home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 28377 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: morten olsen
« Svar #75: 19 Nov 2007, 12:41 »

^^ Hvor meget vil du vædde ?
Jah, alle hold har en nedtur.. Men ikke over 4 år...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Red love
Gæst

« Svar #76: 19 Nov 2007, 14:05 »

Morten Olsen er gud!
Vis dog noget respekt for manden, og indse at det er spillerne der ikke er i form.
Det er fantastisk, at folk tvivler på hans evner, når han har gjort så meget for fodbold Danmark.
Jeg tør vædde med, at hvis en ny træner kommer til posten, bliver det ikke én tak bedre.
Alle hold har deres nedturer, og så må vi indse, at den tur er kommet til Danmark - på et dårligt tidspunkt.
Giv ham noget tid, og han skal vende den suppedas, til noget godt!
Hvad har han gjort for dansk fodbold? Han bor i Belgien, ikke fordi han overbelaster de danske superligastadions med at komme og besøge dem...

Altså alle andre bliver jo også fyret hvis ikke de gør deres job, og sådan skal det selvfølelig også være med Morten Olsen.. Så det må stoppe nu, man må så bare håbe han er mand nok til at tage sit tøj og gå..

Så han ikke skal sparkes ud, ligesom han plejer at blive..
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 14:08 af Red love » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #77: 19 Nov 2007, 14:16 »

Hvad har han gjort for dansk fodbold? Han bor i Belgien, ikke fordi han overbelaster de danske superligastadions med at komme og besøge dem...

Altså alle andre bliver jo også fyret hvis ikke de gør deres job, og sådan skal det selvfølelig også være med Morten Olsen.. Så det må stoppe nu, man må så bare håbe han er mand nok til at tage sit tøj og gå..

Så han ikke skal sparkes ud, ligesom han plejer at blive..

Danmark er et lille land. Et land der er så stolte i det fodboldmæssige - men det har de ingen grund til at være. Vi er et lille land, og derfor skal vi ikke forvente det helt store - for det får vi ikke. Vi er hverken Italien, Spanien, Tyskland eller England - selvom det kunne være dejligt at måle sig med dem, men det kan vi godt glemme. Og at de danske spillere overhoved kan være så arrogante? det forstår jeg simpelthen ikke. "Vi er bedre end Nordirland" - nu ved jeg ikke hvem der sagde det, men det blev sagt. Hvis det var tilfældet, hvorfor vandt man ikke?

Vi har haft vores slutrunder, men man skal ikke forvente at det fortsætter. Vores spillermateriale, er ikke som det har været, og derfor er holdet også dårligere end det har været. Det blev ikke til EM iår - det må vi bare lære at leve med.

Min mening er, at Morten Olsen er den rigtige mand til jobbet - og længere er den ikke imo.

Edit: og så har stedet hvor Morten Olsen bosætter sig, ingen kontakt med det Danske landshold.

Red love
Gæst

« Svar #78: 19 Nov 2007, 14:22 »

Danmark er et lille land. Et land der er så stolte i det fodboldmæssige - men det har de ingen grund til at være. Vi er et lille land, og derfor skal vi ikke forvente det helt store - for det får vi ikke. Vi er hverken Italien, Spanien, Tyskland eller England - selvom det kunne være dejligt at måle sig med dem, men det kan vi godt glemme. Og at de danske spillere overhoved kan være så arrogante? det forstår jeg simpelthen ikke. "Vi er bedre end Nordirland" - nu ved jeg ikke hvem der sagde det, men det blev sagt. Hvis det var tilfældet, hvorfor vandt man ikke?

Vi har haft vores slutrunder, men man skal ikke forvente at det fortsætter. Vores spillermateriale, er ikke som det har været, og derfor er holdet også dårligere end det har været. Det blev ikke til EM iår - det må vi bare lære at leve med.

Min mening er, at Morten Olsen er den rigtige mand til jobbet - og længere er den ikke imo.
Det er simpelthen for uambitiøst det der, vi børe være LANGT BEDRE END NORDIRLAND!
At vi så kke har vundet i nogen af kampene, ja det er så der hr. Morten Olsen kommer ind i billedet..

