home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Hedeslag - [Juli2008]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hedeslag - [Juli2008]  (Læst 33041 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Marts2008]
« Svar #45: 04 Sep 2008, 22:10 »

Resultaterne lyder vilde og nedtur at det nu går dårligere for dig. Men EN ting, jeg og nogle af mine venner ved støtte mig i er at Raska stinker. På trods af gode stats formår han gang på gang bare at droppe og generelt bare ikke nappe noget som helst. Han er ekstremt dårlig og mine erfaringer med FCM er, skaf straks en ny målmand for han er dog frygtelig!! Dog trist at du nu også skal opleve dette g00n  Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #46: 04 Sep 2008, 22:14 »

Jeg har også hentet Romain Salin, men han er desværre skadet :/
Logged



-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #47: 04 Sep 2008, 22:15 »

Har først lige rigtigt kigget denne blog igennem nu. Jeg kan godt li' at det er set ud fra FM-spillerens synspunkt først og fremmest. Det er også fint sat op og godt skrevet osv. Måske ikke videre konstruktiv kommentar, men hvorfor skrive 10 linjer med vrøvl istedet for bare at formulere sig stille og roligt. Wink Resultaterne er dog noget lort. Jeg har ikke lige fået set om, hvad du har gjort med Lasse Heinze, men brug ham, hvis du stadig har ham. Påtrods af dårlige stats, står han stadig flot af sine stats, men det var så mit spil og ikke dit. Du må da lige forbedre resultaterne. 6-1 til AGF er imponerende - på den meget negative måde! Shockeret

KIU! Wink Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #48: 04 Sep 2008, 22:20 »

Ja det er gået hen og blevet lidt af en tudeblog hehe - sådan er jeg når jeg taber Wink

Lasse Heinze brugte jeg faktisk i starten, da han jo overtaget pladsen IRL, men han er trods alt den værste af de 3 keepere jeg har prøvet. Alt, jeg mener virkelig ALT gik ind.
Logged



Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #49: 04 Sep 2008, 22:32 »

Mon ikke du får det vendt g00n Wink
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #50: 04 Sep 2008, 22:32 »

Ja det er gået hen og blevet lidt af en tudeblog hehe - sådan er jeg når jeg taber Wink

Lasse Heinze brugte jeg faktisk i starten, da han jo overtaget pladsen IRL, men han er trods alt den værste af de 3 keepere jeg har prøvet. Alt, jeg mener virkelig ALT gik ind.
Nå okay...jamen så må du jo bare se om, at du kan stabilisere Raska på en eller anden måde. Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #51: 04 Sep 2008, 22:33 »

Raska kan for min skyld blive solgt - det er Salin jeg satser på skal være god Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [April2008]
« Svar #52: 05 Sep 2008, 19:00 »



Maj2008


-------------------------------------

Resultater:

Vejle 0-1 FCM
FCM 6-2 Esbjerg
FCM 1-1 Horsens
SønderjyskE 1-2 FCM
Randers FC 2-2 FCM
FCM 5-0 OB

-------------------------------------

Slutstilling:

1. FC København - 23-8-2 - 77 p.
-------------------------------------
2. Brøndby - 19-10-4 - 67 p.
3. FC Midtjylland - 15-9-9 - 54 p.
4. AaB - 14-11-8 - 53 p.

-------------------------------------

Topscorere:

Frank Kristensen - 16 mål
Ken Fagerberg - 10 mål
Kim Christensen - 8 mål

-------------------------------------

Første kamp er mod Vejle, en kamp som absolut bare skal vindes. Det bliver den også, utroligt nok bliver det med mindste mulige margin. Endnu engang formår vi ikke at omsætte det massive overtag i både spil og chancer som fortjent, og Jonas Borrings mål kort inde i 2. halvleg bliver kampens eneste.

Mod Esbjerg ser det til gengæld helt anderledes ud. Alt lykkes, og boldene flyver bare ind. Første halvleg ender 3-1, og det samme gør 2. halvleg, hvilket giver et slutfacit på 6-2 i vores favør. Jeg kan ikke være andet end tilfreds.

Men så ryger vi tilbage i den sædvanlige rille igen. Horsens ligger næstsidst, og bør slås nemt på hjemmebane. Efter 4 minutter står der 0-1, og på trods af masser af chancer vil bolden bare ikke ind. Vi skal helt hen til 3 minutter før tid, før spillet forbarmer sig over mig, og indskiftede Miltinho scorer til 1-1 på et flot langskud. 1-1 bliver også slutresultatet, på trods af at statistikken over skud på mål hedder 10-1…

Kampen mod for længst nedrykkede SønderjyskE blev mere lige end ønsket. 1. halvleg sidder vi totalt på, og Ken Fagerberg scorer allerede efter 10 minutter – det bliver dog annulleret. Det tager han sig ikke af, og han har scoret yderligere 2 gange inden halvleg, så føringen lyder på 2-0. I 2. halvleg er SønderjyskE i teten, og får hurtigt reduceret. De hjælper dog ikke sig selv, da de 13 minutter før tid får en mand udvist, og så kan vi let køre sejren hjem.

