home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kost, fitness og sundhedstråden..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Kost, fitness og sundhedstråden..  (Læst 38444 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #120: 29 Jul 2012, 00:34 »

Tak for rådet - Kosten er næsten klar..
Så kigger jeg på nogle af de træningsprogrammer som SkovGaards har foreslået..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #121: 29 Jul 2012, 02:28 »

Hvordan får man hurtigt store overarme? Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #122: 29 Jul 2012, 03:19 »

Hvordan får man hurtigt store overarme? Opstemt

Der er ikke nogen måde som sådan at få 'store arme hurtigt'. Eller du kan muligvis spørge efter Deca hos Shamrock Ultras, som jeg kan se er din avatar, hvis jeg ikke tager fejl. Wink

Derudover ville det også bare se über dumt ud, hvis du kun trænede overarme. Træn hele kroppen, spis rigtigt, så skal det nok komme hen af vejen. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #123: 29 Jul 2012, 03:28 »

Lige nu er min fedtprocent ikke vanvittig høj, tror jeg, da jeg jo er meget stor af natur, men der er da røget lidt på sidebenene her på det sidste, når jeg ikke lige har levet skide sundt.

Her kommer det så, - mit mål er at blive 'ripped' eller trimmet om du vil. Jeg vil gerne have en flot, veltrænet og markeret mave. Jeg ønsker ikke at blive kæmpe stor, men selvfølgelig heller ikke en lille fugl. Helt fundamentalt vil jeg faktisk gerne have en meget lav fedtprocent, og dermed få en meget trimmet krop. Jeg ønsker ikke at opnå en kæmpe muskelmasse, da det andet er flottere i min optik.

Spørgsmålet er så, - hvad gør jeg? Jeg er jo kraftigt bygget af natur, og vil gerne opnå at få en meget markeret krop, - ergo skal jeg jo sørge for at få min fedtprocent rigtig langt ned. Det mest nærliggende i min bog, er vel at cutte, men spørgsmålet er om jeg ikke skal starte med at bulke, når jeg i forevejen er ret stor af natur? For så efterfølgende at cutte fedtet og noget af muskelmassen af. Jeg er lidt i tvivl, og derfor vil jeg gerne spørge jer til råds.

Samtidig vil jeg gerne i god form, altså løbemæssigt, og hvis jeg skal cutte og få min fedtprocent langt ned, er det vel godt at kombinere det med nogle langdistanceløb for at forbrænde en masse kalorier.

Håber, I kan hjælpe. :-)

Hvis jeg var dig ville jeg bulke hen over vinteren og cutte ned til sommer og få sixpacken frem der. Det er begrænset, hvor kæmpe stor du når at blive der. Generelt er der mange (dig og Enzo f.eks.), der tror, at hvis de træner lidt styrketræning, bliver monster store og kommer til at ligne Arnold i den korte proces. Det tager tid at få en kæmpe 'bodybuilding-krop, som du siger, du ikke vil have.

Hvis du er lidt fedt skræmt, kan du jo bare lean bulke. Ellers ville jeg bare bulke igennem, hvis jeg var dig. Med hensyn til at komme i god form samtidig, burde det være muligt. Der skal du bare være opmærksom på, at du også forbrænder en masse, når du dyrker cardio.

Men hvis du i forvejen mener, at du er stor nok til at være 'ripped', så er det jo bare at cutte. Så det er helt op til dig selv. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #124: 29 Jul 2012, 10:49 »

Jeg ved godt at det kræver meget hårdt arbejde og fuld fokus og koncentration hele forløbet igennem, inden man kan se de rigtig store resultater. Og jeg har også læst er der vil være en hård periode hvor men ingen fremgang kan se, men det er her man skal være tålmodig og skeptisk, og bare blive ved med at køre på.
Rom blev ikke bygget på én dag, og det gør mit tempel heller ikke  Wink

Desuden har jeg overhoved intet formål med at blive "bodybuilder", da jeg bare vil se ret veltrænet og markeret ud.
Måske noget aka. det her eller det her ..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #125: 29 Jul 2012, 13:51 »

Jeg ved godt at det kræver meget hårdt arbejde og fuld fokus og koncentration hele forløbet igennem, inden man kan se de rigtig store resultater. Og jeg har også læst er der vil være en hård periode hvor men ingen fremgang kan se, men det er her man skal være tålmodig og skeptisk, og bare blive ved med at køre på.
Rom blev ikke bygget på én dag, og det gør mit tempel heller ikke  Wink

Desuden har jeg overhoved intet formål med at blive "bodybuilder", da jeg bare vil se ret veltrænet og markeret ud.
Måske noget aka. det her eller det her ..

De to gutter du har linket til kan jeg godt garantere dig bruger meget tid i træningscenteret, samt holder en stramt kostplan.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #126: 29 Jul 2012, 15:00 »

De to gutter du har linket til kan jeg godt garantere dig bruger meget tid i træningscenteret, samt holder en stramt kostplan.
Ja, det kan godt være. Jeg siger bare at deres kroppe er de perfekte kroppen i følge mit hoved, og jeg prøver at træne min krop til at se ud ligeledes.

