home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)  (Læst 25651 gange)
risto92
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(nyt og det endelige design)
« Svar #45: 05 Maj 2008, 23:05 »

super blogg, flott og se at Ludvigsen leverer. Kommer jo fra min hjemby Hævet Øjenbryn
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(nyt og det endelige design)
« Svar #46: 05 Maj 2008, 23:14 »

super blogg, flott og se at Ludvigsen leverer. Kommer jo fra min hjemby Hævet Øjenbryn

Mange tak skal du have. Jeg har altid være vild med ham. Siden han var i Herta Berlin har jeg haft et godt øje til ham Smiley
Okay, det er altid sjovt sådan noget.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #9#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #47: 06 Maj 2008, 00:36 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



                    Segunda divisíon
2 - 0
1-0 02' Sergio Pachón
2-0 05' Martin Djetou
1 - 1
1-0 30' Sergio Pachón
1-1 66' Miki

1 - 3
1-0 12' Álvaro Machicado
1-1 38' Sergio Pachón
1-2 39' Kalle Ljungberg
1-3 90' Miguel Albiol

3 - 0
1-0 70' Sergio Pachón
2-0 78' Míchel
3-0 83' Sergio Pachón

2 - 2
0-1 50' Kalle Ljungberg
1-1 54' Osvaldo
2-1 67' Belencoso
2-2 94' pen Carlos Fernandes

På kontoret

Jeg bruger en stor del af den tid jeg har til overs efter trædningerne på mit kontor da der er en del papirarbejde som der skal ordnes. En af mine mærkesager er og har altid været at vi skal tage os af vores fans, uden dem var vi ingenting. Derfor har jeg gentagede gange holdt møder med bestyrelsen omkring mere interaktion klub og fans imellem. Klubben har indset at de bliver nødt til at gøre noget for at skaffe flere fans på lægterne. Som del af det har bestyrelsen besluttet at holde en fan-day for at tiltrække nye fans. En af vores sponsorere ville gerne betale for billetterne så vi kunne give gratis entré (internt memo). Kampen der blev valgt til denne begivenhed var den mod Marino og sådan en kamp skulle bare vindes



På banen

Vores forår har vist sig at være ganske udmærket hvis ikke rigtig god. Man er jo sindig jyde inderst inde. Vi fortsatte vores stime af ubesejrede kampe mod San Sebastian hvor vi fik en sejr på 2-0. Et dejligt resultat og jeg var yderst tilfreds med spillerne. Den næste kamp var fan-day kampen som vi havde planlagt og jeg gentager, sådan en kamp skal bare vindes. Det startede også okay da vi kom foran, men efter målet faldt vi tilbage og slappede af og det udnyttede Marino til at score og fik derved et uafgjort resultat med sig hjem. Jeg har dybt skuffet efter kampen. Vi havde godt 13.000 fans på lægterne og så vinder vi ikke. Ledelsen var heller ikke specielt vild med det, da vi jo havde mange potentielle fans på stadion den dag. Så de mente at vi godt kunne have gjort mere for det og ikke bare stille os tilbage os se fodbold (internt memo). Efter skuffelsen i fan-day tog vi hævn mod San isidro hvor vi vandt 3-1 på udebane. Et resultat som vi altid kan bruge i kampen om pladsen øverst i tabellen. Som vi faktisk igen har indtaget. På hjemmebane tog vi imod Atlético B og igen lykkedes det os at vide over dem. Vi scorede hele 3 gang og to af dem af Sergio Pachón. Han har virkelig grebet chancen i år.
I udekampen mod Ourense løb vi ind i problemer og vi skulle hele vejen fra til det fjerde minuts overtid før vi fik udlignet og derved fik det ene point. Med den kamp havde vi sikret os en rigtig god marts måned hvor vi igen havde overtaget førstepladsen og nej hvor vi havde savnet den. Sergio Pachón har stået for 19 af holdets 65 mål og det er virkelig flot klaret, men Pachón er desværre blevet skadet, men jeg håber at han snart er tilbage. De sidste syv kampe bliver utrolig spændende og vi skal vinde alle sammen for at sikre os den eftertragtede førsteplads. Jeg glæder mig og ved at vi nok skal stå for presset, for vi er RAYO VALLECANO!!!






« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 12:32 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #48: 06 Maj 2008, 09:09 »

Smukt, smukt, smukt.

Rigtig god blog!

Nu skal du bare have sæsonen overstået og så i gang med at vinde i næste liga.  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #10#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Oprykningsslutspil sikret)
« Svar #49: 06 Maj 2008, 12:31 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



                    Segunda divisíon
1 - 0
1-0 90' Míchel
2 - 2
0-1 08' Kalle Ljungberg
1-1 10' Quini
1-2 20' Sergio Pachón
2-2 84' Abraham

1 - 1
1-0 67' Miguel Albiol
1-1 83' Abraham

3 - 3
1-0 01' David Añón
2-0 09' David Añón
2-1 83' Rocamora
2-2 70' Rocamora
3-2 78' Geri
3-3 83' Rocamora

På kontoret

Med succes følger der presseomtale og med presseomtale følger rygter og spekulationer. Både AS og Marca har skrevet ugentlige artikler om den lille Madrid klub og jeg er stolt over at vi har tiltrukket os den megen opmærksomhed, men jeg er ikke glad for de rygter der følger med. Jeg kan ikke gøre noget ved at de sender mine bedste spillere til diverse stor klubber, det høre med, men jeg prøver ihærdigt at afkræfte alle ideer om at jeg skulle være på vej til større klubber når sæsonen er færdig. Jeg er Rayo mand, jeg skal ingen steder og dermed basta. Jeg har holdt møde med Maria og vi er begge blevet enige om at det så småt begynder at lugte lidt af oprykningsslutspil og Maria er rigtig glad for udviklingen. Jeg vil dog ikke åbne champagnen endnu, vi skal jo lige vinde også.


På banen

Vi skal hæve niveauet lidt hvis vi skal være med i toppen, for det er virkeligt tæt i år. Vi startede april med en sejr over Lugo, men det holdt sgu hårdt og målet faldt først i overtiden. Jeg var ikke helt tilfreds med spillet vi leverede, da vi ikke spillede med den sædvanlige høje standard som vi plejede. Men vi vandt og det er det vigtigste. Jeg kunne selvfølgelig ikke vide at vores spil i de næste tre kampe ville falde så meget og vores niveau ville ramme bunden. Vi spillede 3 kampe uafgjort i træk og det er ikke Rayo værdigt. Kampen i toppen er jo tæt og der er ikke plads til mange uafgjorte resultater. Leganés var et hold som bare skulle slås da de høre til i bunden af ligaen, men vi kunne ikke gøre arbejdet færdigt og vi lukkede det udlignende mål ind. Jeg var lidt sur, men det ville jo ikke hjælpe noget. Vecindario formåede også at holde os på et uafgjort resultat, hvilket jeg bedre kunne acceptere da de var et okay hold, men sejren ville nu havde været bedre. Sidste kamp i april var mod Deportivos B hold og den kamp skulle bare vindes da de var bundhold i ligaen. Men sådan skulle det ikke gå. De kom hurtigt foran 2-0 og så var det op af bakke for os. Men Rocamora spillede som en drøm i den kamp, som den eneste vel og mærket, og han scorede hele 3 mål, men i og med de scorede tre mål også, så blev det til endnu et uafgjort resultat. Herefter fulgte en skideballe og en forventning om bedre resultater i de tre sidste kampe. Som noget positivt skal det dog siges at vi er sikre på at skulle ud i et oprykningsslutspil med hold fra de andre divisioner. Hvilket har været en del af målet, men oprykning til Segunda Divisíon har klart første prioritet og den skal vi sikre.





« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 15:15 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda divisíon B1 Vinder)
« Svar #50: 07 Maj 2008, 18:38 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



                    Segunda divisíon
3 - 0
1-0 14' Míchel
1-0 43' Kalle Ljungberg
1-0 51' Sergio Pachón

3 - 2
0-1 07' PEN Jonathan Castro
0-2 23' Toni Corbella
1-2 43' Kalle Ljungberg
1-3 69' Golzalo Rico
2-3 82' Kalle Ljungberg

2 - 1
1-0 35' Kalle Ljungberg
1-1 82' OG Mariano Juan
2-1 90' Kalle Ljungberg

SS af fixtures

På kontoret

Med tre kampe igen stod vi i en rigtig godt position, vi havde jo kvalificeret os til slutspillet, og nu manglede vi så kun at vinde ligaen. For at det skulle blive til virkelighed, så skulle vi være stærke i de sidste kampe og holde vores cool ville være essentielt. Jeg var blevet kaldet til et møde med María og det skulle vise sig at være det sidste, eller næsten. Til mødet fortalte María at hun ville træde tilbage som leder af klubben, dog ville hun stadigvæk være formand for bestyrelsen. Guillermo Andreu ville være manden der skulle overtage den daglige drift som direktør og dvs. at ham og jeg selv vil skulle arbejde meget sammen. Så derfor blev der aftalt et møde når sæsonen var slut. Men nu skulle de sidste kampe spilles og allerhelst vindes.


På banen

I de forrige kampe havde vi haft det jeg vil kalde "rotten luck" og derfor skulle vi til at i gang, hvis den famøse førsteplads skulle i hus. De tre næste kampe ville blive afgørende og med kun et point mellem os og Fuenlabrada ville afslutningen blive meget spændende. Kampen mod Villa Santa Brígida var ikke en af de mest oplevelsesrige kampe vi har spillet, men hvad betyder det hvis bare man vinder. Jeg vil jo gerne have at holdet spiller godt fodbold, men sejre er også meget vigtige. Så en okay kamp uden de store armbevægelser.
I mine øjne var kampen mod Alcorcón en meget vigtig en af slagsen. De ligger med i toppen og hvis vi slår et tophold så vil rigtig blive betragtet som en af de store. Men med det jeg vil kalde en nedsmeltning i vores forsvar, lykkedes det Alcarcón at spille os direkte ud af banen gentagende gange. Vi kom igen i korte perioder hvor vi viste det spil der har givet os førstepladsen, men vi kunne ikke gøre noget ved resultatet, vi tabte 3-2, desværre.
Med kun en kamp tilbage i årets turnering var det utrolig tæt i toppen og kun en sejr ville sikre os første pladsen og min første titel i Rayo Vallecano
Midt i første halvleg scorede vi og det resultat holdte vi ret længe, men med kun otte minutter igen scorede vi et selvmål og jeg sad praktisk talt og rev håret af hovedet. Men det lykkedes os kort inde i overtiden score og derved sikrede vi os titlen. Da kampen blev fløjtet strømmede vores fans ind på banen og vi blev fejret i stor stil. Den aften blev der festet igennem i bydelen Vallacas, hvor vi høre til. Det var den største fest jeg nogen sinde havde set og den var for os.
Men det var ikke slut endnu, vi skulle ud i noget der ligner play-off kampe. Vores første modstander var Linares, som blev nr. fire i Segunda Divisíon B4. En overkommelig opgave efter min mening.



Oprykningsslutspill et

vs.
Rayo Vallecano 0 - 0 Linares           

Dette var den første af to kampe og på hjemmebane skulle de bare slås. Jeg ved ikke om spillerne fik gummiben eller Linares bare var bedre end alle de andre hold vi havde mødt gennem denne sæson, men vi havde det utrolig svært og de var tættere på at score end vi var. Det holdt rigtig hårdt hele kampen og vores målmand måtte ud i flere feber redninger for at sikre at de ikke kom foran. Kampen endte 0-0 og det var langtfra tilfredsstilende i mine øjne. Derfor blev tiden indtil næste kamp brugt på mere træning og taktiske oplæg.

vs.
    Linares        1 - 0 Rayo Vallecano
                                                                        90 (+4) ' Javi Fernández

Denne kamp på udebane ville blive den afgørende for os. Vi kom hurtigt ud af start hullerne og vi angreb vildt og blodigt, noget der så ud til at overraske Linares. Men efter den gode start forsvandt vi fuldstændig fra kampen og jeg tror den endelige possession of the ball lød på 67 % i Linares favør, noget jeg overhoved ikke kunne acceptere. De havde klart overtaget, men kunne ikke rigtig ramme målet og da fjerde dommeren viste skiltet med 5 minutters overtid, var jeg begyndt at tænke forlænget spilletid, men så skete det, EN FORSVARSFEJL og mål til dem i det 94 minut. NEJ NEJ NEJ, det der bare ikke måtte ske, det er fandeme løgn mand. Kampen blev fløjtet af og vores oprykningsdrømme blev knust med et brag. Hvilken skuffelse.


