home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dit brugernavns oprindelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Dit brugernavns oprindelse?  (Læst 8586 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #15: 19 Maj 2013, 11:51 »

Fordi jeg er Neymar.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #16: 19 Maj 2013, 11:56 »

Fordi jeg er Neymar.
Sejt!  Thumbs Up

Min grund er den samme, fordi jeg er Birkedahl. Ja, DEN Birkedahl!  Peace
Logged

Veni, vidi, vici

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #17: 19 Maj 2013, 12:12 »

Så langt er jeg sgu aldrig dykket ned i djævletilbedelsens symboler Opstemt

Men fedt nok! Er bare blevet kontaktet på andre sider (én anden side) med spørgsmålet om jeg var djævletilbeder, for så ville han melde mig til admin Opstemt

Det er jeg heller ikke, jeg har bare en masse interessante facts fra at have set QI. Det kan varmt anbefales Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #18: 19 Maj 2013, 13:30 »

Mit navn stammer tilbage fra 8. klasse da vi altid gik over til købmanden i frikvarteret og købte slik eller giflar Smiley . Så var der en der synes jeg skulle hedde "Slikkel" når nu jeg spiste en del slik og hedder Mikkel. Smiley . Navnet har hængt ved lige siden men her i starten af året har jeg fået et navn mere som jeg overvejer om jeg skal skifte til det er "Svennie" synes det lyder alt for fedt Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #19: 19 Maj 2013, 14:46 »

Mit navn stammer tilbage fra 8. klasse da vi altid gik over til købmanden i frikvarteret og købte slik eller giflar Smiley . Så var der en der synes jeg skulle hedde "Slikkel" når nu jeg spiste en del slik og hedder Mikkel. Smiley . Navnet har hængt ved lige siden men her i starten af året har jeg fået et navn mere som jeg overvejer om jeg skal skifte til det er "Svennie" synes det lyder alt for fedt Smiley
Hvad er historien så bag navnet Svennie? Det ligger jo lidt mere op af Sven(d) end Mikkel. Wink
Logged

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #20: 19 Maj 2013, 14:48 »

Fordi jeg er Neymar.

HAHAHAHAHAH.

Nej du er lille Nicklas fra Køge.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #21: 19 Maj 2013, 14:54 »

Man kan simpelthen ikke andet end elske manden der på en og samme dag fuckede Kellen Moore og the Boise dream over.
<a href="http://www.youtube.com/v/CAi2A6N1c0E?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/CAi2A6N1c0E?hl=da_DK</a>
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #22: 19 Maj 2013, 14:59 »

Ibrahimovic havde lige skiftet til Barca, så da jeg skulle have en bruger på dette site, skulle jeg da opkaldes efter ham!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #23: 19 Maj 2013, 15:23 »

Mit navn stammer fra da jeg spillede World of Warcraft og skulle lave en character som jeg så endte med og kalde Ready, 123 stammer vidst nok bare fra en anden side jeg oprettede mig på som var engelsk og der var "Ready" taget også foreslog den selv 123 og uden tøven blev der klikket fortsæt!
Dog har jeg længe ville have slettet numrene fra mit nick, men det er der ikke Freak$ til...
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #24: 19 Maj 2013, 15:49 »

Ja, mit nick ligger så at sige rimelig meget til højrebenet, da mit rigtige navn er Oliver, og jeg i daglig tale blot bliver kaldt Oli. For at undgå forvirring om udtalen bør der vel egentlig stå Olli/Ollie, men sådan har jeg nu altid været stor modstander af skrive det... Tunge

Da det ikke er verdens mest unikke nick, plejer det ofte at være taget på forskellige sites, så jeg var egentlig ret overrasket over at navnet ikke var optaget dengang jeg joinede siden. Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #25: 19 Maj 2013, 15:52 »

Jeg hedder Demi Lovato fordi hun er den dejligste og mest fantastiske person på denne jord.
Og så synger hun godt.
Og hun er lækker.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #26: 19 Maj 2013, 15:55 »

Hvad er historien så bag navnet Svennie? Det ligger jo lidt mere op af Sven(d) end Mikkel. Wink
Mit efternavn er Svendsen Smiley .
Logged

Vi skal alle være her.

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #27: 19 Maj 2013, 16:15 »

noget så erotisk, som mit efternavn og det trøjenummer jeg brugte i indendørs fodbold.
Jeg var nødsaget til at sætte 99 på som vedhæng, eftersom rolighed @ hotmail.com var taget, da jeg i tidernes morgen oprettede min første mail.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 16:53 af rolighed99 » Logged




nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #28: 19 Maj 2013, 16:22 »

Du hedder simpelthen Rolighed til efternavn? Fedt nok.
Logged

FCK

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #29: 19 Maj 2013, 17:51 »

Mit kommer af mit kælenavn fra dagligdagen, og det nummer jeg løber rundt med på ryggen når der skal spilles fodbold. Men når jeg en skønne dag rammer 100.000 freak$ bliver det ændret Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010