home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dit brugernavns oprindelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Dit brugernavns oprindelse?  (Læst 8541 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #30: 19 Maj 2013, 17:53 »

Jeg hedder Demi Lovato fordi hun er den dejligste og mest fantastiske person på denne jord.
Og så synger hun godt.
Og hun er lækker.

Hold kæft en gang bawl.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #31: 19 Maj 2013, 18:21 »

Hold kæft en gang bawl.

Ja for dig.
Ikke for mig.
Logged


Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #32: 19 Maj 2013, 20:00 »

Jeg hedder Rottenburg fordi det er mit mellemnavn! Smiley

Enkelter er det ikk Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #33: 19 Maj 2013, 21:14 »

Tjaaa, JKJ er bare forbogstaverne i  mit for- mellem- og efternavn.

Ikke den store opfindsomhed i det Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #34: 19 Maj 2013, 21:17 »

Første gang jeg stiftede bekendtskab med IRC, da jeg begyndte på Handelsskolen i 1997. Da jeg loggede på ville jeg gerne have nicket Goon (som i gooner = Arsenal-fan, hvis der skulle være nogle få som ikke vidste det), men det var optaget. Så brugte jeg g00n i stedet, og det har jeg aldrig lavet om på.
Logged



KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #35: 19 Maj 2013, 21:29 »

Mit gamle brugernavn Vestjyde kommer af at jeg er født og opvokset i den smukke del af Danmark (Vestjylland, hvis nogen skulle være i tvivl  crazy). Jeg tog egentligt det brugernavn, fordi jeg har en ret dårlig fantasi, og derved ikke kunne komme på et federe navn.
Efter min indmeldning til FmFreaks Venner, så havde jeg jo mulighed for at ændre mit brugernavn. Det blev gjort, og valget faldt på KarelPoborsky, da jeg på forunderlig vis har haft en eller anden slags tilbedning af ham(Hvilket kan ses i en gammel blog fra min side, hvor mit managernavn var Karel Poborsky  Grin ).
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #36: 19 Maj 2013, 21:31 »

Første gang jeg stiftede bekendtskab med IRC, da jeg begyndte på Handelsskolen i 1997. Da jeg loggede på ville jeg gerne have nicket Goon (som i gooner = Arsenal-fan, hvis der skulle være nogle få som ikke vidste det), men det var optaget. Så brugte jeg g00n i stedet, og det har jeg aldrig lavet om på.
Se, jeg har altid troet det var g00n som en bølle. Fascinerende.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #37: 19 Maj 2013, 21:33 »

Mit er godt nok ikke som opfindsomt, da jeg bare har taget mit efternavn. Men så kan man også huske det!  crazy

Den eneste ændring, jeg har lavet, er til et stort R, da jeg ikke var så betænksom som 12-årig.  Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #38: 19 Maj 2013, 21:44 »

Mit er godt nok ikke som opfindsomt, da jeg bare har taget mit efternavn. Men så kan man også huske det!  crazy

Den eneste ændring, jeg har lavet, er til et stort R, da jeg ikke var så betænksom som 12-årig.  Wink
Så du brugte altså 100k på at lave stort bogstav? Rullende Øjne Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #39: 19 Maj 2013, 21:46 »

Så du brugte altså 100k på at lave stort bogstav? Rullende Øjne Tunge

Ja engang var jeg god/heldig til at oddse, og så havde jeg lige pludselig 800 k. Nu har jeg kun freak$ fra div. konkurrencer og oddser ikke specielt meget længere, men måske man skulle lave om på det...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #40: 19 Maj 2013, 22:31 »

Mit allerførste nick var Soccerpop, som jeg fandt på da jeg skulle oprette mig herinde. Jeg ved ikke lige hvordan jeg kom frem til det, men jeg var heller ikke så skide gammel dengang, så jeg tror bare det lød fedt. Siden hed jeg en kort overgang Småkagedrengen, som følge af en intern joke.

Fitzpatrick ved jeg ikke hvorfor jeg endte op med. Hvis jeg skal prøve at give en forklaring, så var i forbindelse med VM i 2006, hvor jeg oprettede en Trinidad & Tobago blog, hvor jeg havde en spiller på holdet som Fitzpatrick, hvilket jeg synes var et urimeligt fedt navn. Og så dukkede det op i hukommelsen, da jeg oprettede min anden bruger på FmF og siden har det så hængt ved.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #41: 19 Maj 2013, 22:37 »

Mit allerførste nick var Soccerpop, som jeg fandt på da jeg skulle oprette mig herinde. Jeg ved ikke lige hvordan jeg kom frem til det, men jeg var heller ikke så skide gammel dengang, så jeg tror bare det lød fedt. Siden hed jeg en kort overgang Småkagedrengen, som følge af en intern joke.

Fitzpatrick ved jeg ikke hvorfor jeg endte op med. Hvis jeg skal prøve at give en forklaring, så var i forbindelse med VM i 2006, hvor jeg oprettede en Trinidad & Tobago blog, hvor jeg havde en spiller på holdet som Fitzpatrick, hvilket jeg synes var et urimeligt fedt navn. Og så dukkede det op i hukommelsen, da jeg oprettede min anden bruger på FmF og siden har det så hængt ved.

Wow. Du er Soccerpop.

Jeg troede ikke han var aktiv længere. Man bliver overrasket hver dag.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #42: 19 Maj 2013, 23:07 »

Se, jeg har altid troet det var g00n som en bølle. Fascinerende.

Could have been!
Logged



Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #43: 19 Maj 2013, 23:13 »

Jeg har haft alt for mange brugernavne.

Men RCD, som jeg vel har brugt det meste af min tid herinde, stammer fra RCD Espanyol de Barcelona. Da jeg oprettede min første bruger tilbage i 06 eller 07, kunne jeg ikke rigtigt komme på et navn, og RCD poppede rimelig tilfældigt op.

Tavares, kommer jo fra den flotte og dejlige hockey spiller, John Tavares. Sød fyr. <3
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit brugernavns oprindelse?
« Svar #44: 19 Maj 2013, 23:18 »

Sad i mine glade unge dage på Københavns idræts efterskole i 06 og kiggede rundt omkring på nettet mens jeg lavede en opgave om krig. Gik der med Fynbo her fra siden som anbefalede mig at se nærmere fmf. Ville oprette en bruger, men tænkte " hmm hvad skal jeg have af navn?? "

Så kiggede jeg ned på min opgave hvor ordet " verdenskrig" bare faldt i øjnene på mig, hvorefter jeg tog det Opstemt Enda med småt, men det har jeg aldrig ændret og det skal aldrig ændres Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010