home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Hedeslag - [Juli2008]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hedeslag - [Juli2008]  (Læst 32934 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #15: 20 Aug 2008, 17:43 »

Tak for det Benja. Jeg overvejede også at skrive lidt om nogle mål i starten, men jeg kunne ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg havde nogen specifikke mål eller ej. Jeg arbejder mere med lidt diffuse mål som at jeg skal være med i toppen fra starten af, og helst vinde mesterskabet indenfor de første 2-3 sæsoner. Lidt fesent, men det ligger ikke til mig at stille specifikke mål op for mine spil Smiley
Logged



TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #16: 20 Aug 2008, 17:47 »

Rigtig fornuftig blog indtil videre, og jeg kan godt lide, at der er noget oldschool over det. Du skriver fint, så det er til at forstå, og så synes jeg faktisk din opsætning er flot, selvom det ikke ligefrem er nogen grafik bombardement.

En dårligt start du har fået i klubben, men mon ikke du kan vende skuden? Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke.
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #17: 20 Aug 2008, 17:54 »

God blog (synes jeg). Det er helt OK i min mening at du ikke vil gå meget op i grafikken. Man skal da selvfølgelig have lov at have en blog selvom man ikke ligefrem er designer.
Der har været nogle der sagde noget om de skrifttyper du bruger. Jeg synes selv det er fedt nok. Så skiller den sig også lidt ud, perfekt!

Og så er det altid godt at se en AaB-sejr Wink (vi laver lige lidt spas her). God blog, og jeg skal da nok se om jeg kan følge med!
Logged

Real Madrid <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #18: 20 Aug 2008, 17:59 »

Tak for alle de positive kommentarer!

Som et lille kuriosum kan det nævnes at Brøndby pr. 4. august har købt:

En højreback til £6.250.000
En højreback mere til £6.500.000
En midtbanespiller til £5.500.000

- og det eneste de har solgt er Martin Ericsson for £325.000 Tunge
Logged



TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #19: 20 Aug 2008, 18:02 »

Haha, så har vi fundet Danmarks egen lille mafia-klub i FM. Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #20: 20 Aug 2008, 18:04 »

g00n med en blog. Now i has seen everything Wink

Fin blog hidtil. Opsætningen er fin, men de resultater må du kunne gøre bedre for filan da..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #21: 20 Aug 2008, 21:59 »



-------------------------------------

Resultater:

Ararat Yerevan 1-3 FCM
FCM 4-1 Cherno more
Cherno more 3-0 FCM

FCM 1-1 Brøndby
AGF 0-1 FCM
FCM 1-0 Vejle
FCM 0-0 Esbjerg

-------------------------------------

Stilling:

1. Brøndby - 6-1-0 - 19 p.
-------------------------------------
4. OB - 3-2-2 - 11 p.
5. FC Midtjylland - 3-2-2 - 11 p.
6. FC Nordsjælland - 3-0-4 - 9 p.

-------------------------------------

Topscorere:

Baba Collins - 6 mål
Danny Olsen - 3 mål
Frank Kristensen - 3 mål

-------------------------------------


August2007Efter at have sat Martin Raska på mål, lukker jeg i det mindste ikke helt så mange mål ind længere. Jeg er dog stadig på udkig efter en klassekeeper, da det ikke lykkedes en tilknytte en i dette transfervindue. Jeg havde kig på Tim Krul og Bogdan Lobont, men førstnævnte var for dyr at købe, og sidstnævnte ville have for meget i løn. Vi får se hvad næste vindue bringer…

Første kamp i denne måned var returen mod Ararat Yerevan, og den blev som forventet mere eller mindre sikkert kørt hjem. Igen får de dog scoret på stort set eneste chance, og det er ved at være et stort irritationsmoment for mig.

Det er som om vi ikke rigtig er klar når en SAS Liga-kamp går i gang. Således står der 0-1 efter 3 minutter i kampen mod Brøndby. Resten af kampen foregår i én retning, og det er mod Brøndbys mål. Det lykkes Jonas Borring at score sit første mål for klubben i 2. halvleg, men mere bliver det desværre ikke til.

