home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 679 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dit brugernavns oprindelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Dit brugernavns oprindelse?  (Læst 8672 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #45: 19 Maj 2013, 23:36 »

Hvordan ændrer man sit brugernavn Smiley?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #46: 19 Maj 2013, 23:38 »

Hvordan ændrer man sit brugernavn Smiley?

Skriv til et crewmedlem, der kan gøre det, og der bliver så hævet 100k fra din konto. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #47: 19 Maj 2013, 23:40 »

DeBuur har altid været mit Nick på nettet og er efternavnet i alle mine FM games hvor jeg altid hedder Niko DeBuur.

Niko var det navn jeg fik tildelt som soldat og det brugte jeg i flere år indtil den dag jeg forlod militæret og blev civilist.
Niko kommer af mit efternavn som er Nikolajsen, Buur er mit mellemnavn og hvorfor det blev DeBuur skyldes alene det at Buur var optaget som nick name på et eller andet site og så fandt jeg på DeBuur.

Jeg kunne ikke drømme om at skifte mit nick name.... får jeg nok heller ikke råd til så elendig som jeg er til at oddse Forlegen
Logged

YNWA

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #48: 19 Maj 2013, 23:51 »

Må man bruge special tegn i sit brugernavn??? Peace
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #49: 20 Maj 2013, 00:17 »

tjoe, Bryllen er fra min gamle skole nickname Brylle, ville nok pimpe det lidt op Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #50: 20 Maj 2013, 00:23 »

Sad i mine glade unge dage på Københavns idræts efterskole i 06 og kiggede rundt omkring på nettet mens jeg lavede en opgave om krig. Gik der med Fynbo her fra siden som anbefalede mig at se nærmere fmf. Ville oprette en bruger, men tænkte " hmm hvad skal jeg have af navn?? "

Så kiggede jeg ned på min opgave hvor ordet " verdenskrig" bare faldt i øjnene på mig, hvorefter jeg tog det Opstemt Enda med småt, men det har jeg aldrig ændret og det skal aldrig ændres Kys

Så gik jeg og troede du prøvede at beskrive tilstandene på Vestegnen Rullende Øjne


Men mit nickname, stammer fra et gammelt nick mine søstre gav mig. Ved ikke hvordan de kom på dette nick til mig, men det gjorde de bare, og siden har det bare hængt ved Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #51: 03 Jun 2013, 22:16 »

Har absolut ingen ide om hvordan mit brugernavn opstod. Jeg vil gætte på, at det stammer fra et eller andet online spil jeg spillede, da jeg var en ung satan. Det sejler rundt med store og små bogstaver, og smart var det nok dengang.

Jeg har i noget tid kæmpet en indædt kamp imod odds sektionen for at vinde nok penge til at ændre navnet, men det går ikke for godt. På et eller andet tidspunkt kommer jeg vel til at have råd til at få et nyt navn, og hvad det skal være, ved jeg ikke endnu.
Logged

JF7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #52: 03 Jun 2013, 22:24 »

Logged

Nothing but net

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #53: 03 Jun 2013, 22:27 »

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #54: 03 Jun 2013, 22:38 »

Har absolut ingen ide om hvordan mit brugernavn opstod. Jeg vil gætte på, at det stammer fra et eller andet online spil jeg spillede, da jeg var en ung satan. Det sejler rundt med store og små bogstaver, og smart var det nok dengang.

Jeg har i noget tid kæmpet en indædt kamp imod odds sektionen for at vinde nok penge til at ændre navnet, men det går ikke for godt. På et eller andet tidspunkt kommer jeg vel til at have råd til at få et nyt navn, og hvad det skal være, ved jeg ikke endnu.

Hvis du MEGET gerne vil have et nyt navn, så har jeg 50.000 freak$ du kan få Smiley

Jeg får dem alligevel aldrig brugt selv på andet end odds, så de kan jo lige så godt komme nogen til gavn, når jeg nu er så dårlig til at oddse crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #55: 03 Jun 2013, 22:45 »

Hvis du MEGET gerne vil have et nyt navn, så har jeg 50.000 freak$ du kan få Smiley

Jeg får dem alligevel aldrig brugt selv på andet end odds, så de kan jo lige så godt komme nogen til gavn, når jeg nu er så dårlig til at oddse crazy
Ellers tak.  Thumbs Up

Det er nu ikke fordi jeg græder mig selv i søvn over det, og nu har jeg da noget jeg kan se frem til med de freak$.  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #56: 03 Jun 2013, 22:52 »

No prob Wink
Synes bare du skulle have tilbudet Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #57: 03 Jun 2013, 23:05 »

Mit brugernavn kommer nok som et stort chok for mange. TheX var endda så meget i tvivl, så han spurgte mig i PB. Hedder du virkelig Hansen? Jeg kunne så svare ham tilbage, at det gør jeg ja.

Hvad er historien bag punktummet efter Hansen?  crazy

Mit brugernavn kan der vel ikke være den store tvivl om, hvor kommer fra... Men det bliver snart lavet om! ...hvis jeg da nogensinde får skrabet de 100k sammen...
Logged

Aldrig alene!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #58: 03 Jun 2013, 23:16 »

Mit brugernavn kan der vel ikke være den store tvivl om, hvor kommer fra... Men det bliver snart lavet om! ...hvis jeg da nogensinde får skrabet de 100k sammen...

Er du da ikke Brøndby-fan længere? Tunge
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #59: 03 Jun 2013, 23:27 »

Medløber.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010