home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 70787 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #150: 28 Apr 2009, 22:57 »

The Draw Porthmadog


Jeg har besluttet mig for at prøve krafter med YK's geniale challenge, nemlig The Draw som går ud på at man skal vælge et helt tilfældigt hold i hele Europa, ved at skrive alle lande op på nogle papirstykker, og så ligge dem ned i en skål, og så trække. Man starter med at trække det land du skal spille i, derefter din nationalitit, dit ry, andre ligaer i spillet, og selvfølgelig dit hold. Læs meget mere om challengen i YK's tråd.




Jeg har kastet mig ud i denne challenge, da jeg finder den enormt spændende og lærerig. Man får prøvet krafter med hold man aldrig har hørt om før. Men, inden jeg kunne gå igang, skulle jeg lige trække, og det gik således:

Land: Wales
Liga: Der er kun en - Premier League
Nationalitet: 1. Dansk, 2. Spansk
Ry: Fodboldspiller på internationalt niveau
Faste Ligaer: Den bedste i England, Italien og Spanien
Yderligere Ligaer: Den bedste i Island, Polen, Rumænien
Klub: Porthmadog - Medieprognose - 15 ud af 18 hold.

Porthmadog er spået til en 15. plads, og bestyrelsens forventninger er at jeg skal undgå nedrykning. Porthmadog rykkede op i Premier League i 2002, men har desværre ikke forbedret sig særlig meget. Jeg har fået stillet 0kr,- til rådighed, og 13.000kr,- til løn, hvilket allerede er overskredet. Selve truppen består af en flok håbløse spillere, som jeg skal få så meget som muligt ud af i løbet af denne sæson. Mit mål er at gennemføre en sæson, og så må jeg tage den derfra. Det kan være jeg får løst til at starte forfra, med et nyt tilfældigt hold. Nu må vi se. Jeg regner med en ny update her i Blog Light efter jeg har fået spillet de første par træningskampe.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 23:00 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #151: 29 Apr 2009, 00:16 »

The Draw Porthmadog




Så er der blevet spillet venskabskampe mod diverse hold fra Storbritanien. Første kamp var mod Abercynon fra Wales. Selvom vi vandt kampen, fik vi aldrig spillet til at flyde. En tidlig scoring af Marcus Orlik, og en sen fordobling af Mark Cook, sikrede os en 2-0 sejr i min debut kamp. Ikke værst.
Ind
Gareth Evans, Fri
Steve Lenagh, Fri



Resultater:
2-0 Abercynon
2-2 Rotherham
1-1 Boreham Wood
1-2 Carlisle
2-1 Workington
3-1 Stocksbridge


I næste kamp vendte engelske Rotherham snuden mod Wales, og her fik vi mere kamp til stregen end i forrige opgør. Med 3 mål i første halvleg, hvor et af dem var til os, var vi klar på at spille offensivt i anden halvleg. Det virkede, og Steven Kehoe kunne følge op på et hjørnespark, og sikrede os et tilfredsstillende 2-2 resultat.
Igen skulle vi møde et engelsk hold, denne gang Boreham Wood. Hjemmebane holdet er heldige at komme foran 2 minutter inde i dommerens overtid i første halvleg. En tidlig udvisning til vores centrale midtbane spiller, Iwan Thomas, i anden halvleg, var hvad der skulle til. Boreham forærede os et mål, og vi vendte hjem med 1-1.
Carlisle blev udfordret i næste opgør, og vi kommer foran efter 10 minutters spil. Desværre svarer Carlisle hurtigt tilbage, og 20 minutter efter fører de med en pind. Der bliver ikke scoret mere i den kamp, og jeg havde fået mit første nederlag.
Workington blev spillet af banen i næste kamp, hvor vi vandt 2-1, men der kunne snildt have været 3-4 mål mere på måltavlen med de chancer vi havde. Men, en sejr er en sejr, og det var jeg tilfreds med.
I sidste venskabskamp mod Stocksbridge kom vi hurtigt bagud, men med 3 scoringer i anden halvleg fik vi endnu en sejr. 3-1, og det ser lyst ud.
Med det økonomiske under pres, er det blevet til to spillere på en fri transfer. Tidligere Chesterfield og Rochdale spiller Steve Lenagh blev hentet for supplere på den centrale midtbane. Med hans rutine i det engelske, kan det ikke gå helt galt. Den anden spiller der var kommet til klubben var walisiske Gareth Evans, som havde fået æren af at spille venstre back. Jeg håber disse to mere "simplere" indkøb kan hjælpe os med at holde os i live i denne sæson.


