home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 30655 gange)
Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #75: 07 Feb 2013, 09:50 »

Lidt opdateringer fra min 2 sæson i Southampton
Premier League stilling

Sæsonens profiler
Clyne
Lallana
André Ayew
Luke Shaw Sikke et talent og sikke en udvikling. Gennemsnitskarakter på 7.98 gennem hele sæsonen
Logged


RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #76: 10 Feb 2013, 22:25 »

Lidt opdateringer fra min 2 sæson i Southampton
Premier League stilling

Sæsonens profiler
Clyne
Lallana
André Ayew
Luke Shaw Sikke et talent og sikke en udvikling. Gennemsnitskarakter på 7.98 gennem hele sæsonen


i 2. Sæson?! Wtf, godt klaret! Må man se opstilling og lignende ? Smiley
Logged

Philjonassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #77: 25 Feb 2013, 14:18 »

Har lige sluttet min første sæson, gik over alt forventning med en flot 9 plads.
Nu er anden sæson så igang, hvor det er blevet til 7 point for de første 3 kampe, og med en sejr på 4-1 over man u, kan sæsonen kun bliver endnu bedre end den sidste.
Profiler:
David Ospina købt for 6,5 milloner kr
Dodo venstre back
Jores okore
rickie lambert den mand svigter aldrig, lavede hattrick mod man u.

Der kommer snart nogle billeder i kan kigge på Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #78: 26 Feb 2013, 15:54 »

Jeg fandt sku lige et gammel save frem som jeg havde glemt, og det formåede mig at komme i top 6 og komme i europa igen, dette er min 3. sæson og i 1. sæson kom jeg på 6. plads, hvor 2. sæson stod på en 11. plads :-)

Har hentet podolski til den nye sæson, ellers ser holdet sådan ud. Meget ungt :-)

http://gyazo.com/3d517c15db60d3c36caf1b3123f4e3af
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #79: 26 Feb 2013, 16:27 »

Fik også lige solgt Poli til barcelona, og har hentet ISco!
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #80: 27 Feb 2013, 13:51 »

Coutinho og Glen Johnson er købt :-)
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #81: 27 Feb 2013, 14:10 »

her er lige lidt opsumering på sæsonen so far :-)

Det har gået nogenlunde, og her er seneste kamp mod Liverpool som jeg vandt - http://gyazo.com/8ebfe050ca383a54ab6a98a0eeb94506

- i ligaen ser det sådan her ud :-) - http://gyazo.com/d524486836bedbb6e3095a1bdbf2398e

- kampe spillet og resultater, det har ikke været helt godt i denne sæson, dog nogen gode resultater mod Liverpool, shitty og Chelsea.  - http://gyazo.com/64b7a10f32773daf6efd04c382a5ca52

Truppen kan ses her - http://gyazo.com/9775ba526e203cdecd0bb51cbd70e5bc

Transfer her - http://gyazo.com/b0d304dda0c5c4cd0153254a97f59526


Spørg endelig Smiley
Logged


Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #82: 08 Mar 2013, 20:07 »

Hej drenge.

Der er kommet ny patches osv. Så f.eks. Nem er ikke til salg. Og har derfor ikke tænkt mig at læse hele tråden da jeg ved en del har ændret sig.

Vil i stedet spørge. Hvis i kunne sige noget til jer selv, eller gøre noget, da i startede jeres spil med Southampton. Hvad ville i så have sagt/gjort? Regner nemlig med at starte :-)
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #83: 18 Apr 2013, 18:40 »

Jeg skal til at gøre mig klar til 3. sæson med Southampton.

Første sæson sluttede med en 8. plads (Helt efter planen, ønskede ikke euro deltagelse, hehe  Rullende Øjne)
Røg hurtigt og smertefuldt ud af begge cups.


Transfers:

Iranske Nekouman kan anbefales. Han er også billig i løn, og har spillet godt i to sæsoner.
Maupay er et kmæpe talent, og vel nærmest et must buy når økonomien sætter grænser. Han fik en del spilletid i første sæson uden at gøre alt for meget væsen af sig, men spiller bare bedre og bedre for hver dag der går. Han er jo også kun 15 år fra start.
Ashley Williams Har spillet som fast forsvarsmakker med Vegard Forren, og den duo er bundsolid.
Emre Can spiller stabilt trods sin unge alder, og er en spiller jeg muligvis gerne vil sikre mig på sigt.

