home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33998 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #105: 04 Feb 2014, 22:26 »

Hvilket er mere end godkendt i en klub som Swansea.
Ikke hvis man sammenligner med de to foregående sæsoner.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #106: 04 Feb 2014, 22:27 »

Hvilket er mere end godkendt i en klub som Swansea.
At vinde 1 ud af 10 kampe er ikke godkendt i Swansea eller nogen andre klubber.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #107: 04 Feb 2014, 22:27 »

Hvilket er mere end godkendt i en klub som Swansea.
Satme ikke med det hold.

De burde tyvstjæle Tony Pulis.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #108: 04 Feb 2014, 22:29 »

Hvilket er mere end godkendt i en klub som Swansea.

Hvad er godkendt?
At de er tættere på nedrykningsstregen end en top 10 placering eller at de kun har vundet 1 af de sidste 10 kampe eller at de kun har vundet 6 kampe i PL siden marts 2013?

ML var en fantastisk spiller, men han bliver aldrig andet end middelmådig som træner.

Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #109: 04 Feb 2014, 22:46 »

Ikke hvis man sammenligner med de to foregående sæsoner.
1 og 3 pladser fra. Så skal Real og Barca også fyrer deres træner.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2014, 22:50 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #110: 04 Feb 2014, 22:48 »

Hvad er godkendt?
At de ligger nr.12, slog United ud af FA og er stadig med i EL.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #111: 04 Feb 2014, 22:53 »

At de ligger nr.12, slog United ud af FA og er stadig med i EL.

Men det er godkendt at man kun vinder 1 ud af 10, at man kun har vundet 6 siden marts 2013, at man efter endnu et nederlag skider på det hele og tager på ferie i Paris fremfor at forbereder sig til den endda meget vigtige kamp i den kommende weekend.

Og lad nu være med at sammenlige Swansea med Barca og Real Madrid, det er det samme som at sammenligne æbler med pærer.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #112: 04 Feb 2014, 22:58 »

Men det er godkendt at man kun vinder 1 ud af 10, at man kun har vundet 6 siden marts 2013, at man efter endnu et nederlag skider på det hele og tager på ferie i Paris fremfor at forbereder sig til den endda meget vigtige kamp i den kommende weekend.
Ja bestemt, når det før til en 9 plads sidste år og 12 plads i år.

« Seneste Redigering: 04 Feb 2014, 23:06 af Messi1987 » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #113: 04 Feb 2014, 23:03 »

Ja bestemt, når det før til en 9 plads sidste år og 12 plads i år.

Hmmm javel ja, de vinder ingen kampe, de er tættere på nedrykningsstregen end midten af PL og det er godkendt?

Så ser vi endda meget forskelligt på fodbold, da jeg mener at det gælder om at vinde kampe, det gør Swansea jo netop ikke.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #114: 04 Feb 2014, 23:14 »

 Et kendetegn ved ham som træner, er at hans hold altid har et uanet topniveau. Der er ikke grænser for hvem de kan slå når de kører..

Tilgengæld så har hans hold intet bundniveau. Når holdet først falder så falder det virkelig dybt, og det er som om han ikke evner at rette op på det, og omstille sin spillestil til nedgangsperioder.

Det har været tilfældet i alle 4 klubber og er ikke længere en tilfældighed.. Jeg ville tage mig i agt som den næste klub der ansætter ham.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #115: 04 Feb 2014, 23:14 »

Hmmm javel ja, de vinder ingen kampe, de er tættere på nedrykningsstregen end midten af PL og det er godkendt?

Så ser vi endda meget forskelligt på fodbold, da jeg mener at det gælder om at vinde kampe, det gør Swansea jo netop ikke.
Det ændrer vel ikke på at det er et øjebliksbillede. De er inde i en dårlig periode, men hvis man skal fyres for at være tæt på stregen halvvejs i sæsonen, synes jeg sgu også det er lidt hårdt. En fyring udelukkende baseret på resultaterne synes jeg er forhastet og tegn på dårlig og kortsigtet ledelse. Derfor tænker jeg også at der må ligge andet bag, fx opgør mellem ML og ledelsen eller mellem ML og spillerne

Edit: jeg kunne utroligt godt tænke mig se ML få (og give sig selv) chancen i den samme klub over en længere årrække. Det er altså svært at bedømme en træners generelle niveau, når han ikke har holdt et job meget længere end et år
« Seneste Redigering: 04 Feb 2014, 23:17 af brrrb » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #116: 04 Feb 2014, 23:15 »

Nej, det gælder og at få en tilfredsstillende plads i tabellen. Det er en 12 plads for Swansea.

Jeg er enig med Huw Jenkins selv http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-fyret-i-Swansea altså ikke noget med de gode resultater at gøre.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 00:23 af Messi1987 » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #117: 04 Feb 2014, 23:26 »

Det ændrer vel ikke på at det er et øjebliksbillede. De er inde i en dårlig periode, men hvis man skal fyres for at være tæt på stregen halvvejs i sæsonen, synes jeg sgu også det er lidt hårdt. En fyring udelukkende baseret på resultaterne synes jeg er forhastet og tegn på dårlig og kortsigtet ledelse. Derfor tænker jeg også at der må ligge andet bag, fx opgør mellem ML og ledelsen eller mellem ML og spillerne

Selvfølgelig ligger det andet bagved, det er ihf det man kan løse sig frem til alverdens steder.

Men de har jo ikke gjort alverden væsen af sig siden de vandt den lille pokal sidste år. Deres held, er som flere medier skriver, at bundstriden er så tæt som den er og en sejr eller et nederlag kan rykke klubben et godt stykke den ene eller anden vej.
Men de ser jo ikke ud til at komme ud af deres krise. Jeg så ikke kampen mod WH men de skulle efter sigende have spillet ideforladt, uden tempo og gejst.
At ML så derefter tager på en mini ferie i Paris sender da totalt det forkerte signal.

ML har før stået i den her situation så den burde ikke være ny for ham, så det kommer slet ikke bag på mig at han er smidt på porten.

Vi er bestemt ikke uenig i at der ligger mere bagved, men resultaterne spiller bestemt også ind såvidt jeg lige kan se har deres seneste 10 kampe i PL givet 6 point, ud af 30! Så mon ikke de også spiller ind?
Logged

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #118: 05 Feb 2014, 00:45 »

Han ryger 100% til Spurs, hvis ikke de ender i Champions League Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #119: 05 Feb 2014, 01:08 »

resultaterne spiller bestemt også ind såvidt jeg lige kan se har deres seneste 10 kampe i PL givet 6 point

Du forventer altså at Swansea med en halv trup skadet, slår Tottenham, United, City, Chelsea og Everton..
Sidste sæson havde de den bedste sæson nogensinde, i den her halve sæson ligger de 12 i PL, slået United ud af FA og videre i EL.

Hans resultater i Brøndby, Getafe og Swansea viser at han er en god træner. Stort tab for Swansea. Håber han bliver landstræner. Vi har brug for en landstræner med nye ideer, hvilket Morten Olsen overhovedet ikke har, faktisk har han kørt med det samme koncept i 14år også tog det ham over et årti at finde ud at Rommedahl ikke skulle være på holdet.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010