home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 34084 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #60: 24 Dec 2012, 09:36 »

Michu håber jeg bliver i klubben, jeg mener i øvrigt at han spiller bedst når han ligger mellem midbanen og angrebet - IMO er han ikke spydspids.

Laudrup er kommet til en PL klub der har styr på sagerne og dermed også økonomien - spillersalg er en del af konceptet og kan Swansea sælge en spiller til den rigtige pris så gør de det - ovendt så spiller Swansea en slags fodbold som mange spillere gerne vil spille derfor vil Swansea kunne hente gode erstatninger.

Jeg kunne godt se en Cornelius spille på toppen i Swansea og mon ikke Laudrup og Erik Larsen har andre spanske spillere i kikkerten det ville undre mig meget hvis de ikke har.

Hvis vi kigger dansk så har vi også en Zimling løbende rundt i en sekundær liga som den Belgiske nu er - han ville også kunne være et godt og billigt køb til PL hold som Swansea.

Januar måned bliver interessant for Swansea - her begynder spillerne at blive nedkørt efter et hårdt program i december og det kan koste dyrt på point kontoen - reelt er Swansea ikke langt fra bunden 3 tabte kampe vil betyde at Swansea kommer ned og spiller om overlevelse også kan alt ske.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #61: 09 Jan 2013, 22:52 »

 Opstemt Sådan Swansea udspiller Chelsea..... hmm måske ikke men damm det er en af de sejre der giver medvind.

Drømmer om at se Swansea i finalen - men ok der venter en retur kamp og Swansea er ikke et hold der spiller godt defensivt.... så mon ikke de skal score minimum 1 mål på hjemme banen.

Jeg tør godt gætte på at Laudrup er dagens mand i det walisiske imorgen  Peace
Logged

YNWA

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #62: 10 Jan 2013, 00:12 »

Laudrup you are One of a kind - a true mastermind
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #63: 18 Jan 2013, 15:20 »

Laudrup rygtes nu til Chelsea som afløser for Rafa Benitez..... hmmm jo han har skabt noget stort i Swansea... han har handlet klogt..... men han har også en klub og en ledelse der melder klart ud hvad de vil.

I en klub som Chelsea vil Laudrup skulle kæmpe markant mere med ejeren og ledelsen af klubben - det har Laudrup ikke gode erfaringer med tidligere så jeg tror ikke Laudrup gennemfører sådan et skifte.

Laudrup har et navn og nu er han ved at skabe noget positivt med Swansea.... men han er ikke færdig med sæsonen og 3 nederlag i træk kan gøre meget negativt for Swansea og Laudrup.... IMO så skal Laudrup blive hvor han er og istedet kigge på en klub som Arsenal eller Man Utd hvis han nogensinde får muligheden for at komme op på første klasse i PL.

Hvis Swansea kommer til at få et par sæsoner i EL og får udbygget deres stadion.... så vil de også inden for kort tid blive mere attraktive... med kontinuitet på manager pladsen vil de kunne tiltrække bedre og bedre spillere og jeg kunne godt se Swansea spille med om 6-4 pladsen i nogle sæsoner
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #64: 23 Jan 2013, 22:52 »

 Thumbs Up sådan et mesterværk og nu venter røven af 4. division..Laudrup og Swansea kommer aldrig tættere på en pokal

Ærgerligt at en idiot som Hazard knalder ud og overfalder en bolddreng.... ok at han forsøger at tage bolden med hænderne...men de spark er IMO voldelig adfærd som aldrig kan retfærdigøres IMO skal Hazard have en kæmpe bøde og lang karantæne.

