home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Shafts Tour de France blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Shafts Tour de France blog  (Læst 43924 gange)
Enged
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #15: 28 Jun 2009, 21:10 »

Helt igennem nice Lars! Thumbs Up
Jeg vil helt sikkert læse med hver gang du kommer med noget nyt Thumbs Up Man bliver jo helt i Tour-humør af at læse det, selv om du kun har skrevet om Milram som ikke siger mig en pind Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #16: 28 Jun 2009, 21:15 »

Fed 'update' om Milram. Specielt Ciolek fra Milram holdet er fantastisk..

Ser frem til mere ...
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #17: 29 Jun 2009, 00:15 »

Hold da op Lars.
Du ved tydeligvis meget om det du snakker om, og vidergiver din viden i en dejlig letlæselig tekst Smiley
Glæder mig til mere.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #18: 29 Jun 2009, 09:17 »

DAMN hvor er det nice at læse så meget respons som i alle har givet Thumbs Up Mange tak for det, og det må i hellere end gerne forsætte med Smiley

Det ser sgu godt ud, Lars! Thumbs Up

Personligt tror jeg at Gerdemann kan rykke op i top-10, men det kræver at han skifter til et hold, der fokuserer mere på bjergene end Milram gør! Bevares de har som du har skrevet Fothen med, men han skal til et hold i stil med Saxo Bank, hvor han kan blive løjtnant i stil med Chris Anker Sørensen!

Men jeg glæder mig til din gennemgang af favoritterne Thumbs Up

Han kan muligvis rykke i top 10 med et stærkere hold, men nu er det desværre ikke tilfældet, og derfor tror jeg personligt kun på en top 15 placering.

Wouw vil helt klar følge med her. Imponerende arbejde og du virker meget entusiastisk. Vil da lige give min mening om din analyse af Milram, som jeg personligt glæder mig meget til at se i år uden Petacchi og Zabel, som jeg mener har lukket holdet lidt.

Er helt enig i at Gerdemann med en god Tour kan køre i Top 15, men det tror jeg ikke han vil gå efter. Jeg tror han vil køre som da han fik førertrøjen og tage chancen på en af løbets første bjergetaper, måske den første, hvor der er lidt usikkerhed. Kommer han af sted i en ordentlig gruppe og så sætter dem til sidst, og så måske får en etapesejr. Det vil jeg tro han vil gå efter på måske flere etaper. Klassement mæssigt vil han nok få en offday og så smide det væk, så håber han går efter det andet. Han er for usikker at satse på samlet.

Er meget enig vedr. Knees og Fothen. To super hjælperyttere, der også kan være gode for et udbrud på en mellemhård etape specielt Knees, som jeg rent faktisk tror går i top 20. Han har virkelig imponeret mig de sidste år og han er ikke helt dårlig på en enkelstart.

Ciolek ved jeg sku ikke helt med. Tror slet ikke han får en etapesejr, men der er altid en outsider der ender med at tage en og det kunne sagtens være ham. Hans hold ser heller ikke så stærk ud til at få ham frem, men forhåbentlig kan Terpstra, Wegmann eller Wrölich få ham frem.

Glæder mig meget til at se Terpstra, Wegmann og Velits på de kuperede etaper. Tre utrolig spændende ryttere i et udbrud og vil være meget farlige. Har en stærk tro til at en af dem napper en etapesejr eller kommer med en gruppe hjem sidst i løbet.

Glæder mig til at læse mere fra dig Shaft! (:



Først og fremmest. En virkelig dejlig lang kommentar at få Thumbs Up

Og det bliver bestemt spændende at se hvordan Milram vil spille Gerdemann ud. Det kommer formentlig meget an på hvordan den første uge går for ham. Jeg tror de kører klassement, som Gerdemann tidligere har udtalt også er hans mål.

Jeg tror personligt ikke helt selv på Knees kan kører i top 20. Det kræver i hvertfald han rammer et af de der store udbrud som der plejer at komme hvert år.

