home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 206943 gange)
Metsu1
Manager

Sv: (Nov. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #975: 19 Sep 2008, 17:47 »

Jeg kan ærligt sige: Jeg synes dette er den bedste blog

Tusind tak, det er jeg glad for, du synes  Thumbs Up

Hvordan er det forresten gået for Vejle i UEFA cuppen?

De skal vinde over os for at gå videre, så de er ude af UEFA Cuppen  Wink, men de har trods alt vundet over Trabzonspor i gruppespillet.

Til orientering ændrer jeg lidt på layoutet i de måneder med rigtig mange kampe, da det simpelthen tager for lang tid at lave opdateringerne ellers, men i de måneder med en 4-5 kampe, så bliver det "som det plejer".

December er en af de måneder med mange kampe, så når jeg får spillet december færdig og smidt en update op, så må vi se, om I kan li' det nye layout.
« Seneste Redigering: 20 Sep 2008, 09:56 af Metsu1 » Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #976: 21 Sep 2008, 12:50 »

Arrgghhhh....sikke en teaser Shockeret

Skynd dig at få lavet en update ticked off.......vi er mange der venter utålmodigt Smiley Thumbs Up

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

JimmyGP
Manager

« Svar #977: 21 Sep 2008, 18:06 »

Jeg venter også i spænding.. glæder mig meget til at høre mere.. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #978: 21 Sep 2008, 18:07 »

Enig med Dalle og Jimmy - Lad os nu ikke vente længere! Wink

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #979: 21 Sep 2008, 19:27 »

*synger* lålålålålålålå..... vi vil ha´ update nuuuuuu...... crazy

Metsu1
Manager

« Svar #980: 21 Sep 2008, 21:23 »

Jeg er meget glad for de mange ønsker om en update, men jeg må skuffe jer med, at der kommer til at gå et par dage.

Det skal være i weekenden, at disse updates skal laves, men der har simpelthen ikke været tid i denne weekend, men forhåbentlig får jeg lavet et godt stykke af den i aften og resten i morgen eller mandag

Tak for de mange kommentarer/ønsker og jeg håber ikke, at I mister lysten til min blog, selvom jeg er langsom med at opdatere  Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #981: 21 Sep 2008, 21:40 »

Lækkert med en ny update snarligt. Peace

Btw. er det sitets længste blog det her? :b

Metsu1
Manager

« Svar #982: 21 Sep 2008, 21:44 »

Lækkert med en ny update snarligt. Peace

Btw. er det sitets længste blog det her? :b

Det er nok en af dem, men jeg tror næppe, det er den længste af slagsen  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #983: 22 Sep 2008, 20:11 »

Successen fortsætter…………..men ikke uden problemer
- Endnu en god måned af ”El Submarino Amarillo”

Sæsonen har indtil videre budt på en række gode præstationer af Villarreal. Det betyder, at de i øjeblikket befinder sig på en 4. plads i ligaen, en position der med lidt held kan betyde Champions League deltagelse i næste sæson, hvilket er det helt store mål i denne sæson for Villarreal’s danske manager Jesper Nissen.

Nu er spørgsmålet blot, om holdet formår at fastholde det høje niveau i resten af sæsonen og ser vi nærmere på kampene i december måned, så tyder det på, at de vil gøre alt for at holde fast i toppen af Primera Division.
Wesley Sneijder har udviklet sig
til en af holdets vigtigste spillere

Første udfordring i december var på udebane mod et Getafe mandskab, der lå placeret midt i tabellen. Der er indtil videre ikke langt fra top til bund i dette års udgave af La Liga, så man vidste på forhånd i Villarreal lejren, at denne kamp ville blive svær.
Allerede efter små 20 minutter skulle det vise sig, at dette var en meget svær opgave. På dette tidspunkt bragte Guy Asulin nemlig hjemmeholdet foran 1-0 på straffespark. På trods af flere store chancer til begge mandskaber, så var 1-0 også stillingen ved pausen. Det gode spil fra begge mandskaber fortsatte efter pausen, men den store forskel at der kom gang i scoringerne. Midtvejs i anden halvleg fik Villarreal udlignet til 1-1 ved deres brasilianske bomber Adriano, der har fået meget spilletid på det seneste pga. en grim skade til det normale førstevalg i angrebet Alexandr Prudnikov.
Uafgjort havde nok været det mest rimelige resultat, men sådan skulle det ikke gå. Med omkring 20 minutter igen steg Molo nemlig til vejrs ved et hjørnespark og headede sejrsmålet til 2-1 ind bag en chanceløs Getafe keeper. Getafe forsøgte at lægge et hårdt pres i de sidste 15 minutter, men selvom de fik kæmpet sig til enkelte chancer, så kunne de ikke få udlignet.