2. Sæson bød på noget af en overraskelse:


Jep, jeg gik hen og vandt, hvilket selvfølgelig er fantasktisk. Men nu forventer boardet sikkert en helt masse!
Der har været en del held indblandet, og har vundet en del kampe selvom jeg har haft færrest chancer og mindst possession.

De fleste kampe er spillet med kontrataktik
Røg igen ud af begge cups relativt hurtigt.

Transfers:

Ospina har været fantastisk!
Neal Eardley har været overflødig, da han ikke rigtig passer ind i systemet.
Jose Angel Har været sæsonens nok bedste køb.
De Sciglio Er et stort talent, der har suppleret Clyne på fin vis.
Pirlo Blev signet da midtbanen fik en del spillere på skadeslisten, og han spillede hele 15 minutter før han blev skadet resten af sæsonen. Great succes. Har ham på kontrakt et år mere, og håber han kan bidrage med noget erfaring.
Ramires Spiller godt, og er især god i vigtige kampe. Det var egentlig ikke meningen at jeg ville bruge for mere end jeg solgte, men jeg er sikker på at jeg kan skibe ham afsted igen med profit. Er dog ikke sikker på at det bliver tilfældet. Chelsea ryddede åbenbart op, for jeg fik også accepteret et bud på 85 mio for David Luiz, der dog ikke opnåede arbejdstilladelse!? Istedet røg han til AC Milan. Er dog egentlig også glad for at spare de 750k i ugeløn til ham, men tror ligesom med Ramires at jeg kunne ha' solgt ham med profit.
Marko Marin Synes jeg ikke rigtig har spillet op til sin løn, og jeg vil prøve at sælge ham videre i sommerpausen.
Resten er lovende regens.

Er i -80 mio på transferbudgettet over 2 sæsoner.

Præstationer:

+Ryan Babel, der(næsten som ventet) har været dårlig.
Endelig har Jay Rodriguez fået målstøvlerne på, fint suppleret af Maupay. Lambert passer ikke rigtig ind i systemet, og han røg til Villa for et ekstremt lille beløb, da jeg ikke ønskede at forlænge med ham.
Forsvaret er rigtig godt! Men bliver nok nødt til at forstærke i bredden til det kommende euro-eventyr. Tror desværre at De Sciglio og Emre Can er for dyre. Så jeg skal ud og kigge. Kan på Micah Richards for 60mio, men han kræver 700k i ugen, og jeg vil egentlig gerne skære ned på, eller i hvert fald fastholde lønbudgettet omkring de nuværende 7 mio pr. uge.

Taktik



Er den mest brugte taktik. En del kampe er også spillet med angrebsbold og højt pres, ligeledes er andre opstillinger, med fx 2 angribere i front, også brugt. Har sågar spillet et par kampe uden nogen på toppen.
Jeg bruger en del tid på kampene, og ændrer mentalitets-indstillinger nærmest minut for minut.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #84: 20 Apr 2013, 14:11 »

Så har jeg netop startet med Southampton. Mit fokus vil være på unge spillere, og helst britiske.

Indtil videre er der hentet

Marcus Solberg (2,5 mil)
Ash Taylor (24 mil)
Will Hughes (70 mil)
Abdi Ibrahim (Leje 2,5 mil i købs option)
Thomas Hagelskjær (300k)
Jacob Dehn (3,5 mil)
Alberto Bueno (leje)
Robbie Fowler (Fri)

Ud er gået
Richard Chaplow (9,5)
Aaron Martin (4,75)
Steve De Ridder (udlejet)

Målet er med tiden at få et helt britisk hold, med noget dansk input.


Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #85: 22 Apr 2013, 19:01 »

Opdatering. Bueno er sendt tilbage, og så er Lee og Sharp begge hentet hjem fra lejeaftaler. Ben Amos er lånt med købs klausul og Stefano Denswil fra Ajax er også lånt til at styrke bredden i forsvaret.

