her blev det til 1-1 mod Benfica hjemme på Millerntor-Stadion, som er blevet udvidet 1600 siddepladser, så der nu er 17566 sæder, mens 15184 tilskuere stående kan opleve St. Pauli.
Toni Kroos var manden der scorede vores første mål i CL-regi. Han har fået en god start som afløser for Diego på den offensive midtbane. Det er blevet til fire mål i 10 kampe, men endnu er de målgivende afleverende udeblevet.

Hjemme i de tyske turneringer går det yderst tilfredsstillende.
De unge spillere formår at holde hovederne kolde og bevare overblikket selvom pressens, fansenes og de øvrige klubbers forventningspres er stort.
De har nemlig formået at vinde fem af de seks ligakampe, og spillet den sidste uafgjort, hvilket betyder vi indtager ligaens førsteplads.
Det er blevet til sejre over Aachen, Dortmund, Hertha Berlin, Werder Bremen og Bayern München. Så det er bestemt nogle svære hold knægtene har formået at besejre. Det uafgjorte resultat faldt mod Leverkusen.

I pokalturneringen har vi netop i dag spillet os videre til tredje runde. Det skete efter forlænget spilletid og straffespark, hvor vi ekspederede Nürnberg ud. I første runde blev Bielefelds andethold most med cifrene 5-1.
Som man kan fornemme var det ikke den bedste kamp vi spillede mod Nürnberg, hvilket her til aften også fik målmand Zieler til at udtale følgende til pressen efter kampen:

Jeg har fået lagt mig fast på en god startopstilling i min 4-4-2 formation, hvor jeg både spiller med såvel en defensiv som en offensiv midtbanespiller:

Ron-Robert Zieler.

Marcel Köhler                         Robert Huth                         Michael Bertram                   Stefan Person

Dieter Leopold                        Stefan Hornig                      Toni Kroos                           Marco Martin

Cavenaghi                            Aaron Hunt

Mine resvervespilleres færdigheder ser således ud:

Målmænd:

Fabian Lucassen                    Steffen Rauch

Forsvarer:

Tom Bertram                          Christian Truckenbrod                    Nik Besagno

Midtbanespillere:

Markus Schröder                            Marcel Becker                 Florian Schuster             Thomas Mauersberger

Angribere:

Bernd Fiedler                            Tobias Kern

Hele truppen:

Derudover bliver truppen forstærket den første januar 2011 med Robert Schütte. Han er en 17 årig defensiv midtbanespiller, som er udklækket af Dortmunds talentafdeling og vi skal betale 300.000 pund for spilleren.

Jeg ser frem til næste runde af pokalturneringen, de resterende 12 kamp i Bundesligaen dette efterår samt de kommende fem CL-kampe.

Det bliver uden tvil tre spændende måneder jeg og spillerne går i møde, og jeg vil også intensivere jagten på at finde et par kvalificerede tyske angribere.

Endeligt vil jeg forsøge at sælge Nik Besagno endnu en gang. Desværre så kunne skiftet til Aachen ikke realiseres da klubben allerede havde 5 ikke-eu spillere i truppen.
« Seneste Redigering: 08 Apr 2006, 11:06 af Bune » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #126: 28 Apr 2006, 17:30 »

Det er nu præcis 20 dage siden du skrev noget i den her blog.

Har du ikke lyst til at forsætte? Jeg vil ellers gerne høre om hvordan det går St. Pauli ude i det store Europa, om du kan holde fanen højt i Tyskland, om det danske landshold oplever en ny guldalder etc.

Håber du får lyst til at skrive i denne blog igen.  Græder

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 21 Maj 2006, 12:57 »

Det er nu præcis 20 dage siden du skrev noget i den her blog.

Har du ikke lyst til at forsætte? Jeg vil ellers gerne høre om hvordan det går St. Pauli ude i det store Europa, om du kan holde fanen højt i Tyskland, om det danske landshold oplever en ny guldalder etc.

Håber du får lyst til at skrive i denne blog igen.  Græder

Hej Dusty og eventuelt andre interesserede.
Grunden til at jeg ikke har skrevet på denne blog i så lang tid, er, at jeg har haft indbrud i min lejlighed, hvor de blandt meget andet også stjal min pc. Derfor har jeg mistet savegamet med St. Pauli, så der bliver ikke mere for den 25-øre, når det drejer sig om denne blog.

Med venlig hilsen
Bune

United-styrer
Gæst

« Svar #128: 21 Maj 2006, 13:06 »

Hej Dusty og eventuelt andre interesserede.
Grunden til at jeg ikke har skrevet på denne blog i så lang tid, er, at jeg har haft indbrud i min lejlighed, hvor de blandt meget andet også stjal min pc. Derfor har jeg mistet savegamet med St. Pauli, så der bliver ikke mere for den 25-øre, når det drejer sig om denne blog.

Med venlig hilsen
Bune

Det var da kedeligt... Jeg håber, du er kommet på ret køl igen Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #129: 21 Maj 2006, 13:18 »

Det må man sige.... trist nyhed!

Nu var du vel forsikret det rigtige sted?

Læs: Hos mig i Codan.  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #130: 21 Maj 2006, 13:27 »

Nej hvor nederen! Håber du får fat i en ny maskine og på et eller andet tidspunkt får lyst til at prøve kræfter med en ny blog.  Thumbs Up

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 21 Maj 2006, 13:34 »

Heps.

Tak for bekymringerne.

Ja det var virkeligt noget lort, især da det skete en dag, hvor jeg havde været ovre i Århus og set Brabrand-AB, så jeg kom hjem lettere beruset, og klokken var 1 om natten. Perfekt.
Men jeg har da fået købt en ny computer nu og en ny skærm, så må resten af tingene vente til forsikringspengene kommer.
Men jeg går nok før eller siden i gang med en ny blog, Dusty.
Og nej Bademesteren, er ikke forsikret hos Codan. Det faktum at også du arbejder der, gør det endnu mere uaktuelt at tegne forsikring der  funny

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 21 Maj 2006, 13:41 »

jah, ret så nederen at få nakket compen :b men når man nu skal ha en ny, gør det jo intet forsikreingsselskab et hoster lidt op , veel ?  Grin

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010