Logged


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #152: 03 Maj 2009, 23:15 »

Arsenal

Champions League Kvartfinalen
1 kamp i kvartfinalen hvor Arsenal skulle møde Fiorentina på hjemmebane var der lagt op til en spændene kamp. Arsenal startede bedst ved at bringe sig foran 1-0 efter bare 5 minutter på mål af Francesc Fàbregas. Men efter godt 30 minutters spil blev Arsenal's Kolo Touré udvist efter sit andet gule kort. Det bragte Fiorentina ind i kampen, men Arsenal lukkede godt af nede i forsvaret i 1 halvleg. Men efter 74 minutter, så var der et kæmpe hul i Arsenals forsvar og det  kunne Fiorentina's Stevan Jovetic udnytte til at udligne til kampens resultat. 1-1.

Returopgøret
Returkampen skulle blive en rigtig spændene kamp, hvor Arsenal skulle frem på banen og score minimum 1 mål for at gå videre. Med Touré ude, så var deres forsvar godt svækket.
Kampen startede stille og roligt, men efter 30 minutters tid så var den galt i Arsenals forsvar og Fiorentina bragte sig foran 1-0, og bare 3 minutter senere blev det til 2-0. Arsenal kom dog hurtigt tilbage takket være Clichy som scorede sit første mål for Arsenal bare 3 minutter efter. mange fans troede at dette resultat ville holde til pausen, men nej, Fiorentina scorede bare 5 min før tid til 3-1. Det så nu meget sort ud for Arsenal som nu skulle score minimum 2 mål for at gå videre.
2 Halvleg startede hektisk for Arsenal, som valgte at stille op med kun 2 forsvarspillere og 5 angribere. Her fik Arsenal chancer efter chancer, dog uden at få bolden ind i kassen.
Mens Arsenals angriber viste uskarphed, så skulle man bruge en midterforsvar på en dødboldsitutation for at bringe Arsenal ind i kampen igen. Her var det Silvestre som afløste for den karantæne ramte Toure, som scorede på et flot hovedstødsmål til 3-2 i det 68 minut. Arsenal beholdte deres nuværende taktik, og det var et klogt træk, for i det 73 minut, dukkede Eboué op inde i feltet og kunne sætte en flad inderside på bolden og bringe Arsenal på vinderkurs med 3-3. Men Arsenals smukke spil stoppede ikke her. De fortsatte deres presspil til de aller sidste minutter i overtiden, og der kunne Robin Van Persie lukke og slukke for Fiorentinas videre spil i Champions League, da han bragte Arsenal på 3-4, som hermed gik videre til semifinalen efter en vanvittigt kamp.
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #153: 04 Maj 2009, 22:34 »

IL MEDICO - UDINESE FORTSAT
Jeg afsluttede min blog i blogkonkurrencen med et mesterskab og spørgsmålet om Il Medico - Doktoren, var manden bag det hele, manden der gav alle mine spillere doping sådan jeg kunne vinde.
Om mine spillere har fået et skud af ulovlige stoffer i den nye sæson skal jeg ikke kunne sige, men det var i hvert fald ikke en skidt opstilling, jeg kunne præstere fra start af sæsonen, der på sine bedste dage så følgende ud:

Handanovic
Vanden Borre - Zapata - Felipe - Kolarov
Cigarini
Santon - Marquinhos
Aguero
Robinho - Bojan


i en 4-4-2 diamant. Startede første kamp med at vinde over Roma i italienske Super Cup på straffe, inden jeg tog 13 kampe i træk uden nederlag i ligaen, inden selvsamme Roma lagde billet ind til mit første nederlag, da jeg fik smæk 3-0 på hjemmebane.

