home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 45051 gange)
CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #75: 08 Aug 2008, 01:36 »

Synes det er lidt ærgerligt, at du i starten skriver hvordan du forventer de ender. Derved kan det komme til at virke som om, at du vil have karakterne til at passe på, hvordan du selv har vurderet det. Jeg mener ikke at Real Madrid er bedre end Barcelona i midterforsvaret. Puyol og Caceres er to klasseforsvarsspill ere, hvilket Pique også her. Hos Real Madrid synes jeg Cannavaro begyndt at lave nogle dumme fejl til sidst på sæsonen sidste år, og jeg ser ham med en nedadgående formkurve. Jeg ville derfor give Barcelona topkarakter der, og trække Real en ned.

I målmandsduellen kan jeg til nød forstå at Diego Lopez er foran Valdes, selvom jeg nok ville placere Valdes helt oppe på andenpladsen. Jeg synes han viser gode kvaliteter, mens Hildebrand virkelig har været skidt kørende. Der er dog ingen tvivl om førstepladsen Wink

Haha hvor mange gange har du set Cacéres spille? Han har spillet én sæson i Europa i Recreativo Huelva, og så er han allerede en klassespiller og bedre end Cannavaro og Pepé  Thumbs Up

I øvrigt er Diego López bedre end Valdés imo.. Desuden lavede Valdés også to drops i deres sidste træningskamp.
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #76: 08 Aug 2008, 01:37 »

Haha hvor mange gange har du set Cacéres spille? Han har spillet én sæson i Europa i Recreativo Huelva, og så er han allerede en klassespiller og bedre end Cannavaro og Pepé  Thumbs Up

I øvrigt er Diego López bedre end Valdés imo.. Desuden lavede Valdés også to drops i deres sidste træningskamp.

Er enig, i det der, Real Madrid har et bedre midterforsvar end Barca, endda klart.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #77: 08 Aug 2008, 01:41 »

Haha hvor mange gange har du set Cacéres spille? Han har spillet én sæson i Europa i Recreativo Huelva, og så er han allerede en klassespiller og bedre end Cannavaro og Pepé  Thumbs Up

I øvrigt er Diego López bedre end Valdés imo.. Desuden lavede Valdés også to drops i deres sidste træningskamp.

Har ALDRIG at Caceres er bedre end både Cannavaro og Pepe, men synes der er et stort potentiale i ham og synes han har vist glimrende takter. Derimod synes jeg det virker til, at Cannavaro, imo, er på vej i nedadgående form.

Ved heller ikke om jeg ville sætte Lopez eller Valdes først, men ville i hvert fald sætte Hildebrand i bunden.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #78: 08 Aug 2008, 01:44 »

Har ALDRIG at Caceres er bedre end både Cannavaro og Pepe, men synes der er et stort potentiale i ham og synes han har vist glimrende takter. Derimod synes jeg det virker til, at Cannavaro, imo, er på vej i nedadgående form.

Ved heller ikke om jeg ville sætte Lopez eller Valdes først, men ville i hvert fald sætte Hildebrand i bunden.

Men du sagde, at Barcelonas midterforsvar er bedre, så det må da lægge i kortene, at han er bedre end Pepé eller Cannavaro efter din mening.

Når det er sagt, så synes jeg også, at Cannavaro har set sine bedre dage, og jeg kan ikke vente til, at Garay overtager hans plads næste sæson. Cannavaro er for langsom og mangler teknik.

Jeg ville også placere Hildebrand i bunden. Dog skulle han lige stå sin livs kamp imod Real Madrid sidste sæson.  ticked off
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #79: 08 Aug 2008, 01:48 »

Men du sagde, at Barcelonas midterforsvar er bedre, så det må da lægge i kortene, at han er bedre end Pepé eller Cannavaro efter din mening.

Når det er sagt, så synes jeg også, at Cannavaro har set sine bedre dage, og jeg kan ikke vente til, at Garay overtager hans plads næste sæson. Cannavaro er for langsom og mangler teknik.

Jeg ville også placere Hildebrand i bunden. Dog skulle han lige stå sin livs kamp imod Real Madrid sidste sæson.  ticked off

Ja og som jeg skriver, så synes jeg Cannavaros form er for nedadgående, og derfor mener jeg Caceres er bedre. Det samme er Puyol. Derfor mener jeg, at de ender foran Pepe og Cannavaro i bedømmelsen. Ingen tvivl om at Garay bliver en gevinst for Madrid. Han har set god ud i Racing.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 01:53 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #80: 08 Aug 2008, 01:49 »

Ja og som jeg skriver, så synes jeg Cannavaros form er for nedadgående, og derfor mener jeg Caceres er bedre. Det samme er Puyol. Derfor mener jeg, at de ender foran Pepe og Cannavaro i bedømmelsen. Ingen tvivl om at Garay bliver en gevinst for Madrid. Han har set god ud i Betis.

