home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 131 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40698 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hani Zaid's dagbog.
« : 06 Dec 2007, 16:37 »

Først lidt data.

Valgte ligaer
Danmark (SAS-liga & 1. division)
England (Premier League & Championship)
Italien (Serie A)
Tyskland (Bundesliga)
Spanien (La Primera Division)

Retained players from...
Norge
Sverige
Libanon

Database Størrelse
Large

Info:
Hani Zaid (udtales Háni Sa-id) er 16 og fra Libanon. Som 1½-årig flyttede han og hans familie til Haderslev efter borgerkrigen i Libanon. Han har lige skrevet kontrakt med holdet SønderjyskE, og derved på vej til at tage skridtet ud af "fattigdommen" og indvandre-ghettoen "Varbergparken", i Haderslev.
Som spiller minder Hani meget om Barcelona's Deco. Han er 174 høj og vejer 74 kg. Han ser sig selv om offensiv midtbane eller angriber, der gerne vil styre spillet.

Bloggen her vil foregå som Hani's dagbog, hvori han beskriver han tanker om sit fodboldliv, og der vil også være et par avisartikler osv. der kommer med.

Hani Zaid er lavet via editor og har en current ability på 100 og en potential på -9

Når Hani Zaid skifter klub, overtager jeg styringen i den, og min træner profil vil i dagbogen blive omtalt som Manageren.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 17:11 af Spezialized » Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #1: 06 Dec 2007, 16:38 »

Det lyder spændende..  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #2: 06 Dec 2007, 16:39 »

nice mere mere Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #3: 06 Dec 2007, 16:51 »

Ja indeed, det lyder spændende, det lyder lidt som Berendts blog fra blogkonkurrencen, og hvis den her bliver af lige så høj standard, så er der INGEN der vil klage Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #4: 06 Dec 2007, 17:13 »



Søndag 1. juli 2007.

Puha, en hektisk dag i går. Jeg er jo blevet en hel stjerne her i Varbergparken. De små drenge kaldte mig RonalHANIo, hvilket da var ret sjovt. Min far, var dog ikke så glad. Selvom han aldrig har trukket islam ned over hovedet på mig, så er han ikke glad for fodbold, da det er for meget vestligt, for ham. Men han siger jeg må træffe mine egne valg. Han skal nok komme over det. Han var i hvert fald på stadionet da vi mødte FCM. Jeg sad på bænken hele 1. halvleg, og i 2. kom jeg sgu ind! På venstre kant, som jeg slet ikke føler mig tilpas på. Men vi var bagud med hele 0-4, så Manageren brugte alle udskiftninger. Nå ja, så fik Martin Thomsen også rødt lige inden pause. Jeg spillede fint, sagde min mor, men hun ved ikke noget. Jeg blev i hvert fald snydt af Mikkel Thygesen over 6 gange. Og vi tabte ialt 0-7! Ved godt det kun var en træningskamp, men fuck jeg hader at tabe!



Dette er skrevet senere, efter jeg er køllet ned fra den møgkamp! Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for min kontrakt! Nicolai Wael sagde dog, at jeg ikke skulle regne med alt for meget spil på første holdet, men at jeg bare skulle suge til mig. Jeg har ikke talt med Manageren endnu, men kender ham lidt, når han har overværet træningen for os Ynglinge. Det var da også ham der angiveligt skulle have håndplukket mig.

Jeg stopper nu. Skal ind og spille lidt X-box inden jeg hopper i seng!
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:25 af Spezialized » Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #5: 06 Dec 2007, 17:15 »

Super flot skriveniveau.. Ser ud til at blive en af de første blogs, jeg vil følge med i.. Hvis jeg da nu husker det Opstemt
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #6: 06 Dec 2007, 17:55 »

4. Juli 2007.

Det går slet ikke.
1) Vi tog til Kbh og skulle spille mod Fremad Amager, og for helvede hvor er vi ringe! Vi tabte 3-0 og jeg fik kun sølle 2 min. på banen.
Men noget positivt var der da. Vi formåede at komme frem til chancer, hvilket var helt umuligt mod FCM. Deres spillere var bare for gode.

2) Jeg synes tempoet på 1. holdet er ekstremt højt. Jeg kan ikke huske jeg har været så smadret. Vi spillede 4 mod 4, og hver gang jeg fik bolden nåede jeg intet før jeg enten blev taklet, eller spillede bolde helt forkert. Jeg har ondt i benene og min selvtillid er i bund.

