home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33773 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #30: 22 Sep 2012, 15:38 »

Hvad så, tror I stadig de kan drille Arsenal, Tottenham og Newcastle? Og bliver Michu årets køb?
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #31: 22 Sep 2012, 15:49 »

Hvad så, tror I stadig de kan drille Arsenal, Tottenham og Newcastle? Og bliver Michu årets køb?

Hvem har dog sagt at de kan drille Arsenal, Tottenham og Newcastle? Og hvorfor skal Arsenal sættes i bås med hold i den nederste halvdel af tabellen... Swansea fik en god start på en utrolig billig baggrund. De spiller stadig ganske god fodbold i perioder, men samtidig er både forsvaret og målmanden helt horribel(t) - de har virkelig ingen taktisk snilde overhovedet og målmanden ved ikke hvordan man stopper en bold og holder på den. Som det ser ud, så kommer Swansea til at ligge omkring 13.-14. pladsen. Michu har startet godt, men der kan ikke være tvivl om at Cazorla bliver årets køb.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #32: 22 Sep 2012, 15:51 »

Ham der belgieren i Chelsea ville også være et godt bud....
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #33: 22 Sep 2012, 15:56 »

Hvem har dog sagt at de kan drille Arsenal, Tottenham og Newcastle? Og hvorfor skal Arsenal sættes i bås med hold i den nederste halvdel af tabellen... Swansea fik en god start på en utrolig billig baggrund. De spiller stadig ganske god fodbold i perioder, men samtidig er både forsvaret og målmanden helt horribel(t) - de har virkelig ingen taktisk snilde overhovedet og målmanden ved ikke hvordan man stopper en bold og holder på den. Som det ser ud, så kommer Swansea til at ligge omkring 13.-14. pladsen. Michu har startet godt, men der kan ikke være tvivl om at Cazorla bliver årets køb.
Haha, rolig Gazlgor, jeg er på din side. Jeg henviser blot til starten af tråden, hvor folk forvandlede sig til en flok momentale fanboys af Laudrup og hans spanske legion, der sejrede stort i de første par kampe.

Jeg tror Swansea vil kunne drille hold som Arsenal, Liverpool og Tottenham.

Michu bliver årets køb. Han er satme farlig

7-0 som det hedder indtil videre er fuldstændig vanvittig, ligemeget om kampene har været tætte eller ej. Swansea har et koncept som fungerer så godt, at de kan ende rigtig højt oppe i tabellen i år.

Kort sagt, du mener Swansea er et tegneserie hold der kommer til at lægge imellm 10-20 pladsen, mens vi er en del andre der mener, Laudrup har fundet et hold der passer ham godt. Oven i købet så godt at han, nok rammer en top 10, men vi må se når sæsonen er ovre, hvem der kommer til at grine af de andre Wink
Logged


Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #34: 22 Sep 2012, 19:54 »

Michu kunne da også sagtens have scoret i dag Smiley. Så ja, det kan han da sagtens nå at blive.
Logged

Manchester United

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #35: 23 Sep 2012, 10:23 »

Haha, rolig Gazlgor, jeg er på din side. Jeg henviser blot til starten af tråden, hvor folk forvandlede sig til en flok momentale fanboys af Laudrup og hans spanske legion, der sejrede stort i de første par kampe.


Ingen tvivl om at jeg er fan af Michael Laudrup - men jeg har nu altid henvist til hans tid som fodbold spiller og ikke fremhævet hans manager karriere.

Jeg nævner at Swansea kan drille hold som Arsenal, Tottenham og Newcastle og det tror jeg stadig på ikke mindst hvis de finder det spil frem vi så i de første kampe.

Som jeg selv skrive så bliver det interessant at se om Laudrup kan justere på hans taktik og om han kan motivere truppen yderligere for det bliver nødvendigt.

Jeg ved ikke om Michu bliver året køb... hvordan regnes det iøvrigt ud evne kontra pris ?
Jeg tror han bliver en kæmpe succes... hvilket han allerede er idet han har sikret Swansea point - klubbens målsætning er at overleve og spille godt fodbold og jeg kan godt se Swansea i top 10..

Alt afhænger af om Laudrup får holdet til at spille sammen igen - de seneste 2 kampe har vist at forsvars spillet er til 4 division og den ellers normalt velspillende målmand fumler rundt - der spilles for langsom og den bevægelighed der var i de første kampe er væk helt væk...der er ikke mange at spille for bold holderen og derfor er det meget let at ligge et pres på Swansea højt oppe på banen og så er det katastrofalt med det forsvars spil de har.

