home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:20:12 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Indlæg: 1132724 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20214 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #30: 30 Nov 2006, 14:54 »

Lad os prøve at sætte navn på hvilke hold de støtter, dem som kan lide ham, og dem som ikke kan, så tror jeg at vi ville se en tydelig tendens..
Om du prøver at være neutral eller ej er en stor gåde for mig, hvis det er tilfældet, er det desværre mislykkedes. Du er jo ikke en tand bedre end alle andre i dit indlæg. Det kan selvfølgelig også være, at du bevidst har valgt at se det ud fra en Arsenal supporters synsvinkel. Det skal jeg ikke kunne sige.  Rullende Øjne

Mht. Ronaldo:
Han har IMO ændret sig en del siden EM, og filmer ikke så meget som tidligere. Bevares han filmer da stadig, men det er der jo efterhånden så mange der gør. Jeg elsker at se ham spille, hans teknik er dybt imponerende, synes jeg. Der bliver herinde sagt, at han er alt for umoden osv. Husk dog lige på: Manden er ung endnu, da Ronaldinho var på hans alder, lavede han også en del lort, samt at lave denne dersens ting med at drible en mand igen, fordi han kan. Ronaldo er endnu ung, og har masser af tid til at udvikle til verdens måske bedste kantspiller. Om det så nogensinde vil lykkes, er jeg ikke sikker på. Mht. Ronaldos attitude: Han er da lidt blærerøvs agtig, selvfølgelig. Men igen, han er ung! Og jo, jeg kan heller ikke lide at se på fx Hån til publikum, det bør han selvfølgelig smide af sig. Men på den anden side, hvor mange publikummer håner ikke lige ham? Hvor mange rækker fuck til ham? Mange, vil jeg tro... Og selvom det ikke er en undskyldning, bør man da som fan også have lidt forståelse for "Du høster hvad du sår". Så kan man selvfølgelig dreje den igen og sige: Jamen han er prof fodboldspiller, og bør derfor være meget mere professionel over for sådanne situationer. Og til sidst, til alle jer der kalder Ronaldo et tudefjæs, og gør ham dårlig pga. det, kan jeg slet ikke forstå. At han græder, viser jo bare hvor meget han går op i det han laver, og hvor meget det betyder for ham. Og Rooland, fordi han græder nu, kan han ikke blive anfører om 3,4 eller 5 år? Det er noget værre pis. Om han så græder til den tid, er jo komplet ligegyldigt, og har absolut ingenting at gøre med hans anfører egenskaber, udover at han viser sin "sorg".
Om han så besidder anfører egenskaber, ved jeg ikke.. Men jeg synes bare det er forkert at "cutte" ham fra, pga. han har fældet en tåre eller to.

Dog ville jeg ønske Ronaldo skiftede til spansk fodbold, for det første synes jeg han passer bedre til spillestilen der, og for det andet ville han så ikke kunne hjælpe United i PL, hvilket jo ville være en fryd for mig, som Liverpool supporter.  ticked off

Mvh. En stolt Liverpool FC fan! Smiley
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #31: 30 Nov 2006, 15:09 »

Om du prøver at være neutral eller ej er en stor gåde for mig, hvis det er tilfældet, er det desværre mislykkedes. Du er jo ikke en tand bedre end alle andre i dit indlæg. Det kan selvfølgelig også være, at du bevidst har valgt at se det ud fra en Arsenal supporters synsvinkel. Det skal jeg ikke kunne sige.  Rullende Øjne

