home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33850 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #90: 11 Jul 2013, 11:54 »

God spiller. Bliver interessant at se om han kan tage skridtet fra den hollandske Æresdivision til Premier League. Jeg har min tvivl, men lad os nu se.

Jeg tror folk der siger sådan her, ikke har set ham Opstemt Han er bygget til at spille i PL .. Hvilket køb af Swansea..
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #91: 11 Jul 2013, 12:10 »

Og jeg tror folk der siger sådan her, ikke har set hvordan forsvarsspillet fungerer i Holland. Eller rettere ikke fungerer.

Selvfølgelig er han bygget PL-bold, men han skal vænne sig til, at forsvarsspillerne ikke længere render rundt som høner uden hoveder, og at han ikke får nær så mange chancer til at score sine mål, som han får i Æresdivisionen. Jeg siger ikke han ikke kan blive en succes, men hans prisskilt er dobbelt så højt som Swanseas næstdyreste gennem tiderne, og han kommer med et målsnit der gør, at han næsten kun kan skuffe.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #92: 11 Jul 2013, 12:16 »

Der er ingen i Swansea som tror, at han scorer ligeså mange mål som han gjorde i Holland. Du er meget negativ omkring ham, hvilket jeg ikke forstår? Han skal selvølgelig have en tilvæningsperiode, men han kommer til en mindre klub og kan spille uden det helt store pres, som der ville være i de helt store klubber - siger ikke at der ikke er pres på ham.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #93: 11 Jul 2013, 12:25 »

Selvfølgelig er der ingen der forventer det, men at sige der ikke er pres på ham er jo vanvittigt. Manden kostede over 100 millioner kroner, hvilket er dobbelt så meget som Pablo Hernandez, der tidligere var det dyreste køb, så selvfølgelig er der et stort pres på ham, for det er jo sindssygt mange penge for en klub i udvikling som Swansea, og på den baggrund skal han meget gerne ud og levere. Som sagt, jeg siger ikke at han ikke kan blive en succes og kan lave en del mål, men jeg tror det bliver svært for ham at leve op til forventningerne. Måske kan han, måske kan han ikke.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #94: 29 Jul 2013, 18:34 »

Ved sgu ikke lige hvor jeg skal smide den her..

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article2054527.ece

Sørgeligt for fodbolden. En målmaskine af dimensioner - både IRL og i FM Skuffet
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #95: 01 Aug 2013, 23:52 »

Malmø-spillerne stod på flade fødder, men holda da op jeres mål til 4-0 er smukt! Alle kombinationerne er udført i et ekstremt højt tempo og hvilken afslutning. Smuk, smuk fodbold.

EDIT: Link - http://www.youtube.com/v/eLqsS1bkV3Y
Logged

Thaurat al Shabab

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #96: 02 Aug 2013, 01:27 »

Malmø-spillerne stod på flade fødder, men holda da op jeres mål til 4-0 er smukt! Alle kombinationerne er udført i et ekstremt højt tempo og hvilken afslutning. Smuk, smuk fodbold.

EDIT: Link - http://www.youtube.com/v/eLqsS1bkV3Y

Generelt en flot kamp! På en billig baggrund dog! Glæder mig til at følge Wilfred!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #97: 02 Aug 2013, 04:12 »

Generelt en flot kamp! På en billig baggrund dog! Glæder mig til at følge Wilfred!

Wilfried er efter min mening lidt for hyped. Jeg siger ikke, at han på nogen måde ikke er god nok til Swansea, men jeg tror Shelvey bliver jeres bedste signing sammen med Amat. Det er helt enormt. så meget han fylder centralt og det er hvad Swansea har manglet efter min mening. En mand med et kæmpe løvehjerte, der får frygtløst ind i alle dueller som samtidig har hjernen og forståelsen for spillet på det rene. Laudrup har gjort det godt der.
Logged

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #98: 02 Aug 2013, 13:26 »

 Thumbs Up dejligt at se Swansea igen - det var seværdig fodbol, men modstanderen var niveauer under det Swansea vil møde i PL.

Med Shelvey og Amat har Swansea fået noget mere tyngde og Bony tror jeg vil være et godt supplement til Michu og jeg  kan godt se Swansea slutte i top 10 igen.... udfordringen bliver dog de mange kampe i PL, pokalturneringer og EL er truppen stor nok til det ?

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #99: 19 Sep 2013, 22:51 »

Swansea imponerer fortsat - senest tog de point fra Liverpool og var reelt det bedste hold på banen i den kamp - men idag mod Valencia fik de deres første europæiske skalp.

Michael Laudrup viser vejen og det virker til at han er havnet i den rigtige klub - resultaterne leverer han og det vil ikke undre mig at hvis vi ser Swansea i semifinalerne i EL.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #100: 04 Feb 2014, 21:41 »

Så blev Laudrup smidt på porten - manglende resultater og mon ikke sommerens uenighed med Formanden og bestyrelsen også har spillet ind ?

Sportslig mener jeg Laudrup har leveret varen med en Carling Cup sejr og EL succes - men korrekt i denne sæson spiller Swansea sgu ikke godt i PL og det virker ikke til at hele holdet står bag Laudrup.

Laudrup fortsætter dermed hans bane med at blive smidt ud af middelmådige klubber i løbet af de første par år.

Men måske venter Barcelona... tro mig det vil komme i de danske aviser.... IMO tror jeg aldrig det sker.

Logged

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #101: 04 Feb 2014, 21:55 »

manglende resultater

Øhh nej! 3 point fra top 10 i PL og stadig med i FA og EL.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #102: 04 Feb 2014, 21:58 »


Øhh nej! 3 point fra top 10 i PL og stadig med i FA og EL.


Øhh jo, 1 sejr i de seneste 10 kampe i PL, det kaldes manglende resultater.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #103: 04 Feb 2014, 22:06 »


Øhh nej! 3 point fra top 10 i PL og stadig med i FA og EL.


Til gengæld 2 point til at lægge under stregen..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #104: 04 Feb 2014, 22:25 »

Hvilket er mere end godkendt i en klub som Swansea.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010