home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23353 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #15: 17 Nov 2007, 23:36 »

Jeg foreslår at vi tilbyder Ronaldinho en milliard for at spille for os..
Ligesom Qatar prøvede med Ailton Tunge.. Synes da også vi skulle prøve at få Japp Stam tilbage til fodbolden, måske som spillende træner?
Ellers er jeg enig.. Olsen skal ud og så ser jeg gerne mig selv som landstræner, måske med Njandersen som ass. træner?

Tjoh, sidst jeg var ass træner for Danmark vandt vi jo i 92.. Så kunne da godt være jeg skulle tage handskerne på igen..!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #16: 17 Nov 2007, 23:36 »

Tjoh, sidst jeg var ass træner for Danmark vandt vi jo i 92.. Så kunne da godt være jeg skulle tage handskerne på igen..!

Jeg har allerede sendt vores ansøgning..
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #17: 17 Nov 2007, 23:39 »

Synes sgu vi skal prøve Kent Nielsen.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #18: 17 Nov 2007, 23:43 »

Kent Nielsen er også et godt bud. Kan vi få flere seriøse bud på banen?  Opstemt
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #19: 17 Nov 2007, 23:47 »

Kent Nielsen er et "utrolig" godt bud..
Hvad med Peter Gantzler? Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #20: 17 Nov 2007, 23:54 »

Jeg synes godt nok der mangler noget seriøsitet i denne tråd. Den kunne blive god, men hvorfor bidrager I ikke med en grund til, at I mener Morten Olsen skal skiftes ud. Hvad gør han galt? Det er så nemt bare at sige, at han skal ud - selvom jeg som skrevet tidligere er enig!

Og hvem skal ind i stedet for, og hvorfor? Jeg har ikke lige nogle bud sådan lige. Det kunne dog måske være Morten Wieghorst, der forsøger sig med noget flot og offensivt rettet fodbold også, men samtidig ikke er bange for at prøve de unge spillere af. Spørgsmålet er dog om der vil være plads til dette på landsholdet. Der er jeg i tvivl, men ellers ser jeg ingen åbenlyse bud. Jeg mener hverken af Kent Nielsen eller Erik Rasmussen har nok kapacitet til at overtage landsholdet. Der er simpelthen ikke gennemslagskraft nok hos disse to, men vi skal BESTEMT heller ikke have Ståle Solbakken som der blev forslået i pressen nogle gange!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: morten olsen
« Svar #21: 18 Nov 2007, 00:01 »

Som udgangspunkt er vi jo allesammen enige: To missede kvalifikationer er bare ikke godt nok.

Morten Olsen har til tider lavet nogle taktiske genistreger, fx mod Frankrig under VM eller hvornår det var, og han er i mine øjne sgu en ekstrem dygtig træner, men selv den dygtigste træner med det dygtigste hold kan komme til at stå fast, og spørgsmålet er om, Morten Olsen og Danmark ikke kan komme videre? Det er meget muligt, at det vil gavne holdet at få en ny træner, men omvendt.... så er der sgu ingen trænere, der er tilnærmelsesvis så stor en kapacitet som Morten Olsen. Der er INGEN trænere i Danmark, der har halvt så meget kvalitet som Morten Olsen, og jeg vil godt vove den påstand, at der ikke er nogen andre trænere (som altså gider træne Danmark), der havde kunne føre os til VM 06 og EM 08. Desværre.

Vi er et lille land, og mange af os er sgu blevet forkælet med EM og VM-slutrunder med dansk deltagelse. Det er ikke en selvfølgelighed, at et så lille land skal med til VM/EM hver gang - at vi har været de sidste mange gange er blot held og super dejligt. Jeg tror bare, vi skal til at vænne os til noget andet. Vi er trods alt et land med kun godt 5 millioner indbyggere.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #22: 18 Nov 2007, 00:11 »

@KF

Vi har der i mod også et af de bedst lande til at spille fodbold i!
Vi har masser af fodbold klubber, som også har Græs på banerne...
Vi har et vel fungerne land, med tid til sporten, og vi har også et af de bedste fodboldlandshold i europa.
Vi bruger bare vores spillere forkert, og det er jo altså Morten Olsens skyld. Vi mangler nyt blod...
Vi har kunnet siden 86... hvad er der sket siden, vi har et bedre Fodboldmiljø her hjemmen, og flere gode spillere tilrådighed men der mangler de store profiler, som Preben, og Laudruperne og Schmeichel, men deres børn er på vej, og derfor skal vi have en gernarationsskifte(STAVE?) Nu..
Vi skal have En træner Som Morten Wieghorst, da han allered bruger unge..
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #23: 18 Nov 2007, 00:16 »

@KF

Vi har der i mod også et af de bedst lande til at spille fodbold i!
Vi har masser af fodbold klubber, som også har Græs på banerne...
Vi har et vel fungerne land, med tid til sporten, og vi har også et af de bedste fodboldlandshold i europa.
Vi bruger bare vores spillere forkert, og det er jo altså Morten Olsens skyld. Vi mangler nyt blod...
Vi har kunnet siden 86... hvad er der sket siden, vi har et bedre Fodboldmiljø her hjemmen, og flere gode spillere tilrådighed men der mangler de store profiler, som Preben, og Laudruperne og Schmeichel, men deres børn er på vej, og derfor skal vi have en gernarationsskifte(STAVE?) Nu..
Vi skal have En træner Som Morten Wieghorst, da han allered bruger unge..

