home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 838 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203985 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #675: 17 Apr 2008, 20:29 »

Yes yes og atter yes, en af mine yndlingsblogskriver e kommer med en blog om Villarreal = Amazing Thumbs Up. Ærgeligt med holdets nedtur, men jeg håber du kan føre "os" til mesterskabet engang Thumbs Up.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #676: 17 Apr 2008, 21:12 »

Yes yes og atter yes, en af mine yndlingsblogskriver e kommer med en blog om Villarreal = Amazing Thumbs Up. Ærgeligt med holdets nedtur, men jeg håber du kan føre "os" til mesterskabet engang Thumbs Up.

Mange tak LFC Freak, jeg håber også på, at jeg kan få klubben til i toppen, men jeg er bange for, der kommer til at gå et par sæsoner  Wink
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #677: 19 Apr 2008, 21:08 »

Ja man må jo sige at som det ser ud indtil nu med det du skriver, så skal du vist ud og købe ind.
Personligt sidder jeg og pønser på en blog med brøndby med et par år på bagen.
Med hensyn til brøndby, så er jeg næsten på vej til pokalfinalen. med bus tur/retur for kun 450,-. Jeg har dog en vagt jeg skal af med først.
Men jeg håber det kan lade sig gøre.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax --> HSV --> ny klub fundet
« Svar #678: 20 Apr 2008, 12:01 »


Transfers
- Mange nye spillere hos El Submarino Amarillo


Truppen i Villarreal havde muligvis bredden til at vinde Segunda Division i sidste sæson, men for at leve op til de mål og forventninger, der er blevet sat i forbindelse med den nye sæson, så var jeg nødt til at gå på indkøb.

Rent defensivt var holdet rimelig godt, men der manglede stadigvæk bredde og især i det centrale forsvar og på den defensive midtbane manglede der en del. Offensivt var der også mangler, men ikke så meget i selve angrebet, men nærmere på den offensive midtbane og på fløjene.
Det blev ikke bedre af, at jeg valgte at sælge den offensive midtbanespiller Santi Cazorla til Sunderland, da de smed et bud på 110.000.000 kr. på bordet. Santi var en af de mest løntunge spillere i klubben, hvor hans ugeløn lød på 700.000 kr. og det vel og mærke uden den 25% stigning, han stod til at skulle have pga. oprykningen.
Salget gav naturligt nok lidt bekymrede miner hos enkelte spillere, men da de nye spillere, så småt begyndte at indfinde sig på El Madrigal, så var Santi Cazorla hurtigt glemt.

Jeg har lavet en oversigt med forskellige oplysninger omkring de nye spillere. Jeg har samtidig givet de enkelte transfers karakter, hvor kriterierne er vigtigheden af transferen og naturligvis den enkelte spillers egenskaber.




Henrique
Alder: 28 år
Position: F C
Tidligere klub: Bordeaux
Pris: Fri transfer

Transferen af den brasilianske centerforsvarer Henrique var allerede planlagt, inden jeg tiltrådte som manager i klubben.
Heldigvis er Henrique en rigtig god spiller og så er han central forsvarsspiller, som er en position hvor vi mangler bredde i truppen.
Henrique er måske ikke udvalgt af mig, men han er en dygtig spiller og en spiller jeg helt sikkert vil gøre meget brug af i løbet af sæsonen

Karakter: *****





Sylvain Marveaux
Alder: 25 år
Position: OM VC
Tidligere klub: Stade Rennais
Pris: Fri transfer

Denne franske offensive midtbanespiller er en spiller, jeg har haft i kikkerten i længere tid. Jeg var tæt på, at hente ham til HSV, men heldigvis ventede jeg og kunne derfor overtale ham til at fortsætte karrieren på El Madrigal.
Marveaux vil være førstevalget på venstrekanten i denne sæson og han er en spiller, jeg forventer mig en hel del af.

Karakter: *****





Juan Manuel Mata
Alder: 23 år
Position: OM VC
Tidligere klub: Sevilla
Pris: 87.500.000 kr.

Det dyreste indkøb i denne omgang, men Mata har også det hele. Han er ung og allerede nu en fremragende offensiv spiller, selvom han langt fra har indfriet hans potentiale endnu. Jeg tror, han med tiden kan udvikle sig til at blive en af Spaniens allerbedste offensive midtbanespillere.
Med Marveaux på venstrekanten, så vil Mata blive brugt på den centrale midtbane som den kreative af de to centrale midtbanespillere i den forventede 4-4-2 taktik.

Karakter: *****




Antonio Barragan
Alder: 24 år
Position: F/WB H
Tidligere klub: Deportivo
Pris: 49.000.000 kr.

Selvom vi er rimelig godt besat på backpladserne i Villarreal, så var jeg nødt til at slå til, da chancen for at købe Antonio Barragan fra Deportivo bød sig.
Han er uden tvivl en af de bedre spanske højrebacks og det er især hans evner fremad banen, der gjorde, at han blev købt til klubben, da jeg meget gerne vil have os til at spille offensivt og seværdigt fodbold, selvom vi er en oprykkerklub.

Karakter: *****






Nacer Barazite
Alder: 21 år
Position: OM C
Tidligere klub: Arsenal
Pris: 32.000.000 kr.

