home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33795 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #45: 06 Okt 2012, 17:58 »

 Thumbs Up Godkendt anden halvleg - men resultatet er ikke godt nok -Laudrup og hans team skal nu bruge 2 halvleg til at motivere spillerne yderligere så 3 point kan komme i hus mod Wigan.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #46: 11 Okt 2012, 11:58 »

Så begynder balladen i Swansea http://www.bold.dk/nyt/Medie-Hemmelige-moeder-om-Laudrup

De nævnte problemer har fulgt Laudrup i alle de klubber han har været træner i og ser man på Swansea truppens spil så giver det et godt billed af hvordan de har spillet de sidste 3-4 runder..uden energi og i et alt alt for lavt tempo..de er jo reelt blevet løbet over ende.

Laudrup må være forbandet over denne situation og skal nu mere end før vise sig som en stærk leder der kan sætte holdet op og ikke mindst få holdet tilbage på sporet.

Min oplevelse at Laudrup er at han har visioner og ideer til godt fodbold..men jeg kan ser ham ikke som en manager der kan være synlige og skære igennem - får Laudrup ikke vendt skuden de næste kampe så begynder temaet omkring fyringer... så hjælper det ikke noget at han har et navn.

Swansea har en trup hvor overlevelse i PL er realistisk, de har vist de kan spille fodbold og jeg håber vi ser spillerne i form også tror jeg stadig på at de kan drille nogle af de hold der spiller teknisk fodbold og her tænker jeg på Arsenal og Tottenham..... Liverpool kan de naturligvis ikke slå Wink
Logged

YNWA

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #47: 11 Okt 2012, 22:38 »

Det er samme mønster med Laudrup i hver klub han har været i som træner. Han mister spillernes opbakning, resultaterne udebliver osv. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå, de sidste par chancer han har fået. Navnet kan ikke blive ved med at bære, når det er så åbenlyst, at han ikke har evnerne til at være træner på det niveau. Han lader ikke engang til at lære af sine fejl, han bliver bare ved med at lave de samme fejl igen og igen.

Ærgerligt at en så stor spiller, skulle blive så middelmådig en træner.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #48: 11 Okt 2012, 23:35 »

Det er samme mønster med Laudrup i hver klub han har været i som træner. Han mister spillernes opbakning, resultaterne udebliver osv. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå, de sidste par chancer han har fået. Navnet kan ikke blive ved med at bære, når det er så åbenlyst, at han ikke har evnerne til at være træner på det niveau. Han lader ikke engang til at lære af sine fejl, han bliver bare ved med at lave de samme fejl igen og igen.

Ærgerligt at en så stor spiller, skulle blive så middelmådig en træner.

Har aldrig forstået at seriøse medier ind imellem sætter ham i forbindelse med klubber som Real Madrid og Barcelona.

Jeg håber virkelig han lykkes..men inderst inde tror jeg ikke det sker..han er ikke en stor lederskikkelse og det har han brug for i rollen som manager i PL.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #49: 27 Okt 2012, 10:33 »

Idag skal Swansea op imod Manchester City endda på Etihad Stadium - det ligner en umulig opgave, men Ajax viste at Man City kun er et fodbold hold og ikke en uovervindelig maskine.

Men hvornår har Man City sidst tabt 2 kampe i træk ? Har Laudrup fået ro i truppen ? Har Laudrup fået justeret taktikken så især defensiven kommer på plads ?

Jeg tror ikke på det - Swansea skal se det som en kæpe skalp hvis de bare kan hente 1 point idag.

Er det kun undertegnede der er ved at kaste op over at vi lørdag efter lørdag skal se Swansea på  PL TV ?
Logged

YNWA

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #50: 27 Okt 2012, 10:36 »



Er det kun undertegnede der er ved at kaste op over at vi lørdag efter lørdag skal se Swansea på  PL TV ?

Nej jeg synes det er en skandale.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #51: 01 Dec 2012, 19:00 »

Hvad så, tror I stadig de kan drille Arsenal, Tottenham og Newcastle? Og bliver Michu årets køb?

Hej igen. Kan du huske mig? Ja, jeg tror stadig han bliver årets køb
Logged

Manchester United

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #52: 01 Dec 2012, 23:58 »

 Thumbs Up Laudrup har nu vist at han som manager kan vende en negativ spiral - jeg har sgu været i tvivl - men det han nu har vist i denne halv sæson er imponerende og som flere af os sagde efter de første 3 kampe, så vil et Swansea hold komme til at drille flere af de store hold..netop fordi Swansea spiller flot fodbold og det kan de bedre mod de store hold.

Respekt for Laudrup...dette er hans gennembrud som manager. Peace
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #53: 02 Dec 2012, 00:00 »

Thumbs Up Laudrup har nu vist at han som manager kan vende en negativ spiral - jeg har sgu været i tvivl - men det han nu har vist i denne halv sæson er imponerende og som flere af os sagde efter de første 3 kampe, så vil et Swansea hold komme til at drille flere af de store hold..netop fordi Swansea spiller flot fodbold og det kan de bedre mod de store hold.