Derefter fik jeg tilføjet Igor Akinfeev på en fri transfer - Akinfeev kunne ikke spille i Champions League hvor røg jeg i gruppe med CSKA Sofia, Bordeaux og mægtige Manchester United. Var 20 sekunder for at få 3 point på Old Trafford, men Nani udlignede i det 94. minut min 1-0 føring til kampens slutresultat, 1-1. Derefter spillede vi 1-1 på min bane, hvor jeg igen var uheldig med en chancestatistik på 12-5, hvor Nani igen scorede ... Dette bragte mig på andenpladsen efter netop Manchester og derfor trak jeg Chelsea i første knockoutrunde. De slog mig ud efter 1-1 i Italien og 0-1 på deres bane, hvorefter jeg kunne fokusere fuldt på ligaen ...

... der så mere og mere spændende ud. Juventus og jeg havde sat alle de resterende modstandere og var a'point i den 32-33 runde, inden vi mødtes i en direkte duel på deres bane - jeg kom foran ved Bojan og Aguero og alt så superb ud, lige indtil Juventus satte et stort comeback i gang og 2-2. De sidste 5 kampe vandt jeg alt mit, mens Juventus smed point på stribe gen-vandt jeg et stensikkert mesterskab.

UDINESE - 88 POINT +38
JUVENTUS - 79 POINT +28
FIORENTINA - 73 POINT +32

ÅRETS SPILLER: AGUERO
TOPSCORER: BOJAN
ÅRETS MANAGER: OSKAR ENEMARK

ÅRETS UDL-SPILLER: pandev, obasi, MARQUINHOS
ÅRETS UNGE SPILLER: ferreria, ochirosii, SANTON
ÅRETS FORSVARSSPILLER: chiellini, ZAPATA, vargas
ÅRETS MÅLMAND: buffon, AKINFEEV, frey



Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #154: 07 Maj 2009, 23:30 »



FCK!




Jeg er godt i gang med min 2. sæson, som lige pt. ser rimelig lovende ud.

Jeg foretog med et par handler i 1. sæson:
IND:

Tijani Belaïd, 5 mio.
Franco Zuculini, 4,25 mio.

UD!

William Kvist, 20 mio.

2. sæson:
IND:

Ahmed Barusso, 2,75 mio.
Jesper Juelsgård, Fri
Martin Bernburg, 8 mio.
Vadim Demidov, 14 mio.
Bernardo, 26 mio.
Anthony Martin, Fri.

UD:

Thomas Kristensen, 30 mio.
Libor Sionko, 9 mio.
Mikael Antonsson, 4.5 mio.
Ulrik Laursen, 5 mo.
Ailton, 16 mio.
Rasmus Würtz, 8 mio.
Atiba Hutchinson, 22 mio.
Hjalte Bo Nørregaard, 22 mio.




Mit hold ser aldeles godt ud.
I 1. sæson gik jeg videre til Uefa Cuppens gruppespil, men måtte se mig slået af City. Jeg vandt derimod "The Double".

Her i 2. sæson skal jeg møde vores norske naboer, Rosenborg i 3. og sidste runde af kvalifikationen til CHL. Jeg regner stærkt med, at vi banker Rosenborog og med nyerhvervelsen Bernardo, som lavede hele 4 mål i sin debut, kan det ikke gå helt galt.



« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 23:33 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #155: 09 Maj 2009, 16:06 »

Første sæson med Everton FC er færdig. En fin 6 plads - blot to point fra Chelsea på vigtige 4 plads.