Danske fodboldspillere, unge som gamle har faktisk ganske fortinelig forhold, og vi poster ikke så få penge i forskellig talent projekter, så det er nu ikke helt urimeligt at forvente vi også levere en form for resultater, synes du?

En ting er vi ikke kommer med til slutrunden, men noget andet og værre er måden vi spiller på.. Vi spiller jo røv dårligt, og skaber ikke en skid, tesen om at vi spiller fantastisk fodbold, er jo decideret useriøs..

Kan huske Danmarks "bedste" fodboldspiller Dennis Rommedahl syntes vi skulle have et wild card til Em fordi vi spillede så flot, sgu noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt..

Vi spiller pisse dårligt, hvis så resultaterne var med Olsen, ja så kunne man acceptere det. Men når de ikke er det, ja så er det svært at argumentere for hvorfor han ikke skal fyres..
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 14:24 af Red love » Logged

graver
Ynglingespiller

« Svar #79: 19 Nov 2007, 14:29 »

Jeg mener nu at Morten er den bedste til jobbet og hans job fylder meget end bare om A-landsholdet. Han er en god mand for dansk fodbold. At så man til tider kunne ønske sig noget mere fleksibilitet i hans taktik og andre gange uforståeligt har set en mand som Dennis Rommedahl i startopstillingen gang på gang ( bare et eksempel)...

Næh man skulle tage at spørge om hvad fanden spillerne går og laver.... Nogen af dem skulle ud ! Vi har jo ikke holdet til at kvalificere os til en slutrunde. Vores "store" profiler er jo små fisk i Europa.  Ikke særligt mange af dem spiller fast på deres klubhold ude i Europa.
Agger er godkendt og passer ikke ind her.
Så er der Poulsen - flot sidste sæson men kampen mod Sverige har sat sine spor.
Jon Dahl gør en super fin indsats for holdet og er også godkendt.
Det samme er Martin Laursen, som var bedste mand i Nordirland og ikke mindst i parken mod Letland.
Bendtner er ung og man kan ikke forvente han skal redde vores verden, men han tror jo selv han er guds gave til fodbolden. Han er rigtig god ja, men rolig nu..

Sådan kan man fortsætte, Jeg var selv i Parken mod Letland og magen til uinspirerende indsats skal man lede længe efter. Det er klart det ikke kan trække mere end 19.004 tilskuere når man misser kampen mod Spanien. Men så må spillerne sgu give den lidt mere. Den aften så jeg Jon Dahl piske rundt og arbejdet stenhårdt og Martin Laursen ryddede op. Resten var ikke imponerende. Så skulle det lige være Rommedahl i 3 glimt, men det er ikke nok..

Så de må bare på træningsbanen i deres klubber og give den gas. Så må de kæmpe sig til noget spilletid der og så hjem på Landsholdet med brystet frem. Så skal vi andre nok stå der til støtte. Vi skal nemlig afsted i 2010.

Kom så DANMARK

Red love
Gæst

« Svar #80: 19 Nov 2007, 14:30 »

Edit: og så har stedet hvor Morten Olsen bosætter sig, ingen kontakt med det Danske landshold

Nej men hvis han måske kom og så nogen flere SAS liga kampe, specielt i jylland. Kunne det jo være han fik øjnene op for at der ingen grund er til at holde fast i folk som helveg, martin Jørgensen, Rommedahl, og hans andre tro soldater..

Måske han havde opdaget at Cris sørensen eksisterede lidt før, hvis han lidt oftere havde besøgt fionia park?
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 14:33 af Red love » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #81: 19 Nov 2007, 14:33 »

Det er simpelthen for uambitiøst det der, vi børe være LANGT BEDRE END NORDIRLAND!
At vi så kke har vundet i nogen af kampene, ja det er så der hr. Morten Olsen kommer ind i billedet..

Danske fodboldspillere, unge som gamle har faktisk ganske fortinelig forhold, og vi poster ikke så få penge i forskellig talent projekter, så det er nu ikke helt urimeligt at forvente vi også levere en form for resultater, synes du?

En ting er vi ikke kommer med til slutrunden, men noget andet og værre er måden vi spiller på.. Vi spiller jo røv dårligt, og skaber ikke en skid, tesen om at vi spiller fantastisk fodbold, er jo decideret useriøs..