Mht. Ronaldo:
Han har IMO ændret sig en del siden EM, og filmer ikke så meget som tidligere. Bevares han filmer da stadig, men det er der jo efterhånden så mange der gør. Jeg elsker at se ham spille, hans teknik er dybt imponerende, synes jeg. Der bliver herinde sagt, at han er alt for umoden osv. Husk dog lige på: Manden er ung endnu, da Ronaldinho var på hans alder, lavede han også en del lort, samt at lave denne dersens ting med at drible en mand igen, fordi han kan. Ronaldo er endnu ung, og har masser af tid til at udvikle til verdens måske bedste kantspiller. Om det så nogensinde vil lykkes, er jeg ikke sikker på. Mht. Ronaldos attitude: Han er da lidt blærerøvs agtig, selvfølgelig. Men igen, han er ung! Og jo, jeg kan heller ikke lide at se på fx Hån til publikum, det bør han selvfølgelig smide af sig. Men på den anden side, hvor mange publikummer håner ikke lige ham? Hvor mange rækker fuck til ham? Mange, vil jeg tro... Og selvom det ikke er en undskyldning, bør man da som fan også have lidt forståelse for "Du høster hvad du sår". Så kan man selvfølgelig dreje den igen og sige: Jamen han er prof fodboldspiller, og bør derfor være meget mere professionel over for sådanne situationer. Og til sidst, til alle jer der kalder Ronaldo et tudefjæs, og gør ham dårlig pga. det, kan jeg slet ikke forstå. At han græder, viser jo bare hvor meget han går op i det han laver, og hvor meget det betyder for ham. Og Rooland, fordi han græder nu, kan han ikke blive anfører om 3,4 eller 5 år? Det er noget værre pis. Om han så græder til den tid, er jo komplet ligegyldigt, og har absolut ingenting at gøre med hans anfører egenskaber, udover at han viser sin "sorg".
Om han så besidder anfører egenskaber, ved jeg ikke.. Men jeg synes bare det er forkert at "cutte" ham fra, pga. han har fældet en tåre eller to.

Dog ville jeg ønske Ronaldo skiftede til spansk fodbold, for det første synes jeg han passer bedre til spillestilen der, og for det andet ville han så ikke kunne hjælpe United i PL, hvilket jo ville være en fryd for mig, som Liverpool supporter.  ticked off

Mvh. En stolt Liverpool FC fan! Smiley


Hørt. Er enig med det du siger ZhotLog. Godt sagt og flot sagt som LFC fan Thumbs Up
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #32: 30 Nov 2006, 15:14 »

Det var så ikke lige der, hvor jeg ville have at tråden skulle vade hen imod......  Skuffet

MEN: Det er jeres synspunkter og nu kommer der et til fra mig:

Han er en arrogant stodder, men hvorfor skulle han ikke også have lov til det? Huh

Manden kan nogle ting, som mange andre fodboldsspillere ville myrde for at kunne, han kan li' at vise "the crowd" hvad han kan og så lad ham da gøre det.....

Han udfordrer bare folks forsnævrede tankegang og det er SÅ befriende at se på.....

Underskrevet: en Arsenal fan Wink
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #33: 30 Nov 2006, 15:53 »

Jeg tror at vi nogle gange glemmer at Fodboldspillere er ligesom os mennesker... de tørrer også røv når de har skidt... hvis der sad 10.000 og svinede dig lige op i hovedet så tror jeg også du ville reagere ved at give fuck finger eller ligende... det er selvfølgelig ikke okay at gøre det, men ville du kunne lade vær,,, jeg sys han er en spektakulær fodbold spillere som laver alle de detaljer som man burde elske at se. at han græder efter en EM finale i en alder af 18-19 år.er sgu da ikke underligt eller pivet.. Jeg tror ikke jeg ville kunne lade være med at blive utroligt sur og ked af at tabe til et skide irriterende hold som grækenland,og det er en vigtigt detalje at huske han var med i en i en EM finale og portugal kan takke ham meget for at de var i den finale.. Med hensyn til film synes jeg ikke han er så slem,,, mange filmer og Ronaldo bliver et nemt offer da han man ikke har noget dårligt på ham. jeg mener ikke han er haalv så slem som Robben og Drogba... men fordi man ikke har noget på ham kan man altid svine ham ved at sige at han filmer og er en usympatisk filmer... Giv dog drengen en chance.. jeg tror på han opnår at blive verdens bedste spiller...  Djævel
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #34: 30 Nov 2006, 16:00 »

kender alt til ham mit største idol kender alle hans finter og driblinger faktisk hører han til i den italienske serie a der ku han være bedst
men han skal blive i united for der hører han altså til !
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #35: 30 Nov 2006, 16:10 »

kender alt til ham mit største idol kender alle hans finter og driblinger faktisk hører han til i den italienske serie a der ku han være bedst
men han skal blive i united for der hører han altså til !

Hva' skulle han da dér? HuhHuhHuh
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #36: 30 Nov 2006, 16:31 »

Man kan efterfølgende se på situation og sige, at det ikke var i orden. Muligvis det, jeg skulle have skrevet.

