home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33770 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #120: 05 Feb 2014, 07:52 »

Behind the scenes:

The cliques at the training ground had become so bad that a rule had to be introduced that only three Spanish players were allowed to sit at each table when the squad had lunch.

The players complained Laudrup was aloof, not interested in training and even refused to take sessions when it was raining.

When they went to Dubai for a training camp, the only rules enforced were that the players had to be on the bus for 11am and back on it by 1pm.

Much of the training camp was spent drinking. The players wanted discipline - and did not get it.

And that was typical of Laudrup’s reign.

We can reveal there several player delegations went to Jenkins to complain about Laudrup’s lack of training and discipline.

The fact that the 49-year-old saw fit to go to Paris and give the players two days off after Saturday's bad defeat at Upton Park was, in Jenkins’ eyes, typical of his attitude to the job.
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #121: 05 Feb 2014, 08:27 »

Det største problem for Swansea er nu, at halvdelen af deres første hold (hvis ikke mere), ikke er spillere en engelsk manager vil bruge.
Så det bliver spændende at se hvordan Swanseas back-ups kommer til at gøre det funny

Glæd jer til næste Swansea transfervindue, der vil blive solgt og købt Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #122: 05 Feb 2014, 10:07 »



Hans resultater i Brøndby, Getafe og Swansea viser at han er en god træner.

Nej det viser at han kan få holdet til at toppræstere i perioder, men har også vist at han ikke evner at skabe stabilitet og hæve bundniveauet på holdet. Når holdet falder, så falder det dybt. Derudover viser de ophold også at han har en umiskendelig evne til at sætte sig over ledelsen, og ville styre for meget.. 4 klubber, og rod med ledelsen i alle 4. Er vi så ikke ude i at det ikke længere kun kan være ledelserne men også ham selv der er et problem?

I Brøndby er der ingen tvivl om at Laudrup med sin stil og sine indkøb, samme med Per B grundlagde den krise som så kom under fuld blus da han smuttede..

Jeg ville ikke røre Laudrup med en ildtang !
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Svartovich
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #123: 05 Feb 2014, 10:11 »

Behind the scenes:

The cliques at the training ground had become so bad that a rule had to be introduced that only three Spanish players were allowed to sit at each table when the squad had lunch.

The players complained Laudrup was aloof, not interested in training and even refused to take sessions when it was raining.

When they went to Dubai for a training camp, the only rules enforced were that the players had to be on the bus for 11am and back on it by 1pm.

Much of the training camp was spent drinking. The players wanted discipline - and did not get it.

And that was typical of Laudrup’s reign.

We can reveal there several player delegations went to Jenkins to complain about Laudrup’s lack of training and discipline.

The fact that the 49-year-old saw fit to go to Paris and give the players two days off after Saturday's bad defeat at Upton Park was, in Jenkins’ eyes, typical of his attitude to the job.

Er det virkelig sandt? Det lyder utrolig uprofessionelt.
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #124: 05 Feb 2014, 10:18 »

Per Nielsen beskriver i sin bog hvordan Brøndbys spillere festede og drak efter vundne kampe.
Han er nok en dygtig taktikker, mens hans andre egenskaber som trænere virker da helt elendige! Jeg tror desværre det er sandt, at der ingen disciplin er i truppen
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #125: 05 Feb 2014, 10:34 »

Hvis det passer det med druk mv. til træningslejere osv., og kliker i truppen.

Så er det skidt!

Han er nødt til at ændre stil, hvis han vil have en chance i flere klubber! Og skifte agent!!!!!!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Svartovich
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #126: 06 Feb 2014, 16:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-Jeg-er-ekstremt-skuffet

- Jeg er ekstremt skuffet over at være blevet fyret som manager i Swansea. Især måden, det skete på, og det klubben har meddelt mig i et meget kortfattet brev, hvor der ikke var angivet en årsag til en så drastisk og forhastet beslutning

Michael Laudrup, der blev ansat som manager i Swansea 15. juni 2012, har af klubben fået at vide, at han ikke må besøge træningsanlægget for at sige farvel til sine spillere.