Kan huske Danmarks "bedste" fodboldspiller Dennis Rommedahl syntes vi skulle have et wild card til Em fordi vi spillede så flot, sgu noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt..

Vi spiller pisse dårligt, hvis så resultaterne var med Olsen, ja så kunne man acceptere det. Men når de ikke er det, ja så er der jo ingen vej uden om at fyre ham...

Er enig i at deres ambitioner om flot fodbold, er noget vås at høre på. Og at Rommedahl stiller sig op, og lukker lort ud, er jeg heller ikke tilhænger af.

Og så kan vi også droppe 'ambitions' snakket. Selvfølgelig vil vi vinde, men ALLE i dk's gruppen, har jo også ambitioner om at spille EM fodbold - ikke KUN lille Danmark. Så derfor må vi forvente modstand, og så godt er vores landshold heller ikke. Der er ingen Laudrup til at redde os mere - nu sidder han i Spanien, og vælter i nederlag med Getafe (OT).

Lad os tage Nordirland, Spanien og Sverige. Kæmpe modstand for danskerne, og så er man skuffet over, at man ikke kom til EM? Det er da noget vrøvl! Spanien er utalige klasser over os, og så har Nordirland og Sverige, spillere der kan måle sig med vores, og endda bedre. Olsen gjorde hvad han kunne, men når alt kommer til alt, er det også spillernes skyld.

Red love
Gæst

« Svar #82: 19 Nov 2007, 14:38 »

Er enig i at deres ambitioner om flot fodbold, er noget vås at høre på. Og at Rommedahl stiller sig op, og lukker lort ud, er jeg heller ikke tilhænger af.

Og så kan vi også droppe 'ambitions' snakket. Selvfølgelig vil vi vinde, men ALLE i dk's gruppen, har jo også ambitioner om at spille EM fodbold - ikke KUN lille Danmark. Så derfor må vi forvente modstand, og så godt er vores landshold heller ikke. Der er ingen Laudrup til at redde os mere - nu sidder han i Spanien, og vælter i nederlag med Getafe (OT).

Lad os tage Nordirland, Spanien og Sverige. Kæmpe modstand for danskerne, og så er man skuffet over, at man ikke kom til EM? Det er da noget vrøvl! Spanien er utalige klasser over os, og så har Nordirland og Sverige, spillere der kan måle sig med vores, og endda bedre. Olsen gjorde hvad han kunne, men når alt kommer til alt, er det også spillernes skyld.
at du holder fast i at Nordirland har et bedre hold en vi har, ja det er simpelthen for useriøst.. Og tegn på manglende indsigt. Det er en virkelig ubetydelig fodbold nation, hvor hovedparten af spillere kommer fra lavere rangerne engelske klubber...

Deres kæmpe stjerne David Healy, spillede sidste år 1. division med Leeds, og i år, er han i Fulham, hvor han ikke ligefrem er en kæmpe Succes..  Altså til sammenligning spillede agger Champions Leauge finale sidste år..

Sverige har altså ikke noget fantastisk hold overhovedet, men de spiller modsat os på en måde hvor de indretter sig efter hvad deres spillere nu formår.

For øvrigt, til din orientering klarer Laudrup sig nu ganske fint i Getafe..
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 14:48 af Red love » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #83: 19 Nov 2007, 14:42 »

^^ Jeg er nødt til at blande mig her... Hvis en læge bliver ansat et sted, og aldrig kan finde ud af havd hans patienter fejler, så gør han ikke sit job godt nok, og så bliver han fyret... Hvis en taxa-chauffør ikke gider kører sine kunder derhen hvor de vil, gør han ikke sit job godt nok, og så bliver han fyret... Hvis en fodboldtræner ikke skaber de resultater han skal, skal han fyres... Linderoth er fyret i Viborg... Hvorfor ? Fordi de ikke får nok point !
Morten Olsen skal fyres af DBU... Hvorfor ? Fordi de ikke får nok point !
Alle mennesker bliver fyret hvis de ikke udfører deres job ordentligt, og det har Morten Olsen ikke gjort de sidste 3-4 år !