Og Milram har bestemt nogle spændende ryttere til de kuperede etaper, og kan også spille Wrölich ud på de helt flade i udbrud, så er bestemt spændende at se hvad de opnår i år.

Helt igennem nice Lars! Thumbs Up
Jeg vil helt sikkert læse med hver gang du kommer med noget nyt Thumbs Up Man bliver jo helt i Tour-humør af at læse det, selv om du kun har skrevet om Milram som ikke siger mig en pind Wink

Det er da dejligt at høre man kan få dig i Tour stemning Wink Håber det forsætter sådan med de næste mange updates jeg laver Peace

Fed 'update' om Milram. Specielt Ciolek fra Milram holdet er fantastisk..

Ser frem til mere ...

Mange tak

Hold da op Lars.
Du ved tydeligvis meget om det du snakker om, og vidergiver din viden i en dejlig letlæselig tekst Smiley
Glæder mig til mere.

Sikke mange jeg er på fornavn med lige pludselig Opstemt

Jeg ved en del om cykling, og elsker at skrive om det. Så er glad for du synes det er i en letlæselig tekst Smiley
Logged


Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #19: 29 Jun 2009, 10:33 »

har ikk lige haft tid til at læse den, men har fået det gjort nu. det er squ godt læsemateriale, det er ligesom en af de der "eksperter" har skrevet det, så du har endnu en fast læser.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #20: 29 Jun 2009, 10:39 »

Synes sku Milram skyder sig selv lidt i foden, hvis de vælger at satse på samlet klassement til Gerdemann eller sprinter sejre til Ciolek.. I mine øjne er Gerdemanns talent langt overvurderet og jeg tror aldrig han kommer til at blande sig i toppen af et 3-ugers etapeløb, han er simpelthen ikke stabil nok.. Tilgengæld kan jeg sagtens se ham snuppe en etape og præcis det burde holdet køre efter.. De har et hold fyldt med vindermateriale og specielt Wegmann plejer at være "hvor det sker".. Generelt tror jeg Milram vil få suverænt mest ud af deres tur, hvis de satser på udbrud og lange togter i stedet for klassement og sprinterafgørelser. .
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #21: 29 Jun 2009, 12:05 »

har ikk lige haft tid til at læse den, men har fået det gjort nu. det er squ godt læsemateriale, det er ligesom en af de der "eksperter" har skrevet det, så du har endnu en fast læser.

Jamen mange tak. Håber da også du forsætter med at læse med Smiley

Synes sku Milram skyder sig selv lidt i foden, hvis de vælger at satse på samlet klassement til Gerdemann eller sprinter sejre til Ciolek.. I mine øjne er Gerdemanns talent langt overvurderet og jeg tror aldrig han kommer til at blande sig i toppen af et 3-ugers etapeløb, han er simpelthen ikke stabil nok.. Tilgengæld kan jeg sagtens se ham snuppe en etape og præcis det burde holdet køre efter.. De har et hold fyldt med vindermateriale og specielt Wegmann plejer at være "hvor det sker".. Generelt tror jeg Milram vil få suverænt mest ud af deres tur, hvis de satser på udbrud og lange togter i stedet for klassement og sprinterafgørelser. .

Jaa. Men Gerdemann drømme er vel at komme langt frem i det samlede. Og uden at gøre et forsøg, finder han aldrig ud af om det ville kunne lykkes ham. Derfor tror jeg han går fuldt ud efter klassementet, sammen med resten af Milram holdet.
Men du har bestemt ret i, at de har et godt udbruder hold.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #22: 29 Jun 2009, 12:15 »

Outsiderne


Luis Leon Sanchez
Roman Kreuziger
Christian Vandevelde
Frank Schleck
Lance Armstrong