Respekt for Laudrup...dette er hans gennembrud som manager. Peace
Rooolig nu. Han har været i Swansea et halvt år og har gjort det flot, men han plejer altid at opleve et dyk i anden sæson. Hans gennembrud kommer først den dag han har leveret et stabilt og godt stykke arbejde Smiley Det er for tidliggt at kalde dette for stabilt  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #54: 02 Dec 2012, 00:02 »

Rooolig nu. Han har været i Swansea et halvt år og har gjort det flot, men han plejer altid at opleve et dyk i anden sæson. Hans gennembrud kommer først den dag han har leveret et stabilt og godt stykke arbejde Smiley Det er for tidliggt at kalde dette for stabilt  Smiley

Enig.
Men danskerne er altid hurtige når det går godt for den kære Laudrup.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #55: 23 Dec 2012, 18:42 »

 Thumbs Up Laudrups ½ sæson må siges at være godkendt - 18 kampe er endt med 6 sejre - 6 uafgjorte og 6 tabte.

Starten på sæsonen var jo forrygende og efter de 3 første kampe var flere ude og nævne at Swansea og Laudrup kunne komme til at drille de store hold - blandt andet fordi de spiller flot og offensivt fodbold og det kan man vel godt tillade sig at sige er lykkes  Peace

QPR – Swansea 0-5

Swansea - West Ham 3-0

Swansea – Sunderland 2-2

Aston Villa – Swansea 2-0

Swansea – Everton 0-3

Stoke – Swansea 2-0

Swansea – Reading 2-2

Swansea – Wigan 2-1

Man City – Swansea 1-0

Swansea – Chelsea 1-1

Southampton – Swansea 1-1

Newcastle – Swansea 1-2

Swansea – Liverpool 0-0

Swansea – West Bromwich 3-1

Arsenal – Swansea 0-2

Swansea – Norwich 3-4

Tottenham – Swansea 1-0

Swansea – Man Utd 1-1

Resultaterne taler for sig selv - det der alligevel giver lidt mallurt i bægeret er at Swansea har det svært mod de hold der kæmper i bunden og hold som Southampton og Norwich skal besejres.

Laudrup var på et tidspunkt ude i et stormvejr - især i Danmark - enten er Laudrup på vej til Barcelona ellers så er han på vej til at blive fyret i Swansea..sådan har det altid været med Laudrup sort/hvidt.

Laudrup har hentet nogle gode forstærkninger og har forfinet Swansea spillet.... det fodbold de spiller er jo yderst seværdigt og det passer godt til en klub som Swansea - en klub der langsomt men sikkert er ved at vokse sig større.

Swansea ville godt kunne overraske og komme ud og spille Europæisk f.eks ved at vinde en af cup turneringerne.. det er tæt på at ske allerede i år.

Jeg vil give laudrup et hårdt 7 tal - får han styr på forsvaret og begynder at slå de mindre hold så ender det på et 10 tal. Flot sæson indtil nu.

« Seneste Redigering: 24 Dec 2012, 09:27 af DeBuur » Logged

YNWA

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #56: 23 Dec 2012, 19:04 »

Byt lige om på Swansea og West ham kampen, og så er det hele rigtigt Wink
Ellers enig, og jeg nyder at se Swansea næsten hver weekend.
Dog bliver det mere og mere trættende, at se dem lukke mål ind på dødbolde  Sur
« Seneste Redigering: 23 Dec 2012, 19:37 af Lasse Jatta » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #57: 23 Dec 2012, 21:02 »

Laudrups resultat mod United var intet mindre end fantastisk! Laudrup skal overall have et ni tal herfra taget i bragtning, at Swansea stadig er et lille hold i Premier League... At undgå nedrykning vil være et tilfredsstillende resultat, hvis vi regner fra preseason
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #58: 23 Dec 2012, 21:22 »

Man kunne godt forvente at Laudrup og Huw Jenikns kunne få sævrt ved at holde på f. eks Michu som har taget hele Europa med storm. Inden han skiftede til Swansea havde jeg end ikke hørt om manden, og på rekordtid er han topscorer i PL. Men man kunne godt forestille sig at Laudrup kræver knaster for det.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Amarildo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #59: 23 Dec 2012, 22:28 »

Man kunne godt forvente at Laudrup og Huw Jenikns kunne få sævrt ved at holde på f. eks Michu som har taget hele Europa med storm. Inden han skiftede til Swansea havde jeg end ikke hørt om manden, og på rekordtid er han topscorer i PL. Men man kunne godt forestille sig at Laudrup kræver knaster for det.

Ja, Laudrup kræver formentlig masser af penge for ham, men spørgsmålet er bare, om Swansea ikke bare skal lade ham tage afsted, og så klubben bare glæder sig over en ordentlig sum penge. Jeg tror nemlig ikke, at Michu kan blive ved med at spille på det niveau, som han gør i øjeblikket. Vi har nemlig set dette flere gange, at en angriber kommer til Premier League og flækker det ene mål ind efter det andet, og så lige pludselig bare går i stå, og det ville være fatalt for Laudrups mandskab.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010