home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)  (Læst 71915 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #210: 28 Feb 2014, 04:57 »

Så er der ved at være tid i kalenderen til en opdate fra England som jeg regner med kunne blive klar i løbet af dagen i dag.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #211: 28 Feb 2014, 16:18 »



Så er de første 11 kampe i denne sæsons Premier League spillet og det er derfor tid til tage et kig på hvordan det er gået indtil nu. Vi startede jo med at vinde Charity Shield over Wigan og siden da har holdet næsten ikke set sig tilbage men bare redet videre på den bølge af selvtillid det har givet. Vi har mødt Liverpool, Tottenham, Chelsea, Man Utd og Arsenal allerede og har fået 11 ud af 15 mulige point mod dem så det er fuldt fortjent at vi ligger som vi gør i ligaen. Vi er ”desværre” allerede ud af Liga Cuppen da mægtige Middlesbrough slå et rent reservehold med 1-3 foran vores egen fans, hvilket selvfølgelig kostede dem alle sammen en bøde på to ugers løn, da det er komplet utilgiveligt at tabe på hjemmebane til sådan et skodhold også selvom vi kun stiller med reserverne.

Champions League havde givet os en gruppe med FC Bayern, Ajax og CSKA Moscow, og jeg havde da helt sikkert regnet med at FC Bayern, som nåede finalen sidste år ved at bestikke sig til sejren i semifinalen mod os, ville tage en sikker førsteplads i gruppen, og jeg var derfor ikke helt tilfreds med at skulle møde dem i første gruppekamp. Heldigvis havde de ikke bestukket dommeren denne gang og selvom de fik dommerhjælp alligevel i form af et rødt kort til min venstre back i starten af 2. halvleg endte vi med alle tre point på et sent mål af Lasse Bagger. Næste opgave var Ajax i Amsterdam og talentfabrikken kunne intet stille op overfor vores dødbolde som vi har scoret mange af i denne sæson ( 15 alene i PL), og vi vandt derfor fuldt fortjent med 3-1. Da CSKA samtidig slog FC Bayern havde de sgu et stort rundt 0 stående på deres pointkonto efter to kampe. CSKA kom til byen og tog hjem igen med deres to trøste mål og skuffende fem mål lukket ind i en offensiv ekstravagance opvisning fra mine knægte. Returen endte noget mere skuffende med en pointdeling, men det gav mig jo rig mulighed for at skælde ud hele vejen hjem i flyveren. Til trods for det ærgerlige pointtab har vi allerede nu kvalificeret os til knockout da vi har 10 point, Ajax har 6, CSKA har 4 og Bayern sølle 3.

Sæsonens helt store oplevelse indtil nu har været Thorning i forsvaret, Perry og Cairney på fløjene og Adnan Januzaj inde centralt der i hans indtil videre 7 kampe har lavet 1 mål og 5 oplæg. Oppe foran har det været mere tvivlsomt med lyspunkterne og især har det dyreste indkøb nogensinde skuffet med sølle et mål i 11 kampe indtil jeg smed ham over som komplet angriber, hvor efter han lavede 1 mål og 5 oplæg i tre kampe. Så kom landsholdspausen og jeg nåede lige at tænke fuck nu får jeg skader og ganske rigtigt. Justin James skadet i 6 uger, Zimmermann i 3 uger og Cairney i 4 uger. Der findes ingen forbandelser der er hårde nok når jeg skal beskrive mine tanker om det forbande landsholdsfodbold.. Der udover er jeg sgu heller ikke helt tilfreds med Røvland i målet som har en mærkelig ide om at lukke mindst et mål ind pr kamp, hvilket kan pisse mig af når man tænker på at han er klasser bedre end de andre keepere i klubben, men han tager sig vel sammen ellers må han jo af med noget mere løn i form af bøder.


Nottm Forest 1 – Brighton 5 (PL)/ Brighton 2 – FC Bayern 1 (CL)/ Newcastle 0 – Brighton 2 (PL)/ Brighton 1 – Middlesbrough 3 (LC)/ Brighton 4 – Cardiff 1 (PL)/ Ajax 1 – Brighton 3 (CL)/ Brighton 2 – Southampton 1 (PL)/ Brighton 3  – Chelsea 2 (PL)/ Brighton 5 – SKA Moscow (CL)/ Man Utd 3 – Brighton 3 (PL)/ Everton 0 – Brighton 1 (PL)/ CSKA Moscow 1 – Brighton 1 (CL)/  Brighton 4 – Arsenal 1 (PL)/   
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #212: 03 Mar 2014, 14:38 »

Denne blog går på pause nu her da jeg vil til at samle motivation til en blog til konkurrence i april. Håber at vi læses ved igen når konkurrencen er slut.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #213: 03 Mar 2014, 14:40 »

Ærgeligt, men forstår godt at der er behov for pauser ind imellem! Smiley Men ellers et godt stykke arbejde. Smiley og held og lykke i den kommende konkurrence!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #214: 03 Mar 2014, 14:41 »

Ærgeligt, men forstår godt at der er behov for pauser ind imellem! Smiley Men ellers et godt stykke arbejde. Smiley og held og lykke i den kommende konkurrence!  Thumbs Up
Jo tak. Det kan da godt være der kan blive tid til en enkelt opdate mere men vil ikke love noget og vil helst ikke bare levere noget halv færdigt arbejde.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #215: 03 Mar 2014, 14:48 »

Jo tak. Det kan da godt være der kan blive tid til en enkelt opdate mere men vil ikke love noget og vil helst ikke bare levere noget halv færdigt arbejde.

