home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 32096 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #225: 26 Mar 2008, 13:05 »

Nej, men hvis Olsen begyndte at udtage et helt hold af inkompetente spillere (ikke langt fra fantasi til virkelighed), skulle han så også bare have "lov" til det? Der er ikke noget galt med at tage imod kritik eller idéer fra andre. MO burde få en åbenbaring om at det KUNNE være at de 90% af befolkningen som er uenige med ham, måske har en pointé, og så lytte til hvad der bliver sagt, og udtage nogle andre spillere - Det kan jo være at han bliver overrasket og de spiller bedre end de amatører han til tider udtager.

Og ja, jeg er enig i at halvdelen af problemet ligger ved DBU fordi at de lader ham sidde.

Jamen hvis han udtager spillere efter hvad folk siger kan han ligeså godt sige op. Men det positive i at han holder fast i den nuværende linie er at han forsvinder hurtigere  Cool

Jeg er også tilhænger af at han tager en masse unge med. Forstår ikke at man ikke har udtaget Schmeichel da alle ved han er fremtidens landsholdsmålmand. Og Risgaard og Enevoldsen har helt klart et stort potentiale men de har mange år endnu.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #226: 26 Mar 2008, 13:07 »

Jamen hvis han udtager spillere efter hvad folk siger kan han ligeså godt sige op. Men det positive i at han holder fast i den nuværende linie er at han forsvinder hurtigere  Cool

Jeg er også tilhænger af at han tager en masse unge med. Forstår ikke at man ikke har udtaget Schmeichel da alle ved han er fremtidens landsholdsmålmand. Og Risgaard og Enevoldsen har helt klart et stort potentiale men de har mange år endnu.

Ja, hvis han udtog ALLE spillere fordi folk sagde det... Men det skader ikke at lytte til kritikken, og indrette sig en smule efter det, og droppe nogle af de åndssvage idéer han render rundt med.. Og ja, jeg er enig i at det ville være oplagt at brueg Schmeichel en dag som i dag
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #227: 26 Mar 2008, 13:13 »

Ja, hvis han udtog ALLE spillere fordi folk sagde det... Men det skader ikke at lytte til kritikken, og indrette sig en smule efter det, og droppe nogle af de åndssvage idéer han render rundt med.. Og ja, jeg er enig i at det ville være oplagt at brueg Schmeichel en dag som i dag

Egentlig forstår jeg ikke at han, som du siger, ikke bruger en kamp som i dag til at teste andres mening af. For hvis ikke de spillere præstere godt nok får han lidt arbejdsro. For det giver på en måde ingen mening at bruge spillere han har set masser af gange før.
Logged


ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #228: 26 Mar 2008, 13:26 »

Nej det er ikke det jeg skriver. Men hvis han ikke mener at der er nogle spillere fra AAB eller andre jyske klubber han kan bruge skal han da ikke udtage dem. Så kunne man lige så godt lave en afstemning hver gang der var landskamp så befolkningen sætter holdet.
Den her sag startede med at alle var sure fordi han ikke udtog Enevoldsen. Så blev alle sure fordi han aldrig var i Aalborg. Så blev alle sure fordi han aldrig er i Jylland og nu er alle sure fordi der er for lidt jyder på holdet. Det er jo ren gætteri at sige at han ikke vil udtage spillere pga. deres klubtilhørsforhold.

I det hele taget er hele sagen til grin. Synes jeg.

Til Bakko:
Thyge har spillet skidt på det seneste. Reid er skadet. Farlige Frank måske ja men for meget Jon Dahl type. Resten kunne jeg godt være enig med dig i  Smiley

Det er ikke MO opgave at mene; han skal vide, hvem de bedste spillere er! Det kan han ikke vide, når han stort set aldrig viser sig udenfor Københavnsområdet, og sjældent give spillere fra andre klubber chancer i ligegyldige træningskampe.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #229: 26 Mar 2008, 13:27 »

Bortset fra at han ser de fleste af kampene på tv.
Logged



sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #230: 26 Mar 2008, 13:37 »

Det er ikke MO opgave at mene; han skal vide, hvem de bedste spillere er! Det kan han ikke vide, når han stort set aldrig viser sig udenfor Københavnsområdet, og sjældent give spillere fra andre klubber chancer i ligegyldige træningskampe.



Ja. Men lige for at understrege: Jeg er ikke enig i olsens udtagelse. Men man kan ikke brokke sig før efter kampen. Hvis de spiller en superkamp er så har han gjort det rigtige. Hvis de spiller en lorte kamp kan brokke sig. Men åbenbart er han ikke enig med jyderne. Jeg er sikker på at dem der fortjener det får chancen på landsholdet på et tidspunkt. Måske bruger han denne kamp til at give et par af spillerne en sidste chance. Det er jo ikke utænkeligt at en Niclas Jensen har fået at vide at han nu får en sidste chance for at vise at han hører til på landsholdet, for på sine bedste dage er han god nok. Desværre er der efterhånden langt mellem de dage.
Logged


AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #231: 26 Mar 2008, 13:44 »

Nu siger jeg ikke at der skal nogle AGF'ere på holdet i dag.. men om så hele det nuværende landshold spillede i AGF ville han ikke tage en eneste af dem med.. Han hader AGF og en landstræner skal ikke hade nogle klubber overhovedet..!

