home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 34003 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #75: 04 Jun 2013, 14:07 »

Der er ingen som helst chance for at Okore og Cornelius kommer til Swansea. De har ikke det der ligner spansk blod i årene, så Laudrup er ikke interesseret. Swansea henter Jose Canas, Diego Capel og måske en spansk spiller mere, og ender mellem 10-16. pladsen.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #76: 04 Jun 2013, 14:33 »

I samme ombæring kan det måske lige påpeges, at Cañas faktisk allerede har skrevet under med Swansea. Og det er slet ikke noget dumt køb. Betis har været stærkt spillende i denne sæson, hvilket de blandt kan takke deres stærke midtbaneduo, bestående af Cañas og Beñat, for. Cañas er rigtig stærk rent taktisk og dygtig til at bryde modstandernes opspil, så han virker umiddelbart som et rigtig fint match for Swansea. Når de så tilmed får han gratis, må det umiddelbart siges at ligne en rigtig god signing.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #77: 06 Jun 2013, 10:47 »

Så er der den sædvanlige ballade mellem Michael Laudrup og Klub ejeren/Direktøren
http://sporten.tv2.dk/2013-06-06-medier-kold-luft-mellem-laudrup-og-direkt%C3%B8ren

Vi så det samme i Getafe og Mallorca utroligt hvis det er sandt at det er Laudrups agent der skal agere mellemmand sådan kan et samarbejde sgu ikke fungere - ved godt det er en tid hvor alle sportsmedier er ude og konkludere på alt... idet der ikke spilles særlig mange kampe.... men IMO så ligner det konflikt når der er Laudrups agent der konsekvent bedriver spin i medierne.

Det er naturligvis ikke verdens letteste opgave at hente spillere til Swansea, vel har de spillet flot fodbold og vel har de vundet den lille pokal og skal spille EL men det er stadig en af de klubber med mindst budget til lønninger og IMO så skal de hente væsentlige forstærkninger hvis de skal klare sig i PL i næste sæson.

Jeg tror heller ikke Laudrup henter Danske spillere... han tænker nok mest spansk - men damm hvis en Okore kunne hentes for max 35 millioner kr. så finder han ikke et billigere talent nogen steder... er nok lidt farvet oaf at Aston Villa har budt 26 millioner og jeg er bestemt ikke tilhænger af netop den klub.
Logged

YNWA

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #78: 06 Jun 2013, 11:06 »

Så er der den sædvanlige ballade mellem Michael Laudrup og Klub ejeren/Direktøren
http://sporten.tv2.dk/2013-06-06-medier-kold-luft-mellem-laudrup-og-direkt%C3%B8ren

Vi så det samme i Getafe og Mallorca utroligt hvis det er sandt at det er Laudrups agent der skal agere mellemmand sådan kan et samarbejde sgu ikke fungere - ved godt det er en tid hvor alle sportsmedier er ude og konkludere på alt... idet der ikke spilles særlig mange kampe.... men IMO så ligner det konflikt når der er Laudrups agent der konsekvent bedriver spin i medierne.

Det er naturligvis ikke verdens letteste opgave at hente spillere til Swansea, vel har de spillet flot fodbold og vel har de vundet den lille pokal og skal spille EL men det er stadig en af de klubber med mindst budget til lønninger og IMO så skal de hente væsentlige forstærkninger hvis de skal klare sig i PL i næste sæson.

Jeg tror heller ikke Laudrup henter Danske spillere... han tænker nok mest spansk - men damm hvis en Okore kunne hentes for max 35 millioner kr. så finder han ikke et billigere talent nogen steder... er nok lidt farvet oaf at Aston Villa har budt 26 millioner og jeg er bestemt ikke tilhænger af netop den klub.
Jeg kunne forstå det skete i Mallorca, Getafe samt Brøndby, alle 3 klubber lejer bestyrelens angiveligt med på træningsbanen. Det er fair at sætte sig mod det som træner, det fucker det jo totalt op. MEN MEN MEN, Den filosofi Laudrup har fået gennemført i Swansea tyder på at der ingen indblanden har været, og synes da også at jeg mindes, at da han blev ansat, udtalte bestyrelsen at Laudrup havde frie tøjler, og de ikke ville blande sig.