Det virker måske lidt langt ude at vælge en mand der blev nummer 62 i sidste års Tour de France efter folk som Bram Tankink og Kurt Asle Arvesen som outsider til årets sejr. Ikke desto mindre er det hvad Luis Leon Sanchez bliver gjort til.
Luis Leon Sanchez er blevet 25 år, og er efter Alejandro Valverdes udelukkelse blevet gjort til kaptajn, sammen med den tidligere vinder Oscar Perreiro. Han er igang med sin godt tredje sæson hos Caisse d´Epargne, og har tidligere hentet store sejre. I år er det blevet til sejrene i Paris-Nice og Middelhavet rundt, ligesom han vandt en etape i Vuelta al Pais Vasco og Tour du Haut Var. Sidste år lykkedes det ham også at vinde syvende etape i Tour de France da han holdte hjem med seks sekunder til en store gruppe af favoritterne. Han blev desuden også kåret til den mest angrebsivrige rytter på etapen.
I år tror jeg han er den der viser bedst form for Caisse d´Epargne, og derfor kommer han også til at få godt med støtte i bjergene fra det spanske hold. Desuden er Sanchez hellere ikke helt dårlig på enkelstart. Noget han beviste sidste år hvor han blev national mester. Den title har Contador i år taget.

I en alder af bare 23 har tjekken Roman Kreuziger allerede opnået mere end hvad de fleste cykelryttere gør. Den tidligere U-19 verdensmester har allerede sejret i Romandiet rundt og Schweiz rundt. Schweiz Rundt sidste år, hvor han sejrede foran Andreas Klöden og Igor Antón, og Romandiet rundt i år hvor han sejrede foran Vladimir Karpets og Rein Taaramäe fra Cofidis.
Allerede sidste år var Kreuziger tæt på at køre sig i top 10 i Touren, men der manglede lige det sidste der gjorde at den tempostærke rytter måtte tage til takke med en 12 plads. En plads der lige akurrat ikke var nok til at tage sejren i ungdomskonkurrencen hvor Andy Schleck sejrede.
I Liquigas får Kreuziger alt den hjælp han kan bruge fra de to stærke ryttere, Vincenzo Nibali og Franco Pellizotti. Derudover er danske Brian Vandborg også udtaget til at hjælpe holdet i de grønne trøjer.

Han slog for alvor igennem sidste år, i en alder af 32. Den tidligere CSC rytter, Christian Vandevelde havde tidligere i sin karriere højst opnået en 24 plads i verdens hårdeste etapeløb, og havde kun små sejre som samlet vinder af Tour de Luxembourg og Redlands Bicycle Classic.
Derfor var det klart årets overraskelse sidste år, at han kunne følge med de store favoritter nå det gik op af, og kørte en enkelstart på niveau med de andre favoritter. Havde det ikke været for et styrt på vej ned at et bjerg i sidste års Tour, så kunne Vandevelde måske endda været kravlet endnu længer op på resultatlisten.
Amerikaneren har tidligere kørt for US Postal, Liberty Seguros og Team CSC inden han sidste år skiftede til Slipstream. I år har han desværre været ramt af et alvorligt styrt i Giro d´Italia, og spørgsmålet er om han er helt klar til Touren i år, ovenpå hans skade. Han er i hvertfald sikret god støtte i bjergene af erfarne ryttere som David Millar og David Zabriskie, som også er medvirkende til Garmin-Slipstream i år kan tage sejren på holdtidskørelsen.

Med en far som var proffesional cykelrytter, og en lillebror som er mindst lige så talentfuld som ham selv, er presset stort på Frank Schlecks skuldre for at levere på landevejene. Frank har dog også leveret store sejre i løbet af sin fem årig karriere, deriblandt sejren på L´Alpe-d´Huez og sejren i Amstel Gold Race tilbage i 2006.
Det er dog ikke lutter positive ord der har været i pressen omkring den ældste af Schleck brødrene. Det kom frem sidste år, et år hvor han blev nummer seks i Tour de France efter flere dage i gult, at han havde overført penge til den store dopinglæge, Eufemiano Fuentes. Det har givet nogle ridser i lakken hos CSC og Schleck, men i sidste ende valgte Saxo Bank og Bjarne Riis at tro på sin rytter.
I år er det formentlig lillebror Andy som der skal køres for hos Saxo Bank, og derfor er Frank også kun en outsider. Frank kommer formentlig aldrig til at vinde touren. Dertil er hans enkelstarts simpelthen for ringe i modsætningen til alle hans konkurrenter. Og i en alder af 29 år, virker det ikke som om han når at gøre det god nok, til for alvor at kunne konkurrere med de helt store.

