home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84831 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #75: 07 Mar 2013, 15:59 »

Loader man kun et land fra start? Og når man skal vinde samtlige ligaer i et land, betyder det så at hvis man har opnået alt i Østrig, og går videre og får tilbudt job i en klub der ikke spiller i den dårligste række i det nye land, skal man så stadig vinde den laveste liga?
Logged

welbz is dat guy

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #76: 07 Mar 2013, 16:00 »

Mener man kun skal vinde en division i hvert land. dvs. i england er League 2 fx. nok. Ved ikke om jeg harforstået det korrekt.
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #77: 07 Mar 2013, 16:01 »

Loader man kun et land fra start? Og når man skal vinde samtlige ligaer i et land, betyder det så at hvis man har opnået alt i Østrig, og går videre og får tilbudt job i en klub der ikke spiller i den dårligste række i det nye land, skal man så stadig vinde den laveste liga?

Jeg har kun Østrig loadet. Hvis det engang skulle ske (long shot, jeg ved det) at jeg kommer til at vinde lidt, så tilføjer jeg næste land i rækken når det ser ud til at passe.

Rækkefølgen af ligaerne er ligegyldig, så hvis man skulle få tilbudt et job i den bedste række først, så kan man jo vælge at vinde den til at starte med, og så sige op og vinde en lavere liga bagefter.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #78: 07 Mar 2013, 16:01 »

Mener man kun skal vinde en division i hvert land. dvs. i england er League 2 fx. nok. Ved ikke om jeg harforstået det korrekt.

Ikke korrekt Wink
Logged



ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #79: 07 Mar 2013, 16:02 »

Jeg har kun Østrig loadet. Hvis det engang skulle ske (long shot, jeg ved det) at jeg kommer til at vinde lidt, så tilføjer jeg næste land i rækken når det ser ud til at passe.

Rækkefølgen af ligaerne er ligegyldig, så hvis man skulle få tilbudt et job i den bedste række først, så kan man jo vælge at vinde den til at starte med, og så sige op og vinde en lavere liga bagefter.
Forstået :-)
Logged

welbz is dat guy

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #80: 07 Mar 2013, 16:03 »

Så du skal vinde alle divisionerne i England fx?
Logged

Kolo Abib Touré

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #81: 07 Mar 2013, 16:19 »

Så du skal vinde alle divisionerne i England fx?
Det er ihvertfald det der står Smiley
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #82: 07 Mar 2013, 16:41 »

Det betyder så også, at du skal vinde alle pokaler? Altså også eventuelle pokaler som kun kan vindes af hold i lavere rangere rækker? Som fx FA Trophy og Football League Trophy. Altså ikke noget med at rykke op for hurtigt Wink
Logged

Build Me Up Buttercup!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #83: 07 Mar 2013, 16:41 »

Hold da kæft hvor er i elendige! Kommer lige pludselig til at se god ud i min Ajax blog! Tunge
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #84: 07 Mar 2013, 16:44 »

Så du skal vinde alle divisionerne i England fx?

Korrekt, men som skrevet står behøves kun én regional liga på samme trin, dvs. enten Blue Square North eller South, man behøver ikke begge.

Det betyder så også, at du skal vinde alle pokaler? Altså også eventuelle pokaler som kun kan vindes af hold i lavere rangere rækker? Som fx FA Trophy og Football League Trophy. Altså ikke noget med at rykke op for hurtigt Wink

Ligeledes korrekt Smiley

Hold da kæft hvor er i elendige! Kommer lige pludselig til at se god ud i min Ajax blog! Tunge

Du ved hvor du skal overføre pengene til Wink
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #85: 07 Mar 2013, 16:46 »

Korrekt, men som skrevet står behøves kun én regional liga på samme trin, dvs. enten Blue Square North eller South, man behøver ikke begge.

Alle divisionerne også?! Jeg synes godt nok at der er kommet en del mere udfordring på efter at jeg gik med til denne challenge! Det startede med at være en eller anden liga og de største pokaler, så blev det til alle pokaler og en eller anden liga og nu er det alle ligaer og alle pokaler. Vi bliver da aldrig færdige!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #86: 07 Mar 2013, 16:47 »

Alle divisionerne også?! Jeg synes godt nok at der er kommet en del mere udfordring på efter at jeg gik med til denne challenge! Det startede med at være en eller anden liga og de største pokaler, så blev det til alle pokaler og en eller anden liga og nu er det alle ligaer og alle pokaler. Vi bliver da aldrig færdige!

Nu skal du ikke spille dum bare for at spille dum Opstemt

Du kunne bare have hørt ordentlig efter fra starten Wink

PS: Nej, det gør vi nok ikke...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #87: 07 Mar 2013, 16:50 »

Vanvittigt! Jeg synes godt vi kan aftale at vi vinder 'en' liga i hvert land, samt pokalturneringerne. Så hvis vi f.eks. når til England og bliver Arsenal, er det nok 'kun' at vinde PL, FA Cuppen og Capital One Cup
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #88: 07 Mar 2013, 16:51 »

Vanvittigt! Jeg synes godt vi kan aftale at vi vinder 'en' liga i hvert land, samt pokalturneringerne. Så hvis vi f.eks. når til England og bliver Arsenal, er det nok 'kun' at vinde PL, FA Cuppen og Capital One Cup

Få du nu bare startet op igen, damp-barn...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #89: 07 Mar 2013, 16:51 »

Det tager jeg som et "det er i orden, ellers er det jo en fuldstændig hul i hovedet challenge jeg har fået lokket dig med i, kære og langt klogere end mig lillebror".
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010