Han er en nar der kun tænker på spillere fra udlandet eller dem på sjælland.. Pt. er det kun Mikkel Thygesen fra jylland! Det er satme en ommer Morten Olsen..

For der er flere af de spillere der, der aldrig burde se den rød hvide trøje så nært som på tv så ringe er de.. Så det er helt skidt..

Læs desuden det her:
http://www.stiftenblog.dk/showpost.asp?bid=960&pid=8021

-Glimrende artikel hvor Jan glimrende fortæller sandheden!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #232: 26 Mar 2008, 13:53 »

Nu siger jeg ikke at der skal nogle AGF'ere på holdet i dag.. men om så hele det nuværende landshold spillede i AGF ville han ikke tage en eneste af dem med.. Han hader AGF og en landstræner skal ikke hade nogle klubber overhovedet..!

Han er en nar der kun tænker på spillere fra udlandet eller dem på sjælland.. Pt. er det kun Mikkel Thygesen fra jylland! Det er satme en ommer Morten Olsen..

For der er flere af de spillere der, der aldrig burde se den rød hvide trøje så nært som på tv så ringe er de.. Så det er helt skidt..

Læs desuden det her:
http://www.stiftenblog.dk/showpost.asp?bid=960&pid=8021

-Glimrende artikel hvor Jan glimrende fortæller sandheden!

Ja men han kan da ikke mene at Michael Jakobsen skulle have Leons plads! MJ skal have Niclas Jensens plads. Det er da fordi han udtager Randrup der kan overtage William Kvists plads som kan tage Leons plads på def midt
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #233: 26 Mar 2008, 14:02 »

Nu siger jeg ikke at der skal nogle AGF'ere på holdet i dag.. men om så hele det nuværende landshold spillede i AGF ville han ikke tage en eneste af dem med.. Han hader AGF og en landstræner skal ikke hade nogle klubber overhovedet..!

Han er en nar der kun tænker på spillere fra udlandet eller dem på sjælland.. Pt. er det kun Mikkel Thygesen fra jylland! Det er satme en ommer Morten Olsen..

For der er flere af de spillere der, der aldrig burde se den rød hvide trøje så nært som på tv så ringe er de.. Så det er helt skidt..

Læs desuden det her:
http://www.stiftenblog.dk/showpost.asp?bid=960&pid=8021

-Glimrende artikel hvor Jan glimrende fortæller sandheden!

Nu er AGF jo heller ikke holdet med de mest prangende resultater eller det mest prangende spil for den sags skyld

Bortset fra at han ser de fleste af kampene på tv.

Man kan ikke følge én spiller, ved at se en kamp på TV, der kommer han jo kun ind i billedet, og så er det svært at f.eks. se hvordan han placerer sig og løbemønstre
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #234: 26 Mar 2008, 14:10 »

I dagens politiken er der faktisk en ganske udemærket artikel om netop dette emne Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #235: 26 Mar 2008, 14:17 »

Pointen var, at det ikke nytter noget at fordreje sandheden og skyde folk alt muligt i skoene. Jeg er heller ikke enig i nogle af hans udtagelser, eller hans spilsystem for den sags skyld, meeen mon ikke han følger med i suppekampene alligevel.
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #236: 26 Mar 2008, 14:42 »

http://forza.dk/index.php/news/show/id=149407 ... Kanon artikel... Jeg er til fulde enig i ALT hvad han skriver...

Hæfter mig bla ved "Morten Olsen erklærer sig selvfølgelig uskyldig. Han bruger de bedste folk uden skelen til hverken geografi eller klubfarver, lyder forklaringen. Selvfølgelig gør han det. Det er hævet over enhver tvivl, at landstræneren udvælger sine landsholdsemner på andet end fodboldmæssige kvalifikationer. At påstå noget andet er noget vrøvl"... Bedre kan det ganske enkelt ikke siges Thumbs Up... Folk der mener noget andet burde efter min mening vågne op til virkeligheden.. Peace.. For m.o har ET bestemt mål... At få dk til at vinde... Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #237: 27 Mar 2008, 16:23 »

Nu ser jeg gerne tråden kommer tilbage til topic. Tag debaten i FCK-tråden til jer der lyster det.
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #238: 27 Mar 2008, 20:27 »

100 % enig.

Synes helt klart Risgård skulle med istedet for Thygesen, hvad har han vist i opstarten?
Naah, der synes jeg faktisk det er fint, at Thygesen er med istedet for.
Men at Enevoldsen ikke er udtaget, det er mig en kæmpe overraskelse..
Jeg venter iøvrigt også på, at Michael Jakobsen bliver udtaget.....
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #239: 27 Mar 2008, 21:11 »

nu vil jeg ikk læse igennem ! men hvorfor ikk en farlig frank ? det er på hans hjemmebane han er i vild form ! og meget bedre end bernburg !
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010