home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 873 Gæster Online.

Indlæg: 1132896 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204013 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #660: 16 Apr 2008, 23:59 »

Du har skrevet 0-0 i Wolfburg kampen.. Ellers en super flot update, hvor det bliver vildt spændende til sidst.. Tillykke med Sølvmedaljen og jeg glæder mig stadig til at se hvor du ender.. KIU Thumbs Up

Tak for "korreturlæsningen", jeg har ellers læst det igennem 3 gange, men med Getafe-Valencia kørende har jeg været lidt fraværende  Opstemt

Jeg er godt tilfreds med sølv, men det kunne have været sjovt, hvis vi havde snydt Bayern til allersidst  Wink

De kloge siger at man vinder bronze, men taber sølv. Det er ærgerligt, men husk der altid er en sæson mere. Håber du fortsætter bloggen, da jeg synes sitet her har for få langtidsholdbare blogs.

Hvad med fremtiden? Har du overvejet at skifte klub her i sommer??

Havde jeg ikke vundet guld i sidste sæson, så havde jeg taget en sæson mere i HSV, men det er helt sikkert, at jeg stopper efter sæsonen.

Det er helt sikkert, at bloggen fortsætter og jeg er meget tæt på en ny klub allerede på nuværende tidspunkt. Ikke en stor klub, men en klub med noget potentiale, så håber jeg bare, at jeg kan få holdet til at blomstre.

Tak for kommentaren begge to, jeg håber på en update i morgen, hvor mit nye hold vil blive præsenteret  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #661: 17 Apr 2008, 00:03 »

Tak for "korreturlæsningen", jeg har ellers læst det igennem 3 gange, men med Getafe-Valencia kørende har jeg været lidt fraværende  Opstemt

Jeg er godt tilfreds med sølv, men det kunne have været sjovt, hvis vi havde snydt Bayern til allersidst  Wink

Havde jeg ikke vundet guld i sidste sæson, så havde jeg taget en sæson mere i HSV, men det er helt sikkert, at jeg stopper efter sæsonen.

Det er helt sikkert, at bloggen fortsætter og jeg er meget tæt på en ny klub allerede på nuværende tidspunkt. Ikke en stor klub, men en klub med noget potentiale, så håber jeg bare, at jeg kan få holdet til at blomstre.

Tak for kommentaren begge to, jeg håber på en update i morgen, hvor mit nye hold vil blive præsenteret  Thumbs Up


Det er menneskeligt at fejle og det var det var en medrivende kamp.. Jeg siger det lige igen at jeg glæder mig vildt til at se hvor du ender og hvad du kan opnå..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #662: 17 Apr 2008, 00:12 »

Det er menneskeligt at fejle og det var det var en medrivende kamp.. Jeg siger det lige igen at jeg glæder mig vildt til at se hvor du ender og hvad du kan opnå..  Thumbs Up

Ja, det var og ærgerligt for Laudrup & Co.

Glæder mig også til at komme i gang i den nye klub, det bliver uden tvivl noget af en udfordring  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #663: 17 Apr 2008, 00:14 »

Ja, det var og ærgerligt for Laudrup & Co.

Glæder mig også til at komme i gang i den nye klub, det bliver uden tvivl noget af en udfordring  Wink

Jep.. Men du er da velkommen til at sende mig en PB, hvori du skriver hvem din nye klub er samt et SS af holdet.. Peace Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #664: 17 Apr 2008, 00:14 »


Havde jeg ikke vundet guld i sidste sæson, så havde jeg taget en sæson mere i HSV, men det er helt sikkert, at jeg stopper efter sæsonen.

Det er helt sikkert, at bloggen fortsætter og jeg er meget tæt på en ny klub allerede på nuværende tidspunkt. Ikke en stor klub, men en klub med noget potentiale, så håber jeg bare, at jeg kan få holdet til at blomstre.

Sådan! Respekt for at du findre en mindre klub. Glæder mig rigtig meget til at se hvilken  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #665: 17 Apr 2008, 00:20 »

Jep.. Men du er da velkommen til at sende mig en PB, hvori du skriver hvem din nye klub er samt et SS af holdet.. Peace Rullende Øjne

Hehe, det får du at se i morgen....