Randers har været en svær modstander for mig indtil videre, men det virkede ikke sådan denne gang. Frank Kristensen og Ken Fagerberg sørger for at vi fører 2-0 ved halvleg, og så skulle den sådan set bare køres hjem. Det bliver den dog ikke, for 10 minutter inde i 2. halvleg scorer Randers på straffespark, og 20 minutter før tid falder udligningen så. Jublen brød løs da Ken Fagerberg scorer hvad der måtte have været et sejrsmål et minut før tid, men helt uforståeligt annulleres målet, og vi må nøjes med 2-2 i en jævnbyrdig kamp.

Envejstrafik. Så nemt kan sæsonens sidste kamp hjemme mod OB beskrives. FC Midtjylland dominerer fra start til slut, og måltavlen viser til sidst 5-0 efter mål af Ken Fagerberg, Frank Kristensen, Mikkel Thygesen og 2 stykker af indskiftede Kim Christensen. En dejlig afslutning på sæsonen der sikrer os 3. pladsen, da AaB må nøjes med 2-2 ude mod Brøndby.

Status: En sæson med masser af både op- og nedture. Skuffende indsats i både UEFA Cuppen og pokalturneringen, men til gengæld fik vi vist rigtig gode takter i ligaen. At de så ikke blev belønnet er en anden sag, men en 3. plads er såmænd tilfredsstillende nok i første sæson. Brøndby og især FCK var helt suveræne, og der skal ske drastiske ting, hvis man skal fravriste dem de første 2 pladser. Forskellen i økonomierne er astronomiske, hvilket tydeligt kan ses hvis man kigger på hvor mange penge klubberne har brugt på spillere denne sæson. Brøndby har fx købt for £24.000.000 og blot solgt for £475.000. Til sammenligning har jeg måttet sælge spillere for £8.500.000 blot for at kunne købe ind for £2.000.000. Lad os se hvad næste sæson bringer!



Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Maj2008]
« Svar #53: 05 Sep 2008, 19:39 »

Var det 33 kampe?  Shockeret

Jeg havde ikke lige set at du havde opdateret i går, så det var da en rutsjebane at catch up. Mega store nederlag i en måned, hvor alt åbenbart går galt. Jeg kender godt fra vores netspil hvor sur du bliver når du taber, og det kan også læses i din blog. Heldigvis formår du stadig at holde det sobert og argumenterende, i stedet for at skrive med caps og 30 udråbstegn. Så det er stadig en fornøjelse at læse, på trods af bitterheden. Men vilde resultater du fik skabt til sidst, hvilket må give noget håb til næste sæson, hvor målet vel må være at få indskrænket mellemrummet op til BIF og FCK? Kigger du på andre jobs i sommerpausen, eller er det kun spillere der skal skiftes?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Maj2008]
« Svar #54: 05 Sep 2008, 19:43 »

Ja sådan en sæson kan godt gå hurtigt - især når det er mig der spiller!

Jeg har allerede de første 3-4 updates fra den nye sæson liggende, men jeg vil sige at målet var i det mindste at presse de 2 store lidt mere, og forhåbentlig få klemt mig ind på en 2. plads.

Som det kan ses i første indlæg har jeg ikke andre lande med end Danmark, så der bliver ikke tale om at skifte job. Jeg bliver i FC Midtjylland indtil jeg bliver fyret - eller FM09 udkommer!
Logged



Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hedeslag - [Maj2008]
« Svar #55: 05 Sep 2008, 20:02 »

Hvis du har en update, så smid lige en op, vil gerne se hvordan du har forstærket dig  Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Maj2008]
« Svar #56: 05 Sep 2008, 20:37 »

jeg synes det bliver for meget med flere updates om dagen, så hvis jeg husker det kommer næste update i morgen Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Maj2008]
« Svar #57: 06 Sep 2008, 15:01 »



Juni2008


-------------------------------------

Resultater:

Silkeborg 0-9 FCM

-------------------------------------

Selvom ligaen ligger stille denne måned, har den alligevel været ganske interessant.

For det første er endnu en spiller på vej ud af klubben. Det drejer som om Leon Jessen som kun har været backup til Christopher Poulsen som venstre back. Så da Levski kom på banen med et bud på £800.000 + 50% af videresalg, var det meget svært ikke at trykke på ”Accept”-knappen. Jeg regner ikke med at hente nogen som erstatning, da jeg på mit U18-hold har en Jesper Juelsgård rendende som sagtens kan være en lige så god backup som Leon Jessen. Transferen går igennem når vinduet åbner igen 1. juli.