Sæsonen slut

Vi missede den oprykning som vi havde gået så kraftigt efter i hele sæsonen, vi vandt da ligaen, men skuffelsen var stor i truppen. Men vi skal jo videre og derfor skal vi gå meget mere aggressivt til værks næste sæson for vi skal op og være med i toppen af spansk fodbold igen.
Vores fans var selvfølgelig skuffede over vi ikke fik den oprykning som vi havde lovet dem, men de var stolte over vores sejr i ligaen og efter vores nederlag stod godt 5000 fans og bød os velkommen hjem. Jeg var utrolig glad for den støtte de havde givet os og næste sæson vil jeg give dem det de fortjener, nemlig oprykning til Segunda Divisíon.
Vi har i løbet at sæsonen forhandlet med forskellige spillere som vi gerne så forstærke os og vi har fået en del spillere tilknyttet og der er et par store overraskelser i vente, men det kommer senere.



Segunda Divisíon B1 - Champion





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #51: 07 Maj 2008, 20:38 »

Virkelig en spændende blog at følge med i. Ærgeligt at oprykningen glippede, men den skal nok komme.
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #52: 07 Maj 2008, 20:43 »

Oprykningen glippede? Han rykkede op som nummer 1 Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #53: 07 Maj 2008, 20:59 »

Virkelig en spændende blog at følge med i. Ærgeligt at oprykningen glippede, men den skal nok komme.
Ja det var sgu noget pis. Men det kommer i år. Har fået et par gode spillere ind. glæder mig til at spille nu
Oprykningen glippede? Han rykkede op som nummer 1 Smiley
Jeg rykkede faktisk ikke op. De spiller et oprykningsspil i Segunda divisíon B rækkerne. Der er 4 grupper hvor 4 fra hver skal spille om at rykke op. Jeg tabte i semi finalen desværre.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #54: 07 Maj 2008, 21:02 »

troede lige jeg havde læst forkert Smiley egentligt et mærkeligt system de har i Spanien. en førsteplads burde give sikker oprykning.
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #55: 07 Maj 2008, 21:12 »

troede lige jeg havde læst forkert Smiley egentligt et mærkeligt system de har i Spanien. en førsteplads burde give sikker oprykning.

Nej nej du havde læst helt rigtigt. Ja det er et pænt irriterende system, især når man vinder ligaen. ticked off Græder
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #56: 07 Maj 2008, 22:25 »

Super nederen at du ikke rykkede op. Men jeg tror på dig i næste sæson!  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Optakten)
« Svar #57: 07 Maj 2008, 22:45 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold




På kontoret

Mens spillerne tog sig en lille, men fortjent ferie, sad jeg på kontoret og gjorde klar til næste sæson. Vi har gennem det sidste halve år været på udkig efter spillere som kunne styrke holdet, men der har været et problem hele vejen igennem. Vi har manglet penge. Det er ikke penge til transfers jeg savner, det er penge til lønninger. Jeg har snakket med enormt mange spillere og agenter og det eneste problem har været lønkronerne. Så til det aftalte møde med den nye chef Guillermo sagde jeg at der skulle flere penge på bordet. Det forstod han godt, men der var lige noget andet vi skulle ordne først. Han tog nogle papirer op af tasken. Det var en ny to årig kontrakt med klubben han gav mig. Han sagde at klubben var yderst tilfreds med det jeg havde udrettet med holdet sidste år og de ville gerne binde mig til klubben lidt længere. Jeg var stolt over at de ville holde på mig, men jeg ville lige kigge kontrakten igennem og have tilføjet et krav. Klubben skulle hæve lønbudgettet så det matchede klubbens ambitioner. Jeg havde også et par krav som jeg gerne så opfyldt over de næste par år. Klubbens trænings og ungdomsfaciliteter skulle op på et højere niveau og igen gavn Guillermo mig ret, men klubben havde ikke den slags penge på nuværende tidspunkt, dog vil man kigge på det i fremtiden.
Efter at have snakket med min agent og han havde sagt god for den nye kontrakt så skrev jeg under. Jeg fik de tilføjelser i kontrakten som jeg ønskede og kort efter forhøjede klubben lønbudgettet med 50 %. Det vil sige at der nu er lige godt 60.000 Euro om ugen at arbejde med. Det gjorde det muligt for os at få hentet en bedre kaliber spiller ind og nu lå der meget arbejde foran os.