Men hvis folk, både her og på bodybuilding.dk anbefaler mig at bulke, og bare spise igennem. Så burde det da ikke være en stram kostgængere før jeg skal cutte ?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #127: 29 Jul 2012, 15:25 »

Du skal ikke tænke på at cutte, før du virkeligt har en seriøs omgang muskelmasse. For så vil det bare komme til at se dumt og for tyndt ud. Spis alt hvad du kan, så længe det er sundt og godt for din krop, det vil hjælpe dig med at komme igennem træningen med meget større styrke. Når man cutter, har man også meget mindre energi til at træne. Hvilket selvfølgelig påvirker træningen negativt.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #128: 29 Jul 2012, 18:22 »

Du skal ikke tænke på at cutte, før du virkeligt har en seriøs omgang muskelmasse. For så vil det bare komme til at se dumt og for tyndt ud. Spis alt hvad du kan, så længe det er sundt og godt for din krop, det vil hjælpe dig med at komme igennem træningen med meget større styrke. Når man cutter, har man også meget mindre energi til at træne. Hvilket selvfølgelig påvirker træningen negativt.

Super - Jeg vil tage mig sammen til at læse nogle mad guides så jeg ved hvad jeg skal proppe i munden Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #129: 29 Jul 2012, 19:04 »

Det er ret så simpelt med hensyn til mad: Sørg for at spis masser af kød, kød = proteiner. Dog skal det være kød uden særligt meget fedt, derfor er tun og kylling særdeles oplagt. Sørg for at spis masser af grønt - grønt som i mad der har farven grøn -, eksempelvis bønner, broccoli, ærter osv., da dette indeholder mange gode fibre. Du skal også have kulhydrater, da det er det som giver dig energien. Her er det vigtigt at når du spiser brød, så skal det være meget fiberholdigt og uden for mange sukkerarter og fedt. Grove ris og grov pasta er bestemt også at anbefale. Derudover kan det anbefales at spise mandler, det indeholder masser af sundt fedt og gode proteiner. Én portion mandler á 30g om dagen er bestemt at anbefale. Proteinpulver bør du også begynde på, hvis du virkeligt vil have et tilskud som du kan stole på. Nu ved jeg godt du kun er 15, men proteinpulver har aldrig skadet nogen. Derimod er min anbefaling, at du holder dig væk fra kreatin, aminosyretilskud og alle de før-trænings produkter som findes på markedet. Det kan være godt - men dette er bare en interesse, så brug pengene på andre ting i stedet - som eksempelvis gode kvalitetsmadvarer. Så får du alligevel alle de aminosyre du har brug for.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #130: 29 Jul 2012, 19:30 »

Det er ret så simpelt med hensyn til mad: Sørg for at spis masser af kød, kød = proteiner. Dog skal det være kød uden særligt meget fedt, derfor er tun og kylling særdeles oplagt. Sørg for at spis masser af grønt - grønt som i mad der har farven grøn -, eksempelvis bønner, broccoli, ærter osv., da dette indeholder mange gode fibre. Du skal også have kulhydrater, da det er det som giver dig energien. Her er det vigtigt at når du spiser brød, så skal det være meget fiberholdigt og uden for mange sukkerarter og fedt. Grove ris og grov pasta er bestemt også at anbefale. Derudover kan det anbefales at spise mandler, det indeholder masser af sundt fedt og gode proteiner. Én portion mandler á 30g om dagen er bestemt at anbefale. Proteinpulver bør du også begynde på, hvis du virkeligt vil have et tilskud som du kan stole på. Nu ved jeg godt du kun er 15, men proteinpulver har aldrig skadet nogen. Derimod er min anbefaling, at du holder dig væk fra kreatin, aminosyretilskud og alle de før-trænings produkter som findes på markedet. Det kan være godt - men dette er bare en interesse, så brug pengene på andre ting i stedet - som eksempelvis gode kvalitetsmadvarer. Så får du alligevel alle de aminosyre du har brug for.

Tak du - Hvornår skal jeg indtage proteinpulveret?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #131: 29 Jul 2012, 19:34 »

Tak du - Hvornår skal jeg indtage proteinpulveret?

De fleste indtager den lige efter træning. Men nogen tager også en til morgen eller aften.

Jeg synes du skal tage en efter din træning.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #132: 29 Jul 2012, 19:35 »

De fleste indtager den lige efter træning. Men nogen tager også en til morgen eller aften.

Jeg synes du skal tage en efter din træning.

Tak skal du ha' ;-)
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #133: 29 Jul 2012, 19:38 »

Jeg synes helt sikkert, at du skal indtage det LIGE efter træning :-)
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kost, fitness og sundhedstråden..
« Svar #134: 29 Jul 2012, 19:42 »

Jeg synes helt sikkert, at du skal indtage det LIGE efter træning :-)
Dvs. Mens jeg stadig er i fitness centeret?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010