Det største spørgsmålstegn i årets Tour er uden tvivl Lance Armstrong. Amerikaneren som gør comeback efter tre års pause, og syv Tour de France titler er i en intern kamp med ledelsen hos Astana om hvem der skal køres for. Er det Armstrong eller er det Contador som er den stærkeste.
Alle har forsøgt at komme med deres bud, men vi finder først ud af det under de tre uger i Frankring hvem der egentlig er den bedste.
Lance Armstrong er efterhånden blevet 37 år gamle, og er formentlig sidste chance for ham hvis han skal lave det helt store comeback. Med ryttere som Klöden, Leipheimer, Zubeldia, Rast, Popovych og tidligere nævnte Contador på holdet, bliver Astana uden tvivl en stor magtfaktor at følge i år. Spørgsmålet er som alle siger. Kan de holde styr på tropperne? Eller bryder holdets kollektiv fuldstændig sammen og modkører hinanden?
Spørgsmålene er der mange af, men svaret er der ingen der kender.
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #23: 29 Jun 2009, 12:33 »

Er fuldstændig enig!
Og du skulle vel ikke vide hvorfor Valverde er udelukket Smiley?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #24: 29 Jun 2009, 12:39 »

Er fuldstændig enig!
Og du skulle vel ikke vide hvorfor Valverde er udelukket Smiley?

Alejandro Valverde er udelukket, fordi han er blevet idømt en toårig karantæne af CONI (den italienske olympiske komité), der mener at have bevis for hans involvering i Operacion Puerto. Karantænen omfatter al cykelløb i Italien, og da Tour-ruten tager rytterne igennem støvlelandet, kan Valverde ikke deltage. Han har appelleret dommen til den internationale sportsdomstol CAS, men Caisse d'Epargne forventer ikke en løsning før Tour-start og har udeladt ham fra Tour-holdet for at undgå en eventuel strid med CONI.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #25: 29 Jun 2009, 13:12 »

Af dine fem outsidere ser jeg kun Lance Armstrong som en potentiel vinder. Luis Leon Sanchez, Roman Kreuziger og Fränk Schleck vil efter min bedste overbevisning køre top-10, mens Vande Velde, som du selv skriver, er et spørgsmålstegn. Fælles for kvartetten er dog manglen på vinderpotentiale. Fränk Schlecks enkeltstart er en hæmsko for ham, og han er end ikke blandt de fem bedste bjergryttere. Personligt mener jeg, at han var en klods om benet på CSC, da han kørte i gult i fjor. Hans forspring var for spinkelt til at holde på enkeltstarten, men han havde ikke den nødvendige pondus til at angribe i bjergene, og CSC følte sig forpligtet til at forsvare trøjen i stedet for at give Carlos Sastre carte blanche til angreb. Det fik han så i 11. time. For mig at se gør Saxo Bank klogt i at lægge alle sine æg i én kurv. Nok kan Fränk Schleck køre en hæderlig slutplacering hjem i tilfælde af at lillebror skulle falde igennem, men kun én mand kan vinde Touren for Bjarne Riis, og det er Andy Schleck. Kreuziger har forudsætningerne til at blive en fremtidig Tour-vinder, men i år er for tidligt for ham.

