home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23352 gange)
zalle
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
morten olsen
« : 17 Nov 2007, 23:07 »

er det på tide med en ny manager til danmark??
Logged

FM er ikke et spil... det er en livsstil

andersfa123
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #1: 17 Nov 2007, 23:09 »

Ja, ud med olsen
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #2: 17 Nov 2007, 23:09 »

Olsen raus - bitte.
Logged


zalle
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #3: 17 Nov 2007, 23:11 »

kan kun give jer ret gutter
Logged

FM er ikke et spil... det er en livsstil

njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #4: 17 Nov 2007, 23:12 »

Ja, nu er min tålmodighed opbrugt.. UD! Rasmussen IND!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: morten olsen
« Svar #5: 17 Nov 2007, 23:13 »

4-3-3 er forældet.

Ændre dit system eller gi stafetten videre.
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #6: 17 Nov 2007, 23:13 »

Jeg er af den overbevisning at Morten Olsen er Danmarks by far bedste træner. Han er den dansker der har haft størst klub succes som træner. Men selvom han er den bedste må vi alligevel stille os selv det spørgsmål: "Når hans metoder har slået fejl 2 kvals i streg, er det så ikke på tide med noget nyt blod?"
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #7: 17 Nov 2007, 23:14 »

Morten Olsen auf Widersehen, Gider ærlig talt ikke have en gamel nisse som landstræner, nyt blod til DK, TAK
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #8: 17 Nov 2007, 23:15 »

Synes det er for nemt bare at sige, at han skal væk. Selvom jeg er enig.

Men nu vi er ved det, hvem skal så ind i stedet?

Jeg mener at vi på for mange punkter bliver afluret af modstanderne, og det uden at Morten Olsen reagerer. Vi står med en manager, der ikke rigtig har nogle ting at falde tilbage på når vores taktik ikke fungere. Jeg mener, at man nu kan se, at der er grunde til at Morten er blevet fyret i alle sine klubber. Han har simpelthen ikke ting til at falde tilbage på, eller vilje til at ændre.

Han kører for meget på sit eget system, og skifter ikke efter spillerne. Jeg mener bestemt ikke, at vi har spillerne til 4-3-3. Der er ingen tvivl om at vi har en del gode spillere efter min mening, og de skal spille i et system hvor de passer ind. Vi har simpelthen ikke spillerne til 4-3-3. Vi har kun spillere til 4-4-2 efter min mening igen. Det er en taktik hvor de fleste spillere passer ind, og en taktik hvor der er mere bredde, men samtidig får vi lukket af på midten, da der er flere spillere der kan bakke op på midten!

Jeg mener vi skal spille 4-4-2, men jeg har ingen idé om hvem den nye træner skal være. Men jeg er sikker på, at Morten Olsen skal skiftes ud nu. Vi har et landshold, hvor jeg mener vi har klassen til at være med, men hvor vi mangler en træner med modet til at gå mod sine egne principper, hvis det er nødvendigt, og lave om på tingene hvis det er det hvad der skal til for at komme frem!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #9: 17 Nov 2007, 23:15 »

Jeg er af den overbevisning at Morten Olsen er Danmarks by far bedste træner. Han er den dansker der har haft størst klub succes som træner. Men selvom han er den bedste må vi alligevel stille os selv det spørgsmål: "Når hans metoder har slået fejl 2 kvals i streg, er det så ikke på tide med noget nyt blod?"

Så vidt jeg ved, er han da blevet fyrret fra alle hans job??
Bevares han har da vundet noget, men han er altid blevet fyrret!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #10: 17 Nov 2007, 23:16 »

Jeg er af den overbevisning at Morten Olsen er Danmarks by far bedste træner. Han er den dansker der har haft størst klub succes som træner. Men selvom han er den bedste må vi alligevel stille os selv det spørgsmål: "Når hans metoder har slået fejl 2 kvals i streg, er det så ikke på tide med noget nyt blod?"

Hvor har han haft den succes henne? Han er blevet fyret i alle klubber. Han havde succes igennem noget af tiden nogle steder, men flere gange falder han altså også igennem.

Danmark har på ingen måde spillet flot fodbold igennem længere tid efter min mening.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #11: 17 Nov 2007, 23:17 »

jeg mener også at vi bliver nødt til at slå over i en 4-4-2. vores midtbane er åbenbart alt for skrøbelig. og ikke stabil nok.
og så skal DBU have den store pengepung frem og hente en udlænding. der er INGEN danske trænere der er gode nok til jobbet. desværre
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #12: 17 Nov 2007, 23:19 »

Og så skal vi hente en masse fra Serbien osv !
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #13: 17 Nov 2007, 23:32 »

Olsen er efter min mening færdig på det danske landshold, jeg kan ikke selv se en erstatning for ham fra udlandet som ville passe ind. Jeg synes derimod at en Erik Rasmussen kunne være et spændende valg til posten.

Hvad siger i? Er E.Rasmussen en god træner for DK eller skal han bare passe posten i FCM Smiley
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #14: 17 Nov 2007, 23:34 »

Og så skal vi hente en masse fra Serbien osv !

Jeg foreslår at vi tilbyder Ronaldinho en milliard for at spille for os..
Ligesom Qatar prøvede med Ailton Tunge.. Synes da også vi skulle prøve at få Japp Stam tilbage til fodbolden, måske som spillende træner?
Ellers er jeg enig.. Olsen skal ud og så ser jeg gerne mig selv som landstræner, måske med Njandersen som ass. træner?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010