Transfers

Truppen vi havde sidste år var en fantastisk en af slagsen, men man kan vel altid finde nogle som er en smule bedre. Jeg havde ikke planlagt at der skulle hentes så mange som det blev til, men der var store interesse for at komme til vores lille Madrid klub og mange af dem var virkelig store spillere i mine øjne. At par af profilerne er:

   Venskabskampe
Hércules 1 - 0 Rayo Vallecano
1-0 04' Gonzalo De Los Santos

Castelldefels 1 - 1 Rayo Vallecano
0-1 45' Artiz Mugika
1-1 62' Kalle Ljungberg


Rayo Vallacano 0 - 1 P.Ferreira
0-1 34' César Ramírez

Segoviana 0 - 4 Rayo Vallecano
0-1 19' Sergio Pachón
0-2 22' Sergio Pachón
0-3 41' Germán Hornos
0-4 42' Sergio Pachón


Rayo Vallecano 1 - 1 Racing Santander
0-1 12' Diego Colotto
1-1 72' Trond Fredrik Ludvigsen


Vallacas 0 - 3 Rayo Vallecano
0-1 48' Germán Hornos
0-2 66' Victor Vázquez
0-3 90' Diego Torres


Navn: Peter Enckelman
Alder: 31 år
Position: Målmand
Tidligere klubber: Cardiff(lån), Blackburn og Aston Villa
Forstærkningsgrad: *****

Navn: Pascal Cygan
Alder: 34 år
Position:Forsvar (central)
Tidligere klubber: Villarreal og Arsenal
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Adrian Pit
Alder: 25 år
Position: Defensiv midtbane
Tidligere klubber: Roma
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Libor Sionko
Alder: 31 år
Position: Offensiv midt, højreside
Tidligere klubber: Fc København, Rangers og Sparta Prag
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Roberto Trashorras
Alder: 27 år
Position: Central midt, offensiv
Tidligere klubber: Las Palmas, Numancia, Real Madrid og Barcelona
Forstærkningsgrad:*****

Navn: German Hornos
Alder: 26 år
Position: Angriber
Tidligere klubber: Sevilla, River plate og Boca Juniors
Forstærkningsgrad:*****

























Det var et udsnit af de spillere som skal hjælpe klubben op i Segunda Divisíon og med alle de forstærkninger så har vi helt klart holdet til at opnå noget stort. Blandt de øvrige forstærkninger finder vi spillere som Kiki Musampa, Laurent Robert, Khalilou Fadiga og jimmy Floyd Hasselbaink. Det er alle spillere som er over de 30, men de kan stadigvæk gøre en forskel på en fodboldbane og det er derfor vi har hentet dem ind. For at gøre plads til alle de nye så har vi lavet en udrensning i truppen og alle de spillere som vi har vurderet ikke var gode nok, har modtaget en fyrer seddel. Vi har kun mistet en profil nemlig Miguel Albiol som valgte Xerez frem for os. Men med de nye spillere så er vi godt dækket ind. En del gamle spillere har forladt klubben da de havde ydet deres. Jeg må sige at venskabskampene kun blev brugt til at spille de nye spillere ind på holdet og det kunne ses på resultaterne. Vi tabte kampe som vi nok burde have vundet, men med så mange nye så er det okay. Det lykkedes os at spille uafgjort mod Racing Santander hvilket var et fantastisk resultat.
Men nu står en ny sæson for døren i Segunda Divisíon B1 og vi er klar til kamp. Sæsonen byder på nye modstandere og det er vores pligt at vise dem, at her dominere vi.




« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 22:47 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Segunda Divisíon B1 Vinder)
« Svar #58: 07 Maj 2008, 22:49 »

Super nederen at du ikke rykkede op. Men jeg tror på dig i næste sæson!  Thumbs Up
Ja det var noget fis. Men jeg kæmper videre. Jeg skal have succes. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #13#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #59: 08 Maj 2008, 14:33 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
0 - 2
0-2 08' Marcos Márquez
0-2 23' Nauzet Alemán
3 - 3
0-1 08' Trond Fredrik Ludvigsen
1-1 18' Lafuerza
1-2 38' Kalle Ljungberg
2-2 61' Lafuerza
2-3 63' Kalle Ljungberg
3-3 72' Nacho Rodríguez

1 - 1
0-1 11'  Sergio Pachón
1-1 23' Osvaldo

0 - 1
0-1 90' (Pen) Libor Sionko
2 - 0
1-0 40' Kiki Musampa
2-0 57' Salva

2 - 1
1-0 20' Memo
2-0 75' Maciot
2-1 90' Carlos Fernandes

0 - 0

               Copa del Ray
3 - 0
1-0 51' Kalle Ljungberg
2-0 65' Kalle Ljungberg
3-0 75' Sergio Pachón

0 - 4
0-1 17' Kiki Musampa
0-2 22' Trond Fredrik Ludvigsen
0-3 38' Trond Fredrik Ludvigsen
0-4 45' Sergio Pachón


På kontoret

Jeg havde brugt kontoret flittigt henover sommeren og vi havde fået en del nye spillere ud af vores hårde arbejde. Klubbens bestyrelse og de daglige ledere var mere end tilfredse med den udvikling vi havde gennemgået henover sommeren og de glædede sig til at se hvad vi kunne få ud af det forstærkede hold. Jeg har fået et godt forhold til vores nye formand og det skal nok gå hen og gavne mig og mit team i længden. Men nu skal den nye sæson sparkes i gang.



På banen

I vores første kamp i år skulle vi møde det fornyelige nedrykkede Las Palmas hold og vi kom desværre ret så dårligt fra start. De viste klassen som de havde med sig ned fra Segunda Divisíon og de besejrede os med 2-0. Et yders dårligt resultat, som virkelig lagde en dæmper på vores tro om endnu en førsteplads. I de efter følgende kampe løb vi igen ind nogle problemer. Vi spillede 3-3 mod Lanzarote, et hold som vi bare skulle slå og det gjorde vi ikke. En personlig skuffelse for mig. Hjemme mod Ourense skulle vi have oprejsning, men det lykkedes os ikke. Vi spillede uafgjort og endnu engang underpræsterede holdet. Jeg var kommet til et punkt, hvor gode råd var dyre og der skulle gøres noget. Vi lagde en ny taktik og lavede om på træningen og så måtte tiden vise om vi kunne ende denne dårlige stime.
Vi fik sæsonens første sejr ude mod Sanse fra San Sebasitan, men det holdt hårdt. Først i overtiden fik vi scoret og det var på straffe. I den efter følgende kamp fandt vi det spil som gjorde os til mestre sidste år og endnu en sejr kom i hus. Men lykken var kort. Ude mod Fuenlabrada led vi igen et nederlag og igen underpræsterede holdet på et massivt plan. For mig personlig begyndt jeg at tvivle på holdets styrke, men det skulle vi nok få rettet op på. Hjemme mod Leganés spillede vi uafgjort, et resultat der ville have skuffet mig tidligere, men nu var jeg meget tilfreds med det. Dette skyldes at de på nuværende tidspunkt er med i toppen.
Vi er kommet rigtig godt fra start i cuppen og vi er startet med to store sejre. Den første mod et non-liga hold og den anden mod liga konkurrenterne fra Alcorcón. Vi spillede rigtig godt mod dem og det var lykkedes os at få vores angribere i gang, noget vi har manglet i ligaen. De kommende kampe ville blive rigtig vigtige og jeg glæder mig til at se drengene sprudle på banen igen og vise at Rayo Vallecano er en storklub in the making.









Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010