Lance Armstrongs form og reelle styrke står hen i det uvisse, men jeg er overbevist om, at han er, hvor han skal være. Den ærekære amerikaner ville ikke risikere ridser i sit ry ved at troppe op i affældig beskaffenhed. Det eneste succeskriterium for ham er en samlet sejr (jeg køber ikke udtalelserne om, at han frem for alt vender tilbage for at promovere LIVESTRONG-projektet), og hvor jeg ikke er sikker på, at han får den, så tror jeg, at han vil køre med om den. Den største forhindring er holdkammeraten Alberto Contador; ikke blot fordi han umiddelbart er feltets stærkeste rytter, men fordi hans tilstedeværelse begrænser støtten til Armstrong.

Mht. Milram, så har de et hold spækket med potentielle etapevindere, og jeg er også af den holdning, at de spænder ben for sig selv, såfremt de satser alt på at køre Linus Gerdemann i top-10. For det første tror jeg ikke, det kan lade sig køre, og for det andet står en beskeden tiendeplads efter min mening ikke mål med de to-tre etapesejre, de har en reel chance for at få.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 19:01 af United-styrer » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #26: 29 Jun 2009, 13:49 »

Okay, tak U-S
Logged

Kristensen100
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #27: 29 Jun 2009, 16:15 »

Outsiderne


Luis Leon Sanchez
Roman Kreuziger
Christian Vandevelde
Frank Schleck
Lance Armstrong


Det virker måske lidt langt ude at vælge en mand der blev nummer 62 i sidste års Tour de France efter folk som Bram Tankink og Kurt Asle Arvesen som outsider til årets sejr. Ikke desto mindre er det hvad Luis Leon Sanchez bliver gjort til.
Luis Leon Sanchez er blevet 25 år, og er efter Alejandro Valverdes udelukkelse blevet gjort til kaptajn, sammen med den tidligere vinder Oscar Perreiro. Han er igang med sin godt tredje sæson hos Caisse d´Epargne, og har tidligere hentet store sejre. I år er det blevet til sejrene i Paris-Nice og Middelhavet rundt, ligesom han vandt en etape i Vuelta al Pais Vasco og Tour du Haut Var. Sidste år lykkedes det ham også at vinde syvende etape i Tour de France da han holdte hjem med seks sekunder til en store gruppe af favoritterne. Han blev desuden også kåret til den mest angrebsivrige rytter på etapen.
I år tror jeg han er den der viser bedst form for Caisse d´Epargne, og derfor kommer han også til at få godt med støtte i bjergene fra det spanske hold. Desuden er Sanchez hellere ikke helt dårlig på enkelstart. Noget han beviste sidste år hvor han blev national mester. Den title har Contador i år taget.

I en alder af bare 23 har tjekken Roman Kreuziger allerede opnået mere end hvad de fleste cykelryttere gør. Den tidligere U-19 verdensmester har allerede sejret i Romandiet rundt og Schweiz rundt. Schweiz Rundt sidste år, hvor han sejrede foran Andreas Klöden og Igor Antón, og Romandiet rundt i år hvor han sejrede foran Vladimir Karpets og Rein Taaramäe fra Cofidis.
Allerede sidste år var Kreuziger tæt på at køre sig i top 10 i Touren, men der manglede lige det sidste der gjorde at den tempostærke rytter måtte tage til takke med en 12 plads. En plads der lige akurrat ikke var nok til at tage sejren i ungdomskonkurrencen hvor Andy Schleck sejrede.
I Liquigas får Kreuziger alt den hjælp han kan bruge fra de to stærke ryttere, Vincenzo Nibali og Franco Pellizotti. Derudover er danske Brian Vandborg også udtaget til at hjælpe holdet i de grønne trøjer.