Rossonero
Gæst

« Svar #84: 19 Nov 2007, 14:52 »

at du holder fast i at Nordirland har et bedre hold en vi har, ja det er simpelthen for useriøst.. Det er en virkelig ubetydelig fodbold nation, hvor hovedparten af spillere kommer fra lavere rangerne engelske klubber...

Deres kæmpe stjerne David Healy, spillede sidste år 1. division med Leeds, og i år, er han i Fulham, hvor han ikke ligefrem er en kæmpe Succes..  Altså til sammenligning spillede agger Champions Leauge finale sidste år..

Sverige har altså ikke noget fantastisk hold overhovedet, men de spiller modsat os på en måde hvor de indretter sig efter hvad deres spillere nu formår.

For øvrigt, til din orientering klarer Laudrup sig nu ganske fint i Getafe..

Først og fremmest, er Getafe 2 point fra nedrykningsstregen, selvom de ligger på en 11. plads, så fint kan diskuteres.

Sverige har ikke noget fantastisk hold overhovedet? Lad mig nævne...

- Zlatan Ibrahimovic (Inter)  -  (som i Danmarks tilfælde, er Jon Dahl Tomasson)
- Olof Mellberg (Aston Villa)
- Markus Rosenberg (Werder Bremen)
- Alexander Farnerud (Stuttgart)
- Kim Källström (Lyon)
- Karl Svensson (Caen)

Nordirland;

- David Healy (Fulham)
- Roy Carroll (Rangers)
- Steven Davies (Fulham)
- Aaron Hughes (Fulham)
- Damien Johnson (Birmingham)
- Georg McCartney (West Ham)
- Dean Shiels (Hibernian)
- Chris Baird (Fulham)

Så pas på, at stoltheden går dig til hovedet, og du kalder Nordirland en ubetydelig fodbold nation. Prangende er de ikke, men ubetydelige, er lige hårdt sagt.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #85: 19 Nov 2007, 15:01 »

^^ Sverige er ikk bedre end os UDEN Zlatan... Men med ham, er de... Svin ikk Nordirland til, det er halvdelen af mit Fulham-hold !!! Opstemt

- Helt ærligt, Rossonero, du nævner spillere fra sverige og nordirland, og sætter dem op mod det danske hold ? Du nævner Karl Svensson fra en oprykker klub i frankrig... der har vi kahlenberg på samme klubniveau, men han spiller jo a lort til på landsholdet... Mellberg, der har vi Martin  laursen, Kim K, der har vi C. Poulsen (selvom han er skidt for tiden), og så nævner du zlatan og rosenberg ? Elmander er i mine øjne også værd at nævne... men vi har bendtner, jon dahl, og søren larsen... det er også stærkt ! Men okay, zlatan er umulig at hamle op med ! Til gengæld har vi Agger, som i mine øjne er på samme internationale niveau som zlatan, selvom man ikk rigtig kan sammenligne en forsvarer og en angriber... Men ved siden af mellberg, har sverige Petter Hansson... Heerenveen.... Der har vi Kristian bak, i heerenveen... Han er BEDRE dernede end hansson, og han er ikk engang på landsholdet (hvilket jeg ikk helt forstår)...  Sveriges træner forstår bar at SÆTTE TAKTIKKEN EFTER SPILLERNE, OG IKKE OMVENDT, som Morten Olsen ikke fatter en skid af !!!

Nordirland... Tjah ? Du nævner Shiels... HIBERNIAN ? Vi (OB) slog dem ud af Toto-cuppen sidste år... og Shiels spillede vidst ikke engang med fra start i begge kampe... Men jah.. De har Maik Taylor, Healy, Ireland, Gillespie, og Feenney... For at nævne et par stykker... Men igen... De spiller på det de har, og det er det vi gør forkert i dk... Og det KAN Morten Olsen bar ikk fatte ! Og hvis han endelig indser det, så indrømmer han det jo ALDRIG ! MANDEN UDEN FEJL (I HVERT FALD IFØLGE HAM SELV), Morten Olsen... SMUT TAK !!!!!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 15:04 af simonob » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #86: 19 Nov 2007, 15:07 »

^^ Sverige er ikk bedre end os UDEN Zlatan... Men med ham, er de... Svin ikk Nordirland til, det er halvdelen af mit Fulham-hold !!! Opstemt