Jeg synes det virker mærkeligt hvis Laudrup efter en så god sæson skulle være i "bitch fight" med bestyrelsen, men nu må vi se, er en skam hvis han skal lege Diva, så fucker han da alt op.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #79: 06 Jun 2013, 11:45 »

Well Laudrup prøver vel igen igen at blive fritstilet så han kan få et job i en større klub.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #80: 06 Jun 2013, 12:38 »

Well Laudrup prøver vel igen igen at blive fritstilet så han kan få et job i en større klub.

Hmmm ikke nyt.... men sandheden er vel at det tilbud bare aldrig kommer - Reelt er det vel kun Real madrid der mangler en manager pt og jeg tror sgu ikke på at de tilbyder det job til Laudrup.... det kunne også være Arsenal når nu han siger ja til Real Madrid.... nå nej det sker nok heller ikke Wink
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #81: 06 Jun 2013, 12:39 »

well Laudrup kan kun gøre det dårligere end sidste sæson, alt andet er næsten umuligt i en klub som Swansea.

Så ikke megen pointe i at blive der
Logged

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #82: 06 Jun 2013, 13:25 »

Det er squ mærkeligt med Laudrup!
Han skulle få noget stabilitet ind i sin trænerkarriere.... Det er useriøst hvis han allerede ryger videre nu!

Lur mig om ikke han er blevet tøsefornærmet over nogle transferregler!
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #83: 20 Jun 2013, 12:09 »

Der er ikke det nemmeste startprogram Laudrup har fået sig, men hvis han får nogle overraskende point eller sejre, vil der nok komme mere ro på.
Mon ikke der snart kommer en angriber til Swansea. Gomis har været rygtet til Swansea, han skulle eftersigende kunne købes for lidt over 60mio. Men han er ikke den første angriber, der er rygtet til Swansea, uden der vil ske noget. Der er f.eks. blevet meget stille omkring K.Jones fra Stoke. Midterforsvareren Jordi Amat skulle være tæt på at skifte til Swansea. Hvis han kommer i hus, kommer der nok mere ro på, da han har været på Laudrups ønskeliste længe. Han er 1,86, så han er umiddelbart ikke et farligt våben på dødbolde. Noget hvor Laudrup har haft problemer især ved de defensive standardsituationer .
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #84: 03 Jul 2013, 21:04 »

 Thumbs Up >Interessante handler Laudrup har fået igennem, men på trods af det så tror jeg ikke Swansea er færdige endnu og med EL kampe så skal Laudrup måske hente 1-2 spillere mere - Swansea kommer til at skulle kæmpe denne sæson - sidste år fik de point nok især fordi de hentede så mange først på sæsonen - jeg tipper Swansea til en plads mellem nr 12-16
Logged

YNWA

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #85: 10 Jul 2013, 22:58 »

http://sporten.tv2.dk/2013-07-10-laudrups-nye-dr%C3%B8mmeangriber-bekr%C3%A6fter-skifte

Så ser den handel ud til at være i hus for Laudrup og co. Bestemt ikke et dårligt køb IMO. Bliver interessant at se, hvordan Swansea kommer til at klare det i denne sæson. Ofte er 2. sæson for en manager sværere, men lad os nu se.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #86: 10 Jul 2013, 23:17 »

Tror jeg også den er, Risom Opstemt https://vine.co/v/h7FLKDztYme
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #87: 10 Jul 2013, 23:25 »

God spiller. Bliver interessant at se om han kan tage skridtet fra den hollandske Æresdivision til Premier League. Jeg har min tvivl, men lad os nu se.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #88: 11 Jul 2013, 10:02 »

God spiller. Bliver interessant at se om han kan tage skridtet fra den hollandske Æresdivision til Premier League. Jeg har min tvivl, men lad os nu se.

Jeg synes nu Suarez klarede det ganske udmærket, hvis man kigger på det spillemæssige. Jeg ved godt de ikke har samme niveau, men til Swansea niveau er det jo rigtig stærkt at hente topscoreren i Holland.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #89: 11 Jul 2013, 11:48 »

Jeg synes nu Suarez klarede det ganske udmærket, hvis man kigger på det spillemæssige. Jeg ved godt de ikke har samme niveau, men til Swansea niveau er det jo rigtig stærkt at hente topscoreren i Holland.
Som du siger har de ikke samme niveau, så jeg er også meget skeptisk. Jeg tror at enten kommer han til at scorer 15-20 mål eller også kommer han til at have et scoringsgennemsnit Afonso Alves og Middlesbrough ville sidde og grine af.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010