Det er da også for dårligt at et kortfattet brev uden forklaring bliver hans fyring. Nu kender jeg selvfølgelig ikke baggrunden for fyringen og det hele, men det er da godt nok en smålig måde at håndtere fyringen på. At Laudrup ikke må møde op en sidste gang for at sige farvel til sin trup er virkelig også decideret ringe fra klubbens side.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2014, 16:21 af Svartovich » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #127: 07 Feb 2014, 12:33 »

Jeg har aldrig set det store lys i Laudrup som cheftræner, desværre. I mine øjne egner han sig langt bedre som assistent. Han har ikke disciplinen til at stå med det ansvar, som en manager har.

Overalt hvor han har været, er disciplinen gået fløjten i truppen. Taktisk har han sikkert en masse ideer som fungerer fint (det tyder starterne i klubberne på), det kommer han bare ikke ret langt med, når han taber spillertruppens tillid, på grund af hans manglende disciplin.

Det har været samme historie hver gang. Desværre lader DBU stadig til at være plask forelskede i ham, så hans næste job bliver nok som landstræner, når Morten Olsen stopper. Jeg har svært ved at se andre steder der vil røre ham med en ildtang. Ud over selvfølgelig de værste galehuse. Palermo måske...

Men som bindeleddet mellem træner og spiller tror jeg han ville fungere udmærket. Men det overordnede ansvar egner han sig altså ikke til.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #128: 07 Feb 2014, 12:59 »

Han kunne nok godt agere godt som en landstræner, da det ikke kræver samme omgang disciplin som det gør til hverdag i en klub. Så måske, at han ville fungere rigtig godt deraf.

Jeg synes dog, at Laudrup udviser stor kompentece indenfor manager verdenen - men som alle andre, er han ikke perfekt på alle områder - det er dog noget han kan lærer, og går da ud fra han begynder at lærer fra hans erfaringer, håber jeg. For hvis han gør det, ville han kunne blive en rigtig dygtig træner - for han har karismaen til det
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #129: 07 Feb 2014, 15:37 »

I og med, at han altid ryger ud af samme grund, og efter cirka samme periode i en klub, så er der desværre noget der tyder på, at han ikke lærer af sine fejl. Den form for disciplin i forhold til det ansvar det er, at være træner, tror jeg desværre heller ikke er noget man bare lige lærer, og da slet ikke når udgangspunktet er som Laudrups lader til at være. I øvrigt så har han jo tidligere meldt ud, at hans trænerkarriere ikke bliver ret lang, så når hans indlæringskurve er så flad, som den lader til at være, så når han aldrig at blive nogen toptræner.

Jeg vil da i øvrigt netop mene, at især landstræner tjansen kræver om muligt endnu mere disciplin, fordi man har så lidt tid sammen med spillerne som man har.

Når man tænker på det overblik han havde som spiller, troede jeg virkelig også på, at han ville være blevet en god træner. Problemet er bare, at det kniber lidt (meget) med de andre kvalifikationer.

For Laudrups skyld håber jeg, at han vælger at skifte spor, og enten bliver assistenttræner (for den rolle tror jeg han vil være perfekt til), eller skifter branche.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #130: 07 Feb 2014, 16:49 »

Laudrup var aldrig en leder type som spiller og han udviser heller ikke leder potentiale som træner - udover det så ender han altid i offentlige disksutioner med alle klubejer eller direktører - vi så det i Getafe, Mallorca, Moskva og nu igen i Swansea.

Laudrup forsøger at løse konflikter via kommentarer i pressen - det så man også i hans tid i Barcelona hvor han kom i konflikt med Cruyff og igen i Real madrid hvor han var utilfreds i hans anden  sæson.

Michael Laudrup står for teknisk flot fodbold - men som let falder sammen hvis modstanderne presser højt og hårdt - og i de kampe formår Laudrup ikke at ændre slaget og så vinder man ikke kampe.

Jeg syntes ikke om måden Swansea har ageret på og timingen fatter jeg slet ikke - men klart 1 sejr i 10 kampe og en bund der kommer tættere på så vil de fleste managers i PL komme i skudlinjen - jeg tror ikke det er klogt af Swansea de risikerer at knække især hvis der er truppen er splittet og det kunne være en af årsagerne til at Laudrup er forment adgang.

jeg frygter vi ser en Laudrup som ny landstræner tror ikke på at han er den rigtige til den post - men nu bliver Olsen vel også ved til han bliver 80... så det er jo ikke så aktuelt at spekulere i Laudrupsom landstræner.
Logged

YNWA

Svartovich
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #131: 10 Feb 2014, 09:40 »

Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010