Sådan! Respekt for at du findre en mindre klub. Glæder mig rigtig meget til at se hvilken  Thumbs Up

Det er en klub i den bedste række, men de har haft det meget svært de seneste år.

Det er blevet lidt af et elevatorhold, men det må stadig betegnes som en god klub, så det er ikke sådan at jeg starter "fra bunden"  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #666: 17 Apr 2008, 00:21 »

Hehe, det får du at se i morgen....

Det er en klub i den bedste række, men de har haft det meget svært de seneste år.

Det er blevet lidt af et elevatorhold, men det må stadig betegnes som en god klub, så det er ikke sådan at jeg starter "fra bunden"  Peace

Hmm.. Skuffende at jeg er nød til at vente crazy Vil du afsløre hvilket land klubben er fra?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #667: 17 Apr 2008, 00:28 »

Hmm.. Skuffende at jeg er nød til at vente crazy Vil du afsløre hvilket land klubben er fra?

Tjaa, det skader vel ikke  Rullende Øjne

Det er et spansk hold og det er ikke Barcelona eller Real Madrid  Opstemt
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #668: 17 Apr 2008, 07:02 »

Endnu en rigtig super fremragende fantastisk update Smiley
Det blev jo helt spændende i ligaen her til sidst, og ærgeligt at Bayern ikke snublede.

Dejligt at høre at bloggen fortsætter Thumbs Up
Glæder mig også til at høre hvílket hold du vælger.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #669: 17 Apr 2008, 17:29 »

Helt outstanding - Selvom den "kun" fylder 45 sider, så fortjener den at være en af de helt klart længste og bedste blogs på siden, da både det skriftlige og grafiske er helt i top.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #670: 17 Apr 2008, 18:31 »

Tjaa, det skader vel ikke  Rullende Øjne

Det er et spansk hold og det er ikke Barcelona eller Real Madrid  Opstemt
Jeg håber sådan på Villarreal Opstemt.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #671: 17 Apr 2008, 20:02 »

Endnu en rigtig super fremragende fantastisk update Smiley
Det blev jo helt spændende i ligaen her til sidst, og ærgeligt at Bayern ikke snublede.

Dejligt at høre at bloggen fortsætter Thumbs Up
Glæder mig også til at høre hvílket hold du vælger.

Mange tak for de pæne ord, Brodtgaard  Wink

Spændingen bliver udløst om 5 minutter, hvor det nye hold vil blive præsenteret

Helt outstanding - Selvom den "kun" fylder 45 sider, så fortjener den at være en af de helt klart længste og bedste blogs på siden, da både det skriftlige og grafiske er helt i top.

Jeg er glad for, at du følge med og kan li', hvad du ser Cencur. Tak for de flotte ord.

Jeg håber sådan på Villarreal Opstemt.

Som sagt 5 minutter til præsentationen.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2011) Ajax --> HSV
« Svar #672: 17 Apr 2008, 20:11 »


En ny begyndelse i det spanske
- Oprykkerklub på jagt efter den tabte ære!


Jeg havde allerede i marts måned besluttet mig for, at jeg var i gang med min sidste sæson i HSV. Kontrakten var godt nok på en sæson mere, men jeg havde talt med Formand Bernd Hoffmann og fortalt ham, at jeg havde behov for luftforandring og nye udfordringer. Det var selvfølgelig ikke noget, der faldt i god jord, men han gik med til, at jeg spillede sæsonen færdig i Tyskland og derefter fik jeg lov til at se mig om efter en ny klub.

Jeg har altid interesseret mig for især engelsk og spansk fodbold, så jeg var ikke i tvivl om, at det skulle være i et af disse lande, jeg skulle fortsætte karrieren. Spørgsmålet var blot, om der var nogle hold, der manglede en ny manager eller som gerne ville have deres nuværende manager skiftet ud med mig.