Jeg syntes stadig det er interessant at følge en dansk træner i PL.... men at kalde mig selv Swansea fan er nok at gå for vidt.... og kalde mig fan boy af Laudrup er både umodent, uintelligent og usandt

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #36: 29 Sep 2012, 14:40 »

 Rullende Øjne Stoke - Swansea den kamp havde vi ikke fået lov at se hvis ikke Laudrup havde være i Swansea  ticked off

Kunne godt have tænkt mig at se en anden kamp på PL TV... og det er netop det jeg vil gøre..længe leve viasat play Wink

Swansea står nu overfor en svær modstander og trænger til at hente point - det bliver svært i Stoke og jeg tror desværre Laudrup magien er væk og at vi nu ser det reelle niveau Swansea besidder og realistisk set skal Swansea være tilfredse med 1 point.

Spillet er et andet problem for Swansea... det har ikke være seværdig i de sidste par kampe og holdet virker til ikke helt at spille sammen..noget går galt når de møder hold som sætter dem under pres og det er det vi vil se Stoke gøre idag... Laudrup går nogle hårde måneder i møde.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #37: 29 Sep 2012, 17:59 »

Swansea er kommet ned på jorden og der var ikke meget positivt at tage med fra Stoke kampen.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #38: 30 Sep 2012, 08:13 »

Laudrup er bekymret, ja det ville jeg også være efter de sidste 3 kampe  Wink http://sporten.tv2.dk/2012-09-29-laudrup-bekymret-efter-nyt-nederlag?forside

Mennu venter 2 hjemmekampe hvor Swansea får mulighed for at spille deres fodbold og her skal der vel hentes 6 point.

06/10 Swansea-Reading

20/10 Swansea-Wigan   

Taber Laudrup de næste 2 kampe så tør jeg godt bruge ordet krise og så vil i den danske del af sports pressen begynde at komme rygter om fyring.

Logged

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #39: 30 Sep 2012, 10:12 »

Yeah, sad og så kampen i går og Swansea havde ikke meget at byde på. Man må håbe at deres nye hollandske back er klar til at spille, da Ben Davies ikke just gjorde en god figur i går.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #40: 04 Okt 2012, 16:14 »

ØV, så får vi ikke lov til at se Swansea - Reading på lørdag på 6´eren. (Wink)

Ej. Hvis Michael Laudrup ikke henter 6 point i de næste 2 kampe (Reading og Wigan), kan man virkelig begynde at tale om krise i klubben. Men det burde heller ikke være umuligt at gøre det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #41: 04 Okt 2012, 16:18 »

Krise? Klubben er 4 point over nedrykning allerede nu? De prøver stadig at etablere sig som PL klub.. Hvad pokker regner folk med de skal? top 10 og op? .. Nej, de er langt fra i krise ..
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #42: 04 Okt 2012, 16:21 »

Krise? Klubben er 4 point over nedrykning allerede nu? De prøver stadig at etablere sig som PL klub.. Hvad pokker regner folk med de skal? top 10 og op? .. Nej, de er langt fra i krise ..
Hvis de taber de 2 kampe synes jeg nu godt man kan sige det. Så vil de heller ikke være langt over nedrykningsstregen. Og det er altså to hjemmekampe de har.
Men jeg tager måske sidste sæsons præstationer for meget i betragtning.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #43: 04 Okt 2012, 16:23 »

Men jeg tager måske sidste sæsons præstationer for meget i betragtning.

Det synes jeg .. Men jo, selvfølgelig skal de hente deres point på hjemmebane .. men lige frem at sige det er krise, synes jeg er lidt vildt Smiley
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #44: 06 Okt 2012, 16:48 »

 Ubeslutsom enjoy Laudrup.. hmm Swansea spiller ide forladt, uden gnist og alt alt for langsomt - de er ikke i nærheden at vinde kampe på denne måde og hvad hjælper det at de har bolden 65 % når de er bagud med 0-2 efter 45 min.

Reading er et af de hold Swansea skal slå men det kommer kun til at ske hvis Laudrup kan forvandle dem til krigere i pausen.. og kan han det ?
Logged

YNWA

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010