Startede sæsonen som lyn og torden med min med hurtige og fysiske 4-4-2, var ubesejret i de første 9 kampe og slog b.la. Chelsea 1-0 inden jeg måtte se mig slået af Liverpool med 0-1. Taktikken fungerede perfekt med Fellaini og Cahill der virkelig skabte ravage ved at komme i boksen på næsten alle indlæg hvor Jo og Yakubu så fik serveret mange bolde fra kanterne og scorede masser af kasser. Arteta der spiller skiftevis på de to kanter var fantastisk og var med 16 assists den spiller med flest oplæg i PL. Hen mod transfervinduet ville flere spillere dog høste af succesen og for at holde harmoni i truppen måtte jeg sælge min måske vigtigste spiller Marouane Fellaini (som blev kåret som sæsonens bedste unge spillere i PL) til City for 160 mio. Lorik Cana blev hentet istedet for 117, samt Joleon Lescott som også røg til City, for 70 mio. Istedet blev David Luiz (som har været klasse), hentet for 57 mio.

Foråret var langt fra ligeså godt som efteråret, men jeg reddede på en ok afslutning 6 pladsen og Uefa-cup kval, med blot to point op til Chelsea på 4 pladsen. Højdepunktet i foråret var en fantastisk 4-1 sejr hjemme over Liverpool. Røg skuffende ud til Saint-Etienne i uefa cuppens første knockout runde, og til Manchester United i FA-cuppens 4 runde. Kom til semifinalen i liga-cuppen inden Arsenal (som også vandt ligaen) gjorde det af med mig. I sommerpausen er Carlos Eduardo, Liedson og Daniel Sturrdige blevet hentet, mens Anichebe, Saha og Iain Turner er røget den anden vej.

Mit ideal-hold ser nu således ud:

Tim Howard (Carlo Nash, Josh Lambo)

Lars Jacobsen (Sergio Sanches, Davide Santon, Dan Gosling)
Leighton Baines (Phil Neville, Nuno Valente)
David Luiz (Sergio Sanchez, Lorik Cana, Jack Rodwell)
Joseph Yobo (Sergion Sanches, Lorik Cana, Jack Rodwell)

Lorik Cana (Phil Neville, Dan Gosling)
Tim Cahill (Dan Gosling, Phil Neville)

Mikel Arteta (Leon Osman, Davide Santon, Sofiane Feghouli)
Carlos Eduardo (Sofiane Feghouli, Daniel Sturrdige, John Paul Kissock)

Liedson (James Vaughan, Daniel Sturridge)
Yakubu (James Vaughan, Daniel Sturridge)

Talenter: Jose Baxter, Josh King, Michael Fazal, George Krenn, Hope Akpan
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #156: 13 Maj 2009, 16:33 »

Hold kæft det kører for mig med mit Barcelonahold i første sæson!

Jeg har indtil videre spillet fire kampe i Champions League gruppespillet og vundet alle fire, to over Benfica, samt en over Werder Bremen(H) og Besiktar(U). Det betyder at jeg allerede nu er sikkert videre, og kan stille med reserverne i de sidste par kampe.

I ligaen går det også helt fantastisk og jeg vundet alle mine kampe, undtagen en enkelt som blev spillet uafgjort på udebane mod Atletico Madrid. Valencia og Real Madrid er som forventet nærmeste udfordrere, men mens Real havde en rigtig dårlig start på sæsonen har Valencia haft nogle udsving, og dermed fører jeg rimelig stort med 34 point for 12 kampe ud af 36 mulige. På andenpladsen kommer Valencia med 23 point for 11 kampe, og Real med 22 for 11 kampe. Så forspringet vil minimum være på otte point inden Valencia spiller deres udsatte kamp. Dog mangler jeg at møde både Valencia og Real Madrid.

Profilerne på holdet har uden tvivl været Carles Puyol, Lionel Messi og Samuel Eto'o, som virkelig har præsteret. Sidstnævnte har for 13 kampe samlet scoret 14 mål, mens Messi fører assistlisten klart. Puyol har været en sikker sidste chance, og har også selv været farlig på dødbolde.

Opdatering senere.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #157: 18 Maj 2009, 22:20 »

Efter et superfedt spil med Saturn i den bedste russiske række i Fm08 besluttede jeg at prøve kræfter med den bedste rumænske i 09'eren. Valgte 3. seedede Dinamo Bucerest og det kører supergodt!

