home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40734 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #30: 07 Dec 2007, 22:11 »

29. August 2007

Lige nu sidder jeg i spillerbussen. Vi er på vej hjem fra Tjørring hvor vi spillede Dong Cup. Vi vandt sikkert 3-1 og Tjørring var uden chance. Vi var alle reserverne afsted, plus et par enkle stamspillere. Jeg var selv tæt på at score, men en superredning fra målmanden gjorde at jeg stadig har mit første mål på seniorplan tilovers.

Nu vil jeg hjem og CL-update. FCK røg vist nok ud til Valencia i 3. kval. runde.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #31: 07 Dec 2007, 22:21 »

31. August 2007

Puha, træningen i dag var ikke sjov. Ikke fordi det gik dårligt, men fordi jeg blev mødt af en spiller som jeg ikke brød mig om. Lasse Qvist fra FCK, som skal spille for os sæsonen ud. Jeg har ikke noget imod Qvist som person, men han går jo ind og truer min plads. Det gør mig lidt skuffet.

Men nu må vi se hvad han kan. Jeg må vel bare blive bedre.
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #32: 07 Dec 2007, 22:23 »

Fortsat super arbejde, Spezialized.
Dejligt med dine korte updates, og letlæselige sprog.
Og undervejs i dine updates, får man samtidig en masse information om dit spil, hvilket giver bloggen et størrere plus.
Fortsæt, endelig.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #33: 07 Dec 2007, 22:29 »

Jeg prøver faktisk at få hovedpersonen til at fremstå som en 16-årig indvandredreng. Med tiden skal sproget i bloggen ændres, så Hani's instilling fx bliver mere professionel fremfor fx emotionel.
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #34: 07 Dec 2007, 22:35 »

Jeg prøver faktisk at få hovedpersonen til at fremstå som en 16-årig indvandredreng. Med tiden skal sproget i bloggen ændres, så Hani's instilling fx bliver mere professionel fremfor fx emotionel.

Bliver spændene at følge udviklingen undervejs. Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #35: 07 Dec 2007, 22:43 »

Super fed blog, hvornår kan vi forvente den næste update? :p
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #36: 07 Dec 2007, 22:44 »

Det kommer lidt når jeg har lyst... Måske senere i aften eller i morgen. Ellers først søndag, da der er stor julefrokostaften i morgen Wink
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #37: 07 Dec 2007, 22:47 »

Ja mega fed blog...glæder mig til næste update
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #38: 07 Dec 2007, 22:49 »

Super blog Opstemt
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #39: 07 Dec 2007, 23:05 »

Fed blog ! Kan godt lide dine små updates,
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #40: 08 Dec 2007, 13:33 »

2. September 2007

I dag var holdet ovre på Lolland-Falster og spille. Jeg havde fået at vide at jeg ikke kom med efter gårsdagens træning. Det var helt sikkert pga. Lasse Qvist og Mike Jensen, som Manageren mente var bedre. Jeg var skuffet, men havde egentlig regnet med det. De par træningspas vi havde haft sammen, havde vist at begge to var vandt til at træne med større spillere i en større klub.

Holdet vandt da også 3-0 på udebanen over LFA. Efter 20 min. havde Mike Jensen lavet en assist til Fabricius, mens Qvist selv havde tilkæmpet sig et mål. Så det var vist to berrettiget startpladser. Anders Clausen lukkede kampen 5 min. før tid.
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #41: 08 Dec 2007, 15:36 »

god update.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #42: 08 Dec 2007, 23:01 »

16. September 2007

I dag var vi i Silkeborg, og igen viste vi at vi har kæmpe problemer når vi skal score! Vi kom selvfølgelig også hurtig bagud, da Peter Degn scorede efter 5 min. Vi tabte 4-2 og jeg scorede selv til 4-2. Jeg er selvfølgelig superglad for min scoring, men samtidig, er jeg træt af at jeg brændte 2 kæmpe chancer.
Mit mål var et simpelt mål. Kevin Ilsø spillede Anders Clausen fri, og Anders brændte på SIF-keeperen, men returen faldt lige for min fødder og jeg kunne nemt score. Jeg kom forresten ind efter 55. min.

I spillerbussen hev Wael mig til side, og fortalte mig, at han var imponeret over mig - ikke kun kampen her, men træningspassene i det hele taget. Specielt min teknik var blevet i bedre, og jeg klarede mig bedre under pres. Jeg havde ikke tænkt så meget over det, men måske havde han ret. Det er jo ikke unormalt at når man skal vende sig til et højere tempo, at man så lige skal vente på at ens normale teknik følger med.

Nu går jeg i seng. Glæder mig meget til træning i morgen. Min selvtillid fik et boost efter Wael's tale.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #43: 08 Dec 2007, 23:21 »

23. September 2007

Wauw, jeg er glad i dag! Vi spillede hjemme mod Fredericia, og jeg fik lov til at starte på banen. Vi smadrede dem 4-0 og jeg lavede assist til 1-0 og 3-0.

Målet til 1-0; Jeg modtog bolden fra Ilsø i boksen, og satte min mand af, lagde den cool på tværs hvor Anders Clausen nemt scorede.
Målet til 3-0. Jeg var røget ned på den centrale midt i 2. halvleg, og på et tidspunkt modtog jeg bolden fra Jakob Stolberg. Med et ser jeg at Anders sætter sit løb igang, og jeg ligger en stikning ca. 40 meter frem og den ligger bare helt præcis! Anders driblede fra målmanden og scorede cool.

Jeg havde selv 2 gode lang skud, og den ene så jeg næsten inde. Men begge røg dog forbi. Kevin Ilsø snakkede med mig i omklædningen og sagde, at det jeg lavede i dag, var over 1. divisionsstandard. Fuck hvor er det fedt. Var dette mit gennembrud!?
Logged


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #44: 08 Dec 2007, 23:23 »

SUPER FED BLOG!! Kan ikke finde på andre ting.. Glæder mig allerede til næste del i hans dagbog.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010