Undskyld, hvad har vi? Et af de bedste fodboldlandshold i Europa?  Huh
Du modsiger lidt dig selv, når du siger vi mangler profiler.... Og vi har bestemt ikke et af Europas bedste landshold.. Langtfra.. Vi spiller utrolig ringe, ustabilt og har gjort det længe.. Hvis man er et af Europas bedste landshold vinder man også over Nordirland ligegyldigt vejret.. Og man bliver ikke nr. 4 i gruppen.. Vi har chance for at ryge ned i 4. seedningslag og så ser det for alvor sort ud for dansk landsholdsfodbold..
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #24: 18 Nov 2007, 00:19 »

Undskyld, hvad har vi? Et af de bedste fodboldlandshold i Europa?  Huh
Du modsiger lidt dig selv, når du siger vi mangler profiler.... Og vi har bestemt ikke et af Europas bedste landshold.. Langtfra.. Vi spiller utrolig ringe, ustabilt og har gjort det længe.. Hvis man er et af Europas bedste landshold vinder man også over Nordirland ligegyldigt vejret.. Og man bliver ikke nr. 4 i gruppen.. Vi har chance for at ryge ned i 4. seedningslag og så ser det for alvor sort ud for dansk landsholdsfodbold..

Jo men det mener jeg er Mortens skyld vi ikke kan vinde over f.eks. Nordirland.

Ja..okay vi har ikke det bedste hold, men vi er i blandt de bedste 16 hold... Hvilket er så mange der er med i Europa, vi skal kunne komme med...

Vi har ingen profiler, PT som Laudrup, Elkæj eller Lerby.. men vi har gode spillere!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

DelPiero1
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #25: 18 Nov 2007, 00:20 »

Hvor har han haft den succes henne? Han er blevet fyret i alle klubber. Han havde succes igennem noget af tiden nogle steder, men flere gange falder han altså også igennem.

Danmark har på ingen måde spillet flot fodbold igennem længere tid efter min mening.

Hakset fra Wiki

Manager

    * Danish Championship: 1990, 1991
    * Dutch Eredivisie: 1998
    * Dutch Cup: 1998


Måske ikke dén mest succesfulde, men succesfuld.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #26: 18 Nov 2007, 00:22 »

Ikke vildt overbevisende cv..
Logged

Anchabadze
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #27: 18 Nov 2007, 00:33 »

Erik Rasmussen er efter min mening et rigtigt godt bud. Jeg syntes at Morten Olsen er en rigtig god træner taktisk, men han holder for meget ved hans "faste" spillere, selvom de sidder på bænken i diverse klubber i Europa, hvor jeg tror at mange spillere fra SAS ligaen kunne gøre det bedre. Men det er ligesom at han har lidt berøringsangst for dem, se bare Kahlenberg, spiller rigtigt godt for Brøndby, men bliver ikke udtaget. Ryger til fransk fodbold, og vupti, så er han pludselig god nok. Derudover er jeg også bange for at hans mandskabspleje heller ikke holder topniveau. En egenskab jeg tror at Erik Rasmussen helt klart besidder, og han har da i hvert fald vist at
han ikke er bange for at bruge unge spillere.
Logged

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

njandersen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #28: 18 Nov 2007, 00:37 »

Et godt eksempel er vel C. Sørensen.. Gør det jo MEGET bedre end N. Jensen. Og jeg er ikke i tvivl om han ville have klaret det væsenligt bedre mod Spanien..
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #29: 18 Nov 2007, 00:41 »

Et godt eksempel er vel C. Sørensen.. Gør det jo MEGET bedre end N. Jensen. Og jeg er ikke i tvivl om han ville have klaret det væsenligt bedre mod Spanien..

Kunne ikke være mere enig. Jeg forstår personligt ikke hvorfor Niclas Jensen stadig er aktiv fodboldspiller. Jeg mener ikke han er god nok mere, al respekt for hvad han har gjort engang, men man så også til at indse at han ikke kan være med mere. Han har stadig nogen offensive kvaliteter, men det er jo nu engang venstre back som han er.
Han er skyld i Panathinaikos målet i Parken og han er vel også skyld i mindst et mål mod Spanien?
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010