Kampen i Århus mod AGF er faktisk den første kamp i ligaen, hvor jeg ikke dominerer og burde have vundet sikkert. De 2 hold er meget lige, og i denne kamp trækker jeg så det længste strå, og Baba Collins afgør kampen kort før halvleg.

gjaldt det UEFA Cuppens 2. kvalifikationsrunde, og op af bowlen var kommet Cherno more fra Bulgarien. Endnu en overkommelig opgave skulle man mene. Det tyder heller ikke på andet, da jeg efter 37 minutters spil fører 4-0, men i overtiden af 1. halvleg sker det som er sket alt for tit denne sæson – en unødvendig scoring af modstanderne, og en af slagsen som skulle vise sig meget afgørende.

Tilbage i den hjemlige liga kommer oprykkerne fra Vejle på besøg – en kamp der bare skal vindes. Den bliver den også, men endnu engang bliver det med den mindst mulige margin. På trods af overtal den sidste halve time og massevis af chancer, må vi nøjes med indskiftede Gheorghe Florescus enlige kasse. Sejren blev også en dyr en af slagsen, da både Jonas Borring, Mikkel Thygesen og Baba Collins måtte udgå med skader. Med Frank Kristensen allerede på skadeslisten er der efterhånden mange af de store navne der mangler.


------------------------------------------------------------------

Transfers ind:

Renan - DM - Atlético Mineiro - £250.000
Miltinho - DC, DM - Portuguesa - Lån
Marcel - MC - Ipatinga - Lån

Transfers ud:

Jens Christian Boelslund - Holstebro - Fri
Jonas Picknik - Blokhus FC - Fri
Christian Gyldenöhr - Søllerød-Vedbæk - Fri
Maros Klimpl - Hammarby - £900.000
Jamiu Lawal - NAC Breda - £90.000

------------------------------------------------------------------

Det koster sandsynligvis sejren i næsten kamp. Vi udspiller fuldstændig Esbjerg, men med både Farlige Frank og Baba Collins ude, er afløserne Kim Christensen og Ken Fagerberg bare ikke skarpe nok. Næsten alle skud ryger udenom målet, og det scorer man ikke særlig meget på. Vi må nøjes med et meget skuffende 0-0-resultat.

Returkampen mod Cherno more burde have været en formalitet med en 4-1-føring i baggagen. Sådan skulle det ikke være i dag, hvor hele deres hold, men især deres målmand vel spiller langt over evne. Dobbelt som mange skud som dem, lige mange inden for rammen, men resultatet bliver et katastrofalt nederlag på 3-0, og dermed går bulgarerne højst overraskende videre på reglen om udebanemål.

Status: Med få undtagelser ser det ud til at der er kommet bedre styr på defensiven. I hvert fald er der kun gået 1 mål ind på de 4 ligakampe i denne måned, og det må siges at være en klar forbedring. Men mens det er gået godt i den ene ende, er det knap så flot i angrebet. En del skader har selvfølgelig noget af skylden for det, men kun 3 mål scoret i de førnævnte 4 kampe er langt fra tilfredsstillende.



Logged



Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #22: 20 Aug 2008, 22:31 »

nice update g00n, ville dog gerne have en anden farve end gul på uafgjorte kampe ^^ Wink Ellers sweet!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #23: 20 Aug 2008, 22:36 »

Tjah, jeg syntes det var den der passede bedst, da den ligger midt imellem det gode og det dårlige - i hvert fald på trafiklys! Opstemt
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag
« Svar #24: 20 Aug 2008, 22:41 »

Jeg har også rigtig stor erfaring med at man kan vinde første leg af en turnering med f.eks. 4-1, og så går det bare helt galt i 2. leg, hvor man enten taber 3-0 eller 4-1, og taber i overtiden. Det er desværre noget der sker ALT for tit i FM, og ligemeget hvad man gør, går det således.

Op på hesten igen, det ser da efterhånden lidt bedre ud med resultaterne.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [August2007]
« Svar #25: 21 Aug 2008, 17:24 »



-------------------------------------

Resultater:

Randers FC 4-0 FCM
FCM 3-2 OB
FCM 4-1 Horsens
SønderjyskE 1-1 FCM

FB 0-3 FCM

-------------------------------------

Stilling:

1. FC København - 8-3-0 - 27 p.
-------------------------------------
4. AaB - 5-3-3 - 18 p.
5. FC Midtjylland - 5-3-3 - 18 p.
6. OB - 4-3-4 - 15 p.