Det gik overraskende hurtigt med at finde en ny klub. Sidst i marts måned var der gang i en større trænerrokade i Spanien og pludselig stod førerholdet i den næstbedste række uden manager. Sæsonen var langtfra færdigspillet, men jeg fik alligevel lov til at tale med klubben af Herr Hoffmann, men kun på betingelse af, at jeg ikke skiftede til klubben før sæsonen var færdigspillet. Jeg var i lidt af et dilemma, da jeg var bange for, at holdet måske ikke ville blive ved med at ligge i toppen og dermed misse oprykningen til Primera Division, men jeg valgte i sidste ende at skrive under på en kontrakt gældende fra juni 2011 og to år frem.
Nu håbede jeg bare på, at den midlertidige træner kunne holde dem i toppen og sikrer klubben oprykningen, så jeg kunne starte som manager i Primera Division til juni. Det lykkedes heldigvis for holdet, at holde gejsten i resten af sæsonen, hvilket sikrede dem førstepladsen i Segunda Division foran Atletico Madrid.

Holdet, jeg har været så heldig at blive udpeget som manager for, er et hold, der har gjort det rigtig godt i Spanien i nyere tid. De havde deres bedste resultater i perioden fra 2005-2009 med blandt andet to tredjepladser, men af uforklarlige årsager endte sæsonen 2009/10 i en fiasko. Holdet sluttede som nummer 18 og rykkede dermed ud af Primera Divsion, men det blev heldigvis kun til en sæson i den næstbedste række.

Holdet jeg taler om er.......




Grundlagt: 1923
Formand: Fernado Roig
Stadion: El Madrigal
Kapacitet: 23.000
Ærkerivaler: Valencia, Hercules,
Levante, Castellon

Villarreal– El Submarino Amarillo


Valget faldt på "de gule" fra Villarreal. Jeg var ikke i tvivl om, at det var her, jeg gerne ville fortsætte min trænerkarriere og da tilbuddet kom, var jeg ikke lang tid om at underskrive kontrakten.

Villarreal har været i krise og er som sagt netop vendt tilbage til Primera Division efter en enkelt sæson i den næstbedste række. Målet er klart i Villarreal, vi skal bruge den første sæson til at etablere os i den bedste række igen, derefter skal vi forsøge at kvalificere os til europæisk fodbold og i løbet af tre sæsoner skulle vi meget gerne være tilbage i toppen af spansk fodbold og spille med om det spanske mesterskab.

Bredden af truppen i Villarreal er et problem. Man har sagt farvel til mange af de store stjerner som Matias Fernandez, Gonzalo Rodriguez, Juan Roman Riquelme og Giuseppe Rossi, mens spillere som Senna, Robert Pires og Jon Dahl Tomasson har trukket sig tilbage fra professionel fodbold.

Den største profil i klubben i øjeblikket må være tyrkiske Nihat, der stadig er en rigtig god spiller, selvom han har rundet de 30 år, mens en spiller som mexicanske Nery Castillo også må betegnes som en profil.
Jeg har planer om, at hente en del spillere til klubben og derfor vil jeg ikke gennemgå hele truppen nu, men vente til transfervinduet er lukket og forstærkningerne er hentet.

Jeg har taget en enkelt træner med til Villarreal fra HSV og det er landsmanden Rene Skovdahl, som ligesom i Ajax og HSV skal være fysisk træner for spillerne. Alt i alt må man sige, at trænerteamet i Villarreal er rigtig godt og nok skal bidrage godt til udviklingen af det nye Villarreal.





Næste update vil blive om køb/salg af spillere og de taktiske overvejelser i den nye liga
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #673: 17 Apr 2008, 20:14 »

Spænende valg.. Thumbs Up. Hvordan ser truppen nu, hvor mange af de kendte ansigter er væk Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #674: 17 Apr 2008, 20:19 »

Spænende valg.. Thumbs Up. Hvordan ser truppen nu, hvor mange af de kendte ansigter er væk Smiley

Tak, truppen bliver først gennemgået, når jeg er færdig med at hente forstærkninger, da der er brug for en del nye ansigter, hvis vi skal indfrie målet med en midterplacering.

Nihat er egentlig den eneste stjernespiller, der er tilbage på holdet, så det bliver op af bakke i de næste sæsoner  Wink
Logged

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010