De næste to kampe var hjemme på El Madrigal mod henholdsvis Deportivo og Ejido. To kampe, der skulle vindes, hvis man skulle gøre sig forhåbninger om at holde sig i toppen af ligaen. De to kampe udløste også 6 points og endnu en gang var marginalerne med de gulblusede. Især hjemmekampen mod bundproppen Ejido var ved at ende med en fiasko, men en scoring fra den kommende Fulham spiller Fraizer Campbell var nok til at vinde kampen med den mindst mulige margin.
Kampen mod Deportivo blev derimod vundet i mere overbevisende stil på scoringer af Farfan og Sneijder og på trods af en sen reducering af Veigneau for Deportivo dybt inde i tillægstiden af anden halvleg, så var sejren aldrig i fare, dertil var Villarreal simpelthen for stærke.

Sidste opgave i ligaen i december måned skulle desværre også vise sig at være den sværeste. Modstanderen var Gimnastic og som altid havde Villarreal det svært på Nou Estadi del Nastic. Kampen var faktisk ved at udvikle sig til en decideret afklapsning af Villarreal, da man ved pausen allerede var bagud med 3-0 efter en usædvanlig effektiv præstation af Gimnastic holdet. Manager Jesper Nissen havde uden tvivl de store gloser fremme i pausen, hvilket også kunne ses i de sidste 45 minutter. Først reducerede Carlos Magno til 3-1 og med små ti minutter igen reducerede Michael Jansen yderligere til 3-2, men det helt store comeback udblev desværre og Villarreal spillerne måtte for en gang skyld gå fra banen som det tabende mandskab. Efter kampen fik vi fat i Jesper Nissen og fik denne kommentar på præstationerne i Primera Division i december måned.

”Jeg er naturligvis skuffet over dagens nederlag, men jeg er samtidig meget tilfreds med den generelle indsats i de andre ligakampe og ser man på tabellen, så var der nok ikke mange, der havde regnet med, at vi ville ligge nummer to på nuværende tidspunkt af sæsonen med blot fire points op til førerholdet fra Real Madrid”, sluttede den danske manager.

Getafe (u) 2-1    l    Deportivo (h) 2-1    l    Ejido (h) 1-0    l    Gimnastic (u) 2-3

Adriano ved stadig, hvor målet står

Apropos europæiske turneringer, så var december også måneden, hvor gruppespillet i UEFA Cuppen skulle afgøres og efter et par uafgjorte resultater i de første kampe, så var der pres på Villarreal i de sidste to kampe mod Trabzonspor og Vejle Boldklub.

Tredje puljekamp var på hjemmebane mod tyrkiske Trabzonspor og kampen var på forhånd udpeget til at blive lidt af en nøglekamp i forsøget på at komme videre fra den indledende gruppe.
Kampen blev aldrig så spændende som forventet og det var alene Villarreal spillernes skyld, da de aldrig tillod Trabzonspor at komme ind i kampen. Kampens helt store oplevelse var Adriano, der stod for de første to scoringer i kampen og fortjent blev valgt som banens bedste spiller, mens den tredje og sidste scoring blev sat ind af den defensive midtbanespiller Bruno i dommerens tillægstid. Sejrscifrene var overlegne og det var det samlede indtryk af kampen også, hvor det ikke lykkedes for Trabzonspor at ramme Villarreal målet en eneste gang.
Med sejren over Trabzonspor var der for alvor lagt op til spænding i den sidste gruppekamp på Ny Vejle Stadion, hvor hjemmeholdet med en sejr kunne sikrer sig videre deltagelse i UEFA Cuppen og samtidig ville en sejr til Vejle Boldklub sender Villarreal ud af det europæiske selskab.
Efter en halv times spil i Vejle lod det ikke til, at der skulle være meget spænding om resultatet. Molo havde på det tidspunkt allerede bragt Villarreal foran med 2-0 med to scoringer efter to standardsituationer og dermed var ”De Gule” godt på vej til knockoutfasen i UEFA Cuppen, men efter 33 minutter af første halvleg fik Vejle en livline, i form af en reducering ved deres topscorer Mads Thomsen.
Med reduceringen var der for alvor lagt op til spænding i anden halvleg og selvom Villarreal styrede begivenhederne i det meste af anden halvleg, så lykkedes det alligevel det danske mandskab at lægge et tungt pres på Villarreal forsvaret i den sidste halvdel af anden halvleg. Kampen endte med en 2-1 sejr til Villarreal som dermed løste billet til næste runde og selvom de var presset i de sidste 15 minutter, så var sejren på Vejle Stadion fuldt fortjent. Vi fik denne kommentar af en lettet dansk træner:

”Vi kommer under et alvorligt pres sidst i opgøret, så lettelsen var stor, da dommeren endelig fløjtede kampen af. Nu er vi videre som nummer to i puljen efter Tottenham og alt kan ske fra nu af. Det hele kommer an på lodtrækningen og om vi kan undgå de helt store hold i de næste runder”