Bold drengen skal til gengæld sendes ud og samle bolde i et brombær krat.... så kan han lære faget.
Logged

YNWA

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #65: 11 Feb 2013, 19:50 »

Håber da godt nok at Laudrup forlænger med denne spændende klub!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #66: 23 Feb 2013, 14:24 »

Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #67: 24 Feb 2013, 17:24 »

Flot At se Swansea i finalen og med en sikker sejr så vi Swansea sikre sig en plads i historie bøgerne - for klubben er det det bedste der kunne ske idet Swansea nu skal spille EL i næste sæson og netop det kan være med til at holde på Laudrup.

Det bliver spændende at se hvilke spillere Laudrup og co. henter til Wales.

Klubber som Chelsea, Real Madrid og Barcelona vil blive ved med at blive koblet til Laudrup alene på grund af navnet - jeg tror aldrig vi ser Laudrup i Barcelona og heller aldrig i en klub som City eller Chelsea - men Real Madrid hvem ved ?

Personlig håber jeg Laudrup tager en hel sæson mere i Wales og så bliver det spændende at se hvad han kan gøre i sæson 2 i Wales.
« Seneste Redigering: 24 Feb 2013, 23:33 af DeBuur » Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #68: 12 Mar 2013, 22:50 »

Swansea vinder den lille cup
Swansea overlever i PL
Swansea spiller flot fodbold

Laudrup kåret som årets manager af de andre managers
Laudrups indkøb kåret som årets bedste

Laudrup har IMO bestået og er vel en af de største Danske managers gennem tiden... selvfølgelig efter Richard Møller Nielsen  Wink

Dejligt at se at laudrup tør holde fast i sit koncept med en relativ lille trup http://sporten.tv2.dk/2013-03-12-laudrup-arbejder-p%C3%A5-swansea-forst%C3%A6rkninger
Logged

YNWA

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #69: 12 Mar 2013, 22:55 »

Jaaa! Han har da gjort det godt vores kære Laudrup. Altid rart med lidt dansk succes på trænerfronten  crazy

Hvad fremtiden bringer for ham, bliver i hvert fald meget spændende!   Smiley
Logged

Neal Caffrey!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #70: 01 Jun 2013, 10:32 »

Swansea står nu og skal forberede sig til en ny sæson i PL - Laudrup fik hentet en pokal og jeg er spændt på at se dem i EL.

Problemet med Swansea er dog en noget smal trup og især angrebet trænger til lidt bid, men Swansea er ikke en klub der trækker de store navne til og det bliver ikke hvert år at Laudrup finder en Michu... så nu skal Ledelsen ud og hente nyt blod og den seneste uge ser det ud til at Ledelsen ikke magter denne opgave - Laudrup har via sin agent lagt pres på og IMO er det skidt nyt...det burde ikke være nødvendigt.

Swansea risikerer at få en mat sæson hvor de reelt kommer til at ligge og kæmpe om nedrykning - Laudrup ved dette og derfor skal der hentes nye spillere.

Personligt drømmer jeg om at Laudrup henter en Okore og en Cornelius begge spillere er parate til at rykke til PL ikke til en top klub men til en klub der spiller fodbold og hvor truppen ikke er større end at der bliver plads til mellem 15-20 kampe i deres første sæson.

Laudrup kunne også med fordel afsøge muligheden for at leje spillere i top klubberne, såvel i Arsenal som Livepool er der spillere om ikke får kampe nok på første holdet og måske kunne hentes på en lejeaftale.
Logged

YNWA

Camus
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #71: 01 Jun 2013, 17:15 »

Swansea står nu og skal forberede sig til en ny sæson i PL - Laudrup fik hentet en pokal og jeg er spændt på at se dem i EL.

Problemet med Swansea er dog en noget smal trup og især angrebet trænger til lidt bid, men Swansea er ikke en klub der trækker de store navne til og det bliver ikke hvert år at Laudrup finder en Michu... så nu skal Ledelsen ud og hente nyt blod og den seneste uge ser det ud til at Ledelsen ikke magter denne opgave - Laudrup har via sin agent lagt pres på og IMO er det skidt nyt...det burde ikke være nødvendigt.