Jos Hooiveld har også forladt klubben for 9,5 million. Det store mål er britiske spillere og så få de tre danskere spillere Dehn, Solberg og Halgskjær til at blive til noget.

Andre der spiller med Southampton?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #86: 22 Apr 2013, 23:55 »

Startede med at spille med Southampton her den anden dag og det er som om, at der er noget galt med min taktik. Jeg er nået til december i første sæson og stiller op i en 4-3-3. Mine offensive kantspillere er sat som "Indadvendige angribere" mens Rodrigruez er sat som skarpretter. Sidstnævnte kan jeg heller ikke få til at score så mange mål som jeg ellers ser ham have potentiale til i spillet.

Jeg har set mange af jer spiller det flydende angrebsspil med fokus på kontra ind i mellem også, men nu, henne i december i første sæson har det ikke rigtig lykkedes mig at få succes med den filosofi. Tværtimod er det gået meget bedre med "Stift" filosofi og en mere disciplineret tilgang til spillet i stedet for det mere udfoldende. Southampton har ellers mange gode, tekniske, hurtige spillere som jo vil passe perfekt til flydende, hurtigt angrebsspil, men dette er ikke som sagt ikke fungeret for mig. Ligger i øjeblikket nr. 11 efter 17 kampe med en målscore på -13. Det er bare ikke godt nok, og det skal der rettes op på i vinterens transfervindue.

Har I nogen fifs til hvordan jeg kan få mit Southampton-hold til at spille flydende angrebsspil og producere en masse chancer? Det er lidt misvisende, at det fungerer bedst for mig med "Stift" i filosofien" når I andre kører med "Flydende". Og har I nogen anbefalinger til truppen? Her tænker jeg mest på forstærkninger til forsvaret. Har et budget på knap 1 million kroner, hvilket ikke er af meget, men kunne godt være I kendte nogen, som er transferfrie.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #87: 23 Apr 2013, 20:17 »

Så er jeg klar med endnu en update ..

Jeg er netop gået ind i Februar og har også lige vundet over Manchester City med 2-1 og ligger pt. 9 pladsen efter 26 runder.

Januar Transfers
Frederik Sørensen (leje)
Jake Forster-Caskey (36 mil)
Lee Wallace (16 mil)
Lewis Dunk (65 mil)
Leo Bonatini (leje)
Kevin Thompson (Fri)
Mason Bennett (28 mil)
David Beckham (leje)

Ud er gået
Isgrove (leje)
Schneiderlin (100 mil)
Tadanari Lee (12)
Jose Fonte (16)
Guly Prado (fri)
Seidi (fri)
Jacob Dehn (leje)
Samtidig er Densvill smidt hjem til Ajax efter han kostede mange mål i 3 kampe i træk.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #88: 04 Maj 2013, 22:41 »

Er der andre der spiller med Saints pt?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #89: 09 Maj 2013, 00:19 »

Er der andre der spiller med Saints pt?
jeg er også begyndt med Southampton igen efter jeg slettede spillet fordi det gik i stå men er begyndt igen forfra jeg køre en 4-2-4 opstlling altså med 2 wings og 2 angriber og self 2 centralemidtbanespi llere
jeg har købt/lejet:
romagnoli-lejet fra roma og gør det fint
abdul razak fra city-lejet og gør det ret godt også
will hughes købt for 44 mil og er 17 år og ren klasse og allerede fast mand:)
adem ljajic-lejet og gør det fremragende indtil videre med mål og assist
mark gonzales: er også lejet og gør det okay som back up
gary hooper: købt for 110 mil dyrt indkøb men nødvendigt pga han er en målmaskine
ADEM LE FONDRE: HAM ER SKAL MAN HAVE OG BRUGE HAM SOM SKARPRETTER MANDEN SCORE SOM EN SINDSYG OG KAN FÅS FOR SØLLE 52,2 MIL OG HAR ENGANG PRØVET HVOR HAN SCORET 4 MÅL  PÅ CHELSEAS BANE
har spillet 3 kampe slog først city 4-3 og så west brom 0-1 ude og så 4-0 norwich hjemme
le fondre 3 mål
jay rodrigez 3 mål

Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010