Ligger 1'er efter 21 kampe med 5 points ned til Steaua og 10 points ned til Cluj. Det nærmer sig ikke mit Saturn spil, men det er faktisk pænt fedt at spille med de her lidt anderledes hold! Det er helt anderledes end det man er vant til.

Har ikke hentet nogle rigtigt store navne, ud over Zuculini, men Rodriques, mit mexicanske es, har været helt uhæmmet!

Måtte dog se mig slået i eufa cuppen efter en tæt gruppe med Aston Villa, HSV, Galatasaray og Lech.

Jeg satser stærkt på at hive titlen hjem i den hjemlige liga. Pt. har mit hold stået stærkt, og har opbygget en fantastisk defensiv.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2009, 22:28 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #158: 18 Maj 2009, 23:29 »

Jeg spillede næsten 3 sæsoner i Mainz, hvor det ikke blev til den store succes. En 6 og en 8. plads var alt hvad det kunne blive til. HSV lå til nedrykning med bare 3 kampe tilbage, og da jeg sagde op i Mainz, og derefter ansøgte i bl.a HSV, blev jeg udpeget som den rette mand. Alle 3 favoritter der var nævnt i medierne havde også skrevet kontrakt med andre hold, så jeg var en nødløsning. Jeg klarede dog ikke at rykke ned, og blev faktisk nr. 11.

Nu er jeg snart i gang med sæson 2012/2013, hvor jeg stadig er i HSV.
Jeg blev nr. 14 09/10, året efter 6,12, og i denne sæson nr. 3. Jeg lå nummer et indtil 4. sidste spillerunde, hvor Leverkusen(Mestre) og Bayern overhalede mig. Var blot 4 point fra mesterskabet. I pokalturneringer er jeg ikke nået videre end semifinalerne, men jeg har lige vundet UEFA-Cuppen, som er mit første trofæ som manager i 7 år.

Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #159: 20 Maj 2009, 15:40 »

Så skal der opdateres på mit spil med Barcelona og som sagt kører det stadig rigtig godt.

I Champions League gik jeg sikkert videre på førstepladsen og trak AC Milan i 1/8 dels finalerne. Det første opgør endte med en tæt kamp i Milano, hvor jeg vandt med 1-0 på mål af Henry i midten af anden halvleg. I returopgøret gav vi milaneserne en fodboldopvisning og mål af Abidal, Puyol, Xavi og Eto'o afgjorde løjerne i 4-0 sejren. Nu venter Liverpool i kvartfinalen, og selvom det bliver svært håber jeg på samlet sejr, da Liverpool ikke er særligt velspillende for tiden.

Den spanske pokalturnering er noget til finaletidspunktet, og med samlede sejre over Cartegena 8-1(4. runde), Levante 6-1(5.runde), Sevilla 5-1(kvartfinalen) var jeg klar til semifinaleopgøret mod mægtige Real Madrid. Jeg tabte desværre med 4-2 i Madrid efter at have været foran 2-1 ved Iniesta og Messi, men tre mål af Raul, Pepe og Raul bragte mig i en svær position inden kampen på Camp Nou. Efter ti minutter havde Henry vendt det hele med to scoringer. Tre minutter før tid lukkede Messi kampen på en drømmescoring. I finalen venter Valencia, som gik videre på udebanemål mod Mallorca.

Uden af blive for kæphøj kan man sagtens sige at ligaen er sikret. 29 kampe er spillet og med et forspring på hele 13 point ned til Real Madrid burde det ikke gå galt, vores generalle form taget i betragtning. Dog skal jeg endnu ikke vide mig sikker, da jeg mangler at møde alle fire tophold i form af Real Madrid(H), Valencia(U), Sevilla(H) og Villarreal(H). Jeg har 76 point på førstepladsen, mens Real Madrid på andenpladsen har 63 point, foran Valencia og Sevilla med 55 og 54 point.

