home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 38300 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #135: 29 Jul 2012, 19:43 »

Dvs. Mens jeg stadig er i fitness centeret?

Ja. Lige når du er færdig med din sidste øvelse, så ind med det!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #136: 29 Jul 2012, 19:43 »

Hæhæ .. Okay Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #137: 29 Jul 2012, 19:57 »

Jeg har lige et sidste spørgsmål..
Mit ligevægtsindtag ligger på 2500 kalorier, og jeg skal gerne spise op til 3000 kalorier om dagen, hvis jeg skal forøge min muskelmasse..

Gælder dette ugens 7 dage, eller skal jeg kun spise ekstra kalorier de dage jeg træner?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #138: 29 Jul 2012, 20:04 »

Det gælder alle ugens dage. De dage du ikke træner er det samtidigt vigtigt, at få rigeligt med kalorier, så dine muskler kan vokse mens du restituerer.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #139: 28 Aug 2012, 15:59 »

Er der nogen, der træner herinde for tiden? Jeg har selv lige holdt to ugers pause pga. intro- og rustur på CBS, og så skulle jeg i gang med at bulke og finde et nyt program. Er startet på et af Sheikos, så det skal nok blive spændende de næste måneder! Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #140: 28 Aug 2012, 16:12 »

Er der nogen, der træner herinde for tiden? Jeg har selv lige holdt to ugers pause pga. intro- og rustur på CBS, og så skulle jeg i gang med at bulke og finde et nyt program. Er startet på et af Sheikos, så det skal nok blive spændende de næste måneder! Smiley

Er du startet med at... hvad?

Her i 3.g skal vi åbenbart i gennem et træningsforløb. Jeg har valgt kredsløbstræning og løb derfor en biptest, tog min fedtprocent og målte hvilepuls. Kondital på 60,2, fedtprocent på 14% og hvilepuls på 60 (tror dog den er ret upræcis). Mit mål gennem de næste 8 uger er, at jeg ville løbe 67-68 i biptesten samt reducere min fedtprocent en smule.. nu må vi se.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #141: 28 Aug 2012, 21:53 »

Er selv lige begyndt på et lille cut her, fedtprocenten ligger på 14,6%, så den skal lige ned og ramme de 10-12%.

Jeg træner dog et af mine egne programmer, som er meget ens med så mange andre programmer. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #142: 28 Aug 2012, 22:15 »

Er selv lige begyndt på et lille cut her, fedtprocenten ligger på 14,6%, så den skal lige ned og ramme de 10-12%.

Jeg træner dog et af mine egne programmer, som er meget ens med så mange andre programmer. Smiley


Har du selv købt en fedttang?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #143: 28 Aug 2012, 22:22 »

Har du selv købt en fedttang?

Nej, jeg måler min fedtprocent nede i mit lokale center. Stoler lidt mere på de der Tanita vægte til en frygtelig masse penge!  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #144: 28 Aug 2012, 22:25 »

Nej, jeg måler min fedtprocent nede i mit lokale center. Stoler lidt mere på de der Tanita vægte til en frygtelig masse penge!  Smiley

Har du sådan en i alle centre?
Og hvordan måler den ens fedtprocent?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #145: 28 Aug 2012, 22:32 »

Nej, ikke alle centre har sådan en fætter.
Men de fleste større centre har en, jeg ved i hvert fald Fitness DK og Fitness World har i de fleste centre.

Og ja, hvordan man måler fedtprocenten, man står på den med bare føder, så vil jeg tro at metal pladerne man står på sender noget små stød ind i kroppen og på den måde finder de forskellige ting. - http://www.workoutshop.dk/searchadv.asp?job=search&keyword=tanita&btSearch=S%F8g&gclid=CJW-wMqUi7ICFSIwmAodKBcAGg

Har ikke så meget styr på det, men har fundet et link hvor du kan finde lidt om tanita vægte, og her kan man også købe en lille badevægt som skulle fungere korrekt netop fordi det er tanita der står bag. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #146: 28 Aug 2012, 22:37 »

Nej, ikke alle centre har sådan en fætter.
Men de fleste større centre har en, jeg ved i hvert fald Fitness DK og Fitness World har i de fleste centre.

Og ja, hvordan man måler fedtprocenten, man står på den med bare føder, så vil jeg tro at metal pladerne man står på sender noget små stød ind i kroppen og på den måde finder de forskellige ting. - http://www.workoutshop.dk/searchadv.asp?job=search&keyword=tanita&btSearch=S%F8g&gclid=CJW-wMqUi7ICFSIwmAodKBcAGg

Har ikke så meget styr på det, men har fundet et link hvor du kan finde lidt om tanita vægte, og her kan man også købe en lille badevægt som skulle fungere korrekt netop fordi det er tanita der står bag. Smiley

Jeg må lede næste gang jeg er nede i Fresh Fitness..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Søgaard
Gæst
 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #147: 28 Aug 2012, 22:40 »

Jeg må lede næste gang jeg er nede i Fresh Fitness..
Jeg tvivler på, at Fresh Fitness har en, da de jo lever efter discount-fitness princippet.. Jeg har en gang været inde i deres afdeling i Aalborg og jeg var ikke imponeret over deres faciliteter. Så er mere end villig til at betale de 50 kroner mere for at være medlem i Fitness World.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #148: 28 Aug 2012, 22:43 »

Jeg tvivler på, at Fresh Fitness har en, da de jo lever efter discount-fitness princippet.. Jeg har en gang været inde i deres afdeling i Aalborg og jeg var ikke imponeret over deres faciliteter. Så er mere end villig til at betale de 50 kroner mere for at være medlem i Fitness World.
Discount?
Der hvor jeg træner (Hvidovre), vil jeg ihvertfald ikke kalde discount.
Hvad mener du med discount?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #149: 28 Aug 2012, 22:44 »

Jeg mener ikke fresh fitness kører med det, men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det! Smiley

Har lige som Søgaard også selv været i deres afdeling i Aalborg, og ja, jeg giver også glædeligt lidt flere penge for at træne i Fitness World!
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010