Ja, det lyder meget bedre Wink

Du ser ikke alle Uniteds kampe det nægter jeg simpelthent at tro på du gør. Ronaldo er blevet langt bedre til at ikke at smide sig til højre og venstre i denne sæson. Ja han gør det da stadigvæk men sådan er han bare. Ja men sidder da også og bliver irritert eller det gør jeg ihvertfald når man kan se at hvis han ikke havde smidt sig kunne der måske været blevet mål til United hvis han var forstat sit løb men det jo alt sammen kun teori. Alle hold har spiller som smider sig for at vinde et straffespark eller et frispark på et farligt sted. Jo og Arsenal gør det også.

Hvornår søren er det lige at jeg har sagt at jeg ser alle Uniteds kampe? Jeg ser Uniteds kampe når Arsenals ikke er samtidig, og så må du finde et kampprogram frem og se hvor mange gange United har spillet på et andet tidspunkt end Arsenal, for jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har et eksakt tal, som man åbenbart skal have for at få lov til at deltage i en diskussion.
Men godt at du i det mindste kan se at det er irriterende at han smider sig og det koster en chance.. Det er da en begyndelse Wink Og ja, selvfølgelig smider Arsenals spillere sig en gang imellem, men jeg vil vove at påstå (selvom jeg nok bliver jordet nu af alle jer Man Utd fans) at det ikke er så slemt som f.eks. Man Utd og Chelsea. Der er mange hold i PL som
ikke forsøger sig specielt meget at snyde sig til frispark (endda i ufarlige situationer), men på den front er lige de to hold, en tand "bedre" end de andre. Drogba og Robben filmer lige så meget som C. Ronaldo, og derfor kan jeg heller ikke lide dem, men nu er det jo ikke just dem som tråden handler om. Den handler om C. Ronaldo, og han smider sig også overordentligt meget. Eller gjorde ihf. Læg venligst mærke til at jeg ikke nævner hverken Sp*rs eller Liverpool i denne sammenhæng, så nej, det er ikke kun fordi jeg ikke kan lide holdene, jeg kan heller ikke just fordrage Spurs Wink

Om du prøver at være neutral eller ej er en stor gåde for mig, hvis det er tilfældet, er det desværre mislykkedes. Du er jo ikke en tand bedre end alle andre i dit indlæg. Det kan selvfølgelig også være, at du bevidst har valgt at se det ud fra en Arsenal supporters synsvinkel. Det skal jeg ikke kunne sige. Rullende Øjne

Haha, nej jeg prøver da ikke at være neutral, det er vel stortset umuligt når man er så interesseret i Engelsk fodbold som jeg nu engang er Wink Jeg ser det da fra min egen synsvinkel, og det kan da vel nok være at jeg også har nogle briller på. Pointen var sådanset at man selvfølgelig kan se hvem der forsvarer C. Ronaldo helt haleløst, og hvem der afskyr ham som pesten (og endda skriver hårdere om ham end jeg gør Opstemt).

Jeg synes dog at du er fantastisk til at være neutral i dine mening Zhotlog, eftersom du først kommer med den ene mening, og derefter drejer om og kommer med en anden mening, på den måde får du ikke trådt nogen over tæerne, som man ellers utroligt let kan komme til...... Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #37: 30 Nov 2006, 16:41 »

Ja, det lyder meget bedre Wink

Hvornår søren er det lige at jeg har sagt at jeg ser alle Uniteds kampe? Jeg ser Uniteds kampe når Arsenals ikke er samtidig, og så må du finde et kampprogram frem og se hvor mange gange United har spillet på et andet tidspunkt end Arsenal, for jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har et eksakt tal, som man åbenbart skal have for at få lov til at deltage i en diskussion.
Men godt at du i det mindste kan se at det er irriterende at han smider sig og det koster en chance.. Det er da en begyndelse Wink Og ja, selvfølgelig smider Arsenals spillere sig en gang imellem, men jeg vil vove at påstå (selvom jeg nok bliver jordet nu af alle jer Man Utd fans) at det ikke er så slemt som f.eks. Man Utd og Chelsea. Der er mange hold i PL som
ikke forsøger sig specielt meget at snyde sig til frispark (endda i ufarlige situationer), men på den front er lige de to hold, en tand "bedre" end de andre. Drogba og Robben filmer lige så meget som C. Ronaldo, og derfor kan jeg heller ikke lide dem, men nu er det jo ikke just dem som tråden handler om. Den handler om C. Ronaldo, og han smider sig også overordentligt meget. Eller gjorde ihf. Læg venligst mærke til at jeg ikke nævner hverken Sp*rs eller Liverpool i denne sammenhæng, så nej, det er ikke kun fordi jeg ikke kan lide holdene, jeg kan heller ikke just fordrage Spurs Wink

