home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Hedeslag - [Juli2008]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Hedeslag - [Juli2008]  (Læst 32814 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Hedeslag - [Juli2008]
« : 19 Aug 2008, 22:47 »

Hedeslag


Velkommen til en lille blog fra min side. Den bliver ikke fyldt med grafik, da jeg simpelthen ikke har kvalifikationerne til det, og opsætningen bliver sikkert heller ikke noget at råbe hurra for. Det kan jo være det bliver bedre henad vejen, efterhånden som jeg får lidt øvelse i det. Måden jeg fortæller på bliver ikke en lang velfortalt historie - det bliver derimod korte skriftlige updates, der fokuserer på resultaterne, statistikken og præstationerne. Jeg regner med en update pr. måned i spillet, og tiden mellem updatesene kommer nok til at variere, da lysten/tiden til at spille kommer og går. Jeg laver det ene og alene for min egen skyld, så folk må læse med om de vil, og om der kommer kommentarer eller ej, er helt op til eventuelle læsere.

Som nogen måske har gættet ud fra overskriften, har jeg valgt at spille med mit favorithold i Danmark - FC Midtjylland, og jeg er den type som spiller et spil ret hurtigt - jeg går ikke ret meget i dybden med træning, taktik osv., for mig handler det mest bare om at få spillet kampene!

Det første indlæg her kommer udelukkende til at handle om opsætningen af spillet, og en præsentation af truppen.



Patch: 8.0.2 | Database: Rooland's Update | Ligaer: Danmark, 2. division og opefter


1. holdstruppen 2007/08:

16Martin Raska
25 Lasse Heinze

3 Kolja Afriyie
4 Danny Califf
5 Maros Klimpl
15 Christopher Poulsen
18 Filip Marcic
19 Leon Jessen
20 Kristian Ipsa
22 Ibrahim Gnanou
29 Winston Reid

7 Claus Madsen
8 Jonas Borring
9 Gheorghe Florescu
10 Mikkel Thygesen
11 Petter Furuseth-Olsen
21 Danny Olsen
27 Adigun Salami

12 Kim Christensen
23 Frank Kristensen
24 Ken Fagerberg
30 Baba Collins
39 Jude Nworuh


Juli2007 | August2007 | September2007 | Oktober2007 | November2007 | December2007 | Januar2008 | Februar2008 | Marts2008 | April2008 | Maj2008 | Juni2008 | Juli2008
« Seneste Redigering: 08 Sep 2008, 17:51 af g00n » Logged



Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #1: 19 Aug 2008, 22:54 »

Verdamt, dem ville jeg jo også lige starte en blog med Smiley dåhme! GL g00n!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #2: 19 Aug 2008, 22:56 »

Jamen så var der jo endnu en god grund til at jeg gjorde det Wink
Logged



Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #3: 19 Aug 2008, 22:57 »

Jamen så var der jo endnu en god grund til at jeg gjorde det Wink
enig! Wink Mon ikke jeg starter en alligevel MWAHAHAHAHAAHa! (ha) Opstemt crazy
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #4: 19 Aug 2008, 22:58 »

Jeg kan egentligt godt lide din opstilling g00n! Hvad jeg til gengæld ikke er så vild med er de der 'serif'-skrifttyper; vælg hellere en sans-serif - som fx Tahoma, eller Verdana - da det, i mine øjne, skaber et bedre overblik! Og det har aldrig været en fordel, at det ligner noget, der er skrevet på en skrive maskine!
Selv har jeg netop siddet og overvejet at være FCM, men droppede dem da jeg synes deres offensiv var for stærk (jeg er typen der laver mange indkøb Opstemt) ..

Med held og lykke, og hvis du lover at ændre skrifttypen vil jeg da være fast læser - men vil jeg nok anyway! Smiley
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #5: 19 Aug 2008, 23:01 »

Tak for feedbacken C^R. Mht. skrifttypen valgte jeg bevidst Courier New til overskriften, da det er samme type som i FC Midtjyllands logo. Derefter gennemgik jeg alle de skrifttyper jeg havde i Word, og valgte den jeg synes så bedst ud - overvejede da også både Verdana og Tahoma, men jeg syntes det var for 'ordinært' Wink

Og jeg har nu altid godt kunne lide skrifttyper der ligner maskinskrift lidt...
Logged



C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #6: 19 Aug 2008, 23:11 »

Tak for feedbacken C^R. Mht. skrifttypen valgte jeg bevidst Courier New til overskriften, da det er samme type som i FC Midtjyllands logo. Derefter gennemgik jeg alle de skrifttyper jeg havde i Word, og valgte den jeg synes så bedst ud - overvejede da også både Verdana og Tahoma, men jeg syntes det var for 'ordinært' Wink

Og jeg har nu altid godt kunne lide skrifttyper der ligner maskinskrift lidt...

Tror det er alderen, der trykker. crazy
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #7: 19 Aug 2008, 23:12 »

Det skal jeg ikke udelukke!
Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #8: 20 Aug 2008, 04:19 »

Er spændt på hvad du kommer frem med her g00n, men nu kan du så godt tage dig sammen til at smide en update op Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Hedeslag
« Svar #9: 20 Aug 2008, 07:03 »

Det ser jo rigtig godt ud Martin! Spændende at høre om holdet fra FC Midtjylland, som jeg var gigantisk fan af i en periode. Var nok i perioden 9-12 år, men det er lige så langsomt blevet forsvundet. Det er dog ubetinget, det hold, jeg holder anden mest med i Danmark, hvorfor denne blog bliver skøn at læse.