- Helt ærligt, Rossonero, du nævner spillere fra sverige og nordirland, og sætter dem op mod det danske hold ? Du nævner Karl Svensson fra en oprykker klub i frankrig... der har vi kahlenberg på samme klubniveau, men han spiller jo a lort til på landsholdet... Mellberg, der har vi Martin  laursen, Kim K, der har vi C. Poulsen (selvom han er skidt for tiden), og så nævner du zlatan og rosenberg ? Elmander er i mine øjne også værd at nævne... men vi har bendtner, jon dahl, og søren larsen... det er også stærkt ! Men okay, zlatan er umulig at hamle op med ! Til gengæld har vi Agger, som i mine øjne er på samme internationale niveau som zlatan, selvom man ikk rigtig kan sammenligne en forsvarer og en angriber... Men ved siden af mellberg, har sverige Petter Hansson... Heerenveen.... Der har vi Kristian bak, i heerenveen... Han er BEDRE dernede end hansson, og han er ikk engang på landsholdet (hvilket jeg ikk helt forstår)...  Sveriges træner forstår bar at SÆTTE TAKTIKKE EFTER SPILLERNE, OG IKKE OMVENDT, som Morten Olsen ikke fætter en skid af !!!

Nordirland... Tjah ? Du nævner Shiels... HIBERNIAN ? Vi (OB) slog dem ud af Toto-cuppen sidste år... og Shiels spillede vidst ikke engang med fra start i begge kampe... Men jah.. De har Maik Taylor, Healy, Ireland, Gillespie, og Feenney... For at nævne et par stykker... Men igen... De spiller på det de har, og det er det vi gør forkert i dk... Og det KAN Morten Olsen bar ikk fatte ! Og hvis han endelig indser det, så indrømmer han det jo ALDRIG ! MANDEN UDEN FEJL (I HVERT FALD IFØLGE HAM SELV), Morten Olsen... SMUT TAK !!!!!

Bemærk at jeg ikke sagde Nordirland var fantastiske - påpegede blot, at det ikke var en ubetydelig fodboldnation;)

Det jeg udtrykker, er blot min mening, og det vil det altid være - så vi kan diskutere til juleaften, uden at komme nogen vegne.

Nu da der er så mange tilhængere af en fyrring, hvem kunne i så se som Danmarks landstræner? Smiley

Red love
Gæst

« Svar #87: 19 Nov 2007, 15:11 »

Først og fremmest, er Getafe 2 point fra nedrykningsstregen, selvom de ligger på en 11. plads, så fint kan diskuteres.

Sverige har ikke noget fantastisk hold overhovedet? Lad mig nævne...

- Zlatan Ibrahimovic (Inter)  -  (som i Danmarks tilfælde, er Jon Dahl Tomasson)
- Olof Mellberg (Aston Villa)
- Markus Rosenberg (Werder Bremen)
- Alexander Farnerud (Stuttgart)
- Kim Källström (Lyon)
- Karl Svensson (Caen)

Nordirland;

- David Healy (Fulham)
- Roy Carroll (Rangers)
- Steven Davies (Fulham)
- Aaron Hughes (Fulham)
- Damien Johnson (Birmingham)
- Georg McCartney (West Ham)
- Dean Shiels (Hibernian)
- Chris Baird (Fulham)

Så pas på, at stoltheden går dig til hovedet, og du kalder Nordirland en ubetydelig fodbold nation. Prangende er de ikke, men ubetydelige, er lige hårdt sagt.
Nej de har lige slået barca, og er stort set videre i Uefa Cuppen, og ligger samtidig nr.11, det er temmelig okay når du kigger på materialet.

Du underbyger jo selv hvad jeg siger. udover Zlatan, og Källström( som for øvrigt ikke er en fast del af holdet), så er det jo middelmåddige spillere... Alexander Fanerud? Så kunne jeg sgu da ligeså godt nævne Peter Løvenkrands...

I forhold til Nordirland, altså de har Carrol som er resverve i Rangers, hip hurra for det..

At de så har en der spiller for Hibernain, ja det fandme flot.. Og resten, er jo reserver, eller fyld spillere på dårlige Premier Leauge hold.. Så kunne du da i det mindste nævne Jonathan Evans fra United, som modsat de andre Nordirer rent faktisk har potentiale til at blive til noget...

