home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40730 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #15: 06 Dec 2007, 20:38 »

23. Juli 2007

Så blev der i dag givet spillenumre, for den kommende sæson. Jeg havde sagt til Manageren at nr. 19 ville være det nummer jeg helst ville have. Men det gik i stedet til Jesper Kjærulf. Jeg blev sur, og det kunne Manageren godt se.

Han trak mig til side, og forklarede mig, at sådan var rangordenen i klubben. Han fortalte at jeg jo ikke havde vist noget endnu, og at jeg derfor intet kunne "kræve." Nu er jeg faldet ned, og kan jo godt se han har ret. Jeg kan ikke forlange noget, selvom jeg gerne vil have nr. 19.

Grunden til det er at det var d. 19 august for 14 år siden, at vi flygtede fra Libanon, og kom her til Haderslev. Og derved fik jeg et heldigere liv end de der måtte blive tilbage. Så jeg ser nr. 19 som et lykkenummer. I denne sæson må jeg dog nøjes med nr. 27.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:26 af Spezialized » Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #16: 06 Dec 2007, 20:38 »

Det er rigtig fedt at læse
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #17: 06 Dec 2007, 20:54 »

Ja det er en rigtig fed blog
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #18: 07 Dec 2007, 00:11 »

Ja - en dejlig blog...

Jeg læser med stadigvæk Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #19: 07 Dec 2007, 14:44 »

Rigtig fed blog. Det er dejligt med noget anderledes.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #20: 07 Dec 2007, 16:02 »

En anderleds blog, som holder høj klasse!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #21: 07 Dec 2007, 16:24 »

5. august 2007.

Endelig kommer hjem efter en lang dag. Vi drog afsted med holdbussen kl. 11, mod Hvidovre for at spille første sæsonkamp. Wael havde ringen mig op i går middag, og fortalt at jeg skulle med på bænken. Det var jeg selvfølgelig rigtig glad for, selvom jeg jo godt ved at det var fordi vores lejesvend, Rasmus Hansen fra FCM, var ude med et trælår.

Vi vandt 2-0 og jeg fik de sidste 30 min. Det gik egentlig fint, bortset fra at jeg næsten var skyld i et mål. Som jeg har skrevet, panikker jeg nemt under pres, og jeg tabte simpelthen bolden, til en Hvidovre-mand, der stak en anden i dybten. Jeg takker Ousted for en god redning!
På vej hjem, sagde Wael at jeg nok skulle regne med at forblive i 1. holdstruppen sæsonen ud, og ikke kom til at spille nogle flere yndlige- eller reservekampe! Det er så fedt. Jeg er en af de store drenge nu. Det giver respekt!

Nu vil jeg stoppe. Skal ind og se hvordan det gik i SAS-ligaen!
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:27 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #22: 07 Dec 2007, 16:45 »

12. August 2007

Hvor er jeg skuffet! Vi skulle i dag møde en oprykkerrival, nemlig Vejle. Og da Jesper Jensen spillede en katastrofal 1. halvleg kom Casper Grønn ind. Men han blev skadet, og så kom jeg ind igen, men røg op i angrebet, da Kevin Ilsø gik på den centrale midt.
Og jeg er skyld i at vi ikke fik 1-1. I overtiden havde jeg to 100 % chancer, som jeg brændte! Jeg kunne sagtens løbe fra forsvarsspilleren jeg spillede overfor, men jeg blev bange og brændte. Jeg græd lidt i badet, men der var vist ingen der så det.

Nu går jeg i seng efter jeg har bedt Allah om hjælp. Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal søge hen.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 16:52 af Spezialized » Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #23: 07 Dec 2007, 16:48 »

To gode updates! Keep up the good work Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #24: 07 Dec 2007, 18:28 »

19. August 2007

Lorte kamp mod Køge. Jeg fik igen spilletid, men ligesom resten af holdet kunne vi ikke bryde gennem Køges forsvar, efter de kom foran 1-0. Det var 10 mand bag bolden og de lossede bare væk! Jeg havde et skud, hvor jeg faktisk flot snød en forsvarsspiller, men skuddet røg dog en del forbi.

Manageren var heller ikke tilfreds med os, og det kan jeg godt forstå. Selvom Køge er et ret godt hold, burde vi vise mere. Hele turen hjem sov jeg i spillerbussen. Jeg var træt og sur. Jeg hader agu at tabe. Da vi kom hjem til Haderslev, tog Søren Fuglsang og jeg i Blockbuster og lejede en film.

Glæder mig til i morgen. Det går nemlig noget bedre til træning.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #25: 07 Dec 2007, 18:48 »

Ærgeligt nederlag, men tror på at knægten snart slår igennem!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #26: 07 Dec 2007, 19:18 »

STATUS FOR HANI
Jeg havde lavet spilleren Hani Zaid, som en spiller som egentlig skulle spille en del U18-kampe, men desværre er SønderjyskE's midtbane så dårligt besat, at Hani bliver brugt mere end forventet. Men det er muligvis bare med til at booste bloggen.
Hani har spillet lidt offensivmidt, og angriber, og man kan gode se i 2d-kampene at der er krudt i knægten. Han er superhurtig, men mangler desværre skarphed i de få afslutningen han har haft. Især mod Vejle hvor han i overtiden skyder en gang i sidenettet og senere header bolden over mål.


STATUS FOR SønderjyskE
Ja, holdet spiller egentlig stabilt nok, men mangler meget offensivt. Selvom der er gode offensive spillere som Anders Clausen, Kenneth Fabricius og Kevin Ilsø, så kommer chancerne bare ikke. Godt nok er det tidligt på sæsonen, men det ser ikke godt ud pt. Men husk at det ikke drejer sig om SønderjyskE's succes. Bliver Hani solgt (hvilket han nok ikke gør 1. eller 2. sæson) så flytter jeg selvfølgelig med som manager for den nye klub.



Dette er selvfølgelig ikke noget som er skrevet i "Dagbogen", men noget jeg vil gøre for at holde jer læsere lidt a jour, så I ikke mister fornemmelsen med hvad der sker rundt omkring Hani.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2007, 20:51 af Spezialized » Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #27: 07 Dec 2007, 19:29 »

Følger med, det ser rigtig godt ud.
Og kan godt lide, at du kommer med sådan en uden for "dagbog" update Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #28: 07 Dec 2007, 19:55 »

26. August 2007

Endelig lidt personligt succes. Jeg fik lov til at starte inde mod Ølstykke! Og jeg fik da vist lidt af mit kunne, føler jeg! Jeg spillede 2 gange Kevin Ilsø helt fri i dybten, men han brændte begge gange. Hvilket er systematisk for os! Og selvfølgelig kom vi bagud. Alle stod bare og gloede fodbold, da Ølstykke spiller rundt om os, og scorer på et langskud. Og fuck hvor var vi heldige! I de døende sekunder fik Tommy Løvenkrands fremprovokeret et straffe som Rasmus Hansen scorede sikkert på.

Her hjemme går det okay. Far er begyndt at spørge ind til mig og min fodbold. Jeg tror, selvom han ville nægte det, at han godt kan lide min succes.

Det må være nok for i dag. Jeg skriver senere på ugen.

PS: Vi lejede i dag en der hedder Mike Jensen fra Brøndby. Han skulle vist være ret god.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2007, 19:59 af Spezialized » Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #29: 07 Dec 2007, 20:47 »

Små, læsevenlige updates! Keep them coming!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010