-------------------------------------

Topscorere:

Baba Collins - 10 mål
Frank Kristensen - 6 mål
Danny Olsen - 4 mål

-------------------------------------


September2007Med undtagelse af starten og slutningen er dette den bedste måned hidtil. Jeg savner stadig en klassemålmand, men jeg må jo vente mindst 3 måneder endnu på det.

Katastrofekamp. Det er vist det mest rammende ord for denne kamp. Bagud 2-0 efter et kvarter var det sådan set op ad bakke hele kampen. Der var ikke noget der ville køre, og vi indkasserer et utilfredsstillende nederlag til et midterhold. 4-0 mod et middelmådigt Randers-hold er bare ikke godt nok.

Lidt bedre gik det i næste kamp, da jeg efter en halv time fører 2-0 over OB på mål af Baba Collins og Danny Olsen. Jeg dominerer totalt i 1. halvleg, og burde have været foran med flere mål – men så sker det typiske: OB scorer i overtiden. Noget af et chok, og spændingen er tilbage i kampen. 2. halvleg er meget mere jævnbyrdig, og bordet ved siden af mig får min vrede at føle, da Runström med sit 2. mål udligner efter ca. en times spil. Heldigvis vælger Kim Christensen at score sit hidtil eneste mål mod sin tidligere klub, og sikrer dermed at de 3 point lander på rette sted.

Næste kamp er der ikke så meget at rafle om. Midtjysk dominans fra start til slut, og for en gangs skyld var der aldrig tvivl om resultatet. 2 mål af Frank Kristensen og 1 hver af Baba Collins og Gheorghe Florescu sørger for en fuldt fortjent 4-1 sejr.

gælder det 3. runde i pokalturneringen! Vi har trukket Frederiksberg Boldklub, eller bare FB, og det blev heldigvis aldrig sværere end det burde. 3-0-sejr, og vi er videre til 4. runde, hvor lokalrivalerne fra Silkeborg venter.

Sidste kamp i september burde også have givet 3 point. Vi møder SønderjyskE, som blot har hentet 1 enkelt point i de første 10 kampe. Som man næsten kunne forvente, gik det ikke sådan. Efter en halv time scorer de, på hvad der viser sig at være deres eneste skud indenfor rammen i hele kampen. Mikkel Thygesen får heldigvis udlignet 20 minutter før tid, men med en skudstatistik der siger 1-8 i FC Midtjyllands favør, burde det have været endnu en sikker sejr.

Status: Et kæmpenederlag, 3 fine sejre, og en skuffende uafgjort. Endnu en gang en blandet måned, og klichéen med at modstanderne scorer på deres eneste skudforsøg hjemsøger mig stadig fra tid til anden. Det er dog kun FCK og Brøndby der er stukket lidt af i ligaen, så med en god stribe resultater, kan jeg stadig følge med i toppen. Jeg håber bare på at jeg ikke kommer for langt agterud før jeg kan få skaffet en passende målmand!

Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [September2007]
« Svar #26: 21 Aug 2008, 17:31 »

Hvorfor skriver du ikke om FB kampen?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [September2007]
« Svar #27: 21 Aug 2008, 17:34 »

gælder det 3. runde i pokalturneringen! Vi har trukket Frederiksberg Boldklub, eller bare FB, og det blev heldigvis aldrig sværere end det burde. 3-0-sejr, og vi er videre til 4. runde, hvor lokalrivalerne fra Silkeborg venter.

Gør jeg også? Det var bare begrænset hvad der var at skrive om den...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hedeslag - [September2007]
« Svar #28: 21 Aug 2008, 17:37 »

Jeg ved ikke hvorfor jeg lige missede den da jeg læste Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hedeslag - [September2007]
« Svar #29: 21 Aug 2008, 17:43 »

Er Fagerberg ikke bedre end Kristensen, ellers flot Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010