Racing mener du? Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #81: 08 Aug 2008, 01:50 »

Tjah, jeg kan forestille mig, at du lader Real Madrid vinde alle kategorier. Men nu må vi se Smiley
øhh nej da, men jeg syntes at de to første her, er Real madrid. Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #82: 08 Aug 2008, 01:53 »

Racing mener du? Smiley

Haha ja.. Det er nok fordi jeg lige har haft ham i Betis i et FM spil Wink
Men ja, han viste gode takter i Racing Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #83: 08 Aug 2008, 01:56 »

Ja og som jeg skriver, så synes jeg Cannavaros form er for nedadgående, og derfor mener jeg Caceres er bedre. Det samme er Puyol. Derfor mener jeg, at de ender foran Pepe og Cannavaro i bedømmelsen. Ingen tvivl om at Garay bliver en gevinst for Madrid. Han har set god ud i Betis.

Selvom hans form er nedadgående, synes jeg stadig ikke, at han bør undervurderes. Cacéres har spillet ét godt år i Europa, og det er imo ikke nok til at sige, at han er bedre end Cannavaro.

Og Garay spiller godt nok i Racing Santander.  Wink
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #84: 08 Aug 2008, 01:59 »

Jeg kan se der har været noget snak om det, men vil godt lige understrege at jeg PÅ INGEN MÅDE vil lade Real vinde alle kategorier. Men i mine øjne er de stærkest indtil videre. Men lad os nu se, smider en op om højrebacken om lidt, hvis ellers -LFC- vil lave lidt grafisk Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #85: 08 Aug 2008, 02:41 »



På højreback har Real Madrid virkelig fået et stort navn i form af den spanske landsholdspiller Sergio Ramos. Ramos, der blev handlet for 200 mio. i Sevilla, for et par år siden, startede meget svingende i Real. Han startede som centerforsvar, og røg lidt ind og ud af holdet. Lige indtil den dag, hvor han for første gang blev placeret ude ved sidelinien. Fra den dag har han hærget fodbold Europa med hans fantastiske offensive raids frem ad banen. Hans, ofte, stabile defensive præstationer, gør denne mand komplet, da han også er udstyret med et hoved, han virkelig forstår at bruge i mere end en forstand. Noget som har givet ham en del mål efter standarsituationer, på cv’et. Men tro mig, det var meget svært at vælge, men jeg har altså valgt ham frem for Dani Alves fra FC Barcelona, 4 point til Ramos. 

Når han ikke kunne få førstepladsen, så må han jo tage andenpladsen. Dani Alves er netop er skiftet for en rekordhøj sum til Barcelona, noget man ikke fortryder i Catalonien. Hans konstante offensive løb, gør at du får 2 højrekanter, og dermed kan skabe en masse derfra. Den rolle er han også tiltænkt i Barcelona, hvor han bliver makker med Messi, noget Real Madrid fans højst sandsynligt ikke ser frem til at stå over for. Hans offensive spillestil er ikke kun en fordel. Defensivt mangler han til tider, og de kan koste dyrt, men med Barcas meget offensive tilgang til sporten, så gør det næppe noget at han er så angrebsivrig. Offensivt er han lige en smule bedre en Ramos, og i mine øjne, kan kun Inters Maicon måle sig med ham offensivt. Men defensivt er der stor forskel på Ramos og Dani Alves, hvilket altså gjorde Alves endte som sorteper i kampen om at hente 4 point, så det bliver kun til 3 for ham.

På tredjepladsen finder vi endnu en af Europas absolut bedste backs. Miguel, Valencias angrebsivrige højreback, er en af verdens aller bedste backs, i mine øjne. Han er en konstant offensiv trussel, og han søger ofte modstanderens defensiv. Samtidig har han styr på det defensive, hvilket er en stor kvalitet at have. Under EM, agerede han backup for Chelseas Bosingwa, noget der virkelig siger lidt om Portugals højreside. Han er en meget dygtig spiller, som er tæt på komplet. Dog mangler han lige det sidste for at matche de to forreste i konkurrencen, hvilket bringer ham ned på tredjepladsen, og 2 point.

Sidst, og mindst, finder vi Villarreals Javi Venta. Venta, der spillede en stor sæson sidste år for Villarreal, har et højt niveau, men i forhold til de tre andre er han ikke lige så stærk. En dygtig offensiv back, som også kan sit kram, når det kommer til det defensive. Han er som sagt en god fodboldspiller, men kommer altså til kort overfor de tre andre i konkurrencen. 1 point til Venta.



« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 03:03 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #86: 08 Aug 2008, 03:01 »

Siden hvornår er Maicon blevet valencia-spiller og portugiser?
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #87: 08 Aug 2008, 03:02 »

Siden hvornår er Maicon blevet valencia-spiller og portugiser?
sorry mange gange, er selvfølgelig Miguel jeg mener Smiley retter lige
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #88: 08 Aug 2008, 09:53 »

Er på ingen måde enig i at Ramos skal have 4 point. Han koster somme tider mål fordi hans placeringsevne er så ringe. Synes klart at Dani Alves skulle have haft topkarakter pga. hans stabilitet  Smiley
Logged


MadsWiinther
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #89: 08 Aug 2008, 09:55 »

Er på ingen måde enig i at Ramos skal have 4 point. Han koster somme tider mål fordi hans placeringsevne er så ringe. Synes klart at Dani Alves skulle have haft topkarakter pga. hans stabilitet  Smiley
Jeg er af samme overbevisning, af de samme grunde. Men det er ikke os der styrer det, så fortsæt endelig fc-hansen Peace
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 10:13 af MadsWiinther » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010