Nicer Barazite er en utrolig spændende spiller, der har fået sin hidtidige fodboldopdragelse i Arsenal.
Barazite er på trods af sine 194 cm og 90 kg en rigtig god tekniker og han har kreativiteten til at slå de målgivne afleveringer. Han vil komme i hård kamp med Mata om en plads i startopstillingen, men han vil helt sikkert få flere kampe hos os end han ville i Arsenal og ser man på prisen for ham, vil jeg betegne dette køb som et røverkøb.

Karakter: *****




Pasquale Foggia
Alder: 28 år
Position: OM HVC
Tidligere klub: Atletico Madrid
Pris: 67.500.000 kr.

Indkøbet af Pasquale Foggia betyder, at vi nu også har en rigtig god højrekant og at vi kan bruge tyrkiske Nihat i angrebet, hvor han helst vil spille.
Udover de tekniske egenskaber, så har Foggia også en masse erfaring, som han tager med til klubben og selvom det er vigtigt, at vi får skabt et godt fundament til fremtiden med en del unge spillere, så er rutine også en meget vigtig del af fodbold i dag, hvilket gør Pasquale til en vigtig brik for os.
 
Karakter: *****




Gorka Jauregi
Alder: 16 år
Position: F/M C
Tidligere klub: Sevilla
Pris: 7.000.000 kr.

Med sine bare 16 år, så er Gorka Jauregi naturligvis ikke en spiller, der går ind på førsteholdet i de næste par sæsoner.
Jeg er overbevist om, at så længe han får den rette mængde træning, så vil Jauregi i løbet af nogle sæsoner udvikle sig til en rigtig god spiller. Udover træningen vil han også få en af de erfarne spillere som vejleder i de første sæsoner og her tænker jeg f.eks. på den defensive midtbanespiller Bruno eller Cuellar fra centerforsvaret.

Karakter: *****




Vincenzo Iaquinta
Alder: 31 år
Position: Bo
Tidligere klub: Juventus
Pris: 2.000.000 kr.

Købet af Iaquinta vil nok komme bag på en del af vores fans, når man ser på de angribere, vi i forvejen råder over, men jeg er sikker på, at han stadig har et par gode sæsoner i benene.
Vincenzo er en rigtig måltyv og som spiller minder han mig om typer som Ravanelli og Filippo Inzaghi. Hans evne til at score vigtige mål, kan nemt gå hen og gøre ham til en meget vigtig brik for os, men han skal ikke forvente at starte inde i hver kamp. Hans rolle vil primært blive som joker i de sidste 30 minutter af vores kampe.

Karakter: *****





Ever Banega
Alder: 23 år
Position: DM
Tidligere klub: Atletico Madrid
Pris: 65.00.000 kr.

Købet af Banega er uden tvivl det mest opsigtsvækkende indkøb i dette transfervindue. Det var ventet, at han ville skifte til en anden klub, men det var samtidig også ventet, at det ville blive en af de helt store klubber i Europa, men heldigvis kunne jeg overtale Banega om, at Villarreal er den rigtige klub for ham på dette tidspunkt.
Han er en fremragende spiller, som både jeg og fansene naturligvis har skyhøje forventninger til.

Karakter: *****


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #679: 20 Apr 2008, 12:10 »

Kæft, hvor er det fedt med Mata og Banega i Villarreal Opstemt.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #680: 20 Apr 2008, 12:12 »

Rigtig Gode Indkøb af Banega, Mata og Barazite  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #681: 20 Apr 2008, 12:19 »

Lækre indkøb Metsu.. Du skal nok blive oppe.. Hvilken placering tror medierne på??
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #682: 20 Apr 2008, 12:25 »

Gode indkøb og super klubvalg Peace

Rigtig god gennemgang af de forskellige transfers, glæder mig supermeget til, at se, hvad du kan udrette med Villareal Peace

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Andreas93
Gæst
 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #683: 20 Apr 2008, 12:36 »

super indkøb
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #684: 20 Apr 2008, 12:50 »

Mange tak skal I ha' og jeg må indrømme, at det overrasker mig, at det var muligt, at hente så gode spillere til for så forholdsvis billige penge  Wink

JimmyGP: De tror vi bliver nummer 14, mens oddssætterne mener, vi skal være heldige, hvis vi bliver oppe  Skuffet

Jeg laver en trupgennemgang i dag eller i morgen, hvor jeg også lige smide et par mål for sæsonen ind.

Endnu en gang tak for kommentarerne, er glad for I følger med  Thumbs Up
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #685: 20 Apr 2008, 12:51 »

Super indkøb og godt skifte
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #686: 21 Apr 2008, 09:20 »

Superspændende start på den nye klub, og rigtig gode indkøb.
Jeg har selv haft Banega i mit gamle Corinthiansspil, og jeg er spændt på hvordan han klarer det i Villareal.
Han fik en del gule (læs MANGE) kort i mit spil...

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #687: 21 Apr 2008, 10:32 »

Jeg ser frem til at høre om resten af truppen og jeg ser frem til endnu en flot update fra din pen..
Logged

- Veni, vidi, vici -

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #688: 21 Apr 2008, 10:53 »

Det er godt nok nogle sweet handler du har fået i hus der tillykke herfra
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #689: 21 Apr 2008, 14:47 »

Jeg har ikke været inde og læse din blog i et stykke tid så jeg fik da et chock da jeg så at du havde fået Villareal med i din overskrift.
Men efter at have sundet mig og fået læst op på din blog syntes jeg at det lyder spændende.
Det er nogle superlækre indkøb du har fået lavet.

Jeg glæder mig meget til at følge med i din blog igen
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010