Trabzonspor (h) 3-0    l    Vejle Boldklub (u) 2-1

Kigger man på præstationerne i december, så har Villarreal endnu en gang leveret nogle rigtige gode resultater, men spillet har ikke været så godt som hidtil i denne sæson og spørgsmålet er, om gassen er ved at gå af ballonen.
Vi er næsten midtvejs i sæsonen og selvom der nok ikke var mange, der havde regnet med, at Villarreal ville ligge nummer to på nuværende tidspunkt, så har en kombination af held, godt spil og dårlige præstationer af de nærmeste rivaler betydet, at ”Den Gule Ubåd” pludselig ligner et godt bud på en medalje i dette års Primera Division.
Det bliver under alle omstændigheder spændende at følge den sidste halvdel af ligaen og især Villarreals kamp for at hente Real Madrid og samtidig holde de øvrige konkurrenter bag sig.

Antonio Soler

andersvilster
Gæst

Sv: (Dec. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #984: 22 Sep 2008, 20:17 »

endnu engang en fantastisk update. stående applaus herfra. og tillykke med din 2. plads i La Liga og at du går videre fra din UEFA cup pulje Peace Wink

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #985: 22 Sep 2008, 21:04 »

Resultatmæssigt er det rigtig flot. Shockeret Jeg havde helt ærligt ikke forstillet mig at du kunne smutte forbi Barca og Sevilla. Men det har du gjort, og det skyldes helt sikkert dine gode indkøb af Adriano & Sneijder .Peace

Resultaterne i UEFA cuppen er som forventede, dog ærgrer det mig at Vejle ikke kunne komme med videre.....men det er jo nok desværre realistisk nok Rullende Øjne.

Jeg er meget spændt på at se hvem du kommer op imod i næste runde Tunge

Der er dog en smule negativ kritik fra min side for en gangs skyld Wink

Den nye opsætning er dog ikke mig. Jeg kan langt bedre lide den du brugte før, jeg kan rigtig godt lide at kampene er delt op så man læser om dem en af gangen.

Men det er jo bare min mening. Du skal jo selvfølgelig lave din blog som du bedst kan lide. Jeg skal nemlig nok hænge på uanset hvad Thumbs Up

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #986: 23 Sep 2008, 21:21 »

Resultatmæssigt er det rigtig flot. Shockeret Jeg havde helt ærligt ikke forstillet mig at du kunne smutte forbi Barca og Sevilla. Men det har du gjort, og det skyldes helt sikkert dine gode indkøb af Adriano & Sneijder .Peace

Resultaterne i UEFA cuppen er som forventede, dog ærgrer det mig at Vejle ikke kunne komme med videre.....men det er jo nok desværre realistisk nok Rullende Øjne.

Jeg er meget spændt på at se hvem du kommer op imod i næste runde Tunge

Der er dog en smule negativ kritik fra min side for en gangs skyld Wink

Den nye opsætning er dog ikke mig. Jeg kan langt bedre lide den du brugte før, jeg kan rigtig godt lide at kampene er delt op så man læser om dem en af gangen.

Men det er jo bare min mening. Du skal jo selvfølgelig lave din blog som du bedst kan lide. Jeg skal nemlig nok hænge på uanset hvad Thumbs Up

Han har jo forklaret tidligere at det var fordi det andet tog for lang tid,
og så var dette en god løsning nå man ikk havde alverdens tid  Cool

Må indrømme at jeg er imponeret over alt du har formået, især med Villarreal Peace
Rigtig god blog Peace

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #987: 23 Sep 2008, 22:03 »

Han har jo forklaret tidligere at det var fordi det andet tog for lang tid,
og så var dette en god løsning nå man ikk havde alverdens tid  Cool

Jeg citerer fra mit indlæg:
Citat
Men det er jo bare min mening. Du skal jo selvfølgelig lave din blog som du bedst kan lide. Jeg skal nemlig nok hænge på uanset hvad

Nu har jeg fulgt med så længe at jeg skal se hvor langt Metsu1 kan komme med Villareal Peace

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #988: 23 Sep 2008, 22:04 »

Hey Metsu... Dejligt med endnu en update af denne her fantastiske blog og fedt at se at det går godt!! Ser ud som om, at du har fået rimelig godt gang i Adriano!! Den nye opsætning synes jeg på sin vis fungerer ret godt, da du stadig formår at holde dine kampreferater korte og præcise Thumbs Up

KIU
-Gabe

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #989: 23 Sep 2008, 22:29 »

klasse blog. Jeg syntes det er godt, du gør det så enkelt, så det ikke er så forvirrende at læse. Man må også sige det er gode resultater undtagen lige i Gimnastic. (;

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 87 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010