Haha, nej jeg prøver da ikke at være neutral, det er vel stortset umuligt når man er så interesseret i Engelsk fodbold som jeg nu engang er Wink Jeg ser det da fra min egen synsvinkel, og det kan da vel nok være at jeg også har nogle briller på. Pointen var sådanset at man selvfølgelig kan se hvem der forsvarer C. Ronaldo helt haleløst, og hvem der afskyr ham som pesten (og endda skriver hårdere om ham end jeg gør Opstemt).

Jeg synes dog at du er fantastisk til at være neutral i dine mening Zhotlog, eftersom du først kommer med den ene mening, og derefter drejer om og kommer med en anden mening, på den måde får du ikke trådt nogen over tæerne, som man ellers utroligt let kan komme til...... Wink

 Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #38: 03 Dec 2006, 12:42 »

Af de kampe, jeg har set med United i år, har han overhovedet ikke filmet sig til noget.

Jeg kan ikke lade være med at spørge, så du kampen i går? Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #39: 03 Dec 2006, 12:56 »


Jeg synes dog at du er fantastisk til at være neutral i dine mening Zhotlog, eftersom du først kommer med den ene mening, og derefter drejer om og kommer med en anden mening, på den måde får du ikke trådt nogen over tæerne, som man ellers utroligt let kan komme til...... Wink

Ja der er nogen der kan Opstemt Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #40: 03 Dec 2006, 13:16 »

Som person bryder jeg mig ikke synderligt meget om ham. Jeg er ligeglad med, at han engang har grædt efter en tabt EM-finale. Det viser kun, at han ikke kun er i sporten for berømmelsen, men fordi han elsker det. Tværtimod er der i mine øjne noget galt med mennesker, der kan nedgøre en person på det grundlag.

At han filmer er et stort negativt træk. Det er intet specifikt Ronaldo-fænomen, for der er sgu så mange, der filmer, men uanset, hvem der gør det, så er det urent, og det hører ikke hjemme i fodbold.

Jeg vil altid se med lidt andre øjne på Ronaldo efter episoden ved VM. Det er simpelthen toppen af usportslighed, at han opfører sig sådan over for en holdkammerat. Det har gjort, at min beundring for ham kun gælder hans spil på banen, for her kan vi vel alle blive enige om, at han er fantastisk.

Og jeg er helt uenig i, at han prøver at runde spillere to gange for at blære sig. Han gør det, fordi han nyder at spille fodbold på den måde, han nu engang gør, hvilket i mine øjne kun er forfriskende at se.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 13:26 af United-styrer » Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #41: 03 Dec 2006, 13:36 »

Jeg kan ikke lade være med at spørge, så du kampen i går? Wink

Ja jan faldt nemt et par gange i går og det bliver der jo heller ikke lagt skjuld på inde i United tråden.. men at det var så vildt som det står rundt omkring på nettet er jo helt ude i skoven.. tængte nok at denne tråd vil blive genoptaget efter kampen igår.. det er sku da utroligt at en mand kan skabe så meget uro
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #42: 15 Dec 2006, 17:27 »

han filmer bare aldrig mer

engang filmede han lidt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #43: 15 Dec 2006, 17:35 »

han filmer bare aldrig mer

engang filmede han lidt
Mon ikke den kommentar skal ses i lyset af, at du lige på et andet forum har skrevet, at du er Dks største C. Ronaldo fan. Så det du her siger, kan jeg simpelthen ikke tage seriøst, da det jo nærmest er 100% påvirket af din attitude som fan af ham.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #44: 15 Dec 2006, 17:57 »

Alle Filmer sgu... men der er så meget fokus på ham at bliver udnævnt Hollywood Star... selvom der er ligeså mange andre der filmer så megetsom ham...
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010