home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 687 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40877 gange)
FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #45: 08 Dec 2007, 23:50 »

Super fed blog! som de andre skriver gør de små-læsevenlige updates den en fornøjelse at læse Opstemt!
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #46: 08 Dec 2007, 23:58 »

Fin blog du har gang i. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #47: 09 Dec 2007, 01:49 »

26. September 2007

Fuck hvor er jeg gal. Mest på mig selv. Jeg fik lov til at starte inde mod Fremad Amager i Dong Cuppen. Og jeg spillede faktisk en brændkamp! Jeg snød gentagende gange deres lejesvend fra FCN, Anders Qvist, men jeg ramte bare ikke mål. Og de 2 gange jeg gjorde var der fiberredning fra målmanden, og anden gang stod der en forsvarsspiller på stregen! I slutningen af 1. halvleg fik jeg bolden helt ude ved højre side af feltet. Og med et frækt skud sendte jeg bolden mod det lange hjørne. Nøj, hvor var jeg skuffet over at se den tage stolpe ud, for det kunne have været det vildeste mål!

Jeg blev pillet ud i midten af 2. halvleg, fordi jeg var pisse træt, og 10 min før tide scorede Amager. Skide ufortjent, og hamrende ærgelig. Jeg blev så sur, og jeg forlod bænken, og gik direkte i bad.
Jacob Stolberg var klart vores bedste mand, og han var også så sur, at han smadrede en dør efter kampen. Manageren gav ham en regulær skideballe, og kalde ham barnlig. Men jeg havde også mest haft lyst til at knalde til døren, da jeg gik ned mod omklædningsrummet før.

Nu er vi ude af cuppen. Hvorfor scorede jeg ikke bare det fucking mål!?
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #48: 09 Dec 2007, 02:40 »

30. September 2007

3-0 mod Skive i dag i Skive. Det var en dejlig sejr, hvor jeg fik hele 2. halvleg. Lasse Qvist lavede 2 flotte kasser i de første 20 minuter, og Mike Jensen lukkede midt i 2.

Personlig fik jeg ikke fat i meget, og var derfor kun tilfreds med et langskud som dog blev slået væk af målmanden.

Jeg sov hele vejen hjem i spillerbussen. Man kan godt mærke sæsonen for alvor er i gang. Jeg synes det tager hårdt på kroppen.

Jeg skal ind og se Onside nu, så jeg stopper!
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 02:48 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #49: 09 Dec 2007, 02:48 »

STATUS FOR HANI
Udviklingen er virkelig på vej. I 2d-kampene er han begyndt at tøre folk. Og skydene er også begyndt at være faretruende gode. Han har virkelig været uheldig. Et fantastisk skruet spark der tog stolpen ud, og en endnu bedre redning fra Fremad Amagers målmand har været i vejen. Hani har spillet lidt forskelligt i både angreb og på midtbanen. Hvis han fortsætter sin udvikling bliver han svær at holde på for SønderjyskE.

Kommer der et seriøst bud, vil jeg selvfølgelig behandle det så upartisk som jeg kan. Det gælder om at holde realismen, ellers kunne jeg jo holde ham indtil kontrakt udløb. Det vil jeg ikke, da det jo først bliver rigtig spændende når han skifter.




STATUS FOR SønderjyskE
Holdet spiller meget svingende. Dumme nederlag, og store sejre. Ingen rytme overhovedet. Lejemålene af Lasse Qvist og Mike Jensen er dog to rigtig gode deals, da de virkelig spiller forrygende.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 23:18 af Spezialized » Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #50: 09 Dec 2007, 10:22 »

Fantastisk, lad os håbe på at Hani får det mål Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #51: 09 Dec 2007, 16:05 »

Super blog med dejlige korte læsevenlige updates
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #52: 09 Dec 2007, 20:07 »

Skide fed blog..bare fortsæt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #53: 09 Dec 2007, 20:19 »

Rigtig flot blog Spez. Men faldte lige over en fejl. Det er i den nyeste update på anden linje, der står:

Et fantastisk skuret spark der tog stolen, og en endnu bedre redning fra Fremad Amagers målmand har været i vejen.

Der skulle vidst ikke stå stolen? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #54: 09 Dec 2007, 20:23 »

Rigtig flot blog Spez. Men faldte lige over en fejl. Det er i den nyeste update på anden linje, der står:

Et fantastisk skuret spark der tog stolen, og en endnu bedre redning fra Fremad Amagers målmand har været i vejen.

Der skulle vidst ikke stå stolen? Smiley
Og skruet i stedet for skuret..

Cesc: "faldte" du lige over en fejl..?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #55: 09 Dec 2007, 20:30 »

Rigtig interresant blog! Smiley God måde at skrive en blog:D
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #56: 09 Dec 2007, 23:16 »

Ja, dette blev skrevet ret sendt i går, og havde fået 4 øl så var lidt træt Smiley Retter lige fejlene.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #57: 10 Dec 2007, 00:16 »

6. Oktober 2007

I dag havde vi hjemme besøg af Kolding. Et rigtig derby. Og kampen blev da også spillet rigtig godt af begge hold. Først kom vi foran 2-0 på to mål af Kenneth Fabricius, og derefter udlignede Agbetu med 2 flotte mål. Fra 2. halvleg kom jeg ind, og havde et enkelt skud på kassen. Men desværre var den lige på målmanden der slog den væk. Jesper Jensen sikrede os reelt sejren med en flot langskud. I overtiden slog Anders Clausen sejren fast, da han opsnappede en dårlig aflevering.

Det ser ud som om jeg er blevet en integreret del af 1. holdet, og jeg har ingen forventninger om at bliver rykket ned til reserverne eller de andre yndlinge. Jeg synes jeg har bevist jeg kan være med på niveauet her.

Nu mangler jeg bare at hæve mig over niveauet og gøre mig til en profil!
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #58: 10 Dec 2007, 09:27 »

Super fed blog! som de andre skriver gør de små-læsevenlige updates den en fornøjelse at læse Opstemt!

Helt enig...  Thumbs Up
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #59: 10 Dec 2007, 09:42 »

Helt enig...  Thumbs Up

Jeg er også enig Opstemt Thumbs Up
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010