Synes at opsætningen er fremragende, ikke alt for meget lir, bare lige på og hårdt - det kan jeg godt lide. Næste update bliver forhåbentlig lige så god, som din indledning - eller det vil næsten være for meget af det gode. Men flot blog, som jeg håber kører på, uden nogen form for hedeslag (pauser). ;-)

I øvrigt, har du så en indkøbspolitik?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #10: 20 Aug 2008, 08:53 »

Tak til jer begge!

JS: Der kommer en update i aften engang - jeg fik spillet første måned færdig ganske sent i aftes, men mente ikke lige jeg havde tid til at lave update, da det tog pænt lang tid bare at stille det første indlæg op Tunge

Cesc: Ikke nogen decideret indkøbspolitik fra starten i hvert fald.. Jeg regner ikke med at købe ret meget ind i 1. sæson da jeg synes truppen er ganske god. En enkelt eller 2 bliver det måske til, og i så fald foretrækker jeg at købe skandinaver..
Logged



dasmessi
Gæst
 
Sv: Hedeslag
« Svar #11: 20 Aug 2008, 09:01 »

Lyder spændende med en FC Midtjylland blog. Ser da frem til det, og læser med. God trup! Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #12: 20 Aug 2008, 17:34 »



-------------------------------------

Resultater:

Skjold 0-4 FCM
LFA 0-3 FCM
FCM 1-1 Fenerbahce

FCM 3-1 Ararat Yerevan

FCM 1-4 FC København
FC Nordsjælland 2-3 FCM
AaB 1-0 FCM

-------------------------------------

Stilling:

1. FC København - 3-0-0 - 9 p.
-------------------------------------
7. Esbjerg fB - 1-0-2 - 3 p.
8. FC Midtjylland - 1-0-2 - 3 p.
9. Randers FC - 1-0-2 - 3 p.

-------------------------------------

Topscorere:

Baba Collins - 4 mål
Frank Kristensen - 3 mål

-------------------------------------


Juli2007Kun 3 ligakampe inde i første sæson, og jeg er allerede blevet mindet kraftigt om hvorfor jeg lidt havde mistet lysten til at spille FM2008. Det har med andre ord været en lortemåned.

Første betydende kamp ender med en 3-1 sejr på hjemmebane over upåagtede Ararat Yerevan i UEFA-Cup kvalifikationen. Det holdt dog hårdt, da Yerevan med et kvarter tilbage udligner til 1-1 via deres første skud på mål. I løbet af de sidste 10 minutter fuldender Baba Collins dog sit hattrick, og sikrer os et fornuftigt udgangspunkt inden returopgøret.

Ilddåben i SAS-ligaen er hjemme mod FC København. På trods af et massivt overtag i min favør, står de utrolige cifre 0-4 på måltavlen ved halvleg – FCK har haft 4 skud på mål. I 2. halvleg fortsætter bombardementet mod københavnernes mål, men trods mere end dobbelt så mange skudforsøg end modstanderne, bliver det kun til et enkelt trøstmål kort for tid, signeret Baba Collins.

Der begynder at tegne sig et mønster, da FC Nordsjælland kort inde i 2. halvleg bringer sig foran 2-1 på – ja, I har gættet det – deres 2 første skud på mål. Heldigvis har jeg en rutineret ræv i angrebet, og med en storoffensiv til sidst i kampen, lykkes det Frank Kristensen at score sit 2. og 3. mål i kampen efter hhv. 87 og 90 minutter, og sikrer os dermed vores første sejr i ligaen.

Udekamp mod AaB er aldrig nemt, og det blev ikke nemmere af at trenden fra de foregående kampe fortsatte med ufortrøden styrke i denne. Der er blot spillet 1½ minut da Saganowski bringer AaB foran, og de lader sig derefter presse helt i bund. Skudstatistikken til slut siger 17-4 i min favør, men der falder desværre ikke flere mål i kampen.

Status: 2 nederlag i de første ligakampe er ikke sjovt, og slet ikke på den måde som det er foregået. Heldigvis er det stadig tidligt på sæsonen, og der er tid til ændringer! Noget må der gøres i hvert fald, og jeg tror første skridt er at prøve Martin Raska på mål i stedet for Lasse Heinze.

Logged



-Benja-
Gæst
 
Sv: Hedeslag
« Svar #13: 20 Aug 2008, 17:40 »

Rigtig god intro, g00n! Du fortæller det der er afvide, dog kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om dine mål. Medmindre de er de samme som de har IRL.

Ikke den bedste start, men mon ikke det kommer. Længden på denne update, er tilpas og overskuelig. Du kommer godt omkring kampene og jeg glæder mig meget til at følge din færd i det midtjyske.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #14: 20 Aug 2008, 17:43 »

Ærgerligt med den sæson start... Fedt at du endelig har oprettet en blog, og den ser rigtig fornuftig ud rent indstillingsmæssigt . Jeg har dog erfaret at noget af det første man skal købe i FCM, er en ny målmand, for I FM lukker Lasse Heintze desværre næsten alle skud gå ind - Som du nu også har lært Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010