Swansea risikerer at få en mat sæson hvor de reelt kommer til at ligge og kæmpe om nedrykning - Laudrup ved dette og derfor skal der hentes nye spillere.

Personligt drømmer jeg om at Laudrup henter en Okore og en Cornelius begge spillere er parate til at rykke til PL ikke til en top klub men til en klub der spiller fodbold og hvor truppen ikke er større end at der bliver plads til mellem 15-20 kampe i deres første sæson.

Laudrup kunne også med fordel afsøge muligheden for at leje spillere i top klubberne, såvel i Arsenal som Livepool er der spillere om ikke får kampe nok på første holdet og måske kunne hentes på en lejeaftale.
Ved ikke hvor realistisk det er, altså Okore koster vel 35-50 mio? Og Cornelius vel i nærheden af det dobbelte..? Mange penge, men det der taler for er selvfølgelig muligheden for profitabelt vidersalg. Fodboldmæssigt er ideen okay, ville være fint for både Swansea og begge spillers udvikling.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #72: 01 Jun 2013, 17:23 »

Ved ikke hvor realistisk det er, altså Okore koster vel 35-50 mio? Og Cornelius vel i nærheden af det dobbelte..? Mange penge, men det der taler for er selvfølgelig muligheden for profitabelt vidersalg. Fodboldmæssigt er ideen okay, ville være fint for både Swansea og begge spillers udvikling.

Swansea har pengene, men deres lønninger hører ikke til de højeste i PL - ved at hente en Okore eller en Cornelius så har de mulighed for at sælge dem igen om 2-3 år og sandsynligvis score en fin profit på salget.

Laudrup har dog aldrig haft for vane at købe danske spillere og det tror jeg heller ikke sker - jeg håber altid på at vi få Danskere i PL idet det giver lidt ekstra når der vises tv - kampe.

Okore tror jeg kunne blive en stor forsvarsspiller med årene - især hans fysik taler for det og med lidt ekstra pres på ham så kan han udvikle sig fint i en klub som Swansea - sælges han til en stor klub så vil der være 3-4 andre at konkurrere med og det vil betyde færre kampe.

Logged

YNWA

Camus
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #73: 01 Jun 2013, 17:30 »

Swansea har pengene, men deres lønninger hører ikke til de højeste i PL - ved at hente en Okore eller en Cornelius så har de mulighed for at sælge dem igen om 2-3 år og sandsynligvis score en fin profit på salget.

Laudrup har dog aldrig haft for vane at købe danske spillere og det tror jeg heller ikke sker - jeg håber altid på at vi få Danskere i PL idet det giver lidt ekstra når der vises tv - kampe.Okore tror jeg kunne blive en stor forsvarsspiller med årene - især hans fysik taler for det og med lidt ekstra pres på ham så kan han udvikle sig fint i en klub som Swansea - sælges han til en stor klub så vil der være 3-4 andre at konkurrere med og det vil betyde færre kampe.


Må indrømme jeg har det lige omvendt. I den slags tilfælde frygter jeg altid at de danske kanaler tager klaphatten på så man bliver tvangsindlagt til eksempelvis Swansea- Stoke, i stedet for andre langt mere interresante kampe.

 Har Laudrup lyst til at hente danskere, ville Kahlenberg også være en mulighed, hvis ikke han er dykket alt for meget i niveau, har ikke set ham meget de sidste par år.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2013, 17:33 af Camus » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #74: 04 Jun 2013, 01:47 »


Okore tror jeg kunne blive en stor forsvarsspiller med årene - især hans fysik taler for det og med lidt ekstra pres på ham så kan han udvikle sig fint i en klub som Swansea - sælges han til en stor klub så vil der være 3-4 andre at konkurrere med og det vil betyde færre kampe.




Tror du har helt ret i et med fysikken, og et samarbejde med mellem Okore og Laudrup ville helt sikkert være guld!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010