Det er alt eller intet! Smiley synes jeg er helt iorden!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #216: 07 Mar 2014, 15:10 »

Efter pres fra Broen05 har jeg valgt at kører bloggen videre lidt endnu. Derfor kommer der nok en opdate i løbet af weekenden.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #217: 07 Mar 2014, 15:13 »

Efter pres fra Broen05 har jeg valgt at kører bloggen videre lidt endnu. Derfor kommer der nok en opdate i løbet af weekenden.

Hehe.. Smiley Så fik jeg den! Det var nu godt nok ikke sådan ment, men regner heller ikke med det var sådan du forstod det! Wink

Men vi (jeg) glæder mig ihvertfald til lidt læsning!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #43 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #218: 07 Mar 2014, 15:17 »

Hehe.. Smiley Så fik jeg den! Det var nu godt nok ikke sådan ment, men regner heller ikke med det var sådan du forstod det! Wink

Men vi (jeg) glæder mig ihvertfald til lidt læsning!
bare rolig jeg havde alligevel tænkt mig at opdatere lidt mere i bloggen så det er helt fint og dejligt med i hvert fald en læser.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #219: 09 Mar 2014, 06:48 »



Så klokken midnat og vi skriver nu 2020. Jeg har været i klubben i 3 år og 23 dage og indtil videre har vi opnået oprykning til PL, et mesterskab og en charity shield triumf, og jeg er blevet kåret til årets manager en gang. Siden vi sidst var forbi har vi spillet otte kampe i ligaen og to i Champions League, og lad os starte der, hvor vi allerede efter de første fire kampe var, sikrer på at gå videre til knockout runden, vi skulle dog lige gøre gruppespillet færdige med en kamp ude mod FC Bayern og hjemme mod Ajax. Vores første kamp mod FC Bayern var blevet vundet med 2-1 på AMEX og det var derfor ikke den store overraskelse at vi tabte med de samme cifre på udebane i en kamp hvor spillerne åbenbart ikke var blevet motiveret nok. Det dumme nederlag gjorde at vi ikke længere kunne tillade os at tabe til Ajax da de med en stor sejr ville kunne overtage vores 1. plads i gruppen og dermed give os en sværere modstander i knockoutfasen. Spillet var ikke kønt på daværende tidspunkt da vi havde mange af stamspillerne skadet og vi var derfor heldige med at trække en uafgjort hjem mod Ajax, som dermed sikrede sig andenpladsen på en bedre målscorer en CSKA Moscow der tog sig af 3. pladsen, mens FC Bayern der i sidste sæson var i finalen endte på en for dem skuffende 4. plads i en på papiret for dem gruppe hvor de var monsterfavoritter. Vi fik dermed vores hævn fra sidste sæsons semifinalenederlag, og trak samtidig Celtic i knockoutrunden, som ellers kunne have budt på Chelsea, Man City, Benfica, Atlético, Gladbach eller AS Monaco, så jeg vurdere vores chancer for videre avancement som gode, dog er Celtic ikke en modstander man skal undervurdere da de gik videre fra en gruppe med Leverkusen, AC Milan og Dinamo. En sidste ting om Champions League i denne omgang er at SønderjyskE endte på en 3. plads i deres gruppe og dermed skal de ud i EL til foråret.

Tilbage i Premier League har vi haft et rimelig nemt kampprogram de sidst 8 kampe hvor kun hjemmebane kampen mod Man City bød på kvalitets modstand, og da vi samtidig har fået Daniel Thorning tilbage som styrmand i forsvaret og med ham tilbage på holdet har vi kun lukket 2 mål ind i de sidste 6 ligakampe. Da Tom Cairney, Ray Perry og Adnan Januzaj samtidig laver mål og oplæg på stribe har vi ikke sat point til i ligaen siden vi spillede 3-3 mod Man Utd den 26. okt, hvilket giver os en rimelig sikker placering i ligaen. Modstanden skulle dog gerne blive hårdere nu da vi står overfor en udebane kamp på Anfield inden vi snart får besøg af Spurs hjemme på AMEX, inden sæson mere eller mindre skal afgøres i en periode fra den 11. feb til 10. marts hvor vi skal møde Man Utd, Celtic, Everton, Chelsea, Arsenal og Celtic. Vinder vi ligakampene i den periode så tør jeg næsten godt love at mesterskabet endnu engang ender i syd England hos os i Brighton. 

På transferfronten her i januar har jeg ikke tænkt mig at kaste penge efter nogen da holdet virker oplagt og tændt, og ud af klubben er kun Simon Sage gået, der tog tilbage til Newcastle hvor jeg hentede ham for halvanden sæson år siden for 25 mil. Nu er han altså tilbage i Newcastle igen for 31 mil plus nogle % af næste salg og til sommer kommer hans afløser tilbage til klubben fra West Ham hvor jeg i sommers hentede Daniel Morlando , på den betingelse at de måtte leje ham for resten af denne sæson.  Personligt har jeg skrevet under på en ny kontrakt som forlænger den forrige aftale med yderlige 2 år og jeg tjener dermed 142.500 i ugen indtil 2024.


  Blackburn 2 – Brighton 3 (PL)/ FC Bayern 2 – Brighton 1 (CL)/ Brighton 3 – Stoke 2 (PL)/ Wigan 0 – Brighton 3 (PL)/ Watford 1 – Brighton 2 (PL)/ Brighton 1 – Ajax 1 (CL)/ Brighton 3 – Swansea 0 (PL)/ Reading 1 – Brighton 4 (PL)/ Brighton 2 – Man City 0 (PL)/ Fulham 0 – Brighton 2 (PL)/

Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #220: 23 Mar 2014, 05:51 »

Pt er denne blog sat helt på pause da jeg er igang med forberedelserne til blogkonkurrencen. Har dog ikke slettet spillet så det er meget muligt at jeg kører det videre senere.
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010