3) Jeg er træt af at jeg som ung skal fungere som vandbærer, og kegleflytter på holdet. Jeg ved godt at sådan er det, men det er udmygende synes jeg. Gad dog vide om Zlatan hentede bolde og kegler i Malmö?

Nu beder jeg min aftenbøn og går derefter i seng. Er sur og træt.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #7: 06 Dec 2007, 18:15 »

8. Juli 2007.

I dag havde jeg set frem til. Vi skulle møde vores tyske samarbejdsklub, Werder Bremen. Spiller som Diego, Klasnic og Daniel Jensen var spillere jeg havde set frem til at stå overfor. Men desværre fik jeg ingen spilletid. Det var lidt ærgeligt, selvom jeg nok bagefter kunne se hvorfor. Vi spillede 1-1 i en faktisk tæt kamp. Jeg iagttog meget nøje Diego, som godt kunne minde meget om mig - eller måske omvendt. Men alligevel. Han spillede en fantastisk kamp, og lagde op til Werders mål.

Efter kampen fik jeg fat i ham, og vi fik en kort snak. Vi kunne kun tysk som fælles sprog, og da mit tysk er meget begrænset blev det kun lige til en kort snak. Jeg fik dog lige hans autograf, som jeg selvfølgelig har vedlagt.

« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:26 af Spezialized » Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #8: 06 Dec 2007, 18:39 »

Fed blog, den er i hvert fald sat op på en anden måde og det ser særdeles lovende ud  Thumbs Up
Logged

martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #9: 06 Dec 2007, 18:41 »

Det her er fedt nok Smiley
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #10: 06 Dec 2007, 18:53 »

Weltklasse

Jeg er med Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #11: 06 Dec 2007, 18:56 »

11. Juli 2007.

Da jeg i dag kom hjem fra træning, blev jeg overrasket over hvad min far viste mig i avisen. Overrasket over at min far, pludselig interesserede sig min fodbold.

Pablo Paz, vores nye spiller som kom igår, havde nævnt mig i hans artikel. Hvilket må siges at være ret fedt. Under træningen havde jeg spille direkte over for ham, og han havde lukket godt af for hele vores hold. Men på et tidspunkt fik jeg bolden, satte Jesper Jensen (som var min modstander ligeså) af, og da jeg nåede til Paz gav jeg bolden et lille lob, som røg hen over ham, og med min hurtighed satte jeg ham af, og scorede mod David Ousted. Det må have gjort indtryk.

Jeg vedlægger lige avisen udklippet. Der står også lidt mere om Paz.

« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:26 af Spezialized » Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #12: 06 Dec 2007, 19:11 »

Spændene, uden tvivl.
Dejligt at se noget anderledes i 08-forummet.
Skønt med korte updates - lige min kop te.
Keep it going.

Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #13: 06 Dec 2007, 19:13 »

Super update igen.

Man får næsten selv lyst til at lave sådan en blog Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #14: 06 Dec 2007, 20:26 »

15. Juli 2007

I dag fik et stort talent til holdet. Der er tale om en ung knægt der hedder Morten Thomsen fra Hvidovre, på 15 år. Jeg spillede mod Morten for ca. 3 måneder siden, i en turnering her i Haderslev, hvor Morten scorede 2 mål mod os. Han er rigtig dygtig til at finde hullerne i forsvaret. Eller det var i hvert fald mit indtryk af ham.

I dag gik det ret godt til træning. Wael siger, at de sidste par dage har været gode, og det ser ud til at jeg er ved at vende mig til tempoet. Selv føler jeg stadigt, at det er utrolig hårdt. Mit boldspil, under pres, er stadig ikke godt nok, men selve løbetræningen er ved at være på plads.

Wael satte mig sammen med Kenneth Fabricius, og de aftalte at Kenneth skulle tage mig lidt under hans vinger. Det synes jeg egentlig ikke var særlig fedt, da Kenneth ikke ligefrem er den spiller jeg synes jeg minder om. Men Wael siger at Manageren forlangte det, så jeg må jo hellere give det et forsøg.

Jeg smutter nu. De viser "Goal-Show" fra nogle venskabskampe på Eurosport.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:26 af Spezialized » Logged


Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010