Den største profil er uden tvivl Andres Iniesta, som udover at være oplægger til 31 scoringer, også selv har nettet hele 12 gange. Derudover skal Carles Puyol og Lionel Messi også roses for fantastisk spil, og især førstnævnte har trådt i karakter. Nu venter den afsluttende del af sæsonen, hvor alle tre trofæer stadig kan sikres, og jeg vender tilbage når sæsonen er overstået.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #160: 05 Jun 2009, 14:34 »

Min managerhistorie 2014

FC NORDSJÆLLAND
Det hele startede i FC Nordsjælland. Jeg fik blandt andet købt Daniel Aquino og Kim Aabech.
En simpel 4-4-2 endte med guld i Superligaen. Daniel Aquino blev Årets spiller og topscorer i Superligaen med 22 mål og 7 assist i 29 kampe.
I den nye sæson ville spillerne til større klubber osv. så harmonien røg ned. Sæsonen blev et kaos og endte på en midterplads i Superligaen. Fik købt Ronnie Christensen i Silkeborg. En regen som vi kommer til at hører mere om.

AAB
Jeg efterlod det store kaos og drog til Aab. Jeg fik købt Martin Bernburg, Danny Olsen og en regen Jan Jørgensen. Jan Jørgensen var en stor profil i Randers, så han var en sikker investering. Jan Jørgensen drog til udlandet og er blevet en stor stjerne.
Jeg fik klaret mig igennem sæsonen med en femte plads.


HELSINGBORG
Jeg kom til svenske Helsingborg, som jeg også snuppede en sæson med. Det blev på en skuffende 11. plads, men fik guld i pokalturneringen, som selvfølgelig er tilfredsstillende.

GHANA
I min tid i Helsingborg fik jeg sidejobbet i Ghana. Jeg er stadig manager for Ghana. Jeg har indtil videre fået bronze i 2012 og sølv i 2014 i African Nations Cup. Mit mål er selvfølgelig guld. I VM 2014 kom jeg videre fra gruppespillet, men måtte tage det sure æble i anden runde mod Spanien. En spændende kamp som endte 4-3 til Spanien.

LAZIO
Efter Helsingborg tog jeg til kriseramte Lazio. Jeg skulle få vendt skuden, men det gik ikke helt. Jeg kom på en 14. plads i Serie A. Røg ud i semifinalen i pokalturneringen og 1. knockout runde i UEFA Cuppen.

REAL BETIS
Jeg sagde op og prøvede med endnu et kriseramt hold. Valget kom på Real Betis. Mehmet Aurélio var oppe i årene, så erstatningen blev Ronnie Christensen for 16Mio. Han spillede godt hele sæsonen igennem. Blev nummer 9 i Primera Division og fik sølv i pokalturneringen. Ronnie Christensen vil vi høre mere om.

LIVERPOOL
Jeg fik et tilbud fra Liverpool, som jeg ikke kunne afslå. Jeg fik Ronnie Christensen på fri og Eto'o for 17Mio.
Fik en 4. plads i Premier League, guld i Carling Cuppn, slået ud i 6. runde i FA Cuppen og slået ud i semifinalen i Champions League.


DEPORTIVO
Ja, det er så min nye klub. Klubben har rigmænd i klubben, så de har fået samlet et spændende hold op. Jeg har solgt selveste Robinho for 340Mio! Jeg købte Ernesto Valcarce til erstatning, en regen, fra Zaragoza. Vil give lidt SS fra min nuværende trup. Giver gerne flere hvis det ønskes.


Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #161: 05 Jun 2009, 14:38 »

Fedt spil du har gang i der Benjamiin Smiley Held og lykke Wink

Edit: Vilde danske regens alligevel Smiley
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #162: 05 Jun 2009, 14:39 »

Godt med en klubluder Opstemt..
Fed karriere og flot du har været i Liverpool! Wink.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #163: 05 Jun 2009, 14:41 »

spændende historik du har dig der Benja
Logged

Thaurat al Shabab

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #164: 05 Jun 2009, 14:43 »

Fedt spil du har gang i der Benjamiin Smiley Held og lykke Wink

Edit: Vilde danske regens alligevel Smiley
Godt med en klubluder Opstemt..
Fed karriere og flot du har været i Liverpool! Wink.
spændende historik du har dig der Benja

Tak  Wink
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010