For det andet havde Silkeborg, som endte på en meget sikker førsteplads i Viasat Sport-divisionen, inviteret på venskabskamp, og den takkede jeg ja til. Som nyoprykker – og med pokalnederlaget in mente – forventede jeg en noget mere jævnbyrdig kamp end hvad den blev. Jeg startede endda med en del af reserverne, men det var ikke til at se for ved halvleg viste måltavlen allerede 0-5. I 2. halvleg fortsatte skydeteltet, og Ken Fagerberg (3 mål) og Kim Christensen (4 mål) var med til at gøre sejren så stor som utrolige 9-0. Lad os da håbe at gode resultater i venskabskampe denne gang tyder på gode resultater når ligaen begynder igen…

Sidst men ikke mindst, fik jeg tilbudt en ny kontrakt denne måned. Den takkede jeg naturligvis ja til, så jeg nu har kontrakt til 2010.

« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 15:03 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [Juni2008]
« Svar #58: 08 Sep 2008, 17:50 »



-------------------------------------

Resultater:

FCM 3-0 Torpedo Kutaisi
Torpedo Kutaisi 0-4 FCM

Vejle 1-1 FCM
FCM 2-2 FC København
FCM 5-2 FC Nordsjælland

-------------------------------------

Stilling:

1. AGF 2-0-1 - 6 p.
-------------------------------------
2. FC Midtjylland - 1-2-0 - 5 p.
3. Silkeborg - 1-2-0 - 5 p.

-------------------------------------

Topscorere:

Sebastián Pinto - 6 mål
Rinaldo Cruzado - 3 mål
Ken Fagerberg - 2 mål

-------------------------------------


Juli2008Så er sæsonen i gang! Og den starter med en udmærket måned. 3 sejre og 2 uafgjorte er godkendt, og især nyindkøbet Sebastián Pinto har tryllet. Desværre har det også været nogle dyre point, da både Frank Kristensen, Winston Reid og Jonas Borring er blevet skadet i op mod en måned.

7 minutter. Så lang tid tog det Sebastián Pinto at score sit første mål for FC Midtjylland. Frank Kristensen dobler føringen omkring den halve time, og indskiftede Kim Christensen lukker og slukker kort før tid, så vi for den fortjente sejr, som egentlig godt kunne have været et par mål større.

Kampe mod Vejle skal vindes uanset om det er på udebane eller på hjemmebane – det lykkes ikke denne gang. Sebastián Pinto imponerer igen, og scorer efter 25 minutter målet til 1-0, en stilling som holder til halvleg. I 2. halvleg udligner Vejle dog ufortjent og jeg må nøjes med 1-1 i sæsonpremieren. Et lille kuriosum: Vejle scorede på 50% af deres forsøg på mål, FC Midtjylland scorede på 14% af deres.

FC København er altid favoritter når vi møder dem, men det lader sig som regel ikke vise på banen. Heller ikke denne gang! Det er stik imod spil og chancer at FCK fører 1-0 ved halvleg. Efter blot 6 minutter bliver Frank Kristensen skadet, og jeg bliver nødt til at indskifte Ken Fagerberg. Han takker for tilliden, og med et kvarter tilbage udligner han. Blot 5 minutter senere tror alle at han har bragt os foran, men målet annulleres. Det lader han sig ikke slå ud af, og 3 minutter før tid scorer han et mål som også tæller. Jublen bliver dog kortvarig, for minuttet efter udligner Morten Nordstrand ufortjent. I overtiden formår Ken Fagerberg at ramme overliggeren – nærmere kommer vi ikke, og endnu engang smides point mod et dårligere FCK-hold.

Denne gang skal det være – en sejr skal i hus hjemme mod et svagt FC Nordsjælland-hold. Som sagt så gjort. Nyligt indkøbte Sebastián Pinto er i hopla og scorer 4 mål – 2 indenfor de første 6 minutter og 2 indenfor de sidste 5 minutter. Heldigvis for det, for FC Nordsjælland får vanen tro puttet et par stykker ind. Det hjælper dem dog ikke, for 5-2 er lig med 3 point i skabet til mig!

------------------------------------------------------------------
Transfers ind:

Sebastián Pinto - Santos - £1.800.000
Marcel - Ipatinga - £825.000

Transfers ud:

Leon Jessen - Levski - £800.000
------------------------------------------------------------------

Med en 3-0-sejr i bagagen fra på hjemmebane bør pladsen i næste runde være sikret, men som vi så sidste sæson ved man aldrig med den slags… Der var dog aldrig tvivl om udfaldet i denne kamp. Rinaldo Cruzado x 2, Danny Califf og Jonas Borring sørger for en komfortabel 4-0-sejr, og vi er videre til næste runde med samlet 7-0.

Status: På vej mod en god sæson? På trods af irriterende pointtab mod Vejle og FCK har vi stadig ikke tabt, og det virker ikke til at det er et problem at score mål. Hvis der lige kan komme lidt bedre styr på forsvaret kunne fremtiden godt tegne lys.

Sebastián Pinto bliver kåret til juli måneds bedste spiller – fortjent nok med 5 mål i 3 ligakampe.


Logged



Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Hedeslag - [Juli2008]
« Svar #59: 08 Sep 2008, 17:58 »

Undskyld jeg lige bryder ind i din blog, men må man spørge hvilken font du bruger?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010