Han slog for alvor igennem sidste år, i en alder af 32. Den tidligere CSC rytter, Christian Vandevelde havde tidligere i sin karriere højst opnået en 24 plads i verdens hårdeste etapeløb, og havde kun små sejre som samlet vinder af Tour de Luxembourg og Redlands Bicycle Classic.
Derfor var det klart årets overraskelse sidste år, at han kunne følge med de store favoritter nå det gik op af, og kørte en enkelstart på niveau med de andre favoritter. Havde det ikke været for et styrt på vej ned at et bjerg i sidste års Tour, så kunne Vandevelde måske endda været kravlet endnu længer op på resultatlisten.
Amerikaneren har tidligere kørt for US Postal, Liberty Seguros og Team CSC inden han sidste år skiftede til Slipstream. I år har han desværre været ramt af et alvorligt styrt i Giro d´Italia, og spørgsmålet er om han er helt klar til Touren i år, ovenpå hans skade. Han er i hvertfald sikret god støtte i bjergene af erfarne ryttere som David Millar og David Zabriskie, som også er medvirkende til Garmin-Slipstream i år kan tage sejren på holdtidskørelsen.

Med en far som var proffesional cykelrytter, og en lillebror som er mindst lige så talentfuld som ham selv, er presset stort på Frank Schlecks skuldre for at levere på landevejene. Frank har dog også leveret store sejre i løbet af sin fem årig karriere, deriblandt sejren på L´Alpe-d´Huez og sejren i Amstel Gold Race tilbage i 2006.
Det er dog ikke lutter positive ord der har været i pressen omkring den ældste af Schleck brødrene. Det kom frem sidste år, et år hvor han blev nummer seks i Tour de France efter flere dage i gult, at han havde overført penge til den store dopinglæge, Eufemiano Fuentes. Det har givet nogle ridser i lakken hos CSC og Schleck, men i sidste ende valgte Saxo Bank og Bjarne Riis at tro på sin rytter.
I år er det formentlig lillebror Andy som der skal køres for hos Saxo Bank, og derfor er Frank også kun en outsider. Frank kommer formentlig aldrig til at vinde touren. Dertil er hans enkelstarts simpelthen for ringe i modsætningen til alle hans konkurrenter. Og i en alder af 29 år, virker det ikke som om han når at gøre det god nok, til for alvor at kunne konkurrere med de helt store.

Det største spørgsmålstegn i årets Tour er uden tvivl Lance Armstrong. Amerikaneren som gør comeback efter tre års pause, og syv Tour de France titler er i en intern kamp med ledelsen hos Astana om hvem der skal køres for. Er det Armstrong eller er det Contador som er den stærkeste.
Alle har forsøgt at komme med deres bud, men vi finder først ud af det under de tre uger i Frankring hvem der egentlig er den bedste.
Lance Armstrong er efterhånden blevet 37 år gamle, og er formentlig sidste chance for ham hvis han skal lave det helt store comeback. Med ryttere som Klöden, Leipheimer, Zubeldia, Rast, Popovych og tidligere nævnte Contador på holdet, bliver Astana uden tvivl en stor magtfaktor at følge i år. Spørgsmålet er som alle siger. Kan de holde styr på tropperne? Eller bryder holdets kollektiv fuldstændig sammen og modkører hinanden?
Spørgsmålene er der mange af, men svaret er der ingen der kender.


Jeg er nu meget enig i det du siger..

Men hva med folk som:

Mikel Astarloza Chaurreau

Kim Kirchen

Andreas Klöden

Levi Leipheimer?
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 16:17 af Kristensen100 » Logged

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #28: 29 Jun 2009, 17:04 »

@Kristensen: Kunne det tænkes, at de kommer ind under kategorien 'Favoritterne'?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #29: 29 Jun 2009, 18:17 »

Hehe.

Jeg har valgt 5 favoritter, og 5 outsidere. Og efter min mening har Kirchen og Astarloza ikke en bedre mulighed end dem jeg her skrevet om i outsider rollen. Og ang. Klöden, så kommer han ikke engang blandt de 20 jeg vil skrive om, da han altså slet ikke kommer til at have niveauet til det.
Jeg har valgt kun at skrive om 2 Astana folk, og det bliver så Armstrong og gæt selv hvem den sidste er.. Nemlig Contador. Derfor er der ikke plads til en Leipheimer.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010