Nordirland er en ubetydelig fodbold nation, de har f.eks. aldrig været kvalficeret til EM.

cube
Manager

« Svar #88: 19 Nov 2007, 15:12 »

Hvad end folk må opfatte må jeg insistere på at Morten Olsen på ingen måde har været en succes som dansk landstræner gennem hele sin periode. Han har leveret gedine resultater ved EM og VM, men typisk for en mindre nation bliver man elimineret i 1. KO runde. Begge gange skete det dog med 0-3 og efterlod slutrunderne i et mere eller mindre negativt skær.

At vi har misset to kvalifikationer i træk og for første gang i mere end 20 år ikke kvalificerer os til EM må nødvendigvis betyde et exit for landstræneren. For undskyldningen om at vores hold måske ikke er så stærkt længere holder ikke. Den eneste nævneværdige svækkelse er Thomas Gravesen og han var endda under kritik i slutningen af sin landsholdstid.

Vel vidende at det er hans stil som træner, synes jeg Morten Olsen har været alt for stædig når det gælder 4-3-3 systemet, men også med de spillere han har brugt. Her er listet en række eksempler:

1) Han har gentagne gange udtaget Thomas Helveg frem for spillere som William Kvist og Kristian Bak Nielsen, der mig bekendt begge kan begå sig som højre back.
2) Han har nærmest udnævnt Jon Dahl som en ekstra træner - sådan virker det i hvert fald. Jon Dahl starter altid inde, ligemeget om han spiller i sin klub eller ej. Det virker som om han har mistet lidt ydmyghed og føler sig lidt for sikker.
3) Netop grundet Jon har Nicklas Bendtner og Søren Larsen ikke fået nok chancer. Ved godt Larsen har været meget skadet, men selv da han var klar og bombede for landsholdet skulle han bænkes fra start.
3) Jeg fortsætter med Jon Dahl: Hvorfor fortsætte med at bruge ham på toppen som en anden boksspiller når vi alle ved, at det IKKE er der han fungerer bedst. Når man har deciderede boksspillere som Bendtner og Larsen er det jo direkte dumt at bruge Jon Dahl på toppen.
4) Hvorfor har Løvenkrands ikke fået flere chancer?

Hvad jeg prøver at sige er, at der skal mere KONSEKVENS til.. hvis spillet kører dårligt så skift de svage punkter ud. Hvis de forholdsvis få ressourcer vi har ikke fungerer, må man prøve andet.

Mht. Birger Peitersens indlæg på DR Sporten om, at holdet har mistet gejsten og sulten for at bevise sig selv over for evt. klubber. Det holder ikke en meter. Når man spiller på det danske landshold kan jeg ikke tro andet end at man giver sig 100% for nationen og alle fansene - uanset om man er sulten eller ej.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #89: 19 Nov 2007, 15:12 »

Bemærk at jeg ikke sagde Nordirland var fantastiske - påpegede blot, at det ikke var en ubetydelig fodboldnation;)

Det jeg udtrykker, er blot min mening, og det vil det altid være - så vi kan diskutere til juleaften, uden at komme nogen vegne.

Nu da der er så mange tilhængere af en fyrring, hvem kunne i så se som Danmarks landstræner? Smiley

Jah, men vi skulle altså have nakket Nordirland, i hvert fald inde i Parken... Men nej, et hold der kan slå Spaniens stjerner med 3-2 hjemme, er langt fra ubetydelige ! Det er ikke kun held...
Yes sir.. Alle har ret til at have sin mening, og det er svært at diskutere den slags... Men "No Bad Feelings" ! Opstemt

Hmm... Jeg synes det skal være en dansker.. Bar en personlig holdning... Henrik "Store" Larsen og Allan Simonsen har lidt erfaring... Schjønberg og Allan Nielsen også... Men jeg ser aller helst Michael Laudrup som landstræner... Men realistisk set, pt, så ville jeg indsætte Keld Bordinggaard som A-træner, og Brian Laudrup skulle tilknytte U-landsholdet, enten som u/21-træner, eller som noget talent-chef af en art... Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 15:20 af simonob » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010